Luin, että jehovantodistajat ovat velvollisia valehtelemaan kun yrittävät toimia lahkonsa eduksi.
Kuinka sitten jehovantodistajien kanssa voi tulla toimeen ? Yleensähän kanssakäymisen lähtökohta on ja on oltava että puhutaan totta puolin ja toisin.
Vaikka on toki selvä, että kun Australian poliisi on aloittanut tutkinnan tuossa uskontokunnassa esiintyvästä lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja määräyksestä pitää hyväksikäyttö salassa viranomaisilta, on vain johdonmukaista toiminnan kanssa että valehdellaan kanssa.
Mitä todistaja itse sanoo ? Kuinka sinuun tulisi suhtautua
Kanssakäymisestä
7
51
Vastaukset
- Nätkin
En pystynyt valehtelemaan, siinä yksi syy ja toinen on pedofilia jota sallaillaan. Tätä JEHOVA VIHAA
- Nätkin
Tiedä sitten paljonko olen valehdellut tietämättäni
Käsketään valehtelemaan. Onneksi jt ovat pääsääntöisesti sen verran yksinkertaisia, ettei normaali sytytyksellä varustetulla henkilöllä ole suuriakaan vaikeuksia huomata jt valehtelua. Samoin kirjallisuus on kuin lapsille kirjoitettua ja kuvitettua.
- satanic10239i
Onko Jehovilla nyt menossa joku värväyspäivä?
Eilen ja tänään kävivät rimputtamassa ovikelloa?- Loogista
On. Muistonvietto, todistijien SUUURIIIN JUUUUHLA on edessä. Tervemenoa mukaan ja olla osallistumatta leipään ja viiniin. Luit oikein.
- loogista
Ei se ole valehtelua. Sitä kutsutaan teokraattiseksi sodankäynniksi. Eli pieni ja vähän suurempi vilppi sallitaan, jos se palvelee Jehovaa ja kampittaa paneskelijaa. Ei kun panettelijaa.
- KäyOdottessa
" Sitä kutsutaan teokraattiseksi sodankäynniksi. "
Se on jatkuva, elämänmittainen työ ammattitaidon kohentamiseksi.
Meikäläisellä kävivät puhumassa ja siinä nappasin käteen Raamattua arkeologian tutkimustulosten kannalta käsittelevän kirja. Kysin siitä jotain.
Nuorempi käänsi naamansa kokeneempaan päin ja hymyillen hymyllä "meiltähän tämä käy" vastasi että tuttu kirja.
Oikeastihan kysymys on muun kuin vartiotornikirjapainon painamasta raamattuaiheisesta kirjasta, joka on sellaisena todistajilta kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789