kookoo2

Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Kastuttaminen
Jälleen kastutettu hölmöjä. https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/joona-peltomaki-kastettiin-hervannan-uimahallissa-jehova1153Kukko ja jeesuksen paluu!
Päivitystä jeesuksen paluuseen rikospaikalle. No nyt on varman tiedon pohjalta kukko laulanut yhden kerran Kärsämäen kan6152Varitin Harman tulosta useasti! Viimeinen varoitus
Olen useassa kirjoituksessani sanonut joko suoraan tai hieman peitellen, että se Harmageddonin taistelu on ihan pian tul7146konventin aloituspuhe
Olen saanut taivaasta mailia, jossa on etukäteenvetoon annettu Helsingin aluekonventin tervetuiaispuhe . Tässä vähän esi0145Kymysys ??
Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi13144Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan
Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta0135Näky unessa viime yönä!?
Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee2133Ettekö te jt usko!
Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat en4132Uni viime yöltä
Näin unta jossa jeesus tyrkytti kadun kulmassa vt-lehtiä ja muuta jt-hämäysmateriaalia. Oli naama aivan norsun vit*lla,6132Ottaako pattiin?
Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml9130Tiedustelu jt
Olin koko viikonlopun uutispimennossa tutun sähköttömällä ja kentättömällä mökillä. Tiedustelisin, että tuliko se jeesus8128YHWH-setä leikki taivaallisilla tulitikuilla
Pöytyän jeesusliiteri paloi. Aijai. Mitähän jumalatonta jt ovat siellä puuhailleet, kun kaikkivoipa ja -tietävä YHWH-set9127Takaisin paluu
Olin muutaman viikon jeesusta kesälomittamassa taivaassa. Hyvin meni vaikka itse sanonkin. Aloitan uuden kauden rempseäs6127Sana viikonvaihteeksi
Herkistykäämme henkistyen. ÖkköpyllyÖkköpyllyjeesusmoosesKolkataPeetlehemjeesusmoosesÖkköpyllyjeesusmoosesKolkataPeetleh2126dna meni vaihtoon!!
Sulkivat liittymän mitään ilmoittamatta. Siellä kummittelee jo noin vuosi sitten ollut sekaannus laskun kanssa, joka on3125Nyt jeesus tulee!!!!!
Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t4124Huippuvierailu!
Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta2123Erinomaisen tärkeää Uutta Valoa!
Jälleen henkistynyttä Uutta Valoa! Nimittäin henkistyneet jt-tiedemiehet ovat tarkoissa, uusimmilla teknisillä laitteill1121Testaa tietosi hengen asioista!
Hallintoelin on julkaissut kivan testin. Tämän voi somasti tehdä myös perheen pinänmpien kanssa ennen iltrukousta. Tai s3121Radioaktiivista ainetta ilmassa
Nyt se tapahtuu. On löytynyt radioaktiivista Lutaniumia ilmasta jo ynmpäri Eurooppaa. Se voi merkitä vain yhtä asiaa: Ha3119