Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Mikä nyt neuvoksi?

Laitoin illalla tuliaisina Jersalaimista tuomani varmasti aidot jeesuksen kumiteräsaappaat ulos tuulettumaan. Niin nyt o
    Jehovan todistajat
    2
    170
  2. Kymsymys jt

Eli kun jt toikkaroi ja puhuu pas*aa kentällä ja tekee siitä raportin. Niin se lopulta päätyy Amerikkaan asti. Se menee
    Jehovan todistajat
    2
    165
  3. Nyt jeesus tulee!!!!!

Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t
    Jehovan todistajat
    4
    162
  4. Testaa tietosi hengen asioista!

Hallintoelin on julkaissut kivan testin. Tämän voi somasti tehdä myös perheen pinänmpien kanssa ennen iltrukousta. Tai s
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    161
  5. Kukko ja jeesuksen paluu!

Päivitystä jeesuksen paluuseen rikospaikalle. No nyt on varman tiedon pohjalta kukko laulanut yhden kerran Kärsämäen kan
    Jehovan todistajat
    6
    159
  6. Takaisin paluu

Olin muutaman viikon jeesusta kesälomittamassa taivaassa. Hyvin meni vaikka itse sanonkin. Aloitan uuden kauden rempseäs
    Jehovan todistajat
    6
    159
  7. Kastuttaminen

Jälleen kastutettu hölmöjä. https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/joona-peltomaki-kastettiin-hervannan-uimahallissa-jehova
    Jehovan todistajat
    1
    158
  8. Huippuvierailu!

Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta
    Jehovan todistajat
    2
    157
  9. Varitin Harman tulosta useasti! Viimeinen varoitus

Olen useassa kirjoituksessani sanonut joko suoraan tai hieman peitellen, että se Harmageddonin taistelu on ihan pian tul
    Jehovan todistajat
    7
    157
  10. Nyt se tapahtuu!

Sain unessa henkisttyttetyn telefaattisen näyn, että Kumiteräsaapas-Jumala Seppo saapuu Maan päälle. Se tapahtuu Nisanku
    Jehovan todistajat
    5
    157
  11. Tiedustelu jt

Olin koko viikonlopun uutispimennossa tutun sähköttömällä ja kentättömällä mökillä. Tiedustelisin, että tuliko se jeesus
    Jehovan todistajat
    8
    155
  12. konventin aloituspuhe

Olen saanut taivaasta mailia, jossa on etukäteenvetoon annettu Helsingin aluekonventin tervetuiaispuhe . Tässä vähän esi
    Jehovan todistajat
    0
    148
  13. Kymysys ??

Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi
    Jehovan todistajat
    13
    148
  14. Jeesus tulee!

Voi että kun on mukavaa kun jeesus tulee. Hänhän palaa Maan päälle aivan saletisti, niin kuin raamatussa varmaakin varme
    Jehovan todistajat
    2
    148
  15. Aivan varma homma!

Siis nyt se kuulkoon jolla ymmärrys on, sillä nyt sain varman vinkin, että jeesus tulee huomenna Talikkalan markkinoille
    Jehovan todistajat
    5
    144
  16. Kuulumiset

Olin muutaman vuosiviikon taivaassa tuuraamassa YHWH-setää. Mitäs palstalle kuuluu? daniel lähetti palstalaisille lyhyen
    Jehovan todistajat
    7
    144
  17. dna meni vaihtoon!!

Sulkivat liittymän mitään ilmoittamatta. Siellä kummittelee jo noin vuosi sitten ollut sekaannus laskun kanssa, joka on
    DNA.
    3
    141
  18. Näky unessa viime yönä!?

Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee
    Jehovan todistajat
    2
    141
  19. Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan

Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta
    Jehovan todistajat
    0
    139
  20. Ottaako pattiin?

Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml
    Jehovan todistajat
    9
    137