kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan
Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta0131Kymysys ??
Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi13130Ottaako pattiin?
Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml9128Uni viime yöltä
Näin unta jossa jeesus tyrkytti kadun kulmassa vt-lehtiä ja muuta jt-hämäysmateriaalia. Oli naama aivan norsun vit*lla,6125Näky unessa viime yönä!?
Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee2122Väärinkäsitys?
Kirjoitteluistaan päätellen palstan ymmärrysrajoitteisten keskuudessa tuntuu vallitsevan väärinkäsitys sanan "anonyymi"27122Radioaktiivista ainetta ilmassa
Nyt se tapahtuu. On löytynyt radioaktiivista Lutaniumia ilmasta jo ynmpäri Eurooppaa. Se voi merkitä vain yhtä asiaa: Ha3115Huippuvierailu!
Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta2113raamatun kiellot?
On paljon puhuttu, kieltääkö piplia verensiirrot. Mutta minä en ole mistään -etsimisestä huolimatta- löytänyt kieltääkö0112Olisiko kellään myydä tai edes lainata?
Kiinnostaa kovasti sellainen henkistyttetytty jt-kirja. En nyt ihan tarkasti muista nimeä, mutta tämä lienee aika lähel2110Tärkeä hekistyytetty tiedoitus taivaasta
Sain äsken Himmelgerätilläni tiedon, että jeesus ei tule ainaskaan tänään, koska aloitti 6 vuosiviikon pituisen joka vuo11109Nyt jeesus tulee!!!!!
Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t4108Neuvoa kysyisin
Osaisiko joku valaista tälläisen asian suhteen, että miten on suhtauduttava? Siis muutama vuosi sitten kumminkaiman poi2108Loppiainen
Kaikkihan tietävät miksi loppiaista vietetään. Eli siksi kun kolme vierasta, ei niin viisasta miestä idästä käsin poikke3106Ettekö te jt usko!
Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat en4106Odotus on loppu!
Olen aivan varma, että jeesus palaa maan päälle tänä yönä. Tein nimittäin henkistyneitä laskelmia Suuren pyramidin mitt5106Nyt jeesus tulee!
Voi voi. Näköjään Saatana poisti ilmoitukseni jeesuksen tulemisesta tänä yönä noin klo 4 Tyrnävän isommalle suolle. Siel2105Mitä mahtaa tarkoittaa?
Mitähän tämä oikein tarkoittaa, sillä näin juuri unessa, että moses ja jeesus sanoivat minulle yhteen ääneen oikein väri2104sananen viikonvaihteeksi
Nyt näin äitienpäivänä on syytä muistella henkistyneenä ja kaihomielellä kaikkia jt äitejä. Joista ensimmäinen oli Eeva2103Sana viikonvaihteeksi
Niin kuin me kaikki raamattua tarkasti lukeneet tiedämme, että meni mooses veneilemään Niiliili-joelle pyramiitdien varj1102