kookoo2

Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Mikä nyt neuvoksi?
Laitoin illalla tuliaisina Jersalaimista tuomani varmasti aidot jeesuksen kumiteräsaappaat ulos tuulettumaan. Niin nyt o2162Esirukous apua pyydetään
Voisivatko jt ystävällisesti esirukoilla, että löytäisin kadottamani peräruiskun. Se on sellainen apteekista ostettu muo6159Kukko ja jeesuksen paluu!
Päivitystä jeesuksen paluuseen rikospaikalle. No nyt on varman tiedon pohjalta kukko laulanut yhden kerran Kärsämäen kan6155Kastuttaminen
Jälleen kastutettu hölmöjä. https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/joona-peltomaki-kastettiin-hervannan-uimahallissa-jehova1154Varitin Harman tulosta useasti! Viimeinen varoitus
Olen useassa kirjoituksessani sanonut joko suoraan tai hieman peitellen, että se Harmageddonin taistelu on ihan pian tul7150konventin aloituspuhe
Olen saanut taivaasta mailia, jossa on etukäteenvetoon annettu Helsingin aluekonventin tervetuiaispuhe . Tässä vähän esi0146Kymysys ??
Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi13146Testaa tietosi hengen asioista!
Hallintoelin on julkaissut kivan testin. Tämän voi somasti tehdä myös perheen pinänmpien kanssa ennen iltrukousta. Tai s3145Tiedustelu jt
Olin koko viikonlopun uutispimennossa tutun sähköttömällä ja kentättömällä mökillä. Tiedustelisin, että tuliko se jeesus8144Takaisin paluu
Olin muutaman viikon jeesusta kesälomittamassa taivaassa. Hyvin meni vaikka itse sanonkin. Aloitan uuden kauden rempseäs6143Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan
Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta0136Nyt jeesus tulee!!!!!
Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t4136Näky unessa viime yönä!?
Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee2135Ottaako pattiin?
Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml9133Ettekö te jt usko!
Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat en4133Uni viime yöltä
Näin unta jossa jeesus tyrkytti kadun kulmassa vt-lehtiä ja muuta jt-hämäysmateriaalia. Oli naama aivan norsun vit*lla,6133Nyt se tapahtuu!
Sain unessa henkisttyttetyn telefaattisen näyn, että Kumiteräsaapas-Jumala Seppo saapuu Maan päälle. Se tapahtuu Nisanku5133dna meni vaihtoon!!
Sulkivat liittymän mitään ilmoittamatta. Siellä kummittelee jo noin vuosi sitten ollut sekaannus laskun kanssa, joka on3132Huippuvierailu!
Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta2130Jeesus tulee!
Voi että kun on mukavaa kun jeesus tulee. Hänhän palaa Maan päälle aivan saletisti, niin kuin raamatussa varmaakin varme2129