Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan

Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta
    Jehovan todistajat
    0
    131
  2. Kymysys ??

Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi
    Jehovan todistajat
    13
    130
  3. Ottaako pattiin?

Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml
    Jehovan todistajat
    9
    128
  4. Uni viime yöltä

Näin unta jossa jeesus tyrkytti kadun kulmassa vt-lehtiä ja muuta jt-hämäysmateriaalia. Oli naama aivan norsun vit*lla,
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    125
  5. Näky unessa viime yönä!?

Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee
    Jehovan todistajat
    2
    122
  6. Väärinkäsitys?

Kirjoitteluistaan päätellen palstan ymmärrysrajoitteisten keskuudessa tuntuu vallitsevan väärinkäsitys sanan "anonyymi"
    Jehovan todistajat
    27
    122
  7. Radioaktiivista ainetta ilmassa

Nyt se tapahtuu. On löytynyt radioaktiivista Lutaniumia ilmasta jo ynmpäri Eurooppaa. Se voi merkitä vain yhtä asiaa: Ha
    Jehovan todistajat
    3
    115
  8. Huippuvierailu!

Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta
    Jehovan todistajat
    2
    113
  9. raamatun kiellot?

On paljon puhuttu, kieltääkö piplia verensiirrot. Mutta minä en ole mistään -etsimisestä huolimatta- löytänyt kieltääkö
    Jehovan todistajat
    0
    112
  10. Olisiko kellään myydä tai edes lainata?

Kiinnostaa kovasti sellainen henkistyttetytty jt-kirja. En nyt ihan tarkasti muista nimeä, mutta tämä lienee aika lähel
    Jehovan todistajat
    2
    110
  11. Tärkeä hekistyytetty tiedoitus taivaasta

Sain äsken Himmelgerätilläni tiedon, että jeesus ei tule ainaskaan tänään, koska aloitti 6 vuosiviikon pituisen joka vuo
    Jehovan todistajat
    11
    109
  12. Nyt jeesus tulee!!!!!

Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t
    Jehovan todistajat
    4
    108
  13. Neuvoa kysyisin

Osaisiko joku valaista tälläisen asian suhteen, että miten on suhtauduttava? Siis muutama vuosi sitten kumminkaiman poi
    Jehovan todistajat
    2
    108
  14. Loppiainen

Kaikkihan tietävät miksi loppiaista vietetään. Eli siksi kun kolme vierasta, ei niin viisasta miestä idästä käsin poikke
    Jehovan todistajat
    3
    106
  15. Ettekö te jt usko!

Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat en
    Jehovan todistajat
    4
    106
  16. Odotus on loppu!

Olen aivan varma, että jeesus palaa maan päälle tänä yönä. Tein nimittäin henkistyneitä laskelmia Suuren pyramidin mitt
    Jehovan todistajat
    5
    106
  17. Nyt jeesus tulee!

Voi voi. Näköjään Saatana poisti ilmoitukseni jeesuksen tulemisesta tänä yönä noin klo 4 Tyrnävän isommalle suolle. Siel
    Jehovan todistajat
    2
    105
  18. Mitä mahtaa tarkoittaa?

Mitähän tämä oikein tarkoittaa, sillä näin juuri unessa, että moses ja jeesus sanoivat minulle yhteen ääneen oikein väri
    Jehovan todistajat
    2
    104
  19. sananen viikonvaihteeksi

Nyt näin äitienpäivänä on syytä muistella henkistyneenä ja kaihomielellä kaikkia jt äitejä. Joista ensimmäinen oli Eeva
    Jehovan todistajat
    2
    103
  20. Sana viikonvaihteeksi

Niin kuin me kaikki raamattua tarkasti lukeneet tiedämme, että meni mooses veneilemään Niiliili-joelle pyramiitdien varj
    Jehovan todistajat
    1
    102