Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Kastuttaminen

Jälleen kastutettu hölmöjä. https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/joona-peltomaki-kastettiin-hervannan-uimahallissa-jehova
    Jehovan todistajat
    1
    153
  2. Kukko ja jeesuksen paluu!

Päivitystä jeesuksen paluuseen rikospaikalle. No nyt on varman tiedon pohjalta kukko laulanut yhden kerran Kärsämäen kan
    Jehovan todistajat
    6
    152
  3. Varitin Harman tulosta useasti! Viimeinen varoitus

Olen useassa kirjoituksessani sanonut joko suoraan tai hieman peitellen, että se Harmageddonin taistelu on ihan pian tul
    Jehovan todistajat
    7
    146
  4. konventin aloituspuhe

Olen saanut taivaasta mailia, jossa on etukäteenvetoon annettu Helsingin aluekonventin tervetuiaispuhe . Tässä vähän esi
    Jehovan todistajat
    0
    145
  5. Kymysys ??

Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoi
    Jehovan todistajat
    13
    144
  6. Uusi valo kirkastuu kirkastumistaan

Todellakin, sillä russelin hautapyramiidin vierestä on löytynyt lipas, jossa on russelin itsensä kirjoittama ja piilotta
    Jehovan todistajat
    0
    135
  7. Näky unessa viime yönä!?

Olin sikeässä unessa sängyssäni viime yönä . Ja näin unta, että olin valveilla. Kävelin unessa jt- lahkon etäispesäkkee
    Jehovan todistajat
    2
    133
  8. Ettekö te jt usko!

Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat en
    Jehovan todistajat
    4
    132
  9. Uni viime yöltä

Näin unta jossa jeesus tyrkytti kadun kulmassa vt-lehtiä ja muuta jt-hämäysmateriaalia. Oli naama aivan norsun vit*lla,
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    132
  10. Ottaako pattiin?

Iltaa tollot. Ottaako pattiin. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013081317363823_ul.shtml
    Jehovan todistajat
    9
    130
  11. Tiedustelu jt

Olin koko viikonlopun uutispimennossa tutun sähköttömällä ja kentättömällä mökillä. Tiedustelisin, että tuliko se jeesus
    Jehovan todistajat
    8
    128
  12. YHWH-setä leikki taivaallisilla tulitikuilla

Pöytyän jeesusliiteri paloi. Aijai. Mitähän jumalatonta jt ovat siellä puuhailleet, kun kaikkivoipa ja -tietävä YHWH-set
    Jehovan todistajat
    9
    127
  13. Takaisin paluu

Olin muutaman viikon jeesusta kesälomittamassa taivaassa. Hyvin meni vaikka itse sanonkin. Aloitan uuden kauden rempseäs
    Jehovan todistajat
    6
    127
  14. Sana viikonvaihteeksi

Herkistykäämme henkistyen. ÖkköpyllyÖkköpyllyjeesusmoosesKolkataPeetlehemjeesusmoosesÖkköpyllyjeesusmoosesKolkataPeetleh
    Jehovan todistajat
    2
    126
  15. dna meni vaihtoon!!

Sulkivat liittymän mitään ilmoittamatta. Siellä kummittelee jo noin vuosi sitten ollut sekaannus laskun kanssa, joka on
    DNA.
    3
    125
  16. Nyt jeesus tulee!!!!!

Sain juuri suoran lähetyksen kautta tiedon, että nyt se jessuli tulee. Tämä ei todellakaan ole vuskua, vaan totisinta t
    Jehovan todistajat
    4
    124
  17. Huippuvierailu!

Suomeen on tulossa ranskalainen ylikierrosvalvoja nimeltään Pavel Persé. Hän on Pruuklynin asiamies isolla A:lla. Hän ta
    Jehovan todistajat
    2
    123
  18. Erinomaisen tärkeää Uutta Valoa!

Jälleen henkistynyttä Uutta Valoa! Nimittäin henkistyneet jt-tiedemiehet ovat tarkoissa, uusimmilla teknisillä laitteill
    Jehovan todistajat
    1
    121
  19. Testaa tietosi hengen asioista!

Hallintoelin on julkaissut kivan testin. Tämän voi somasti tehdä myös perheen pinänmpien kanssa ennen iltrukousta. Tai s
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    121
  20. Radioaktiivista ainetta ilmassa

Nyt se tapahtuu. On löytynyt radioaktiivista Lutaniumia ilmasta jo ynmpäri Eurooppaa. Se voi merkitä vain yhtä asiaa: Ha
    Jehovan todistajat
    3
    119