kookoo2

![]()
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Kohtaaminen
Kysyin kerran ovellani jt-mieheltä, kun hän kehui huuhaa-uskontoaan: " Mitkä ne on olleet ne jt- miehen parhaat asiat t054Myyntihommia.
Hyviä uutisia Laitilasta. Paljonkohan rahaa rakentajat mahtavat saada myyntihinnasta? Minne rahuskit menevät? jessulill1554Punnittua puhetta
Kuka sanoi seuraavan viisaan ajatuksen? "Tämä pesue hävitetään perin pohjin ********!" Lausunto Raamatuntutkijoista (Bib052Uusi aluevaltaus
Olen päättänyt alkaan rupeeen käyttämään monilahjakkuuttani uskonnollisten laulujen sanoittamiseen. Teen aluksi muutama052Miksi aina voideltu?
Miksei vaihtelun vuoksi esmes penslattu, töpötetty, sivelty, rasvattu, upotettu, friteerattu? Ja millä voideltu? Jollai151Varma todiste Maailmanlopusta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rautalampi-jarven-kalakuolemien-syy-pysynee-mysteerina-maanantaihin-jarvessa-uimista351Ihmeelinen luonto
Olettekos aikaisemmin nähneet jt-papukaijaa. Tuossa linkissä on. http://iloisesti.net/kakadu-liukenee-paikalta-paastetty050Harmillista
Kävelin kadulla ja yhtäkkiä havahduin poikkeavaan suhinaan ja kohinaan. Aivan -kuten kaikki raamattunsa lukeneet tietäv049jt-äänestys
Järjestän viikonloppuäänestyksen: kuka jt-pomo oli tai on paras hämääjä Harman suhteen? Ts. kuka keksi mojovimmat, hausk048Uusia todisteita
Sillä nyt on löytynyt vielä löytymättömiä todisteita vielä kaivamattomista arhgeolookikuopista Siinailta. On löytynyt ai148Iltarukous suoraan jeesukselta
Nyt kaikki jt:kin loitsimaan juuri jessulilta telefaattisella yhteydellä taivaasta erityisesti jt osoitettu iltarukous.247Hauska tapaus
Pakko kertoa hauska tapaus eiliseltä. Tapasin vanhan kamuni Saatanan ja Baal-demonin eräässä ostoshelvetissä. Olivat os047Kysymys jt
Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä1247Avunpyyntö!
Ketähän olisi paras rukoilla, kun rektumiani kutittaa jo kolmatta päivää peräkkäin. Olen kokeillut vähän kaikkia YHWH-se446Onnittelut
Anu Saukko nimiselle jt-siskolle nimmarionnittelut Kärsämäelle. Riemukasta Siionin suolikaasun päästelyä. Sanoihan jess245Huolellisuus palkitaan
Täällä palstalla tunnutaan suhtautuvan vähätellen, jopa pilkallisesti, kun ylistän siionin suolikaasua. Itse olen jo vuo045YHWH lausuminen
Kaikkihan tietävät että Kärsämäen alkualkualkuperäisimmässä satukirjassa, raamatussa ja muissakin kirjoituksissa esiinty044Tiedustelu
Nyt kun on taas jehova suonut meille pakkaskelejä, ja ilma on kuivaa, niin raapitutatatttaako jt rektumia ollenkaan ko.444Tungosta pukkaa
jeesus tulee...eiku Harmageddon tulee...eiku enkeli Gabriel tulee...eiku tuhatvuotinen valtakunta tulee...eiku Halleyn k644Kuka mahtaa olla?
Olin taas tapani mukaan lukemassa raamattua, kun ovelle kolkutettiin. Laitoin mekon pääle ja menin katsomaan. Niin siell1244