kookoo2

![]()
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Hallelujaa! Nyt se on todistettu!
Nyt se on todistettu! Nykytekniikalla on käsittääkseni ensimmäistä kertaa saatu tallennettua viideolle YHWH-sedän vaikut158Kohtaaminen
Kysyin kerran ovellani jt-mieheltä, kun hän kehui huuhaa-uskontoaan: " Mitkä ne on olleet ne jt- miehen parhaat asiat t057Punnittua puhetta
Kuka sanoi seuraavan viisaan ajatuksen? "Tämä pesue hävitetään perin pohjin ********!" Lausunto Raamatuntutkijoista (Bib055Miksi aina voideltu?
Miksei vaihtelun vuoksi esmes penslattu, töpötetty, sivelty, rasvattu, upotettu, friteerattu? Ja millä voideltu? Jollai155Uusi aluevaltaus
Olen päättänyt alkaan rupeeen käyttämään monilahjakkuuttani uskonnollisten laulujen sanoittamiseen. Teen aluksi muutama055Uusia todisteita
Sillä nyt on löytynyt vielä löytymättömiä todisteita vielä kaivamattomista arhgeolookikuopista Siinailta. On löytynyt ai155Harmillista
Kävelin kadulla ja yhtäkkiä havahduin poikkeavaan suhinaan ja kohinaan. Aivan -kuten kaikki raamattunsa lukeneet tietäv055jt-äänestys
Järjestän viikonloppuäänestyksen: kuka jt-pomo oli tai on paras hämääjä Harman suhteen? Ts. kuka keksi mojovimmat, hausk054Ihmeelinen luonto
Olettekos aikaisemmin nähneet jt-papukaijaa. Tuossa linkissä on. http://iloisesti.net/kakadu-liukenee-paikalta-paastetty054Varma todiste Maailmanlopusta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rautalampi-jarven-kalakuolemien-syy-pysynee-mysteerina-maanantaihin-jarvessa-uimista354kysymys todistajille
Palstan alussa oli kohotus "Aloita uusi keskustelu", niin minä teen työtä käskettyä. Kysyisin jt, että kun jeesus leha854Iltarukous suoraan jeesukselta
Nyt kaikki jt:kin loitsimaan juuri jessulilta telefaattisella yhteydellä taivaasta erityisesti jt osoitettu iltarukous.253Kysymys jt
Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä1253Sana viikonvaihteeksi
Sain viimeyönä vihreältä pikku-ukolta, pyhältä pietarilta, käskyn kirjoittaa palstan jt-notkujille sanan viikonvaihteeks052Onnittelut
Anu Saukko nimiselle jt-siskolle nimmarionnittelut Kärsämäelle. Riemukasta Siionin suolikaasun päästelyä. Sanoihan jess252Avunpyyntö!
Ketähän olisi paras rukoilla, kun rektumiani kutittaa jo kolmatta päivää peräkkäin. Olen kokeillut vähän kaikkia YHWH-se451Hauska tapaus
Pakko kertoa hauska tapaus eiliseltä. Tapasin vanhan kamuni Saatanan ja Baal-demonin eräässä ostoshelvetissä. Olivat os051Kysymys todistajille
Mieltäni on vaivannut jo muutaman vuosiviikon ajan tälläinen kysymys. Puhutaan parousiasta. Ja sehän kuulemma tarkoittaa551Huolellisuus palkitaan
Täällä palstalla tunnutaan suhtautuvan vähätellen, jopa pilkallisesti, kun ylistän siionin suolikaasua. Itse olen jo vuo049Kuka mahtaa olla?
Olin taas tapani mukaan lukemassa raamattua, kun ovelle kolkutettiin. Laitoin mekon pääle ja menin katsomaan. Niin siell1249