kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Mistä tunnistaa?
Olen aika varma, että näin tänään jessulin kadulla. Nyt kysyisinkin tositositosi henkisttytyneiltä jt- tietäjiltä: mitk739Maailmanloppu todella lähellä
Kuvassa suhnu-demoni Seppo . https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/58377252_2585591588182208_457096748219341209239kysymys todistajille
Palstan alussa oli kohotus "Aloita uusi keskustelu", niin minä teen työtä käskettyä. Kysyisin jt, että kun jeesus leha837Myyntihommia.
Hyviä uutisia Laitilasta. Paljonkohan rahaa rakentajat mahtavat saada myyntihinnasta? Minne rahuskit menevät? jessulill1536Punnittua puhetta
Kuka sanoi seuraavan viisaan ajatuksen? "Tämä pesue hävitetään perin pohjin ********!" Lausunto Raamatuntutkijoista (Bib035Tänä yönä SE tapahtuu.
Nyt jos koskaan kannattaa katsella taivaalle. Viimeistä kertaa nimittäin nääs. Taivaalla näkyy Perseiden ilotulitus. Eik035Kuuma vinkki jt suoraan YHWH-sedältä taivaasta
Sain juuri YHWH:n viestin suoraan taivaasta; minä kun olen se ainoa oikea äänikanava maanpäällä. Kun jt joutuvat istua034Tiedustelu
Nyt kun on taas jehova suonut meille pakkaskelejä, ja ilma on kuivaa, niin raapitutatatttaako jt rektumia ollenkaan ko.434Onnittelut
Anu Saukko nimiselle jt-siskolle nimmarionnittelut Kärsämäelle. Riemukasta Siionin suolikaasun päästelyä. Sanoihan jess234Ihmeelinen luonto
Olettekos aikaisemmin nähneet jt-papukaijaa. Tuossa linkissä on. http://iloisesti.net/kakadu-liukenee-paikalta-paastetty034Usokmatonta mutta totta
Nyyjoorkin uutistoimisto ilmoittaa ihmeellisestä reliikkilöydöstä. Nimittäin Bethellistä löytyi vintiltä ruthervoordin r134YHWH lausuminen
Kaikkihan tietävät että Kärsämäen alkualkualkuperäisimmässä satukirjassa, raamatussa ja muissakin kirjoituksissa esiinty033Iltarukous suoraan jeesukselta
Nyt kaikki jt:kin loitsimaan juuri jessulilta telefaattisella yhteydellä taivaasta erityisesti jt osoitettu iltarukous.232Avunpyyntö!
Ketähän olisi paras rukoilla, kun rektumiani kutittaa jo kolmatta päivää peräkkäin. Olen kokeillut vähän kaikkia YHWH-se431Huolellisuus palkitaan
Täällä palstalla tunnutaan suhtautuvan vähätellen, jopa pilkallisesti, kun ylistän siionin suolikaasua. Itse olen jo vuo031Kysymys jt
Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä1231Uusia todisteita
Sillä nyt on löytynyt vielä löytymättömiä todisteita vielä kaivamattomista arhgeolookikuopista Siinailta. On löytynyt ai131Harmillista
Kävelin kadulla ja yhtäkkiä havahduin poikkeavaan suhinaan ja kohinaan. Aivan -kuten kaikki raamattunsa lukeneet tietäv031Kuka mahtaa olla?
Olin taas tapani mukaan lukemassa raamattua, kun ovelle kolkutettiin. Laitoin mekon pääle ja menin katsomaan. Niin siell1230jt tietokilpailu
Jt järjestivät tietokilpailun, kun jotkut ilkeämieliset saatanan vallassa olevat väittivät jt olevan tyhmiä. Seuraavassa029