Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Mistä tunnistaa?

Olen aika varma, että näin tänään jessulin kadulla. Nyt kysyisinkin tositositosi henkisttytyneiltä jt- tietäjiltä: mitk
    Jehovan todistajat
    7
    39
  2. Maailmanloppu todella lähellä

Kuvassa suhnu-demoni Seppo . https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/58377252_2585591588182208_457096748219341209
    Jehovan todistajat
    2
    39
  3. kysymys todistajille

Palstan alussa oli kohotus "Aloita uusi keskustelu", niin minä teen työtä käskettyä. Kysyisin jt, että kun jeesus leha
    Jehovan todistajat
    8
    37
  4. Myyntihommia.

Hyviä uutisia Laitilasta. Paljonkohan rahaa rakentajat mahtavat saada myyntihinnasta? Minne rahuskit menevät? jessulill
    Jehovan todistajat
    15
    36
  5. Punnittua puhetta

Kuka sanoi seuraavan viisaan ajatuksen? "Tämä pesue hävitetään perin pohjin ********!" Lausunto Raamatuntutkijoista (Bib
    Jehovan todistajat
    0
    35
  6. Tänä yönä SE tapahtuu.

Nyt jos koskaan kannattaa katsella taivaalle. Viimeistä kertaa nimittäin nääs. Taivaalla näkyy Perseiden ilotulitus. Eik
    Jehovan todistajat
    0
    35
  7. Kuuma vinkki jt suoraan YHWH-sedältä taivaasta

Sain juuri YHWH:n viestin suoraan taivaasta; minä kun olen se ainoa oikea äänikanava maanpäällä. Kun jt joutuvat istua
    Jehovan todistajat
    0
    34
  8. Tiedustelu

Nyt kun on taas jehova suonut meille pakkaskelejä, ja ilma on kuivaa, niin raapitutatatttaako jt rektumia ollenkaan ko.
    Jehovan todistajat
    4
    34
  9. Onnittelut

Anu Saukko nimiselle jt-siskolle nimmarionnittelut Kärsämäelle. Riemukasta Siionin suolikaasun päästelyä. Sanoihan jess
    Jehovan todistajat
    2
    34
  10. Ihmeelinen luonto

Olettekos aikaisemmin nähneet jt-papukaijaa. Tuossa linkissä on. http://iloisesti.net/kakadu-liukenee-paikalta-paastetty
    Jehovan todistajat
    0
    34
  11. Usokmatonta mutta totta

Nyyjoorkin uutistoimisto ilmoittaa ihmeellisestä reliikkilöydöstä. Nimittäin Bethellistä löytyi vintiltä ruthervoordin r
    Jehovan todistajat
    1
    34
  12. YHWH lausuminen

Kaikkihan tietävät että Kärsämäen alkualkualkuperäisimmässä satukirjassa, raamatussa ja muissakin kirjoituksissa esiinty
    Jehovan todistajat
    0
    33
  13. Iltarukous suoraan jeesukselta

Nyt kaikki jt:kin loitsimaan juuri jessulilta telefaattisella yhteydellä taivaasta erityisesti jt osoitettu iltarukous.
    Jehovan todistajat
    2
    32
  14. Avunpyyntö!

Ketähän olisi paras rukoilla, kun rektumiani kutittaa jo kolmatta päivää peräkkäin. Olen kokeillut vähän kaikkia YHWH-se
    Uskonnot ja uskomukset
    4
    31
  15. Huolellisuus palkitaan

Täällä palstalla tunnutaan suhtautuvan vähätellen, jopa pilkallisesti, kun ylistän siionin suolikaasua. Itse olen jo vuo
    Jehovan todistajat
    0
    31
  16. Kysymys jt

Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä
    Uskonnot ja uskomukset
    12
    31
  17. Uusia todisteita

Sillä nyt on löytynyt vielä löytymättömiä todisteita vielä kaivamattomista arhgeolookikuopista Siinailta. On löytynyt ai
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    31
  18. Harmillista

Kävelin kadulla ja yhtäkkiä havahduin poikkeavaan suhinaan ja kohinaan. Aivan -kuten kaikki raamattunsa lukeneet tietäv
    Jehovan todistajat
    0
    31
  19. Kuka mahtaa olla?

Olin taas tapani mukaan lukemassa raamattua, kun ovelle kolkutettiin. Laitoin mekon pääle ja menin katsomaan. Niin siell
    Jehovan todistajat
    12
    30
  20. jt tietokilpailu

Jt järjestivät tietokilpailun, kun jotkut ilkeämieliset saatanan vallassa olevat väittivät jt olevan tyhmiä. Seuraavassa
    Jehovan todistajat
    0
    29