Myyntihommia.

15

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töpsitkuksit

      Perinteisesti seurakunnat ovat olleet sopivan pieniä jotta vanhin on voinut pitää kutakin silmällä ja tehdä kotikäynninkin vaikkapa poissaoloista.
      Jos nyt Uudenkaupungin seurakunta kasvaa, onko kysymys vanhimmiston vähenemisestä ja ettei vakanssille olisi tunkua ?

      • valvonnasta

        Olen huolissani siitä että toimiiko jäsenten valvonta yhtä tehokkaasti kun seurakunnat kasvavat? Onko asiaa mietitty tältä pohjalta. Jokuhan saattaa rikkoa sääntöjä, jos kaikkia ei ehditä pitämään silmällä tarpeeksi. Joku voi olla esim pois kokouksesta ilman että kukaan huomaa. Tälläinen vaatisi mielestäni välittömän paimennuskäynnin kotiin.


      • tahdonvalvojaksi

        Voimme varmaan luottaa että palvontatoverien tarkkailun kautta vanhimmat saavat tietoa kun näyttää että joku on hiipumassa, jos/kun vanhimmat eivät ehdi kaikkia jäseniä seurata. Ja millaiset sykähdyttävät siunaukset koituvatkaan niille jotka tälläkin tavoin edistävät Valtakunnan työtä !


      • valvonnasta kirjoitti:

        Olen huolissani siitä että toimiiko jäsenten valvonta yhtä tehokkaasti kun seurakunnat kasvavat? Onko asiaa mietitty tältä pohjalta. Jokuhan saattaa rikkoa sääntöjä, jos kaikkia ei ehditä pitämään silmällä tarpeeksi. Joku voi olla esim pois kokouksesta ilman että kukaan huomaa. Tälläinen vaatisi mielestäni välittömän paimennuskäynnin kotiin.

        Asia on huomioitu. Taivaasta tuli YHWH-sedältä ohje, että vanhinten pitää hankkia vainukoiria haistelemaan, etteivät ilman loitsuliiteriä vaille jäsenet jääneet laista siionin suolikaasun päästelystä. Hyvä koulutettu vainukoirahan haistaa peräilman muutaman kymmenenkin kilometrin päästä. Paras tuohon tarkoitukseen on mäyräkoiran ja tanskan dogin risteytys. Varmat huhut kertovat, että Ameriikan usan pääkonttorissa olisi tehty kokeiluja vaihtaa koiran kuono ja osa aivoista vapaaehtoisille vanhimmille, ja kokeilut olisivat olleet lupaavia. Ainoa vielä säädettävä asia on se, että eivät ole sisäsiistejä ja tahtovat nostaa jalkaa välittämättä tilanteesta.


    • orjaparat

      Ai jai, kohta seura ryhtyy vuokraamaan rivitodistajia töihin.

    • ylikierrosvalvoja

      Tämä Laitilan valtakunnansalin myynti ei vaikuta mitenkään palvontatoveriemme tarkkailuun, paremminkin helpottaa työtämme yhden salin poistuttua.

    • Ajatonmuuttuneet

      Ja on se huomattu että vanhinten määrä vähenee
      On kaikenlaista lipsumista.
      Ei ilmoiteta sairaalaan menoista vanhimmille.
      Ryyppyreissuja tehdään muka kalastusreissuina.
      Käydään tanssipaikoissa ja seuraavana päivänä perutaan kenttäpalvelussopimukset.
      Joulun aikaan salaa pidetään joulujuhlaa. Nopeasti pieni muovikuusi pöydälle sapuskat esiin ja kaihtimet ja verhot ikkunan eteen. Ovikello irti.
      Jopa käydään naapurikaupungin toisenlaisen uskonnon kokouksessa katsomassa olisiko siellä mitään kivaa.
      Äänestämässäkin käydään.
      Siviilipalveluskin on nyt ihan peruskauraa.

      • mistätiedät

        Taidat kuulua itse tarkkailijoihin kirjoittamisesi perusteella.


      • Ajatonmuuttuneet
        mistätiedät kirjoitti:

        Taidat kuulua itse tarkkailijoihin kirjoittamisesi perusteella.

        Mutta en kerro näkemiäni tapahtumia vanhimmille.
        Sinuakos se harmittaa.


      • eiharmita
        Ajatonmuuttuneet kirjoitti:

        Mutta en kerro näkemiäni tapahtumia vanhimmille.
        Sinuakos se harmittaa.

        Totuuden kertominen ei harmita koskaan. Harmittaako sinua?


      • Ajatonmuuttuneet
        eiharmita kirjoitti:

        Totuuden kertominen ei harmita koskaan. Harmittaako sinua?

        Juurihan tuossa kerroin totuutta kultista nimeltä jehovantodistajat. Etkö osaa lukea?
        Taitaa harmittaa totuus.


      • eiharmita
        Ajatonmuuttuneet kirjoitti:

        Juurihan tuossa kerroin totuutta kultista nimeltä jehovantodistajat. Etkö osaa lukea?
        Taitaa harmittaa totuus.

        Osaan lukea, eikä totuus harmita koskaan. Totuus tekee vapaaksi kaikista vääristä opetuksista. Kulttisanan merkitys taitaa olla vieras kirjoittajalle. Raamatun opetukset ovat totuutta ja kultti-sana ei sovi siihen mitenkään. Tuota sanaa on helppo käyttää toisten halventamisessa täysin sokeana oman uskonnon todellisuudesta. Miten reagoit, jos uskontoasi kutsutaan kultiksi? Itseäni se ei haittaa, koska tiedän, että se ei ole totta. Raamattu on mittapuu, eikä ole senvuoksi tarvetta nimitellä kenenkään uskontoa. Raamattua tutkimalla voi varmistaa oikean opetuksen ja antaa rauhan. Toisten pilkka ja nimittely ei heilauta mihinkäänpäin.


      • Ajatonmuuttuneet
        eiharmita kirjoitti:

        Osaan lukea, eikä totuus harmita koskaan. Totuus tekee vapaaksi kaikista vääristä opetuksista. Kulttisanan merkitys taitaa olla vieras kirjoittajalle. Raamatun opetukset ovat totuutta ja kultti-sana ei sovi siihen mitenkään. Tuota sanaa on helppo käyttää toisten halventamisessa täysin sokeana oman uskonnon todellisuudesta. Miten reagoit, jos uskontoasi kutsutaan kultiksi? Itseäni se ei haittaa, koska tiedän, että se ei ole totta. Raamattu on mittapuu, eikä ole senvuoksi tarvetta nimitellä kenenkään uskontoa. Raamattua tutkimalla voi varmistaa oikean opetuksen ja antaa rauhan. Toisten pilkka ja nimittely ei heilauta mihinkäänpäin.

        Kyllä sanan kultti merkityksestä olet oikeassa kun kirjotetaan Raamatusta, Mutta kun oli kysymys Jehovan todistajista. HE ovat kultti.

        He vääristävät raamatun sanomaa, aiheuttavat turhia kuolemia, kiristävät omilla säännöillään jäseniään ja varsinkin entisiä jäseniään. Mitäs se on muuta kuin kulttimaista touhua.

        TOTUUS on yksin Jeesus. Ei ole mitään muuta totuutta. Ei varsinkaan mikään amerikanlahkon oppikikkailu totuutta.

        Minun uskossani ei tapateta jäseniä esim.kieltäytymällä verensiirrosta. Eikä siellä pilkota verta fraktioihin.

        Totuuden kertominen lahkostanne on heilautellut viimevuosina kovastikin. Neljän vuoden aikana on joukostanne Suomessa huvennut yli 1100 henkilöä.

        Minun uskontoni ei ole mikään kirkko tai rakennus. Se on puhdas Jeesuksen sanoma Raamatun sivuilla. En ole edes jäsen missään srk:ssa.

        Itse käytät ahkerasti sanaa luopio, vaikka itse olette luopioitu.


      • Fotokopiofani

        Minä laitan aina todistajan osoitteen saatuani postiluukkuun valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosista, muutelluista opeista, kuten v. 1914 koskevista löytyy jänniä väittämiä ja vartiotornitotuuksia.

        Siitä tulee tehdyksi päivän hyvä työ ja muutoksen mahdollisuus postiluukun haltijalle.

        Valokopioita kannattaa toimittaa mieluummin yksi kerrallaan mutta useammin.


      • Fotokopiofani kirjoitti:

        Minä laitan aina todistajan osoitteen saatuani postiluukkuun valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosista, muutelluista opeista, kuten v. 1914 koskevista löytyy jänniä väittämiä ja vartiotornitotuuksia.

        Siitä tulee tehdyksi päivän hyvä työ ja muutoksen mahdollisuus postiluukun haltijalle.

        Valokopioita kannattaa toimittaa mieluummin yksi kerrallaan mutta useammin.

        Tavuviivat on hyvä lisätä ja ottaa mustavalkoisia kopioita, jotta kuvia olisi kivanmpi väritellä. Sekä laittaa vielä värikyniä houkuttelevuuden lisäämiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe