Palstan alussa oli kohotus "Aloita uusi keskustelu", niin minä teen työtä käskettyä.
Kysyisin jt, että kun jeesus lehahti Maan päälle näkymättömänä, niin missä kohtaa näin sanotaan raamatussa. Se sanotaan kyllä, että tulee enkeliparven kera aika pilvessä, mutta missä kohtaa raamattua maininta näkymättömänä tulosta on, kun minä en sitä löydä
kysymys todistajille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kyllä erittäin aiheellinen kysymys tällä palstalla. Toivottavasti se saa aikaan innostunutta selittelyä, mitä en siis lainkaan epäile.
- Anonyymi
Kuulostaa liian vaikealta kysymykseltä. Palstan Jt-mieliset keskustelevat mieluummin kirkon opin heikkouksista kuin puolustavat Vartiotornin oppia.
- Anonyymi
Minä en ainakaan usko koko Jeesukseen niin mitä vitun väliä koko asialla on.
- Anonyymi
Tuokin on totta, mutta jos haluat vakuuttaa jotain niille, jotka uskovat, silloin aihe on varsin hyvä. Melkoista selittelyä odotettavissa, JOS joku todistaja tähän tarttuu.
HOHOHOH! Kummallista, että juuri raamatullisuuttaan korostava lahko ja sen edustaja ei tuollaista raamatusta löydä. Ainoa vaihtoehto hiljaisuudelle on...Suurhämäys. Tai ehkä ovat niin lukutaidottomia tollakoita. HOHOHOHO! HOHOHO!
- Anonyymi
Virallisesti Jehovan todistajien määrä vähenee Suomessa. Nyt olen alkanut epäillä ettei näin olekaan, vaan osasta on vain tullut näkymättömiä. Voisiko tämä pitää paikkansa?
- Anonyymi
Jaa että näkymättömiä?
Miten olisi lääkityksen vaihto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että näkymättömiä?
Miten olisi lääkityksen vaihto?Jaa, vai lääkitys? Mikä lääkitys heistä näkymättömiä on tehnyt? Tämähän on jo patenttiasia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372