Palstan alussa oli kohotus "Aloita uusi keskustelu", niin minä teen työtä käskettyä.
Kysyisin jt, että kun jeesus lehahti Maan päälle näkymättömänä, niin missä kohtaa näin sanotaan raamatussa. Se sanotaan kyllä, että tulee enkeliparven kera aika pilvessä, mutta missä kohtaa raamattua maininta näkymättömänä tulosta on, kun minä en sitä löydä
kysymys todistajille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kyllä erittäin aiheellinen kysymys tällä palstalla. Toivottavasti se saa aikaan innostunutta selittelyä, mitä en siis lainkaan epäile.
- Anonyymi
Kuulostaa liian vaikealta kysymykseltä. Palstan Jt-mieliset keskustelevat mieluummin kirkon opin heikkouksista kuin puolustavat Vartiotornin oppia.
- Anonyymi
Minä en ainakaan usko koko Jeesukseen niin mitä vitun väliä koko asialla on.
- Anonyymi
Tuokin on totta, mutta jos haluat vakuuttaa jotain niille, jotka uskovat, silloin aihe on varsin hyvä. Melkoista selittelyä odotettavissa, JOS joku todistaja tähän tarttuu.
HOHOHOH! Kummallista, että juuri raamatullisuuttaan korostava lahko ja sen edustaja ei tuollaista raamatusta löydä. Ainoa vaihtoehto hiljaisuudelle on...Suurhämäys. Tai ehkä ovat niin lukutaidottomia tollakoita. HOHOHOHO! HOHOHO!
- Anonyymi
Virallisesti Jehovan todistajien määrä vähenee Suomessa. Nyt olen alkanut epäillä ettei näin olekaan, vaan osasta on vain tullut näkymättömiä. Voisiko tämä pitää paikkansa?
- Anonyymi
Jaa että näkymättömiä?
Miten olisi lääkityksen vaihto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että näkymättömiä?
Miten olisi lääkityksen vaihto?Jaa, vai lääkitys? Mikä lääkitys heistä näkymättömiä on tehnyt? Tämähän on jo patenttiasia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812