Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä jollekkin suuremmalle tapahtumalle. Nyt kysyisinkin mikä on jt ja raamatun näkemys: liittyykö tämä kauan odotettuun jeesuksen toiseen tulemiseen?
Kysymys jt
12
59
Vastaukset
- eivai
No se on juuri sitä ja kun oikeen raksuttaa rektumia niin alkaa tuntua siltä kuin jokin liikahti...jos nyt ei sitten paskahätä pilaa uutta tulemista.
kookoo2 7.1.2019 0:40
<>Nyt kysyisinkin mikä on jt ja raamatun näkemys: liittyykö tämä kauan odotettuun jeesuksen toiseen tulemiseen?><
Henkitenytetyystin Raamattua lueskeltuani tuli mieleen, että tämä voisi olla merkki tulemisesta, tuli sitten sitä tai tätä, niin älä kuitenkaan vetämättä jätä.
Eli siis kuitenkin 1 Sam. 5:9, 12 on kertomus kuinka voi käydä kun ryppyilee jumalaa vastaan, jumala voi lyödä periksillä ja sitten ryppynaru ryppyilee. Ja jos kaikkien ennaakko-odotusten vastaisesti pääsee näin käymään, on maailman tehokkain hoitokin ilmaistu Raamatussa. 1 Sam. 6:4, 5 kertoo ettei tarvitse kuin mennä lähimmälle kultasepälle ja kumartua ilman kalsareita malliksi ja tilata samalla kultainen hiiri kultaisen periksen kaveriksi. Raamatun iättömillä neuvoilla saa vaivan kuin vaivan hallintaan.- Pettynytlukija
Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.
- Hyvinsekirjoittaa
Pettynytlukija kirjoitti:
Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.
Ei saa nipottaa liikaa. Pierukakka jutut on aina kuuluneet tälle palstalle ja palstan luonteeseen kuuluu että asiallisten ketjujen ohessa on näitä höpöjuttuja. Tämä on hyväksi ja viihdyttäväksi havaittu toimintamalli. Haluan että alan aiheita käsitellään myös huumorin näkökulmasta.
Pettynytlukija kirjoitti:
Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.
Pettynytlukija 8.1.2019 20:11
<>...mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.><
Ajatuksiin pullahti tuo Raamatun hupaisa meno, joka sopi kookoon juttuun kuin suutarin sormi sian korvaan.Pettynytlukija kirjoitti:
Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.
Kylläpä on jt Pettynytlukija:lla likainen mielikuvitus. Heti ensimmäisenä hänelle tulee mielleyhtymä pissakakkaleikeistä, kun vähänkin sivutaan hylkyaukkoa. Niinhän se on, että ihminen heijastaa omia mielihalujaan ja kuvittelee muidenkin tykkäävän pissakakka-osastosta kuin hullu puurosta.
- Pettynytlukija
kookoo2 kirjoitti:
Kylläpä on jt Pettynytlukija:lla likainen mielikuvitus. Heti ensimmäisenä hänelle tulee mielleyhtymä pissakakkaleikeistä, kun vähänkin sivutaan hylkyaukkoa. Niinhän se on, että ihminen heijastaa omia mielihalujaan ja kuvittelee muidenkin tykkäävän pissakakka-osastosta kuin hullu puurosta.
En ole Jehovan todistaja.
- Terveterve
Hyvinsekirjoittaa kirjoitti:
Ei saa nipottaa liikaa. Pierukakka jutut on aina kuuluneet tälle palstalle ja palstan luonteeseen kuuluu että asiallisten ketjujen ohessa on näitä höpöjuttuja. Tämä on hyväksi ja viihdyttäväksi havaittu toimintamalli. Haluan että alan aiheita käsitellään myös huumorin näkökulmasta.
Toi Hasta on Veljesseuran Mahti Mälli, joka täällä nyt vain satuilee uudella nimimerkillä.
On ennenkin kompannut noita kookoo peräsuolijuttuja, eri nimimerkillä. Pettynytlukija kirjoitti:
En ole Jehovan todistaja.
Et vai. No likainen mielikuvitus ainakin.
Mutta kysymykseen: liittyykö rektumini kutina jeesuksen toiseen tulemiseen. Vai muuten vain johonkin taivaan ja maan uudelleenjärjestelyyn? Esimerkiksi uusi vedenpaisumus. Vai ovatko filatelistien sotajoukot kenties aikeissa hyökätä?
- varautukaaaa
Aijai, Malakian ennustus:
Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon
Nyt ei kyllä passaa sanoa mitään herran tulemuksista. - mainosvaltuutettu
Etsit ennusmerkkejäsi väärästä päästäsi,
Vitamiinit, Ravintolisät, Superfoodit, Terveysjuomat, Scheriproct
käytä tuotteta okeisiin päihin, kuin tervepäinen. - Totuus69
On se! Se on merkki siitä, että ns. puuttuva rengas on löytymässä. Peräsuolessasi vaikuttava alkuräjähdys on saanut tarpeeksi Mahti Mälliä, joten puuttuvat renkaat alkavat pian, hyvin pian purkautua ulos paljon käytetystä ahteristasi.
Tällä voitolla on luopio ja ateistipiireissä monta isään. Moni Mahti Mälliä kantava luopioateisti ilmaantuu ja ilmoittautuu perseesi rassaajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
