Kysymys jt

Huomasin juuri, että rektumini on hieman ärtynyt ja jopa ruvella. Yleensä tuon kaltainen oireilu on ollut ennusmerkkinä jollekkin suuremmalle tapahtumalle. Nyt kysyisinkin mikä on jt ja raamatun näkemys: liittyykö tämä kauan odotettuun jeesuksen toiseen tulemiseen?

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivai

      No se on juuri sitä ja kun oikeen raksuttaa rektumia niin alkaa tuntua siltä kuin jokin liikahti...jos nyt ei sitten paskahätä pilaa uutta tulemista.

    • kookoo2 7.1.2019 0:40

      <>Nyt kysyisinkin mikä on jt ja raamatun näkemys: liittyykö tämä kauan odotettuun jeesuksen toiseen tulemiseen?><

      Henkitenytetyystin Raamattua lueskeltuani tuli mieleen, että tämä voisi olla merkki tulemisesta, tuli sitten sitä tai tätä, niin älä kuitenkaan vetämättä jätä.

      Eli siis kuitenkin 1 Sam. 5:9, 12 on kertomus kuinka voi käydä kun ryppyilee jumalaa vastaan, jumala voi lyödä periksillä ja sitten ryppynaru ryppyilee. Ja jos kaikkien ennaakko-odotusten vastaisesti pääsee näin käymään, on maailman tehokkain hoitokin ilmaistu Raamatussa. 1 Sam. 6:4, 5 kertoo ettei tarvitse kuin mennä lähimmälle kultasepälle ja kumartua ilman kalsareita malliksi ja tilata samalla kultainen hiiri kultaisen periksen kaveriksi. Raamatun iättömillä neuvoilla saa vaivan kuin vaivan hallintaan.

      • Pettynytlukija

        Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.


      • Hyvinsekirjoittaa
        Pettynytlukija kirjoitti:

        Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.

        Ei saa nipottaa liikaa. Pierukakka jutut on aina kuuluneet tälle palstalle ja palstan luonteeseen kuuluu että asiallisten ketjujen ohessa on näitä höpöjuttuja. Tämä on hyväksi ja viihdyttäväksi havaittu toimintamalli. Haluan että alan aiheita käsitellään myös huumorin näkökulmasta.


      • Pettynytlukija kirjoitti:

        Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.

        Pettynytlukija 8.1.2019 20:11

        <>...mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.><

        Ajatuksiin pullahti tuo Raamatun hupaisa meno, joka sopi kookoon juttuun kuin suutarin sormi sian korvaan.


      • Pettynytlukija kirjoitti:

        Sun kommentit ovat olleet asiallisia mutta tämä oli kyllä riman alitus, mitä oikein ajattelit kun alennut pissikakka kirjoitteluun.

        Kylläpä on jt Pettynytlukija:lla likainen mielikuvitus. Heti ensimmäisenä hänelle tulee mielleyhtymä pissakakkaleikeistä, kun vähänkin sivutaan hylkyaukkoa. Niinhän se on, että ihminen heijastaa omia mielihalujaan ja kuvittelee muidenkin tykkäävän pissakakka-osastosta kuin hullu puurosta.


      • Pettynytlukija
        kookoo2 kirjoitti:

        Kylläpä on jt Pettynytlukija:lla likainen mielikuvitus. Heti ensimmäisenä hänelle tulee mielleyhtymä pissakakkaleikeistä, kun vähänkin sivutaan hylkyaukkoa. Niinhän se on, että ihminen heijastaa omia mielihalujaan ja kuvittelee muidenkin tykkäävän pissakakka-osastosta kuin hullu puurosta.

        En ole Jehovan todistaja.


      • Terveterve
        Hyvinsekirjoittaa kirjoitti:

        Ei saa nipottaa liikaa. Pierukakka jutut on aina kuuluneet tälle palstalle ja palstan luonteeseen kuuluu että asiallisten ketjujen ohessa on näitä höpöjuttuja. Tämä on hyväksi ja viihdyttäväksi havaittu toimintamalli. Haluan että alan aiheita käsitellään myös huumorin näkökulmasta.

        Toi Hasta on Veljesseuran Mahti Mälli, joka täällä nyt vain satuilee uudella nimimerkillä.
        On ennenkin kompannut noita kookoo peräsuolijuttuja, eri nimimerkillä.


      • Pettynytlukija kirjoitti:

        En ole Jehovan todistaja.

        Et vai. No likainen mielikuvitus ainakin.
        Mutta kysymykseen: liittyykö rektumini kutina jeesuksen toiseen tulemiseen. Vai muuten vain johonkin taivaan ja maan uudelleenjärjestelyyn? Esimerkiksi uusi vedenpaisumus. Vai ovatko filatelistien sotajoukot kenties aikeissa hyökätä?


    • varautukaaaa

      Aijai, Malakian ennustus:

      Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon

      Nyt ei kyllä passaa sanoa mitään herran tulemuksista.

    • mainosvaltuutettu

      Etsit ennusmerkkejäsi väärästä päästäsi,
      Vitamiinit, Ravintolisät, Superfoodit, Terveysjuomat, Scheriproct
      käytä tuotteta okeisiin päihin, kuin tervepäinen.

    • Totuus69

      On se! Se on merkki siitä, että ns. puuttuva rengas on löytymässä. Peräsuolessasi vaikuttava alkuräjähdys on saanut tarpeeksi Mahti Mälliä, joten puuttuvat renkaat alkavat pian, hyvin pian purkautua ulos paljon käytetystä ahteristasi.
      Tällä voitolla on luopio ja ateistipiireissä monta isään. Moni Mahti Mälliä kantava luopioateisti ilmaantuu ja ilmoittautuu perseesi rassaajaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe