Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entäpäs+keskenmenossa+kuolleet?
10.05.2021 10:18
Johanna+otti+muutama+vuosi+sitten+upotuskasteen.
06.05.2021 20:26
Tuomas+Embuske+ei+ole+kristitty+mutta+hän+puolustaa+sananvapautta+ja+on+mieltä+että+Päivi+Räsäsellä+on+oikeus+ilmaista+vakaumuksensa.
06.05.2021 20:23
Mikä+höperyys+Harrya+heiluttaa+kun+kuvittelee+että+Gorba+tulee+vielä+Veäjän+johtajaksi.+Kyllä+ne+sinunkin+laskemat+ovat+monet+kerrat+osottautuneet+höpöjutuiksi.+Ahvenainen+on+hyvä+opettaja.
30.04.2021 10:07
Saattaa+olla+tekaistu+aloitus!
26.04.2021 21:36
Ei+ole+kieli+hyvin+hallussa.+En+ymmärrä!
26.04.2021 21:34
Miksi+kuuntelit+saarnaajaa.+Olen+lukenut+50+vuotta+Raamattua+ja+en+ole+löytänyt+missään+kohtaa+että+naisen+on+oltava+ehdottomasti+kotona+ja+ei+saa+olla+työelämässä,+Lukekaa+hyvät+ihmiset+Sanaa+ja+rukoilkaa+Herran+edessä+mikä+on+Jumalan+tahto.+Saarnaajatkin+ovat+erehtyviä+ihmisiä.
26.04.2021 21:33
Onhan+se+äärettömän+tärkeää+saattaa+evankeliumi+tästä+elämästä+pois+lähtevälle.+Ei+ole+silti+pakko+ottaa+samomaa+vastaan.+Meille+uskoville+evankeloiminen+on+annettu+ja+olemme+vastuussa+siitä.++Jyri+oli+kiitollinen+saamistaan+rukouksista+koska+uskoo+läheisten+tarkoittavan+hyvää.
26.04.2021 21:28
Testamentti+kannattaa+tehdä+järjestölle,+joka+näkynä+on+vielä+saavuttamattomat+kansat+ja+kansanryhmät!
26.04.2021 21:25
En+minäkään+pidä+Covid-virusta++Ilmestyskirjan+vitsauksena.+Ne+vitsaukset+ovat+aivan+eri+luokkaa+vakavuudellaan+ja+uskon+ettei+uskovat+ole+enää+maan+päällä+kun+ne+vitsaukset+tulee.
15.04.2021 09:54
Onhan+Putin+välytellyt+himoitsevansa+Suomea.+Mistäpäs+tiedämme+vaikka+profetia+on+pian+täyttymässä.
15.04.2021 09:45
Kaste+ei+ole+lihan+saastan+poistamista+vaan+hyvän+omantunnon+pyytämistä+Jumalalta.+1+Piet.+3:+21.+Syntiä+tulee+joka+päivä+ja+kaste+pitäisi+saada+joka+ilta+jos+vesi+synnistä+puhdistaisi.
15.04.2021 09:42
Pakanakansain+viimeinen+hyökkäys:+Goog+lukuisain+kansojen+johtajana+on+hyökkäävä+Israeliin,+mutta+saava+joukkoineen+surmansa.
381Minulle+tuli+tämä+Herran+sana:+2
"Ihmislapsi,+käännä+kasvosi+kohti+Googia+Maagogin+maassa,+Roosin,+Mesekin+ja+Tuubalin+ruhtinasta,+ja+ennusta+häntä+vastaan+3
ja+sano:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Katso,+minä+käyn+sinun+kimppuusi,+Goog,+sinä+Roosin,+Mesekin+ja+Tuubalin+ruhtinas.+4
Minä+kuljetan+sinua,+panen+koukut+sinun+leukoihisi+ja+nostatan+sotaan+sinut+ja+kaiken+sinun+sotaväkesi:+hevoset+ja+ratsumiehet,+kaikki+pulskasti+puettuja,+suuren+joukon+suurine+ja+pienine+kilpineen,+miekankantajia+kaikki.+5Persia,+Etiopia+ja+Puut+ovat+heidän+kanssansa,+kilvet+ja+kypärit+on+heillä+kaikilla.+6Goomer+ja+kaikki+sen+sotalaumat,+Toogarman+heimo+pohjan+periltä+ja+kaikki+sen+sotalaumat+—+lukuisat+kansat+ovat+sinun+kanssasi.+7Ole+valmis,+varustaudu,+sinä+ja+kaikki+joukkosi,+jotka+ovat+kokoontuneet+sinun+luoksesi,+ja+ole+sinä+varalla+heitä+varten.+8Pitkien+aikojen+perästä+sinä+saat+määräyksen,+vuotten+lopulla+sinun+on+karattava+maahan,+joka+on+tointunut+miekan+jäljiltä,+koottu+monien+kansain+seasta,+—+mentävä+Israelin+vuorille,+jotka+kauan+aikaa+olivat+olleet+rauniomaana;+se+on+tuotu+pois+kansojen+seasta,+ja+he+asuvat+turvallisina+kaikki+tyynni.+9Sinä+hyökkäät+kuin+rajuilma,+tulet+kuin+pilvi,+pettääksesi+maan,+sinä+ja+kaikki+sotalaumasi+ja+lukuisat+kansat,+jotka+ovat+sinun+kanssasi.
10Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Mutta+sinä+päivänä+tulee+mieleesi+jotakin,+ja+sinä+mietit+pahan+juonen+11
ja+sanot:+Minä+hyökkään+suojattomaan+maahan,+karkaan+rauhallisten+ihmisten+kimppuun,+jotka+asuvat+turvallisina+—+asuvat+muuria+vailla+kaikki+tyynni,+ja+joilla+ei+ole+salpoja,+ei+ovia.+12Sinä+aiot+saalista+saada,+ryöstettävää+ryöstää,+ojentaa+kätesi+raunioita+kohti,+jotka+on+saatu+asutuiksi,+ja+kansaa+kohti,+joka+on+koottu+pakanakansain+seasta,+joka+on+hankkinut+karjaa+ja+omaisuutta+ja+asuu+maan+navassa.+13Saba+ja+Dedan+ja+Tarsiin+kauppiaat+ja+kaikki+heidän+nuoret+jalopeuransa+kyselevät+sinulta:+'Oletko+sinä+menossa+saalista+saamaan,+ryöstettävää+ryöstämään?+Oletko+koonnut+joukkosi+kantamaan+hopeata+ja+kultaa,+ottamaan+karjaa+ja+omaisuutta,+suurta+saalista+saamaan?'
14Sentähden+ennusta,+ihmislapsi,+ja+sano+Googille:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Sinä+päivänä+sinä+kyllä+huomaat,+että+minun+kansani+Israel+asuu+turvallisena,+15ja+lähdet+asuinpaikastasi+pohjan+periltä,+sinä+ja+sinun+kanssasi+lukuisat+kansat,+jotka+kaikki+ratsastavat+hevosilla:+suuri+joukko,+lukuisa+sotaväki.+16Sinä+hyökkäät+minun+kansani+Israelin+kimppuun+kuin+pilvi,+peittääksesi+maan.+Päivien+lopulla+on+tämä+tapahtuva.+Ja+minä+annan+sinun+karata+maahani,+että+pakanakansat+tulisivat+tuntemaan+minut,+kun+minä+osoitan+pyhyyteni+sinussa,+Goog,+heidän+silmäinsä+edessä.
17
Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Etkö+se+ole+sinä,+josta+minä+muinaisina+päivinä+puhuin+palvelijaini,+Israelin+profeettain,+kautta,+jotka+niinä+päivinä+ennustivat,+vuodesta+vuoteen,+että+minä+annan+sinun+karata+heidän+kimppuunsa?
18Mutta+sinä+päivänä,+jona+Goog+karkaa+Israelin+maahan,+sanoo+Herra,+Herra,+nousee+minun+vihani+hehku.+19
Kiivaudessani,+tuimuuteni+tulessa+minä+sanon:+Totisesti+tulee+sinä+päivänä+suuri+maanjäristys+Israelin+maahan.+20Ja+minun+edessäni+vapisevat+meren+kalat+ja+taivaan+linnut+ja+metsän+eläimet+ja+kaikki+maassa+liikkuvat+matelijat+ja+kaikki+ihmiset,+jotka+maan+pinnalla+ovat;+ja+vuoret+luhistuvat,+ja+vuorenpengermät+sortuvat,+ja+kaikki+muurit+sortuvat+maahan.+21Ja+minä+kutsun+häntä+vastaan+kaikille+vuorilleni+miekan,+sanoo+Herra,+Herra:+toisen+miekka+on+oleva+toista+vastaan.+22
Minä+käyn+oikeutta+hänen+kanssansa+rutolla+ja+verellä.+Ja+minä+annan+sataa+kaatosadetta,+raekiviä,+tulta+ja+tulikiveä+hänen+päällensä,+hänen+sotalaumojensa+päälle+ja+lukuisain+kansojen+päälle,+jotka+hänen+kanssansa+ovat.+23Niin+minä+osoitan+suuruuteni+ja+pyhyyteni+sekä+teen+itseni+tunnetuksi+lukuisain+pakanakansain+silmien+edessä.+Ja+he+tulevat+tietämään,+että+minä+olen+Herra."
06.03.2021 13:40
Parempi+on+olla+veikkailematta+aikamääriä.+Kuunelkaa+Ajankohtaista+Lähi-Idästä+Pekka+Sartola.+Astelma+Googin+sodalle+valmistuu.
05.03.2021 18:30
Kuunelkaa+Ajankohtaista+Lähi-Idästä+jakso+82++Pekka+Sartola+ja+Martti+Orajes+keskutelevat+Raamatun+profetioiden+täyttymisestä.+Elämme+todella++loppusuoralla!
05.03.2021 08:42
Jos+eivät+harjoita+taipumusta+ovat+tervetulleita+samoin+kuin+alkoholistit.++Ei+heteroiden+avosuhteetkaan+ole+Jumalan+sanan+mukaisia.+En+ole+Helluntaikirkon+jäsen+mutta+tällainen+on+Jumalan+tahto+asiassa.++Salopuu
26.02.2021 08:39
Pe.ku+sinä+et+uskonasioista+piittaa+tämän+taivaallista+ja+iloitset+maallistumisesta.++Tämä+on+jälleen+merkki+ettei+aikaa+en+kauan+anneta.+Jeesus+tulee+pian!
18.01.2021 21:51
Suosittelen+kuuntelemaan+nämä+kaksi+raamattutuntia.++Opetusta+eksytyksistä.+https://youtu.be/Ky7BbobMa-s
14.01.2021 13:59
Ja+nyt+on+käytössä+ilmainen+Arkisto+ja+voi+kuunnella+ohjelmia+vapaasti+ilman+kellon+aikatauluja.
14.01.2021 13:57
Kannattaa+kuunnella+Pekka+Sartolan+viimeisimmät+kaksi+puhetta+jotka+hän+puhi+One+Way+Mission+järjestämässä+Israel-tilaisuudessa.++Sartolakin+on+vajavainen+tulkitsija++ja+ei+kaikkea+tietenkään+ymmärrä.++Jeesus+voi+tulla+kyllä+ihan++yllättäen+vaikka+tänään.++Ei+hän+veikkaile+päivämääriä+mutta+tarkkailee+kyllä+ajanmerkkejä.+Nyt+Israel+on+alkanut+tekemään++rauhaa+arabiemiktaatin+ja+mulsimivaltioiden+kanssa.++Se+rauha+ei+tule+kestämään.+Paavi+ja+muslimijohtajat+ajavat+takaa,++että+vuoteen+2030+maailmassa+olisi+yksi+yhteinen+uskonto.+
Ja+tämä+korona+saa+yrittäjiä+ja+maailman+talouden+täysin+sekaisin+ja+kurimukseen.++Kristinuskoa+vastaan+suhtaudutaan+entistä+vihamielisemmin+ja+nuoret+ihannoivat+jopa+saatanaa+paremmmaksi+herraksi+kuin+Jumalaa.++Uskon+että+pian+Raamatun+soveltaminen+ja+sen+tsiteeraaminen+netissä,+jopa+Raamatun+omistaminen,++on++samaa+kuin+vihapuhe.+Sukupuolisuus+ja+perhemallit+tuhotaan.++Kuunelkaapa+Sartolan+puheet.+Älkää+kompastu+siihen+että+hän+joskus+on+sanonut+että+tiettyjen+asioiden+tulee+tapahtua+ennen+tempausta.+Ei+niistä+kyllä+taida+olla+enää++paljoa+tapahtumatta+ja+voivat+tapahtua+vielä+tempauksen+jälkeen.++++++https://youtu.be/L_RqtdpqXBs+++ja+perään++++https://youtu.be/kiQE5spHJQ8
29.09.2020 12:56
3 / 39