Voisiko joku kertoa minulle?

Anonyymi

Mitä se tarkoittaa, kun sanotaan, että lähetämme mielellämme ilmaista postia, jossa kerrotaan toiminnastamme. Sanotaan myös, että se ei velvoita minua mitenkään.

Mutta tämän postituksen mukana saan aina tilillepanokortin, johon on merkitty valmiiksi nimeni ja osoitteeni. Ja ei velvoita mitenkään?

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fil.3:18-19 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä. 2Piet.2:2-3 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi: ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. 1Tess.2:5

    • Anonyymi

      Jos on joskus hyvää tahtoaan antanut rahaa johonkin nk. hyväntekeväisyyteen, on näistä aina pääsemättömistä. Osoitetiedot roikkuvat vuosikymmeniä, jos joskus 20 vuotta sitten on tilannut Hesarin.

      Mitkään kiellot, - kuten: "Ei. En tahdo. Älkää enää soitelko / lähettäkö mainoksia minulle" - eivät tunnu koskevan näitä talous-ahdistelijoita.

      • Anonyymi

        nehän toimii sitten, kuin: puhelinmyyjät . . . "inttää, ja inttää",
        että saisivat "yhden käännynnäisen


    • Anonyymi

      "velvoita mihinkään"

      ensimmäiseksi: älä anna MITÄÄN henk.kohtaisia tietoja itsestäsi !!

    • Anonyymi

      "Mutta tämän postituksen mukana saan aina tilillepanokortin, johon on merkitty valmiiksi nimeni ja osoitteeni. Ja ei velvoita mitenkään?"

      Ei tietenkään velvoita. Roskiin vaan. Pitääkö tällaista edes kysyä?

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä tällaista ei saisi kysyä?


    • Anonyymi

      Saarn.4:8 Tuossa on yksinäinen, ei ole hänellä toista, ei poikaa, ei veljeäkään ole hänellä; mutta ei ole loppua kaikella hänen vaivannäöllänsä, eikä hänen silmänsä saa kylläänsä rikkaudesta. Ja kenen hyväksi minä vaivaa näen ja pidätän itseni nautinnoista? Tämäkin on turhuutta ja paha asia. Saarn.5:9 Joka rakastaa rahaa, ei saa rahaa kylläksensä, eikä voittoa se, joka rakastaa tavaran paljoutta. Sekin on turhuutta. Ps.49:11 Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa. Jer.17:11

    • Anonyymi

      Matt.20:26-28 Näin älköön olko teillä keskenänne, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne, ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon teidän orjanne; niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edetä. Luuk.22:27. Joh.13:14-14

    • No oliko tilillepanolomakkeessa eräpäivä? Tilasin ja luin ja vein paketin kirjaston ilmaismateriaali hyllylle ilman sitä maksukorttia. En ole maksanut mitään! Minulle tulee mainoksia kotiin nimelläni, mutta en ole vielä joutunut velkoihin ja ulosottoon niiden vuoksi. Ajattelen ryhtyä kannattamaan Patmoksen kautta yhtä saavuttamattoman kansan evankeliointia. Kyllä me mainoksista huolimatta itse päätämme, minne kannatukset lähetämme. Uskon että olet varustettu normaalilla älykkyydellä. Voihan silti kysyä. https://youtu.be/H0TRHCPb3dY

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe