Mitä se tarkoittaa, kun sanotaan, että lähetämme mielellämme ilmaista postia, jossa kerrotaan toiminnastamme. Sanotaan myös, että se ei velvoita minua mitenkään.
Mutta tämän postituksen mukana saan aina tilillepanokortin, johon on merkitty valmiiksi nimeni ja osoitteeni. Ja ei velvoita mitenkään?
Voisiko joku kertoa minulle?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Fil.3:18-19 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä. 2Piet.2:2-3 Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi: ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. 1Tess.2:5
- Anonyymi
Jos on joskus hyvää tahtoaan antanut rahaa johonkin nk. hyväntekeväisyyteen, on näistä aina pääsemättömistä. Osoitetiedot roikkuvat vuosikymmeniä, jos joskus 20 vuotta sitten on tilannut Hesarin.
Mitkään kiellot, - kuten: "Ei. En tahdo. Älkää enää soitelko / lähettäkö mainoksia minulle" - eivät tunnu koskevan näitä talous-ahdistelijoita.- Anonyymi
nehän toimii sitten, kuin: puhelinmyyjät . . . "inttää, ja inttää",
että saisivat "yhden käännynnäisen
- Anonyymi
"velvoita mihinkään"
ensimmäiseksi: älä anna MITÄÄN henk.kohtaisia tietoja itsestäsi !! - Anonyymi
"Mutta tämän postituksen mukana saan aina tilillepanokortin, johon on merkitty valmiiksi nimeni ja osoitteeni. Ja ei velvoita mitenkään?"
Ei tietenkään velvoita. Roskiin vaan. Pitääkö tällaista edes kysyä?- Anonyymi
Miksi ihmeessä tällaista ei saisi kysyä?
- Anonyymi
Saarn.4:8 Tuossa on yksinäinen, ei ole hänellä toista, ei poikaa, ei veljeäkään ole hänellä; mutta ei ole loppua kaikella hänen vaivannäöllänsä, eikä hänen silmänsä saa kylläänsä rikkaudesta. Ja kenen hyväksi minä vaivaa näen ja pidätän itseni nautinnoista? Tämäkin on turhuutta ja paha asia. Saarn.5:9 Joka rakastaa rahaa, ei saa rahaa kylläksensä, eikä voittoa se, joka rakastaa tavaran paljoutta. Sekin on turhuutta. Ps.49:11 Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa. Jer.17:11
- Anonyymi
Matt.20:26-28 Näin älköön olko teillä keskenänne, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne, ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon teidän orjanne; niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edetä. Luuk.22:27. Joh.13:14-14
No oliko tilillepanolomakkeessa eräpäivä? Tilasin ja luin ja vein paketin kirjaston ilmaismateriaali hyllylle ilman sitä maksukorttia. En ole maksanut mitään! Minulle tulee mainoksia kotiin nimelläni, mutta en ole vielä joutunut velkoihin ja ulosottoon niiden vuoksi. Ajattelen ryhtyä kannattamaan Patmoksen kautta yhtä saavuttamattoman kansan evankeliointia. Kyllä me mainoksista huolimatta itse päätämme, minne kannatukset lähetämme. Uskon että olet varustettu normaalilla älykkyydellä. Voihan silti kysyä. https://youtu.be/H0TRHCPb3dY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924