OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Kekki piti mielevän puheen
Stalinin kuoleman jälkeen. Kekki pohjusti tällä jo vuoden 1956 presidentinvaalia jota rahoitettiin ruplakassalla.6101Herne meni nekkuun
Palstan sisältöä 30.5.2017 "OikeistoSosDem siinä paraskin vittua päähän laittaja ym rivouksia. Tuosta et saa edes 1-kapi6101Olen tullut siihen tulokseen
Että ratkaisevaa ääntä 1956 ei ollut ollenkaan. Tosiasiassa ääniä "vuoti" puolin ja toisin. Joten on liioittelua sanoa d10101Kerronpa iltasadun
Pienessä pohjoisessa maassa hallitsi 25 vuotta Kekki niminen hyvä diktaattori. Kansa eli onnellisena suuren ja mahtavan11101Suomen parhaat Tasavallan Presidentit
1. Ryti 2. Paasikivi 3. Koivisto 4. Svinhufvud 5. Ståhlberg 6. Ahtisaari Sitten muut en ala järjestykseen laittamaan pai148101Miksi NATO:stä pitää järjestää tämä
Jonnin joutava keskustelu. Ei muuta kuin äänestämään jo tänään.31101Timo ja ETYKKI
Ihan täyttä paskaa. Lännessä naurettiin "maailmankuululle Suomessa" Lainaus Lehtiseltä.12101Kepukylissä oli taas varaa
Räiskiä satoja euroja taivaalle. Hyvä meininki. Kaupunkilaiset maksaa sähkölaskut ja pihassa kaksi ökyautoa. Haista Maal2101Vaalien sarjajako
Valioliigassa pelaavat SDP, Kokoomus, PS ja Vihreät Championshipsissa Kepu, Vas. liitto ja RKP. ja Liike. Ykkösdivis6100Tämä lienee nyt täysin selvää
Minä en toista poskea käännä. Eikä minua haittaa vaikka koko ihmiskunta minua vihaisi. Päinvastoin. Mutta antaa ali-ihm4100- 8100
Maanviljelijät puhuvat täällä palkastaan.
Mistä lähtien yrittäjille on maksettu palkkaa?8100- 499
Päivän saldo.
Toivottu Ryssän tappavan allekirjoittanut. Alkaa menemään palsta aika asiattomaksi.1899- 1299
Palstalla on palattu.
Suomettumisen ajan itsesensuuriin. Venäjää ei saa sanoa Imperialistiseksi Roistovaltioksi.999Näin käy vaaleissa.
Valioliiga. 1. SDP 2. Liike (kaikkien aikojen potti tulossa) 3. Kok. 4. Vihreät 5. PS. Divari 6. Vasemmistoliitto 7. RK199Muutokset poliittiseen sarjajakoon vaalien jälkeen
Liike nousee Valioliigaan yhdessä SDP:n Aseveljien ja SMP:n kanssa. Divariin putoaa Maalslitsi vihreiden, kommunistien j499- 2199
Milloin Maalaisliitto-Keskusta
Pyytää Suomen kansalta anteeksi vuosien 1956-1981 demokratian rappiota, vieraaseen valtaan tukeutumista ja kansakunnan m799