Pyytää Suomen kansalta anteeksi vuosien 1956-1981 demokratian rappiota, vieraaseen valtaan tukeutumista ja kansakunnan moraalin tuhoamista?
Milloin Maalaisliitto-Keskusta
7
99
Vastaukset
- HistorianTuntija
Kenenkään ei tarvitse pyytää mitään anteeksi. Maamme selvisi hyvin ns. vaaran vuosien läpi. Tarkoitan ajanjaksoa 1945-1991 jolloin Suomen itsenäisyys oli Neuvostoliiton peukalon alla.
Silloin tarvittiin hyvät suhteet neukkujen johtoon ja näin tapahtui. Ensin Paasikivi ja sitten Kekkonen. Muu ei ollut mahdollista jos halusimme säilyttää itsenäisyyden. Se säilyi. Nyt Suomi on vapaa kaikesta tuosta. Sen aikainen politiikka oli ainoa mahdollinen ja jälkikäteen arvostelu olojen muuttumisen jälkeen on hedelmätöntä. Tärkeintä on lopputulos. - rigormortis
Pamppu on taasen työntynyt aivan liian syvälle paloheinän pässin persereikään...
- ViljaPeppuAUJombenJOHTO
Keskustaa lähellä olevana olen osittain samoilla linjoilla.
- KepunTähtihetki
Maalaisliitto onnistui ikiystävänsä meuvostoliiton avustuksella estämään Suomen teollistumista ja kaupungistumista. Tuhot ovat valtavat ja yhä laajenevat. Mtk-kepu jopa saavutti uuden itsenäisyyspäivän 19. syyskuuta, jolloin 450 000 karjalaisen kotien varastaminen sinetöitiin. Hymy eikka uusitalon ideoimaa itsenäisyyspäivää keput juhlivat puna-armeijan ja desantti batmannin kanssa.
- H-Alonen
Liittyykö Suomi Neuvostoliittoon minun elinaikana hih hih haave elää hih hih
- Neuvosto-JaMaalaisliitto
Suomi säästyi, mutta maalais- ja neuvostoliitto yhtyivät.
Ikuiset ystävät syventävät ystävyyttään ja yhteistoimintaansa loputtomasti uusiin korkeuksiin.
- ruplakassalla
Ei suomalaisella maalaistollolla ole moraalia sen enempää kuin kasakalla tai mussikallakaan. Talonpojan moraali näkyy maataloustukien keräilynä ja lestadiolaisten orgioiden salailuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626