OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Pitäisikö palstan psyykkisesti sairaiden.
Hakeutua päivystykseen sen sijaan että purkavat vihaansa Oikeistodemariin?1744- 544
Ryssä valehtelee palstalla minkä ehtii.
Mm. Alepposta ja Ukrainasta. Aleppon pommitukset johtuvat länsimaiden toimesta. Ukrainan kriisi on sen oma syy ym. paska444Olin vuorokauden poissa.
Ei ole palstan taso häävi. Pikaisella silmäilyllä todettua. Palsta täynnä ohuthuulisten lapsellista valitusta väärästä p444Viikon vähämielisin keskustelunaihe.
On se että onko joku vetänyt sauhut 40-50 vuotta sitten.544Tulisiko Keskustapuolueen pyytää anteeksi.
Vuosia 1956-1981 ja Pahan Valtakunnan edessä konttaamista.744Palstalla levitetään valetta.
Siitä että allekirjoittanut olisi Iikolli. Päinvastoin olen Länsidemokratian kannattaja kunhan sen lieveilmiöt pisetään244Kyllä se niin on.
Että Pahan Valtakunnasta ei tule muuta hyvää kuin kesähelteet ja blinit.144Maalaisliitto-Keskusta.
On taantumuksellinen Itäinen Oikeistopuolue. Mm. käsitykset sananvapaudesta ovat suoraan Venäjältä.044Tapaus Hesburger
Kyllä terve nuori ihminen tilapäisesti kestää 9 h tunnin päivän kun kerran lennosta vetäisee kupin kahvia ja jotain pika044Niinistön ja Bidenin tapaaminen
Valtava pettymys. Suomalaiskansalliseen tapaan mitään varmaa ja konkreettista ei taaskaan saatu aikaan. Kyllä Aseveljet044Täällä joku ei tajunnut
Provosoinnin ja solvaamisen eroa. Anna mun kaikki kestää kun yritän opettaa vähän keskustelukulttuuria.344- 2044
Suomen kansa antoi
1968 jäätävän epäluottamuslauseen Urho Kekkoselle Matti Virkkusen ja Veikko Vennamon saadessa 99 valitsijamiestä 300:sta1044Veronmaksajana vaadin myös
Kansalaisia kontrolloivan ja passivoivan sekä työhaluja heikentävän hyvinvointivaltion lakkauttamista.144Marinin aika pistää
Tämä pelleily Kulmunin hallituksen "ulkojäsenyydestä" poikki. Pääministerin sijainen on Vanhanen. Piste.3744Tämähän on kuin suoraan minun suustani
EVA:llä selkeät sävelet https://www.hs.fi/talous/art-2000007918592.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&u044Ajatusleikki korvien väliin
Mihin Maalaisliittoa tarvitaan. Kun oikein järjellä ajattelette niin vastaus on selvä. Ei yhtään mihinkään. Suomi olisi043Elina Lepomäki esitti
Muistaakseni Uudessa Suomessa viimeksi että työn vastaanottamisen tulisi olla aina kannattavaa sekä että sosiaaliturvan3043- 143