OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Aktiivimalli kakkonen on liian löysä
Eli työnhakijalle päivittäinen velvollisuus hakea vähintään yhtä työpaikkaa sekä viikottainen sähköinen raportointi haet843SDP:n motiivi vaalien siirrolle poliittinen
Marin on laskenut että korona saadaan kesäkuuhun mennessä hoidettua mikä automaattisesti lisää pääministeripuoleen kanna2743Yhdysvalloissa on tekemisen meininkiä!
Oli ilo seurata kuinka tavalliset kadunkulkijat ottivat itse lumilapion kouraansa New Yorkissa. Suomessa verottaja olisi043Tässä ketjussa.
Ennakoidaan Auringonlaskun puolueen Keskustan veret seisauttavaa vaalitappiota ja oppositioon joutumista 2019!1243Keskustapuolueen tulee pyytää anteeksi.
Ryssän kenkänlankkaajan aikaa. http://1.bp.blogspot.com/_uy4vuBbsXMk/SwLa-e_DhKI/AAAAAAAACGM/ee8EhZYRH2A/w1200-h630-p-nu643Breaking News!
Keskustan palsta tai ei. Arvelinkin että hommassa on jotain mätää. http://yle.fi/uutiset/3-9310321243Maalaisliitto-Keskusta
Oli Ryssän palveluksessa 1956-1981. Hävettääkö näin Itsenäisyyspäivänä? Varsinkin kun oma Itsenäisyyspäivänne on 19.9.1443Kekkosella meni pupu pöksyyn.
1958 kun ei uskaltanut Ryssää pelätessään tukea nimittämäänsä enemmistöhallitusta. J.K. Paasikivis sen sijaan tuki järkk143Minä väitän nyt ilman mitään provoilua
Urho Kekkonen ei olisi ihmetellyt jos hän eläisi nyt vaan runtannut poikkeuslailla Suomen NATO:n Vertailukohta löytyy lä1443- 142
- 142
Asia on niin
Että R...ä ei päätä Suomen NATO-jäsenyydestä vaan päätämme siitä ihan itse.142Joululahjatoiveeni hallitukselle
Tarvitsemme oikeaa markkinataloutta lisää. Lisäksi työelämän jäykistä rakenteista on päästävä eroon mm. työehtosopimuste942Hyvinvointiyhteiskunnan tilalle
Kova mutta kiva ja reilu yksilön vapauteen ja vastuuseen perustuva kansalaisyhteiskunta. Jossa heikoista pidetään huoli042Ruotsissa ryhdytty jo toimenpiteisiin.
Ryssän NATO-trollaamisen vuoksi. Pitäisikö täälläkin herätä.1242- 942
- 1142
Koska maassa on demokratian vastaisia roskasakkeja
Ehdotan Kansalliskaarteja joilla on oikeus käyttää kovia.1142- 241
Keskusta Itkee
Yhteistyökyvyttömästä Oppositiosta. Äiti , äiti Oppositio ei halua olla mun kaveri! Sitä saa Keskusta mitä Tilaa. SiniPu241