OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Huhut kertovat
Että demarit pelataan ulos hallituksesta ja saamme Porvarihallituksen joka jatkaa taloutemme tervehdyttämistä mm. tarpee921Epäonnistunut turvapaikkapolitiikka 2015
Oli todellinen poliittinen lottovoitto Perussuomalaisilla varsinkin kun olivat itse päättämässä asiasta jonka voi pistää12115 miljardin tukipaketti
On karmeaa erehdys. Pitäisi vain antaa markkinoiden hoitaa itse itsensä.221Kansantaloudellisesti on hyödyllisempää
Jakaa rahaa yritys- ja maatalous- kuin sosiaalitukina. On Keynesiläinen harha että varallisuus kasvaa sosiaalitukia jaka021Taloutemme tarvitsee shokkihoitoa
Eli verot ja sosiaaliturva alas. Sekä paikallinen sopiminen käyttöön työpaikoilla.8421Sanna ja Matti
Minä ja muut varakkaat olemme maksaneet osamme veroista. Kaikkiko pitää antaa "hyvinvointivaltiolle".521Sodanjälkeisen ajan pääministeriranking
1. K.A. Fagerholm 1948-1950. 2. Esko Aho 1991-1995. 3. Paavo Lipponen 1995-2003. 4. Mauno Koivisto 1979-1981. 5. Juha Si321Koska ilmeisesti
Osui vasemmistolle liian arkaan paikkaan niin toistettakoon tässä että Keskusta on aina ajanut enemmän köyhien ja sairai2220Hyvinvointivaltio on sitten sellainen asia
Mitä ei saa kritisoida tai asettaa kyseenalaiseksi?1220Onko Keskustassa vasemmistolaisia
Eikö oikea paikka olisi SDP tai Vasemmistoliitto? Täällä on ollut puhetta Sipilismistä mutta jos se tarkoittaa että ihm1020Karismasta ja sen puutteesta
Li Anderssonissa sitä on runsaasti ja Sanna Marinissa myös. Antti Rinteessä ja Katri Kulmunissa sitä ei ole vähääkään. M1020Sanotaan nyt sitten niin
Että miksi minkään sosiaaliturvan tulisi olla vastikkeetonta. Jos vastiketta kykenee antamaan.2620- 820
Huomautin että
Lakon jälkeen työpaikalle on palattava mahdollisimman pian. Mitään tavaksi tullutta ylimääräistä vapaata ei tule hyväksy1620Voi kun Sipilän työ
Hyvinvointivaltion purkamiseksi jäi kesken. Olisi ihanaa jos Susanna Koskesta tulisi Kokoomuksen puheenjohtaja ja päämin020- 1320
Herra Majuri
Minua ei kiinnosta homofantasianne. Kertokaa sen sijaan miten äidinkielen kypsyysnäytteenne meni? t reservin luutnantti020On erotettava toisistaan
Työpaikkojen ja työhalujen lisääminen. Edelliset lisääntyvät kannattavalla yritystoiminnalla. Jälkimmäiset sosiaaliturva820Massatyhmyydestä kärsivä Impivaaran kansa
Sai mitä ansaitsi. Komesta ässästä kaksi on hanttikortteja. Ei edes kakkosparin arvoisia.020Tunnettu demarivaikuttaja
Sanoo asian niinkuin se on. Kun suoraan suustani. http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/lasse lehtinen-35198020