Työpaikkojen ja työhalujen lisääminen.
Edelliset lisääntyvät kannattavalla yritystoiminnalla.
Jälkimmäiset sosiaaliturvaa leikkaamalla.
On erotettava toisistaan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kai apteekkialalla. Se näkyy olevan kannattavaa yritystoimintaa
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/todellisia-kultakaivoksia-apteekkien-sivuyhtiot-voivat-takoa-yli-miljoonan-euron-vuositulosta-raskaampaa-verotusta-voidaan-kiertaa/f9466537-c275-435b-8e70-e16e4285747c
Tämän päivän HS:ssa kerrotaan, mitkä tekijät rahoittavat apteekkarien tilipusseja niin, että niiden keskitulot viimevuonna olivat 22 000 euroa kuukaudessa.Mikä ihmeen veronkierto. Apteekkarien terveyskaupat ovat täysin laillista liiketoimintaa.
Itse asiassa kannatan lämpimästi sitä että laillistettu proviisori saa perustaa apteekin minne tahansa.
Eipähän sitten tarvitse enää tehdä nimellistä korvausta vastaan kelalle kuuluvia töitä eli hakekoot ihmiset itse korvauksensa.
Mutta kuten sanottua en keskustele maallikoiden kanssa aiheesta.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Mikä ihmeen veronkierto. Apteekkarien terveyskaupat ovat täysin laillista liiketoimintaa.
Itse asiassa kannatan lämpimästi sitä että laillistettu proviisori saa perustaa apteekin minne tahansa.
Eipähän sitten tarvitse enää tehdä nimellistä korvausta vastaan kelalle kuuluvia töitä eli hakekoot ihmiset itse korvauksensa.
Mutta kuten sanottua en keskustele maallikoiden kanssa aiheesta.Niin, verosuunnittelu ei ole rikoslaissa veronkiertoa. Esim. Osuuskaupan jäsenten sisäinen kaupankäynti ei ole verotuksen alaista. Näin voisi perustaa digitaalisen alustatalouden joka on yhtiomuodoltaan osuuskauppa ja luoda virtuaalinen verovapaa vyöhyke
- Anonyymi
Kyllä työpaikkoja voi lisätä myös perustamalla julkishallintoon turh... tärkeitä virkoja.
Tavallinen kansalainen ei esimerkiksi osaa viedä olutlasiaan jalkakäytävän yli terasille, vaan siihen on virkamiehen puututtava ja määrättävä, että vain tarjoilija voi kuljettaa oluen tuollaiselle terassille.
Paljon muitakin yhtä merkill... merkittäviä sääntöjä laatimaan ja valvomaan tarvitaan aina vaan uusia virkamiehiä.Hyvä kommentti. Ei siihen mitään hyvinvointivaltiota tarvita että vapaa kansalainen vapaa maassa olutlasinsa kantaa minne haluaa.
Saati että elykeskuksen julkisilla varoilla elävien paperinpyörittäjien määrätä miten ravintoloitsija saa itseään mainostaa.
Eräs entinen työnantajani sanoi Suomea r...en maaksi. Nyt ymmärrän mitä hän tarkoitti
- Anonyymi
On myös erotettava toisistaan astroturfing -keskustelijat aidoista mielipiteiden vaihtajista.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
En tässä ketjussa vastaa enää kuin rekisteröidyille nimimerkeille.
ei se mitään.. samaa levyä pyörität kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4591168- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51718
- 57691