Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JJT_originaali
JJT_originaali
JJT_originaali
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
302
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paa ny nimiä ilmoolle, ketkä paskea jauhaa, niin saa ehtoon naurut.
11.12.2015 19:36
ALAVIIVALLA, tohelo. Ja ei varmasti anna.
10.12.2015 15:23
Ei ne kauaa kylmillään pysy, jos noin tapahtuu. Samalla lailla lämpeääniin kuin Niinisalos.
03.12.2015 02:22
Jotain provosoivaa trollimurretta vissii
03.12.2015 02:18
Työtä tekevät ovat saaneet pysyä, siipeilijät ovat monestikkin ajettu pois, kuulemma.
Kiitos korjauksesta, MAahanTUnkeutujat olisi varmaan parempi sana.
01.12.2015 23:45
Ehkä menemällä yöaikaan kun muut nukkuvat? Jessus käytä päätäs.
01.12.2015 18:09
On vain ajan kysymys kun nekin sattuu roihuamaan. Eikä karviassa tule mamut menestymään, jos joku muistaa mannejutun, niin tietää.
01.12.2015 17:46
Mukavaa herätä aamulla ilouutiseen: Niinisalon vastaanottokeskus on poltettu.
01.12.2015 13:42
"Pahanteossa", määritteles vähä. Eipä oo sulta pois jo tuola rääsätään, taidat silloin olla jossain ympärikännis. Mee pois.
24.11.2015 16:00
Ei oikeen nappaa semmonen +40km suuntaansa.
24.11.2015 13:44
Osta vakiokorkuunen W201 mersu niin alkaa pääsemään sielä, missä tavallisella henkilöautolla ei tulisi kokeiltuakkaan.
24.11.2015 13:43
Joo ei sitä asfalttirataa saada nii ajetaan sitte kylänraitilla. Ei oo meiltä pois.
23.11.2015 22:57
Ae
23.11.2015 22:56
Vituttaako?
23.11.2015 22:54
Hyvä. Oppiipahan tavoille.
20.11.2015 13:08
Kyllä ja oli lauantai yönä Otto-maatin luona myös.
16.11.2015 18:39
Tapaa vain olla huono tähän aikaan vuodesta heräillä näin ajoissa, kun on pimeää ja kylmää ainakin 8:aan asti.
15.11.2015 17:45
Taas varmaan näitä perkeleen Mattilan sisaruksien himoamisjuttuja. Jollain niihin pakkomielle.
15.11.2015 04:59
Siinäpä hyvä kysymys, johon vastaus on että: en nuku koskaan yli 6:tta tuntia öisin. Neljä-Viisi vuotta ollut tämmöinen tapa.
15.11.2015 04:58
Oli niin autiota, ettei siä kukaan vapissu.
14.11.2015 03:10
14 / 16