Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Osuit+varmasti+oikeaan.Juuri+noin+itsekin.uskon++asioiden+kulkevan.
  2. Kiitos+että+edes+joku+on+huolissaan+mun+murheistani++;-)+Sun+ehdotus+on+oikein+hyvä+ja+olen+sitä+jo+jollakin+tavalla+kokeillutkin+(ajattelin+itse+samalla+tavalla).Olen+joinain+päivinä+käynyt+moottoripyörällä+ajelemassa+vähän+pitempiä+lenkkejä,+kertomatta+niistä+mitään,+ellei+vaimoni+kysy.Mutta+kun+hän+on+kysynyt,+olen+kyllä+kertonut,+missä+olin.Mun+on+turha+yrittää+valehdella,++se+ei+vaan+multa+onnistu.Ja+myös+tuota+jonkinlaista+välinpitämättömyyttä+olen+jo+jonkin+aikaa+toteuttanut.En+ole+kysellyt+mitään+vaimoni+menoista+tms.Aiemmin+meistä+molemmat+on+käytännössä+aina+tienneet,+missä+toinen+on.Ei+sitä+ole+kumpikaan+pyytänyt+tai+vaatinut,+se+on+vaan+muotoutunut+sellaiseksi.+Meillä+oli+jo+ero+aika+lähellä,+kun.vaimoni+luuli+että+mulla+on+toinen+nainen.+Kun+vaimoni+otti+asian+esille,++hän+oletti+että+lähden+sen+toisen+naisen+luokse.++Eikä+millään+tuntenut+uskovan,++että+olin+vain+keskustellut+sen+toisen+naisen+kanssa,++en+tiedä+uskooko+vieläkään.+Mutta+jouduimme+kuitenkin+puhumaan+suhteemme+tilasta+ja+siitä,+kuinka+jatketaan.+Hän+kuitenkin+sanoi,+että+haluaa+jatkaa+avioliittoa.Kyllä+vaimoni+jollain+tavalla+tietää+"arvoni".+Itse+en+tosin+tiedä,+että+minkälainen+arvo+tälläisellä+50+vuotiaalla+miehellä+on.Kävimme+kerran+puhumassa+ammattilaiselle+ongelmistamme+ja+siellä+vaimoni+totesi+minusta,++että+olen+paras+mahdollinen+aviomies,+mutta+en+hänelle.+Olen+samaa+mieltä+tuosta+itsekkyydestä.+Vaimoni+on+joissain+asioissa+itsekkäin+tuntemani+ihminen.Nyt+hänellä+on+siihen+syy+(liittyy+terveyteen),++mutta+vielä+vuosi+sitten,+se+ei+voinut+olla+syynä.En+näin+yleisesti+kerro+siitä+enempää.Jos+haluat+tietää,+laita+sähköpostia+mulle.Miten+pitäisi+käyttäytyä,+että+antsisin+vaikutelman+"sutinasta"?
  3. Jos+vaimoni+"jäisi+kiinni"+masturboinnista,+niin+olisin+todella+onnellinen.++Silloin+tietäisin,+että+hänellä+on+edes+jotain+seksuaalista+halua.