Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Niin+olisi.Enkä+itsekään+halua+pelkkää+seksiä.Nyt+kun+olen+vuosia+ollut+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä,++niin+läheisyyden+puute+on+osoittautunut+huomattavasti+suuremmaksi+murheeksi.Se+on+ollut+myös+yksi+syy,++miksi+en+ole+lähtenyt+toisen+naisen+mukaan.Kun+vuosia+on+vailla+kaipaamaansa+hellyyttä+ja+hyväksyntää,+niin+jos+sitä+toinen+nainen+tarjoaisi,+uskon+sen+tuntuvan+niin+hyvältä,+etten+haluaisi,+enkä+voisi,++palata+tähän+nykyiseen,+kylmään+suhteeseen.
  2. Kiitos+että+edes+joku+on+huolissaan+mun+murheistani++;-)+Sun+ehdotus+on+oikein+hyvä+ja+olen+sitä+jo+jollakin+tavalla+kokeillutkin+(ajattelin+itse+samalla+tavalla).Olen+joinain+päivinä+käynyt+moottoripyörällä+ajelemassa+vähän+pitempiä+lenkkejä,+kertomatta+niistä+mitään,+ellei+vaimoni+kysy.Mutta+kun+hän+on+kysynyt,+olen+kyllä+kertonut,+missä+olin.Mun+on+turha+yrittää+valehdella,++se+ei+vaan+multa+onnistu.Ja+myös+tuota+jonkinlaista+välinpitämättömyyttä+olen+jo+jonkin+aikaa+toteuttanut.En+ole+kysellyt+mitään+vaimoni+menoista+tms.Aiemmin+meistä+molemmat+on+käytännössä+aina+tienneet,+missä+toinen+on.Ei+sitä+ole+kumpikaan+pyytänyt+tai+vaatinut,+se+on+vaan+muotoutunut+sellaiseksi.+Meillä+oli+jo+ero+aika+lähellä,+kun.vaimoni+luuli+että+mulla+on+toinen+nainen.+Kun+vaimoni+otti+asian+esille,++hän+oletti+että+lähden+sen+toisen+naisen+luokse.++Eikä+millään+tuntenut+uskovan,++että+olin+vain+keskustellut+sen+toisen+naisen+kanssa,++en+tiedä+uskooko+vieläkään.+Mutta+jouduimme+kuitenkin+puhumaan+suhteemme+tilasta+ja+siitä,+kuinka+jatketaan.+Hän+kuitenkin+sanoi,+että+haluaa+jatkaa+avioliittoa.Kyllä+vaimoni+jollain+tavalla+tietää+"arvoni".+Itse+en+tosin+tiedä,+että+minkälainen+arvo+tälläisellä+50+vuotiaalla+miehellä+on.Kävimme+kerran+puhumassa+ammattilaiselle+ongelmistamme+ja+siellä+vaimoni+totesi+minusta,++että+olen+paras+mahdollinen+aviomies,+mutta+en+hänelle.+Olen+samaa+mieltä+tuosta+itsekkyydestä.+Vaimoni+on+joissain+asioissa+itsekkäin+tuntemani+ihminen.Nyt+hänellä+on+siihen+syy+(liittyy+terveyteen),++mutta+vielä+vuosi+sitten,+se+ei+voinut+olla+syynä.En+näin+yleisesti+kerro+siitä+enempää.Jos+haluat+tietää,+laita+sähköpostia+mulle.Miten+pitäisi+käyttäytyä,+että+antsisin+vaikutelman+"sutinasta"?
  3. Ellen+minä+olisi+tehnyt+meillä+aloitteita+seksiin,+ei+seksiä+olisi+varmaan+ollut+koskaan.Vaimoni+kieltäytyi+seksistä+kuusi+vuotta!Ensimmäiset+pari+vuotta+jaksoin+yrittää+lähes+joka+ilta.+Sitten+eräänä+iltana+vaimoni+löi+mua+ja+sähähti,+älä+koske+muhun.No+en+koskenut,+vaan+odotin+että+hän+pyytää+sitten+kosketustani,+sitten+kun+haluaa.No+siinä+sitten+vierähti+neljä+vuotta+ilman+yhtäkään+kosketusta.+Sängyssä+nukuimme+tiukasti+omilla+puolillamme,+ettei+kosketa+edes+vahingossa.+Sitten+vaimoni+luuli,+että+mulla+on+suhde+toiseen+naiseen+(ei+ollut+muuta+kuin+keskustelua).Silloin+seksi+palasi+mukaan+elämäämme+muutamaksi+viikoksi,+kunnes+se+taas+loppui.Nyt+ilman+seksiä+ja+kosketuksia+on+taas+mennyt+pari+vuotta.