Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osuit+varmasti+oikeaan.
Juuri+noin+itsekin.uskon++asioiden+kulkevan.
19.07.2016 22:37
Niin+olisi.
Enkä+itsekään+halua+pelkkää+seksiä.
Nyt+kun+olen+vuosia+ollut+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä,++niin+läheisyyden+puute+on+osoittautunut+huomattavasti+suuremmaksi+murheeksi.
Se+on+ollut+myös+yksi+syy,++miksi+en+ole+lähtenyt+toisen+naisen+mukaan.
Kun+vuosia+on+vailla+kaipaamaansa+hellyyttä+ja+hyväksyntää,+niin+jos+sitä+toinen+nainen+tarjoaisi,+uskon+sen+tuntuvan+niin+hyvältä,+etten+haluaisi,+enkä+voisi,++palata+tähän+nykyiseen,+kylmään+suhteeseen.
19.07.2016 22:35
Vaimoni+ei+ikävä+kyllä+ole+rikas.++itse+tienaan+ihan+kohtuullisesti+ja+se+on+osa+tätä+ongelmaa.
Harrastukseni,+joista+tuolla+aiemmin+kerroin,++liittyy+juurikin+moottoripyöriin+ja+urheiluautoihin.
Niiden+kanssa+touhuaminen,+on+se+harrastukdeni.
Moottoripyörät+ei+vaadi+kuin+säilytystilat,+mutta+nuo+pari+autoa+vaatii+tilaa+ja+kunnostuskaluston.
Niiden+kanssa+touhuaminen+vaatii+ison+tallin+ja+paljon+erilaisia+työkaluja+ja+välineitä,+kun+teen+käytännössä+kaiken+itse.
Tuo+homma+on+sellainen+kokonaisuus,+ettei+sitä+oikein+pysty+mitenkään+puolittamaan+tai+muutenkaan+jakamaan.
19.07.2016 22:24
Pitää+sanoa,+että+jos+itse+ulkopuolisena+lukisin+tästä+mun+tilanteeni,+niin+pitäisin+itseäni+typeränä.
Miettisin,+että+kuinka+kukaan+on+noin+ääliö,+että+jaksaa+olla+tunteettomassa+liitossa.
Mutta+se+mikä+ei+käy+kirjoituksestani+ilmi,+on+kuitenkin+se+yhdessäpitävä+voima.+Se+muodostuu+monista+pienistä+asioista,++jotka+yhdessä+painavat+niin+paljon,+että+avioliiton+jatkaminen+on+tuntunut+paremmalta+kuin+ero.
Avioerostakin+olemme+jonkin+verran+keskustelleet.
Mutta+kuitenkin+pitää+sanoa,+etten+missään+nimessä+ole+tyytyväinen+nykyiseen+tilanteeseen+ja+jos+ei+mitään+muutosta+tapahdu,+avioero+on+lienee+ainoa+vaihtoehto.+
Onko+"iliman":lle+selvinnyt+syy+seksin+loppumiseen?
Ja+jos+teillä+on+vielä+kosketuksia+ja+hellyyttä,++niin+omasta+näkökulmasta+katsottuna,++teidän+asiat+on+aika+hyvin
19.07.2016 22:13
Mulla+on+niin+suuri,+ettei+nahkakaan+riitä+kuin+nipin+napin+terskaan+saakka+:)
18.07.2016 13:05
Ei+hallitse,+vaan+nykyinen+omaisuuteni+(joka+erossa+menisi+myyntiin)+mahdollistaa+harrastukseni.++Harrastukset+ovat+siis+riippuvaisia+omaisuudestani.+
Lapset+ovat+jo+täysi-ikäisiä,+joten+ei+kukaan+voi+määrätä,+ketä+he+tapaavat.+
Mutta+kun+he+asuvat+jo+eri+kaupungeissa,+on+selvää+että+he+joutuisivat+jakamaan+aikansa.+Silloin+sitä+ei+tietenkään+riitä+yhtä+paljon.
En+tietenkään+halua+erota+vaimostani.+Jos+haluaisin+erota,+olisin+tehnyt+sen+jo.
Suurin+toiveeni+olisi,+että+vaimoni+halut+palaisivat+ja+saisin+viettää+hänen+kanssaan+onnellisen+loppuelämän,+jossa+olisi+läheisyyttä,+hellyyttä+ja+seksiä.
Mutta+koska+se+näyttää+epätodennäköiseltä,+pohdin+täällä+muita+vaihtoehtoja.
18.07.2016 06:09
Susanna911,+vastauksesi+ja+neuvosi+on+ihan+hyviä,+mutta+selvästikin+ajattelet+asiaa+naisen+silmin+katsoen.
Nainen+saa+seksiseuraa+ja+muutakin+seuraa+koska+vaan.
Halukkaita+löytyy+vaikka+jonoksi+asti.
Mutta+kun+olen+seurannut+muutamien+eronneiden+miesten+elämää,+ei+se+naisen+saaminen+ole+ollut+niin+helppoa,+vaikka+kyse+on+omasta+mielestäni+ihan+kelvollisista+miehistä.
Itse+ajattelen+vaihtoehtojani+näin:
Jään+tähän,+minulla+säilyy+hankkimani+omaisuus+ja+sen+mukanaan+tuomat+harrastusmahdollisuudet,+sekä+muutenkin+kaikki+tutut+asiat.+Seksiä+en+ehkä+vaimoltani+saa.
Jos+omatuntoni+sallii,+on+mulla+mahdollisuus+käydä+vieraissa.
Jos+eroan,+menetän+omaisuuteni+ja+harrastusmahdollisuuteni.
Lapsiani+näkisin+todennäköisesti+harvemmin.+
Voisin+löytää+naisen,++jonka+kanssa+rakastella,+mutta+huonoimmassa+tapauksessa+jäisin+yksin.
Silloin+olisin+menettänyt+kaiken.
17.07.2016 00:41
Ei+mene+hyvin.
Olemme+vain+kavereita+ja+asumme+yhdessä.+
Minkäänlaisia+kosketusta+ei+ole+ollut+pariin+vuoteen.
11.07.2016 14:47
Jotta+tämän+ketjun+taso+pysyisi+aiheessa,+vastaan+sinulle+tähän,+sekä+mahdollisiin+tuleviin+vastaaviin+"kysymyksiin":
Lue+aiempi+vastaus.
10.07.2016 23:35
Tiedän+tuon+tunteen.
Oman+puolison+vuosia+jatkunut+torjuminen,+on+aika+tehokas+itsetunnon+syöjä.
10.07.2016 17:09
Oletko+ajatellut+mennä+mielenterveyshoitoon?
09.07.2016 21:20
Ei+minullakaan+ole+vielä+ollut+:)
Mutta+en+ole+ajatellut+elää+loppuelämääni+ilman+läheisyyttä+ja.vaikuttaa+siltä,+ettei+sitä+ole+kotona+tarjolla.
09.07.2016 17:44
Voi+kun+se+olisikin+noin+yksinkertaista.+
Vaimoni+on+sanonut,+että+jos+sitä+pillua+niin+haluat,+niin+hae+muualta.
Mutta+kun+tiedän+(+tai+ainakin+uskon)+,++ettei+sen+toteutuminen+olisi+vaimolleni+ihan+niin+pikku+juttu,+kuin+hän+antaa+puheissaan+ymmärtää.
Ja+kun+olen+vuosia+ollut+ilman+hellyyttä+ja+tunnetta+että+olen+haluttu,+niin+pystyisinkö+pitämään+salaisen+suhteen+pelkkänä+sivusuhteena.
Pystyisinkö+enää+olemaan+vaimoni+kanssa?
Tuollaisiakin+asioita+joudun+huomioimaan+ratkaisuissani.
Eikä+sellaisen+naisen+löytäminen+ole+mikään+helppo+juttu.
Vaikka+asun+suuressa+kaupungissa,+en+käy+baareissa,+enkä+juuri+muissakaan+sellaisissa+paikoissa,+joissa+uusien+tuttavuuksia+yleensä+tavataan.
09.07.2016 14:53
Kuinka+kauan+aiot+sinnitellä,+ennen+kun+haet+hellyyttä+muualta?
Itse+ainakin+tunnen,+että+jos+hellyyttä+haluan+antaa+ja+saada,++on+sitä+haettava+kodin+ulkopuolelta.
09.07.2016 00:09
Vaikka+useat+(minäkin)+kertoo+seksinpuutteesta,+niin+kyllä+silloin+yleensä+puuttuu+paljon+muutakin,+joka+kuuluu+parisuhteeseen.
Lähekkäin+oleminen,+halailu,+suutelu,+hyväilyt+ja+kaikki+muu,+jolla+toiselle+osoitetaan+kiintymystä,+välittämistä,+rakkautta+ja+annetaan+tunne+haluttuna+olemisesta.
Sen+tunteen+puuttuminen+aiheuttaa+katkeruutta+ja+tappaa+ilon+elämästä.
Sen+voi+ymmärtää+vain+sellainen,+joka+on+itse+sen+joutunut+kokemaan.
Se+sattuu+syvälle,+ihan+joka+päivä+ja+yö.
08.07.2016 16:21
Olen+osittain+samaa+mieltä,++suhde+on+kuollut.+Ja+se+pikkuhiljaa+tappaa+myös+ilon+elämästä.
Mielestäni+suhteeseen+mentäessä,++annetaan+toiselle+lupaus+rakkaudesta,+läheisyydestä,+hellyydestä+ja+seksistä,+sekä.myös+uskollisuudesta.+
Mutta+jos+toinen+jättää+kaikki+velvoitteensa+hoitamatta,+onko+toisella+velvollisuus+olla+uskollinen,+vai+voiko+hakea+sen+tarvitsemansa+läheisyyden+joltain+toiselta?
07.07.2016 23:20
Kiitos+että+edes+joku+on+huolissaan+mun+murheistani++;-)+
Sun+ehdotus+on+oikein+hyvä+ja+olen+sitä+jo+jollakin+tavalla+kokeillutkin+(ajattelin+itse+samalla+tavalla).
Olen+joinain+päivinä+käynyt+moottoripyörällä+ajelemassa+vähän+pitempiä+lenkkejä,+kertomatta+niistä+mitään,+ellei+vaimoni+kysy.
Mutta+kun+hän+on+kysynyt,+olen+kyllä+kertonut,+missä+olin.
Mun+on+turha+yrittää+valehdella,++se+ei+vaan+multa+onnistu.
Ja+myös+tuota+jonkinlaista+välinpitämättömyyttä+olen+jo+jonkin+aikaa+toteuttanut.
En+ole+kysellyt+mitään+vaimoni+menoista+tms.
Aiemmin+meistä+molemmat+on+käytännössä+aina+tienneet,+missä+toinen+on.
Ei+sitä+ole+kumpikaan+pyytänyt+tai+vaatinut,+se+on+vaan+muotoutunut+sellaiseksi.+
Meillä+oli+jo+ero+aika+lähellä,+kun.vaimoni+luuli+että+mulla+on+toinen+nainen.+
Kun+vaimoni+otti+asian+esille,++hän+oletti+että+lähden+sen+toisen+naisen+luokse.++
Eikä+millään+tuntenut+uskovan,++että+olin+vain+keskustellut+sen+toisen+naisen+kanssa,++en+tiedä+uskooko+vieläkään.+
Mutta+jouduimme+kuitenkin+puhumaan+suhteemme+tilasta+ja+siitä,+kuinka+jatketaan.+
Hän+kuitenkin+sanoi,+että+haluaa+jatkaa+avioliittoa.
Kyllä+vaimoni+jollain+tavalla+tietää+"arvoni".+Itse+en+tosin+tiedä,+että+minkälainen+arvo+tälläisellä+50+vuotiaalla+miehellä+on.
Kävimme+kerran+puhumassa+ammattilaiselle+ongelmistamme+ja+siellä+vaimoni+totesi+minusta,++että+olen+paras+mahdollinen+aviomies,+mutta+en+hänelle.+
Olen+samaa+mieltä+tuosta+itsekkyydestä.+Vaimoni+on+joissain+asioissa+itsekkäin+tuntemani+ihminen.
Nyt+hänellä+on+siihen+syy+(liittyy+terveyteen),++mutta+vielä+vuosi+sitten,+se+ei+voinut+olla+syynä.
En+näin+yleisesti+kerro+siitä+enempää.
Jos+haluat+tietää,+laita+sähköpostia+mulle.
Miten+pitäisi+käyttäytyä,+että+antsisin+vaikutelman+"sutinasta"?
06.07.2016 22:56
Jos+vaimoni+"jäisi+kiinni"+masturboinnista,+niin+olisin+todella+onnellinen.++Silloin+tietäisin,+että+hänellä+on+edes+jotain+seksuaalista+halua.
06.07.2016 18:22
Ellen+minä+olisi+tehnyt+meillä+aloitteita+seksiin,+ei+seksiä+olisi+varmaan+ollut+koskaan.
Vaimoni+kieltäytyi+seksistä+kuusi+vuotta!
Ensimmäiset+pari+vuotta+jaksoin+yrittää+lähes+joka+ilta.+Sitten+eräänä+iltana+vaimoni+löi+mua+ja+sähähti,+älä+koske+muhun.
No+en+koskenut,+vaan+odotin+että+hän+pyytää+sitten+kosketustani,+sitten+kun+haluaa.
No+siinä+sitten+vierähti+neljä+vuotta+ilman+yhtäkään+kosketusta.+
Sängyssä+nukuimme+tiukasti+omilla+puolillamme,+ettei+kosketa+edes+vahingossa.+
Sitten+vaimoni+luuli,+että+mulla+on+suhde+toiseen+naiseen+(ei+ollut+muuta+kuin+keskustelua).
Silloin+seksi+palasi+mukaan+elämäämme+muutamaksi+viikoksi,+kunnes+se+taas+loppui.
Nyt+ilman+seksiä+ja+kosketuksia+on+taas+mennyt+pari+vuotta.
06.07.2016 17:09
Kiitos+vastanneille!+Kommenteissa+on+ollut+mielenkiintoisia+näkökulmia,++joista+osaa+olen+itsekin+miettinyt+ja+osa+ajattelee+ihan+eri+tavalla.
Usea+on+epäillyt,+että+vaimollani+olisi+toinen+mies.
Olen+99,9%+varma,++että+ei+ole.+Siitä+on+keskusteltu+useammin+kuin+kerran+ja+joka+kerta+vaimoni+kieltää+sen.
Hän+on+kertonut,++ettei+hän+halua+seksiä+kenenkään+kanssa.+Ei+minun,+ei+kenenkään+toisen+miehen,+eikä+naisen+kanssa.
Hän+ei+yksinkertaisesti+vaan+halua+seksiä.
Ehkä+joku+ihminen+sitten+voi+olla+sellainen?
Kun+itsellä+on+vahva+seksuaalinen+vietti,+on+lähes+mahdotonta+ymmärtää,+ettei+joku+vaan+halua.
Enkä+usko,+että+se+mun+rakastelutaidoistakaan+johtuisi.
Kaikki+aikaisemmat+kumppanit+on+olleet+oikein+tyytyväisiä.
Itse+nautin+pitkistä+esileikeistä,+jonka+aikana+vaimoni+sai+yleensä+useamman+orgasmin+ja+varsinaisen+yhdynnän+aikana+lisää.+
Vaimoni+sai+aina+rentoutua+ja+vain+nauttia+saamastaan+palvelusta.+Häntä+ei+kiinnostanut+mitkään+vastapalvelukset.
05.07.2016 23:57
13 / 16