Mies ei ole ikinä iltoja kotona.

YksinKotonaAina

Ollaan alle nelikymppinen pariskunta, naimisissa ollaan oltu toistakymmentä vuotta. Minua korpeaa se, että mies ei ole koko avioliiton aikana ollut kotona kuin noin kymmenen iltaa. Muuten se on aina illat menossa, istuu kaveriensa kanssa kahvilla. Lähtee kun on lasten nukkumaanmenoaika ja tulee, kun olen unessa.

Eli avioliittovuosien aikana puoliso ei ole käytännössä kertaakaan halunnut viettää vaimonsa kanssa kahdenkeskistä aikaa. Jos haluan seksiä, joudun valvomaan puolilleöin että saan miehen viereeni vokoteltavaksi. Mieshän ei sitä juuri koskaan itse halua. Jos jätän aloitteen teon hänen vastuulleen, voi mennä monta vuottakin ilman. Häntä ei vaan huvita. Toista naista epäilin joskus, mutta vakoilemalla selvisi, että sellaista on turha epäillä. Hän nyt vaan ei tunnu tarvitsevan naista muuhun kuin lastensa äidiksi.

Kuvittelenko vaan, vai onko muilla pareilla jonkunlainen parisuhdekin vielä tällä ikää olemassa? Vai onko kaikilla yhtä kuivaa papin aamenesta lähtien?

36

3947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et kuvittele.
      Itse olen aina halunnut viettää iltani kotona lasten ja vaimoni kanssa.
      Lasten nukkumaan menon jälkeen, on aikaa rakastelulle.
      Tosin mun vaimoni haluaa vain katsella telkkaria ja sen jälkeen nukkumaan.
      Eipä ne halut taida osua yksiin niillä, jotka täällä kirjoittelevat.

• vittuuntunut5

Ei todellakaan osu. mulla samantapainen vaimo. Telkku vie ajan ja some sitten nukkumaan, seksiä ei ole ollut vuosiin.

• mammaminttu
        vittuuntunut5 kirjoitti:

Ei todellakaan osu. mulla samantapainen vaimo. Telkku vie ajan ja some sitten nukkumaan, seksiä ei ole ollut vuosiin.

Voi, että....Kuulostaa kamalalta. Itse olen eronnut, kaikki vai kuihtui pois. Jos TV ja some ottaa puolison paikan, pitää jo tosissaan miettiä. Korvaako rakkauden, seksin ja läheisyyden joku muu kun oma puoliso? Laita hälytyskellot soimaa ja sano puolisolle suoraan mitä ajattelet.
        Muuta tietä korjata tilanne ei ole kuin kohdata se sellaisena kuin se on. Puhu, osoita ja kertoi tympäätymisesi. Siitä se lähtee uuteen nousuun tai kuihtuu viimeiset rippeet.

• mekkk

Täytyy vaihtaa puolisoa tai etsiä vakituinen henkilä vastakkaisesta sukupuolesta kun seksi ei toimi niin helpottaa. Miksi miehesi on perheen halunnut jos ei halua ole viettää aikaa naisensa kanssa ja sanoppa seuraavan kerran kun miehesi lahtee illalla että tästä ei tule mtiään ja erotaako vai onko hänellä muuta mielessä. Miehesi on joko piilohomo tai muuten hoitelee itsensä jos seksi ei naisen kanssa kiinnosta. Niin se toinen voi olla mieskin.

• piilossa

Minullekin tuli tuo piilohomo mieleen. Monet heistä toimivat juuri noin. Lapset ja vaimo ovat kulissi. Mutta en tietenkään tiedä. Oudolta kuulostaa silti.

• Hei YksinKotonaAina

Kerrot liitostasi, josta yhteys on alkanut rakoilla. Luen viestissäsi pettymystä sekä toivetta siitä, että asiat olisivat toisin.
      Mietin, miten yhteinen tarinanne on tähän edennyt? Miksi noin suuri etäisyys on astunut välillenne?

Parisuhteen elementtejä ovat erillisyys ja läheisyys. Kumpaakin pitäisi vallita tasapainoisesti. Nyt erillisyys on vienyt tilaa läheisyydeltä. Pariskunnan pitäisi kuitenkin viettää vapaa-aikaa myös yhdessä, vaikka toki erillisetkin hetket kuuluvat elämään. Mistäköhän teillä on kyse?

Olisiko teidän mahdollista alkaa tehdä matkaa takaisin toistenne luokse? Jos tahdotte parisuhteen, jossa yksinäisyyden rinnalle alkaa kasvaa yhteys, on tilannetta muutettava. Voisin uskoa, että hyötyisitte suuresti pariterapiasta. Siellä voisi löytyä avain yhteyteen ja siihen tukea

Mitä ajattelet tästä?

Merja, diakoni

• YksinKotonaAina

Matkaat toisen luo on hirvittävän vaikea tehdä, jos toinen ei tule yhtään vastaan, vaan enemmänkin pakenee paikalta. Parisuhdeterapiaakin on kokeiltu joitakin vuosia sitten, mutta se oli aika hyödytöntä koska jouduin käymään siellä yksin.

Piilohomo, no jaa, joskus epäilin sitäkin, mutta ainakin osaa täydellisesti taipumuksensa peittää jos sitä on.

Mies ei kaipaa minkäänlaista läheisyyttä tai yhteyttä. Hän haluaa pitää etäisyyttä kaikkiin ihmisiin, myös minuun. Olen yllättävän hyvin sopeutunutkin tilanteeseen, sillä harvemmin enää häiritsee. Jollain tapaa olen kovettanut itseni, ja koenkin nykyään olevani aika kylmä ja kova ihminen.

Toisinaan kaipuu läheiseen parisuhteeseen kuitenkin kaihertaa mieltä. Ja kun lapset kasvavat, kenen iholle sitten voin käpertyä ja kuka minua halaa kun sitä tarvitsen?

• Näinsiinävoikäydä

Työkaverini, mies, oli kaikissa riennoissa mukana. Urheili, teki talkoita, oli urheiluseuratoiminnassa illat ja viikonloput. Ei juuri koskaan kotona.
      Sitten yllätys oli suuri, kun kävi selville, että kun mies harrastaa illat pitkät, niin sillävälin kotona onkin hyvänä pidetty varamies.

• ruiksvaan

Mun työkaverini mies taas oli olevinaan töissä kaikki illat, kuvittele duunissa 8-21. Kyllähän siellä kotona ymmärrettiin, mistä on kyse. Meni töistä suoraan kakkosen ruokapöytään ja sitten kotiin muka töistä, yökki vaimon tekemälle, taas kalaa, jos oli sattunut jo kalaa kakkosella syömään. Ja takas duuniin eli kakkosen luokse. Kotonaan kahvi närästi niin kovin, mutta kakkosen luona seksin jälkeen oli juotava, että sai pesää tarpeeksi. Voi siinä käydä noinkin ja lopuksi ketutus päällä koko kuviosta, kun oli niin helppo kusetettava.

• mekkk

Miksi nainen tekee ruokaa miehelle kun aiskuisen henkilön pitää tehdä ruoka itse ja naiseten pitää lopettaa se huolto miehelle joka ei ole koskaan kotona niin helpottaa.

• numerofriikki

Numerofriikkinä kiinnitin aloituksessa huomion aivan epäoleelliseen asiaan.
      Jätetään karkausvuodet sun muut pois selvyyden vuoksi ja kun tarkkaa avioliittovuosien määrääkään et kertonut, niin lasketaan 10 avioliittovuoden mukaan.

10 x 365 = 3650 iltaa joista mies on ollut kotona alle 10, sanotaan 9 iltaa ettei liioitella, miehesi on ollut tähän mennessä vähintään 3641 kertaa kavereittensa kanssa kahvilla.

Ette ilmeiseti ole 10 vuoteen olleet lomillakaan, joten mielenkiinnosta lasketaan kahvin kulutus: Jos miehesi juo yhden mukillisen illassa = 2 dl x 3641 = 7282:5= se tekee liki 1500 litraa iltakahvia 10 vuodessa, ellen ihan väärässä ole.

Jos kahvin juominen tapahtuu kahvilassa (tai ABC:llä), laitetaan kahvimukillisen keskiarvohinnaksi 1€ ja se on alakanttiin, miehesi on juonut kahvia noin 4000€ edestä.
      Onhan se toki terveellisempää kuin olut, mutta huvinsa kullakin.

Minulla ei ole minkäänlaista matematiikkapäätä, joten korjatkaa vapaasti ylläolevia laskemia jos tarvetta ja tarkempaa tietoa on :).

• Shirmakka

No ei kai tossa kahvin kulutuksessa mitään ihmeellistä ole. Juohan monet ihmiset ne iltakahvit kotonakin joka ainoa ilta. Ainakin meillä on juotu kupilliset tai enemmänkin joka ilta. Ollaan sitten lomalla tai ei. En nyt tajua pointtia. Ellet nyt sitten halua erityisesti korostaa sitä, että kahvilassa kahvin juominen tulee kalliimmaksi kuin kotona.

Mun mies käy myös monta kertaakin viikossa yhdellä huoltiksella ns. äijäringissä. Aina niillä on siellä jotakin turisemista. Minua ei haittaa tippaakaan. Mutta erona AP:hen on se, että me ollaankin jo yli kymmenen vuotta vanhempia ja meillä ei ole lapsia.

Kieltämättä on arveluttavaa tuo, että seksiä ei ole juuri yhtään. Joku asia siinä on taustalla. Homoutta tietenkin jotkut heti epäilee, ja voihan se sekin olla mahdollista, mutta toisaalta nykypäivänä sitä asiaa ei tarvitse enää kenenkään piilotella. Jos mies on nelikymppinen ja homo, on aika outoa, että hän olisi mihinkään kulissiavioliittoon ryhtynyt ja sillä peitellyt suuntaustaan. Noin nuoret homomiehet ei sellaista enää nykyaikana tee.

Epäilen ennemminkin, että mies on ns. aseksuaalinen. Eli seksi ei vaan kiinnosta kovinkaan paljon. Ihmettelen, jos asiasta ei ole tullut mitään keskustelua. Vuosien mittaiset tauot on outoja, kun on noinkin nuorista ihmisistä kyse. Kuinkahan aktiivinen mies on ollut seurusteluaikana, onko jo silloin ollut merkkejä olemassa, että seksillä ei ole kauhean suurta osaa miehen elämässä?

Entä jos miehellä on potenssiongelmia? No, senhän ap tietäisi varmasti itsekin. Mutta se voi olla eräs syy, miksi mies välttelee seksiä.

Olen sellaisestakin kuullut, että lapsen syntymän jälkeen mieheltä on voinut mennä halu seksiin, varsinkin jos on ollut mukana synnytyksessä. Mutta ap kirjoitti lapsista monikossa, joten ehkä ei ole tästä kuitenkaan kyse.

Jos tuo "ongelma" on ollut ihan koko avioliiton ajan alusta asti, niin onhan siinä jonkinlainen vääristymä lähtenyt käyntiin heti alunalkaen. Mies on jatkanut eräänlaista poikamiehen käyttäytymistä vaimostaan ja lapsistaan huolimatta. Eihän sen nyt ihan noin kuuluisi mennä. En keksi tähän mitään muuta ratkaisua, kuin että miehen kanssa pitää keskustella asiasta. Onko sekään ratkaisu, sitähän ei voi tietää, mutta jotenkinhan tätä asiaa pitää voida purkaa. Voi olla, ettei mies vain näe asiassa mitään outoa, ja eihän kavereitten kanssa kahvilla käyminen outoa olekaan. Mutta että joka ikinen ilta juuri siihen nukkumaanmenon aikaan ja vielä juuri siihen aikaan, jolloin yleensä aviopareilla on mahdollisuus olla ihan vain kahdestaan ja jopa harrastaa seksiä.

• härkää_sarvista_kiinni

Mitäpä jos ap sanoisit miehellesi, että nämä sinun iltakahvittelusi loppuvat tähän tai sinä hankit uuden miehen ja panokumppanin jostain muualta!

• onkomuillavanhoillanäin

Meillä sama juttu, mutta ollaan jo 60 vuotiaita miestäni ei ole sexi kiinnostanut yli kahteen vuoteen, kun muutama kerta vuodessa, no yksi syy varmaan tupakka ja sillon, kun hänellä vapaata niin kaljaa litkii kaksin käsin , joskin harvoin, kun kahta työtä tekee ns. työnarkomaani, joka nollaa ittes kaljalla.
        Olen tästä huomauttanut, mutta sitte suuttuu ja ei halua mitenkään muuttaa elintapojaan.
        Vaikka ollaan vanhoja niin kyllä ainakin minua vielä haluttais sextata ainakin kerta viikossa., muuten kyllä on läheisyyttä ja halejakin välillä.

• YksinKotonaAina
        härkää_sarvista_kiinni kirjoitti:

Mitäpä jos ap sanoisit miehellesi, että nämä sinun iltakahvittelusi loppuvat tähän tai sinä hankit uuden miehen ja panokumppanin jostain muualta!

Niin, onhan se sekin vaihtoehto, joka on mielessä välillä enemmän ja välillä enemmän. Toistaiseksi vaakakupissa on painanut enemmän perheen koossa pitäminen kuin omat parisuhdetarpeet. Siis muutkin kuin seksintarpeet: on pulaa kaikesta minkä kuvittelen hyvään parisuhteeseen kuuluvan: toisen tukemisesta, keskustelusta, yhteisistä tekemisistä jne. Meillä on vaan kaksi juridisesti aviossa olevaa ihmistä, joilla on yhteiset lapset ja asuntolaina, mutta erilliset elämät ja omat salaisuudet. En tiedä mieheni asioista eikä hän minun.

• YksinKotonaAina kirjoitti:

Niin, onhan se sekin vaihtoehto, joka on mielessä välillä enemmän ja välillä enemmän. Toistaiseksi vaakakupissa on painanut enemmän perheen koossa pitäminen kuin omat parisuhdetarpeet. Siis muutkin kuin seksintarpeet: on pulaa kaikesta minkä kuvittelen hyvään parisuhteeseen kuuluvan: toisen tukemisesta, keskustelusta, yhteisistä tekemisistä jne. Meillä on vaan kaksi juridisesti aviossa olevaa ihmistä, joilla on yhteiset lapset ja asuntolaina, mutta erilliset elämät ja omat salaisuudet. En tiedä mieheni asioista eikä hän minun.

Vaikka useat (minäkin) kertoo seksinpuutteesta, niin kyllä silloin yleensä puuttuu paljon muutakin, joka kuuluu parisuhteeseen.
        Lähekkäin oleminen, halailu, suutelu, hyväilyt ja kaikki muu, jolla toiselle osoitetaan kiintymystä, välittämistä, rakkautta ja annetaan tunne haluttuna olemisesta.

Sen tunteen puuttuminen aiheuttaa katkeruutta ja tappaa ilon elämästä.
        Sen voi ymmärtää vain sellainen, joka on itse sen joutunut kokemaan.
        Se sattuu syvälle, ihan joka päivä ja yö.

• onnetonmekkorouva
        mikatre66 kirjoitti:

Vaikka useat (minäkin) kertoo seksinpuutteesta, niin kyllä silloin yleensä puuttuu paljon muutakin, joka kuuluu parisuhteeseen.
        Lähekkäin oleminen, halailu, suutelu, hyväilyt ja kaikki muu, jolla toiselle osoitetaan kiintymystä, välittämistä, rakkautta ja annetaan tunne haluttuna olemisesta.

Sen tunteen puuttuminen aiheuttaa katkeruutta ja tappaa ilon elämästä.
        Sen voi ymmärtää vain sellainen, joka on itse sen joutunut kokemaan.
        Se sattuu syvälle, ihan joka päivä ja yö.

Tuo on totta. Kyllä on katkera olo, kun näkee esim. telkkarissa ja muualla halailevia ja suukottelevia pareja. Itsellä ei ole enää mitään. Kukaan ei huomioi, ei halaa saati että makuuhuoneessa tapahtuisi mitään.

• onnetonmekkorouva kirjoitti:

Tuo on totta. Kyllä on katkera olo, kun näkee esim. telkkarissa ja muualla halailevia ja suukottelevia pareja. Itsellä ei ole enää mitään. Kukaan ei huomioi, ei halaa saati että makuuhuoneessa tapahtuisi mitään.

Kuinka kauan aiot sinnitellä, ennen kun haet hellyyttä muualta?
        Itse ainakin tunnen, että jos hellyyttä haluan antaa ja saada, on sitä haettava kodin ulkopuolelta.

• onnetonmekkorouva
        mikatre66 kirjoitti:

Kuinka kauan aiot sinnitellä, ennen kun haet hellyyttä muualta?
        Itse ainakin tunnen, että jos hellyyttä haluan antaa ja saada, on sitä haettava kodin ulkopuolelta.

Ei minulla ole rohkeutta lähteä vieraisiin.

Ei minullakaan ole vielä ollut :)
        Mutta en ole ajatellut elää loppuelämääni ilman läheisyyttä ja.vaikuttaa siltä, ettei sitä ole kotona tarjolla.

• onnetonmekkorouva

Mietin sitäkin, että kelpaakohan sitä enää kenellekkään.

Mietin sitäkin, että kelpaakohan sitä enää kenellekkään.

Tiedän tuon tunteen.
        Oman puolison vuosia jatkunut torjuminen, on aika tehokas itsetunnon syöjä.

• seuraavaakertaaodottaen
        onnetonmekkorouva kirjoitti:

Kyllä nyt sen verran miehes munaa että vieraisiin uskaltaa jos vaimo kuin jääkaappi, minäkin kävin ja kokemuksena mahtava, vieras kiihkeä nainen tunti peuhaamista ja pussit tyhjät ja olo tosi raukea.

• Yli40jayli50

Juu ei ole kaikilla tuollaista. Vielä 21 avioliittovuoden jälkeen peitto heiluu ja aina löytyy uutta kivaa silläkin saralla!

• keinot_löytyy

Joillakin toimii suuremmalla osalla ei, niin se vaan tää elämä kummaa on.

• Josoisetteiois

On niitä muitakin homoja jotka on perheellisiä eikä vaimo huomaa mitään.... sori mutta tuli kyllä hyvin vahvasti mieleen. Alapa salaa tarkkailla ja seurata. Vaivihkaa kysellä....

• ainavaanyksin

Meillä ihan sama tilanne. Oltu naimisissa 12 vuotta, keski-ikäisiä. Pari vuotta sitten vaan kaikki läheisyys ja seksi loppuivat. Haluaa viettää aikaa lähinnä itsekseen ja harrastuksissaan. Olen tehnyt lähtöä jo monta vuotta. Terapiassa on juostu, mutta siitä ei ole mitään hyötyä, kun toisella ei ole tarve olla lähellä ja olla yhdessä. Kun luen itse tätä tekstiäni niin mietin itsekin miksi vielä jään tähän.

• 623655577

Mitäs yhteistä kivaa itse toivoisit?

• Turha.jämähtää

Kun ei ole kiinnostusta viettää aikaa toisen kanssa, ei ole oikein yhteistä eikä siis ole rakkauttakaan enää, miksi ihmeessä pitäisi sen ihmisen kanssa olla avioliitossa? Ei kertakaikkiaan mitään järkeä.

Itse jo eronneena ajattelen, että ihan vähimmäisvaatimus suhteeseen on että viihdytään yhdessä, halutaan mennä ja tehdä jotain asioita kahden ja että on läheisyyttä ja seksiä. Ei nyt välttis tarvitse niin syvästi rakastaa tai haluta olla yhdessä jatkuvasti. Mutta että olisi naimisissa ja asuisi saman katon alla, vaikkei edes tunnu olevan toiselle enää asiaakaan.

Ihminen tyytyy välillä niin ihmeellisiin ratkaisuihin elämässään ettei ole tosikaan.

• eienääpidättäytymistä

Joo tuttua heinää, olen mies ja saanut kestää naiseni oikut. vaimo ei siis aloitetta tee seksissä. Varmaan miettii et jos mä haluan teen aloitteen ja jos en tee seksiä ei ole lainkaan. Olen myös kyllästynyt aloitteen tekoon, pitää hyväillä ja pusutella ja siit saa pikaisen vartin päältä ja se siinä. Kestäisin kyllä pidempäänkin ja antaisin naiselekin nautintoa mutta kun alta alkaa tulemaan kommenttia että eikö jo irtoa. Olen alkanut jo miettii vieraissakin käyntii ni ei tarvis enää naista vaivata kun ei tunnu kiinnostusta olevan. Oli jakso kun en millään lailla osoittanut halukkuutta ja seksitöntä aikaa oli kolmisen vuotta ja se ei tuntunut vaimoa haittaavan. Joten suunnitelma yksi, vieraisiin purkamaan paineita kun halukkaitakin tuntuu baareissa pyörivän.

• ainaeioikutselvillä

Ajatelkaas, kun toisilla voi olla sellainen ongelma, että se mies vaan jaksaa ja jaksaa. Vaatii, että naisensa pitää saada usempia orgasmeja ennen hänen laukeamistaan. Että se pitkäkestoinen nautintokin voi lopulta kääntyä riesaksi, jos ja kun sitä ei ymmärretä, että joskus se pikainen ja nopea huippu olisi aivan ihanaa.

• Mahdoton.yhtälö

Kuulostaa mahdottomalta, että aikuinen ihminen ei viettäisi lainkaan aikaa kotonaan, ei sellaisia ihmisiä ole olemassakaan jotka viettävät kaiken vapaa-aikansa kahvilla. Joko liioittelet tai hän viettää iltansa jossain asunnossa, jonkun toisen kodissa rentoutuen ja televisiota katsoen. Hänellä lienee jotain harrastuksiakin, muita kuin kahvinjuonti. Viikonloputkinko on siellä kahvilla aamusta iltaan?

Jos tuo kuitenkin on totta, ettei miestä juuri näy ja parisuhdetta ei käytännössä ole millään mittapuulla, mitä sä oikein odotat?
      Eroa nyt kun vielä olet neljissäkymmenissä, jos hyvin käy löydät vielä uuden kivan suhteen missä on mukavaa yhdessäoloa, seksia ja hellyyttä. Jos ei sopivaa kumppania löydy, on se yks ja sama vaikka olisit sinkku koska ei tuosta miehestäkään sulle kumppaniksi ole.

• yksinkuintuollaisesa

Eihän tuo ole mikään parisuhde!

• Orja

Homo se on ja jossain vaanii itse piruhomo,joka odottaa näitä heikkomielisiä ja luppanoita "saaliitaan" eikä kunnioita toisen avioliittoa yhtään.Sika mikä sika

• Rakkausonnn

Ohhoh, sanoisin. Omaa avioliittoani muistellen vielä nelkymppisenäkin kyhnättiin kylki kyljessä vaikka minunkin mieheni on menevää sorttia. Menot tosin jääkiekkoharkkoja ja muuta urheilua. 42 vuotta oltiin yhdessä saman katon alla. Sitten minä repäisin ja ostin oman asunnon alueelta, jossa olen aina halunnut asua. Nyt treffaillaan, kummallakin on oma elämä, olemme naimisissa ja tapailemme viikonloppuisin. Tällläinen järjestely toimii kun lapset ovat maailmalla ja uskaltaa vain tehdä valintoja.

• Panomies007

Miten olisi panomies?, missä asut?, voin olla avuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4256
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe