Pikamittaus: Kullin suhteellinen koko

Balboaman

Seiso suorassa kalun ollessa maksimaalisessa erektiossa. Laita toinen kätesi nyrkkiin kullisi ympärille häpyluuhusi kiinni ja toinen nyrkki tiiviisti sen perään.

Jos terskan pää jää 3 cm päähän nyrkkisiilon ulostuloaukosta olet pienikalu.

Jos terskasi tulee esiin -3 - 2 cm olet keskivertokalu.

Jos koko terskasta on näkyvissä 2 cm tai koko terska ja jopa vartta olet isokalu.

Käden koko kyllä merkitsee, mutta tämä mittaustekniikka onkin suhteessa kehosi muuhun kokoon ja antaa myös jonkinverran osviittaa kalusi "todellisesta" koosta.

20

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewarstdfyg

No jopahan teorian laukaisit.... tuon mukaan mulla olis muka ISO (eli tulee kokonaan näkyviin), mutta tosiasiassa se on korkeintaan keskikokoa. Mulla on muuten sitten keskimääräistä isommat kädet, sitähän seuraavaksi olet vinkumassa...

• Häxylle-muna-pers

Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.

• Balboaman

Balboaman onnittelee isokaluisuudestasi, kun kätesi on vielä isot tekee se kalustasi todella ison.

• Olet-iilimato

Minkä kokoiset hanskat sinulla on?

• Häxylle-muna-pers kirjoitti:

Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.

Asko tietää koot. Niin käsien kuin kullien. Spede on hän, ja hyvin kateellinen spede.

• ojan_kaivaja

Kourat kyrvän ympäri ja nahat tiukasti taakse, päästä näkyy viiden sentin terska ja pätkä kaulaakin.
      No, iso ja paksukin se on, mutta olen sen tiennyt ennestäänkin.

• Isokalu991

Olet aika tyhmä mies kun todistelet itsellesi jo ennestään itsestäänselvyyksiä. Jo ala-asteella opetetaan progressiivisuutta.

• Muurari-lapio

Entäs jos on isot kädet?

• Nuoruus

Minulla on iso kyrpä .

• Minulla iso 23cm

• paksuus-ratkaisee

"olet pienikalu". Mutta pituus ei määrää kokoa, vaan on otettava huomioon myös paksuus. Jos yrität pitkällä narulla, niin eihän siitä mitään tule.

• Aulis-

Minulla on isot.....luulot..niin kuin muillakin perseestä asti mittaavilla..

• Sano vaan reilusti Asko. Ei Aulis.

• KulliTohtori

Eikös vanha kunnon wc paperirullan hylsy toimi puolueettomana ja karuna mittana? Jos mulkku ei mahdu yhtään rullan sisälle voi olla huoletta. Normikalu menee niukin naukin sisään ja koko terska kurkistaa iloisesti hylsyn päästä. Jos mulkku menee väljästi ja terskakaan ei näy rullan päästä kulli on pieni. Jos talouspaperi rullasta menee mulkku läpi ja terska näkyy on pitkä kulli. Jos kulli ei mahdu kumpaankaan on kulli paksu.

• Ei-vitun-homo-sua

Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?

• Ei-vitun-homo-sua kirjoitti:

Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?

Monet varmaan haluavat ilahduttaa sinua mitoillaan. Ainakin sinä aina reagoit, kun joku ilmoittaa itsellään olevan yli 12-senttisen kyrvän. Tai yli kymmenen paksun.

Mistä sinä tunnistat melkein jokaisen kirjoittajan homoksi? Onko sinun homotutka niin kehittynyt?
        Tosin sanotaanhan; kyllä koira koiran tuntee.

• werfgrg

WC-hylsyn ympärysmitta on hieman vajaa 15cm. Jos ei sinne kalu nahdu niin on todellakin paksukalu.

Nyt jäi pois ryhmä jolla kalu menee sisään ja tersta tulee näkyviin. Uskon, että suuri osa suomalaisista kuuluu juuri tähän ryhmään. Onko ne sit niitä normikulleja joista naiset niin pitää?

• Mulla on niin suuri, ettei nahkakaan riitä kuin nipin napin terskaan saakka :)

• pikku-Esko

Joo, mutta meidän isällä on kaikkein isoin, ja se on pannu kaikkien teidän äitejä, läl läl lääää 😜

• JättiläisPython

MUl on suorastaan painajaismaisen kokone ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5473
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      432
      4754
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3899
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      186
      3413
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2576
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2268
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2091
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2049
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1519
    Aihe