Pikamittaus: Kullin suhteellinen koko

Balboaman

Seiso suorassa kalun ollessa maksimaalisessa erektiossa. Laita toinen kätesi nyrkkiin kullisi ympärille häpyluuhusi kiinni ja toinen nyrkki tiiviisti sen perään.

Jos terskan pää jää 3 cm päähän nyrkkisiilon ulostuloaukosta olet pienikalu.

Jos terskasi tulee esiin -3 - 2 cm olet keskivertokalu.

Jos koko terskasta on näkyvissä 2 cm tai koko terska ja jopa vartta olet isokalu.

Käden koko kyllä merkitsee, mutta tämä mittaustekniikka onkin suhteessa kehosi muuhun kokoon ja antaa myös jonkinverran osviittaa kalusi "todellisesta" koosta.

20

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewarstdfyg

      No jopahan teorian laukaisit.... tuon mukaan mulla olis muka ISO (eli tulee kokonaan näkyviin), mutta tosiasiassa se on korkeintaan keskikokoa. Mulla on muuten sitten keskimääräistä isommat kädet, sitähän seuraavaksi olet vinkumassa...

      • Häxylle-muna-pers

        Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.


      • Balboaman

        Balboaman onnittelee isokaluisuudestasi, kun kätesi on vielä isot tekee se kalustasi todella ison.


      • Olet-iilimato

        Minkä kokoiset hanskat sinulla on?


      • Häxylle-muna-pers kirjoitti:

        Ei kun olet epämuodostunut pieni nilkki ja pienet kädet.

        Asko tietää koot. Niin käsien kuin kullien. Spede on hän, ja hyvin kateellinen spede.


    • ojan_kaivaja

      Kourat kyrvän ympäri ja nahat tiukasti taakse, päästä näkyy viiden sentin terska ja pätkä kaulaakin.
      No, iso ja paksukin se on, mutta olen sen tiennyt ennestäänkin.

      • Isokalu991

        Olet aika tyhmä mies kun todistelet itsellesi jo ennestään itsestäänselvyyksiä. Jo ala-asteella opetetaan progressiivisuutta.


    • Muurari-lapio

      Entäs jos on isot kädet?

    • Nuoruus

      Minulla on iso kyrpä .

    • Minulla iso 23cm

    • paksuus-ratkaisee

      "olet pienikalu". Mutta pituus ei määrää kokoa, vaan on otettava huomioon myös paksuus. Jos yrität pitkällä narulla, niin eihän siitä mitään tule.

    • Aulis-

      Minulla on isot.....luulot..niin kuin muillakin perseestä asti mittaavilla..

      • Sano vaan reilusti Asko. Ei Aulis.


    • KulliTohtori

      Eikös vanha kunnon wc paperirullan hylsy toimi puolueettomana ja karuna mittana? Jos mulkku ei mahdu yhtään rullan sisälle voi olla huoletta. Normikalu menee niukin naukin sisään ja koko terska kurkistaa iloisesti hylsyn päästä. Jos mulkku menee väljästi ja terskakaan ei näy rullan päästä kulli on pieni. Jos talouspaperi rullasta menee mulkku läpi ja terska näkyy on pitkä kulli. Jos kulli ei mahdu kumpaankaan on kulli paksu.

      • Ei-vitun-homo-sua

        Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

        Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?


      • Ei-vitun-homo-sua kirjoitti:

        Jos talousosperirullasta menee mulkku läpi, on se vatupassisuora ainakin ja pitkä ku helvetti 😂😂😂😂

        Mitä te niitä mulkkujanne mittailette?

        Monet varmaan haluavat ilahduttaa sinua mitoillaan. Ainakin sinä aina reagoit, kun joku ilmoittaa itsellään olevan yli 12-senttisen kyrvän. Tai yli kymmenen paksun.

        Mistä sinä tunnistat melkein jokaisen kirjoittajan homoksi? Onko sinun homotutka niin kehittynyt?
        Tosin sanotaanhan; kyllä koira koiran tuntee.


      • werfgrg

        WC-hylsyn ympärysmitta on hieman vajaa 15cm. Jos ei sinne kalu nahdu niin on todellakin paksukalu.

        Nyt jäi pois ryhmä jolla kalu menee sisään ja tersta tulee näkyviin. Uskon, että suuri osa suomalaisista kuuluu juuri tähän ryhmään. Onko ne sit niitä normikulleja joista naiset niin pitää?


    • Mulla on niin suuri, ettei nahkakaan riitä kuin nipin napin terskaan saakka :)

    • pikku-Esko

      Joo, mutta meidän isällä on kaikkein isoin, ja se on pannu kaikkien teidän äitejä, läl läl lääää 😜

    • JättiläisPython

      MUl on suorastaan painajaismaisen kokone ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe