Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän+että+olet+vanhempi,++mutta+on+asioita,+joihin+ikä+ei+tuo+viisautta.
Yksi+sellainen+on+omalta+puolisolta+saatu+hyljeksintä;+ei+läheisyyttä,+ei+seksiä.
Kun+sen+joutuu+itse+kokemaan,+lähes+kaikki+muu+menettää+merkityksensä.+
Se+on+mielessä+koko+ajan.
Joku+viisas+on+sanonut,+seksin+olevan+vain+10%+suhteesta,+mutta+sen+puuttuessa,+se+on+90%+suhteesta.+
Siksi+on+hyvin+vaikeaa+löytää+niitä+myönteisiä+puolia.
05.07.2016 23:30
Et+kuvittele.
Itse+olen+aina+halunnut+viettää+iltani+kotona+lasten+ja+vaimoni+kanssa.
Lasten+nukkumaan+menon+jälkeen,+on+aikaa+rakastelulle.
Tosin+mun+vaimoni+haluaa+vain+katsella+telkkaria+ja+sen+jälkeen+nukkumaan.+
Eipä+ne+halut+taida+osua+yksiin+niillä,+jotka+täällä+kirjoittelevat.
04.07.2016 06:03
Toi+kuulostaa+niin+tutulta.+Meilläkin+toi+kuuromykkyys+on+tullut+hyvin+tutuksi,++toinen+vaihtoehto+on+hyökkäys+ja+aseena+käytetään+koko+suhteen+aikana+tapahtuneita+asioita,++tarkoituksena+saada+itse+aihe+unohtumaan.+
Mistäpäin+Suomea+sitä+seksipantteria+alat+metsästämään?
03.07.2016 23:31
Tälläisen+"keskustelun"+huonoin+puoli+on,+että+niin+paljon+pohjatietoa+jää+kertomatta.
Kaikkea+en+halua+yleisesti+kertoa.
Kyllä+mulla+on+oikein+hyvät+välit+lapsiin,+mutta+ero+tarkoittaisi+lasten+lapsuudenkodin+myymistä.
Siihen+sisältyy+paljon+eri+asioita.+
Vieraissa+käynnistä+mua+on+pidätellyt+lähinnä+omatuntoni.
En+osaa+valehdella.+Jos+edes+yritän,+se+näkyy+heti.+Toisekseen+tiedän+että+vieraissa+käyminen+satuttaisi+vaimoani,+vaikka+hän+asian+esittää+toisin.
Olen+elänyt+uskossa,+että+vaimoni+jotenkin+heräisi+ja+alkaisi+haluamaan+uudestaan.+
Luulen+että+vieraissa+käynti+olisi+jonkinlainen+loppu+kaikelle.
Tuskin+enää+itsekään+sen+jälkeen+tyytyisi+tähän.
En+halua+kevein+perustein+rikkoa+tätä,+mitä+meillä+on.+Tahdon+tuntea+tehneeni+omalta+osaltani+kaiken+mahdollisen.+
Ellei+se+riitä,+niin+sitten+ei.
Tiedän+että+tätä+lukiessa+moni+pitää+mua+idioottina,+kun+on+noin+pitkään+ilman+seksiä.
Mutta+te+nousette+mun+mukaani+kesken+matkan.++
Kyllä+minä+itsekin+pidän+itseäni+idioottina,+kun+katselen+asiaa+täältä.vuosien+jälkeen
En+minä+silloin+seksin+loppuessa+tiennyt,+että.se+kestää+näin+kauan.+Jos+olisin+tiennyt,++ero+olisi+ollut+välitön
Mutta+niitä+seksittömiä+päiviä+tuli+lisää+vain+yksi+kerrallaan.
Päivistä+kertyi+viikkoja,++viikoista+kuukausia+ja+kuukausista+vuosia.
Jälkikäteen+on+helppo+olla+viisas.+
Ja+kyllä+minä.olen+seksiä+halunnut+ja+kaivannut,+kuten+myös+naisen+läheisyyttä.
Ihan+joka+ilta,+yö,+aamu+ja+päivä,+olen+muistellut,+miltä+tuntui+antaa+ja+saada+hellyyttä,+tuntea+olevansa+haluttu,++haluta+toista,+helliä,+kiihottaa,+saada+nainen+haluamaan,+tuntea+kiihko,+tuntea+naisen+orgasmi.
Ilman+tuota+tunnetta,+ei+voi+elää+kuin+osittaista+elämää.
03.07.2016 22:46
Ikävä+kyllä+tuo+kaikki+on+totta.+Ja+tuossa+on+jätetty+pois+käytännössä+kaikki+päivittäinen+"vinoilu".
Pois+lähteminen+ei+vaan+ole+ihan+niin+yksinkertaista.++Siihen+vaikuttaa+aika+paljon+mm.+omaisuus+joka+pitäisi+jakaa,+lapsien+tulevaisuus+(ovat+jo+aikuisia),++mahdolliset+lapsenlapset+yms+seikat.
Mikään+niistä+yksinään+ei+ole+syy+pysyä+kaverisuhteessa,+mutta+ne+kaikki.yhdessä+on+tähän+asti+pitänyt+suhteen+kasassa.
Eikä+pois+lähteminenkään+varmasti+tuo+onnellisuutta.+Suomessa+on+paljon+eronneita+miehiä,+jotka+eivät+löydä+itselleen+rakkautta.
En+tahtoisi+päätyä+yhdeksi+siihen+joukkoon.
03.07.2016 14:45
Nostitko+kissan+pöydälle+ja+miten+kävi?
03.07.2016 01:16
Olen+yrittänyt+erilaisia+tapoja+koskettaa+vaimoani+ja+jopa+vaatteuden+päältä+koskettaminen,+aiheuttaa+hänessä+selvän+ahdistuneisuuden.
Yritin+esim.+iltaisin+halata+häntä+ennen+nukkumaan+menoa,+mutta+hän++vaikutti+vielä+viikkojen+jälkeenkin+ottavan+halauksen+vastaan+hyvin+jänmittyneesti.+
Lopetin+sitten+senkin+tarpeettomana.
Nyt+emme+kosketa+toisiamme+tarkoituksella+ja+nukummekin+eri+huoneissa,+vaimoni+toiveesta.
03.07.2016 01:10
No+mullakin+"sooloseksi",+siis+oma+käsi+on+tullut+hyvin+tutuksi,+eikä+edes+käden+vaihto+vasempaan+tunnu+kovin+sykähdyttävältä.
Oletko+jo+etsinyt+sitä+pantteria?
01.07.2016 15:43
En+ole+koskaan+käynyt+"puikottaan+toista+naista".
Vaimoni+on+joskus+sanonut,+että+jos+sitä+pillua+niin+kovasti+haluat,+niin+hae+muualta.
Sitä+en+kuitenkaan+ole+tehnyt,+vaikka+siihen+olisi+ollut+tilaisuus.
En+ole+edes+suudellut+kenenkään+vieraan+kanssa.
Ei+tietenkään+mikään+riskienotto+korvaa+seksiä.+Se+antaa+erilaisen+hyvänolon+tunteen,+mutta+ei+korvaa.
01.07.2016 15:39
Vanhempi+lapinmies+meni+baariin+ja+jo+ovelta+huomasi+kauniin+blondin+istuvan+yksinään+baaritiskillä.
Lapinmies+suuntasi+viereiselle+baarijakkaralle+ja+kysyi+kuitenkin+blondilta+kohteliaasti,++saisiko+istua+seuraan.
Blondi+vastasi;+istu+vaan,+mutta+muuten+minä+olen+lesbo.
No+siihen+lapinmies+ihmettelemään,+että+mikä+se+semmonen+lepso+on?
Blondi+vastasi;+me+lesbot+tykätään+juoda+kaljaa+ja+nuolla+pillua.
Lapinmiehen+ilme+kirkastui;+no+sellanen+lepsohan+se+miehi+oon.
01.07.2016 15:06
No+"onneksi"+vaimoni+on+pakottanut+mut+huilaamaan+seksisistä+lähes+10+vuotta,+niin+oikein+hyvin+jaksaisi+vielä+kiinostaa+:)
Sun+miehesi+sentään+edes+keksii+joitain+tekosyitä+haluttomuudelleen,+mulla+vaimoni+on+vaan+sanonut,+ei+hvita+ja+sinä+se+sitten.
Ihan+uteliaisuudesta+kysyn,+kuinka+Sinä+nyt+hoidat+paineet+pois?
01.07.2016 11:26
Vasta+avioiduttuaanko+ymmärsi,+mihin+kaikkeen+kättä+voikaan+käyttää?
30.06.2016 16:25
Kirjoitat+mielenkiintoisella+tavalla.+Aivan+kuin+kirjoittaisit+yleisellä+tasolla,+vaikka+ilmeisesti+tarkoitat+omaa+suhdettasi.
Kukaan+joka+ei+ole+kokenut+oman+puolison+jatkuvaa+torjumista,+ei+voi+tietää,+kuinka+pahasti+se+satuttaa.+
Siihen+ei+vaan+totu.
Jos+siihen+olisi+selvä+syy,+sen+ehkä+voisi+ymmärtää.+
Mutta+jos+toinen+ei+kerro+muuta,++kuin+ettei+huvita,+kiinnosta,+halua+tms.,+se+syö+lujaa.+
Aivan+kuten+kirjoitit,+se+on+henkistä+väkivaltaa.+Se+syö+itsetunnon+ja+ilon.
Onko+teillä+jokin+asia+muuttunut+kun+seksi+loppui?+Siis+oliko+loppumiseen+joku+syy?
Onko+teistä+jompikumpi+muuttunut+paljon?
Ja+tiedän+tuon+tunteen,+kun+haluaisi+hakea+apua+ulkopuoliselta,+mutta+toisen+mielestä+siitä+ei+ole+mitään+hyötyä.
Eikä+toisen+mielestä+ole+edes+mitään+ongelmaa.++Hän+ei+halua+seksiä+ja+nythän+asiat+on+juuri+niin.+Ei+siis+ole+ongelmaa.
Ongelmahan+on+vain+hänellä,++joka+tahtoo+läheisyyttä,+suudelmia,+hellyyttä+ja+seksiäkin.
28.06.2016 06:31
"Kiva"+etten+ole+ainoa+koira.+Tosin+vaimoni+kohtelee+koiraa+huomattavasti+paremmin.
Vaikkei+se+varmaan+Sinua+lohdutakaan,niin+naisena+kuulut+varmaankin+aika+pieneen+vähemmistöön.+Uskon+että+suurin+osa+seksin-+ja+läheisyydenpuuttesta+kärsivistä+on+miehiä.
Vaikka+eipä+se+kai+Sinun+oloasi+helpota.+Onhan+se+ilman+huomiota+jääminen+aina+yhtä+kipeä+tunne,+riippumatta+siitä,+paljonko+muita+on+samassa+tilanteessa.
Meillä+vaimoni+on+tehnyt+aloitteen+seksiin+ehkä+kaksi+kertaa,+koko+lähes+30+vuotta+kestäneen+suhteemme+aikana.
27.06.2016 19:14
Olen+kysellyt,+onko+hyväksikäytetty+lapsena,+tms.,+mutta+ei+kuulemma+ole,+eikä+mitään+muutakaan+sellaista+syytä.
Tietysti+mun+on+hyvin+vaikea+ymmärtää+hänen+mieltään.+Itse+en+ole+koskaan+ollut+haluton+ja+etenkin,+koska+mies+ei+varmaan+ikinä+voi+tajuta+naisen+järjenjuoksua.
Eikä+tuo+kertomani+tapaus+"yliarvostettua+touhua"+ole+ainoa+omituisuus,+jolla+hän+on+onnistunut+mut+yllättämään+ja+samalla+loukkaamaan.
Joskus+vielä+kun+seksiä+oli,+aloin+häntä+sängyssä+hyväilemään.
Huulillani+ja+kielelläni+hyväilin+nännejä+ja+sormin+hyväilin+klitorista.
Hän+sai+orgasmin+aika+nopeasti+ja+ilman+muuta+ajattelin,++että+nyt+hän+haluaa+kaluani.
Mutta+hänpä+veti+unihousut+jalkaan,+laski+puseron+alas,+käänsi+selkänsä+ja+alkoi+nukkumaan.
Siinäpä+sitten+kulli+pystyssä+ihmettelin+tapahtunutta.
14.06.2016 01:19
Kyllä+meillä+toki+muutakin+on+tapahtunut+seksielämässä,+mutta+jotenkin+noi+kuvaa+hyvin+vaimoni+suhtautumista+seksiin.
Mistään+fantasioista+tai+haluista+on+turha+keskustella,+koska+vaimollani+ei+niitä+ole!
Ja+mun+toiveista+keskustelu+on+tarpeetonta,+koska+se+ei+kiinnosta+vaimoani.
Vaikka+hän+on+antanut+luvan+mennä+panemaan+vierasta,+se+ei+ole+ihan+niin+yksioikoista.
Tuossa+kerroin+tavanneeni+tanssilavalla+naisen,++jonka+kanssa+keskustelin+paljon.
Se+todellakin+jäi+keskusteluksi,+mutta+ilmeisesti+tämä+toinen+nainen+toivoi+muuta.
Kun+kerroin+että+aion+keskittyä+pelkästään+vaimooni,+hän+suuttui+ja+kertoi+paljastavansa+kaiken+vaimolleni.+Siis+että+olimme+tanssineet,+käyneet+kahvilla+ja+keskustelleet.+Emme+edes+suudelleet,+vaikka+hän+sitä+yritti.
Hän+kuitenkin+otti+yhteyttä+vaimooni+ja+vaimoni+suuttui+aivan+silmittömästi.+
Suuttui,+koska+olin+keskustellut+asioistani+toisen+naisen+kanssa.+
En+tiedä,+mitä+olisi+tapahtunut,+jos+olisin+mennyt+sänkyyn+toisen+kanssa,++jos+pelkästään+keskustelu+aiheutti+sellaisen+vihan.
Niin,+että+ei+se+pillun+haku+toiselta,+taida+sittenkään+olla+niin+pikku+juttu.
13.06.2016 01:34
Kun+vaimoni+sanoi,+että+hae+sitä+pillua+muualta,++niin+ajattelin+toteuttaa+sen,+pari+vuotta+sitten.
Tapasin+tanssilavalla+kauniin+naisen,+jonka+kanssa+oli+oikein+mukava+jutella.
Kerroin+hänelle+tilanteeni+aivan+rehellisesti.+Kerroin+myös+että+on+todennäköisempää+etten+eroa.
Hän,+eronneena+naisena,+vakuutti+ymmärtävänsä+tilanteen+ja+halusi+silti+olla+yhteydessä+minuun.
Hän+asui+eri+kaupungissa,+joten+pidimme+yhteyttä+puhelimitse+ja+viestein.
Hänestä+muodostui+lopulta+aikamoinen+riesa,+josta+en+meinannut+päästä+eroon+mitenkään.+
En+tahtoisi+toista+kertaa+joutua+sellaiseen+tilanteeseen.
10.06.2016 01:09
Itsekin+olen+varmasti+epäillyt+kaikkia+noita+syitä,+mutta+joutunut+hylkäämään+niistä+jokaisen.
Todennäköisimpänä+pidän,+että+vaimoani+ei+vaan+yksinkertaisesti+kiinnosta+seksi+missään+muodossa.
Olen+ostanut+hänelle+kaalimadon,+se+löytyi+myöhemmin+roskakorista.
Olemme+kokeilleet+anaaliseksiäkin.+Se+piristi+hetken+seksielämää,+mutta+sitten+sekin+kuihtui+pois.
Mutta+tavallista+(siis+mun+mielestä)+läheisyyttä+hän+ei+ole+kaivannut,+ihan++seurustelun+alkuaikoja+lukuunottamatta.
Hän+ei+ole+koskaan+ollut+innokas+suutelemaan,+halailemaan+ja+olemaan+lähellä.
Sen+hänessä+olen+hyväksynyt.++Mutta+nyt+kun+se+kaikki+on+loppunut+kokonaan,+ollut+jo+useamman+vuoden,+niin+kyse+ei+ehkä+olekaan+ohimenevästä+vaiheesta,++kuten+toivoin.
10.06.2016 00:52
Teoriassa+omaisuus+ei+katoa,+mutta+käytännössä+niin+käy
Kun+kaikki+myydään,+päivän+hinta+on+huomattavasti+alempi+kuin+käypä+arvo.
Mutta+ehkä+vielä+suurempana+vaikuttimena+on+pelko+siitä,+että+asiat+muuttuvat+vielä+huonommaksi.
Jäisin+yksin+ilman+mahdollisuutta+harrastuksiin.
Ja+toi+seksuaalisuus+on+mulle+mysteeri.+
Vaikka+aloitteenteko+on+aina+ollut+mun+vastuulla,+niin+aiemmin+se+yleensä.tuotti+tulosta.
Seksi+oli+aika+monipuolista+ja+kokeilunhaluisena+ehdotin+kaikenlaista+ja+osaa+niistä+kokeiltiinkin.
Josssin+vaiheessa+(yli+10+vuotta+sitten)+vaimoni+alkoi+kieltäytymään+seksistä+ja+sen+jälkeen+aika+pian+loppui+kaikki+muukin.
Tämä.on+vaan+niin+pirun+hankalaa.
Välillä+olen+valmis+luopumaan+kaikesta+ja+välillä+haluaisin+kuitenkin+yrittää,+jos+vaikka+vaimoni+jotenkin+heräisi.
09.06.2016 00:46
Sinnepä+sitten+menen.+Ei+tarvitse+miettiä+mihin+päätyy+;)
08.06.2016 17:47
14 / 16