Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Tiedän+että+olet+vanhempi,++mutta+on+asioita,+joihin+ikä+ei+tuo+viisautta.Yksi+sellainen+on+omalta+puolisolta+saatu+hyljeksintä;+ei+läheisyyttä,+ei+seksiä.Kun+sen+joutuu+itse+kokemaan,+lähes+kaikki+muu+menettää+merkityksensä.+Se+on+mielessä+koko+ajan.Joku+viisas+on+sanonut,+seksin+olevan+vain+10%+suhteesta,+mutta+sen+puuttuessa,+se+on+90%+suhteesta.+Siksi+on+hyvin+vaikeaa+löytää+niitä+myönteisiä+puolia.
  2. Tälläisen+"keskustelun"+huonoin+puoli+on,+että+niin+paljon+pohjatietoa+jää+kertomatta.Kaikkea+en+halua+yleisesti+kertoa.Kyllä+mulla+on+oikein+hyvät+välit+lapsiin,+mutta+ero+tarkoittaisi+lasten+lapsuudenkodin+myymistä.Siihen+sisältyy+paljon+eri+asioita.+Vieraissa+käynnistä+mua+on+pidätellyt+lähinnä+omatuntoni.En+osaa+valehdella.+Jos+edes+yritän,+se+näkyy+heti.+Toisekseen+tiedän+että+vieraissa+käyminen+satuttaisi+vaimoani,+vaikka+hän+asian+esittää+toisin.Olen+elänyt+uskossa,+että+vaimoni+jotenkin+heräisi+ja+alkaisi+haluamaan+uudestaan.+Luulen+että+vieraissa+käynti+olisi+jonkinlainen+loppu+kaikelle.Tuskin+enää+itsekään+sen+jälkeen+tyytyisi+tähän.En+halua+kevein+perustein+rikkoa+tätä,+mitä+meillä+on.+Tahdon+tuntea+tehneeni+omalta+osaltani+kaiken+mahdollisen.+Ellei+se+riitä,+niin+sitten+ei.Tiedän+että+tätä+lukiessa+moni+pitää+mua+idioottina,+kun+on+noin+pitkään+ilman+seksiä.Mutta+te+nousette+mun+mukaani+kesken+matkan.++Kyllä+minä+itsekin+pidän+itseäni+idioottina,+kun+katselen+asiaa+täältä.vuosien+jälkeenEn+minä+silloin+seksin+loppuessa+tiennyt,+että.se+kestää+näin+kauan.+Jos+olisin+tiennyt,++ero+olisi+ollut+välitönMutta+niitä+seksittömiä+päiviä+tuli+lisää+vain+yksi+kerrallaan.Päivistä+kertyi+viikkoja,++viikoista+kuukausia+ja+kuukausista+vuosia.Jälkikäteen+on+helppo+olla+viisas.+Ja+kyllä+minä.olen+seksiä+halunnut+ja+kaivannut,+kuten+myös+naisen+läheisyyttä.Ihan+joka+ilta,+yö,+aamu+ja+päivä,+olen+muistellut,+miltä+tuntui+antaa+ja+saada+hellyyttä,+tuntea+olevansa+haluttu,++haluta+toista,+helliä,+kiihottaa,+saada+nainen+haluamaan,+tuntea+kiihko,+tuntea+naisen+orgasmi.Ilman+tuota+tunnetta,+ei+voi+elää+kuin+osittaista+elämää.
  3. Kun+vaimoni+sanoi,+että+hae+sitä+pillua+muualta,++niin+ajattelin+toteuttaa+sen,+pari+vuotta+sitten.Tapasin+tanssilavalla+kauniin+naisen,+jonka+kanssa+oli+oikein+mukava+jutella.Kerroin+hänelle+tilanteeni+aivan+rehellisesti.+Kerroin+myös+että+on+todennäköisempää+etten+eroa.Hän,+eronneena+naisena,+vakuutti+ymmärtävänsä+tilanteen+ja+halusi+silti+olla+yhteydessä+minuun.Hän+asui+eri+kaupungissa,+joten+pidimme+yhteyttä+puhelimitse+ja+viestein.Hänestä+muodostui+lopulta+aikamoinen+riesa,+josta+en+meinannut+päästä+eroon+mitenkään.+En+tahtoisi+toista+kertaa+joutua+sellaiseen+tilanteeseen.