Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+ratkaisu+olisi+helppo+ja+selvä,+olisin+tehnyt+sen+jo.
Mutta+on+mukavaa+ja+hyödyllistä+kuulla+myös+muita+mielipiteitä+ja+katsontakantoja.
Itse+kuitenkin+aina+pystyy+katsomaan+asiaa+vain+omalta+kannaltaan.
08.06.2016 11:22
Ei+päde+ainakaan+mun+kohdallani.
Itse+kiinnitän+huomioni+naisen+silmiin,+niissäkin+väri+on+merkityksetön.+Joidenkin+naisten+silmissä+vain+on+"se+jokin".
Silmien+jälkeen+yleinen+olemus,+sitten+perän+malli+ja+rinnat.
Vasta+näiden+jälkeen,+huomio+osuu+hiusten+väriin.
08.06.2016 09:07
En+pidä+sitä+oikein+todennäköisenä.+
Uskon+että+huomaisi,+jos+jotain+sellaista+olisi.
Tietenkin+olen+sitä+epäillyt+ja+olen+aika+varma,+että+jonkun+virheen+vaimoni+olisi+jossain+vaiheessa+tehnyt,+joka+olisi+suhteen+paljastanut.
Nimimerkkisi+on+mielenkiintoinen,+tälläisen+50's+rocknroll+harrastelijan+silmin+katseltuna.
07.06.2016 23:04
Kiitos+ehdotuksesta,++mutta+en+aio+maksaa+seksistä.
Jos+pelkkää+seksiä+haluaisin,+niin+kyllä+siihen+ehkä+jostain+tanssipaikasta+naisen+löytäisin.
Olen+harrastanut+tanssia+ja+tanssitaitoinen+mies+tuntuu+kelpaavan+useille.
Pelkkä+seksi+ilman+tunteita,+on+aika+tyhjää.++Haluan+oppia+tuntemaan+rakastelukumppanini,+tietää+miten+pystyn+antamaan+suurimman+nautinnon.
Silloin+nautin+itsekin+eniten.+
Ikä+tuo+tullessaan+tälläisiä+omituisuuksia+:)
07.06.2016 22:56
Ei+se+ole+läheskään+kokonaan+materiasta+riippuvainen,+mutta+tietenkin+sekin+vaikuttaa,++koska+olen+sen+eteen+tehnyt+töitä+pitkiä+päiviä.
Vaakakupissa+on+paljon+muutakin.+Haluaisin+jättää+jotain+lapsille,+että+he+pääsisivät+edes+vähän+helpommalla
Mielessä+on+myös+jossain+vaiheessa+isoisäksi+tuleminen,++jolloin+lapsenlapsille+olisi+kiva+paikka+tulla+kylään.
Ja+kaikesta+huolimatta,+olemme+vaimoni+kanssa+hyviä+kavereita,+tunnemme+toisemme+jo+aika+hyvin+(vaikkei+naisen+järjenjuoksua+voi+koskaan+oppia+ymmärtämään+;)).
Ja+jos+eroaisin,+niin+löytäisinkö+koskaan+haluaamaani+naista+ja+jos+löytäisin,+kelpuuttaisiko+hän+minut?
Vaikka+eräs+tuntemani+nainen+(joka+olisi+mut+itselleen+halunnut,+koska+tietää+tilanteeni)+sanoi,+että+ulkonäköni+ja+luonteeni+mukaan+saan+kenet+vaan.+Jos+siitä+jättää+imartelut+pois,+niin+ehkä+jonkun+löytäisin,+mutta+ei+ole+takeita,+ettei+kaikki+muuttuisi+taas+tälläiseksi.
Sitten+ei+olisi+enää+omaisuutta,++eikä+minkäänlaista+parisuhdetta.++Nyt+on+edes+juttuseuraa:)
07.06.2016 22:42
Vaimoni+on+itse+joskus+tokaissut,+että+jos+si+p:llua+niin+kovasti+haluat,+niin+hae+muualta.
Ongelmana+on+vaan+mun+omatunto.
Vaikka+mulla+siihen+jonkinlainen+lupa+olisikin,++niin+kuitenkin+tiedän+että+se+satuttaisi+vaimoani,+jos+hän+saisi+tietää+siitä.+
Toisekseen+pelkään+omia+tunteitani,++jos+saisin+pitkästä+aikaa+tuntea+naisen+halun+ja+kiihkon,+pystyisinkö+pitämään+sen+pelkkänä+seksinä?
Kaikesta+huolimatta,+en+halua+loukata+vaimoani+ja+toisaalta+en+myöskään+haluaisi+loukata+"toista+naista".
Kyllä+me+vaimoni+kanssa+olemme+tavallaan+molemmat+käyttäneet+rahamme+tämän+omaisuutemme+hankkimiseen,+mutta+vaimoni+tulot+on+aika+pienet+omiini+verrattuna.
07.06.2016 15:54
Olet+mielestäni+aivan+oikeassa.
Mutta+minua+kovasti+mietityttää,+miksi+vaimoni+ei+halua+mitään,+ei+seksiä,+ei+pusuttelua,+eikä.hellyyttä.
Silloin+vielä+kun+edes+joskus+oli+seksiä,+vaimoni+sai+aina+orgasmin,+tai+useampia.
Itse+pidän+pitkistä+esileikeistä+ja+saan+suuren+nautinnon+siitä,+kun+huulillani,+kielelläni+ja+sormillani+saan+naisen+niin+himokkaaksi,+että+hän+repii+minua+sisälleen.
Mutta+kovasti+nautintoa+latisti,+kun+eräänkin+kerran+juuri+tuollaisen+seksin+jälkeen,+vaimoni+tokaisi:+täysin+yliarvostettua+touhua!?
06.06.2016 23:31
Avioero+ei+vaan+ole+ihan+niin+yksinkertainen+teko,+kun+omaisuutta+on+karttunut+vuosien+myötä.
Lähes+kaikki+vapaa-ajan+tekemiset+liittyy+jollain+tavalla+omaisuuteen+ja+ne+kaikki+joutuisin+lopettamaan,+jos+omaisuu+jaettaisiin.
Enkä+tuolla+tarkoita,+että+se+olisi+ainoa+syy,+mutta+kuitenkin+mukana+vaikuttamassa+päätöksiin.
06.06.2016 23:18
Kiva+kuulla+tuo+rehellisesti+julkituotuna+:)
Lapset+on+jo+maailmalla,+joten+niistä+ei+enää+tarvitse+huolehtia.
Kodista+huolehditaan+yhdessä.+Minä+hoidan+lähinnä+ulkopuolen+ja+tekniikan;+talon+kunnostus,+putkityöt,+sähkötyöt,+autot+ja+moottoripyörät+yms.
Vaimo+käy+kaupassa,+valmistaa+ruoan,+siivoaa.
Tuo+siis+pääpiirteittäin,+mutta+molemmat+astuu+myös+toisen+reviirille,+välillä+minä+imuroin,+pesen+lattiat,+täytän+ja+tyhjennän+astianpesukoneen+sekä.pyykkikoneen.
Mutta+kyllä+se+läheisyydenpuute+vaikuttaa+kuitenkin+kaikkeen.+Jotenkin+se+leikkaa+ilon+elämästä,+kum+tietää+että+asiat+voivat+olla+myös+toisin.
06.06.2016 17:33
Olen+kysynyt,+mutta+vastaukset+on+suunnilleen:+itsehän+oot+mut+valinnut,+aikuinen+mies+voi+tehdä+niin+kuin+tahtoo,+yms.
Omasta+mielestäni+vaikuttaa,+ettei+häntä+kovasti+kiinnosta+mun+tunteeni.
Kyllä+me+erostakin+ollaan+jo+useasti+puhuttu.
06.06.2016 17:22
Kyllä+tässä+viimeisen+vuoden+aikana,+kissa+on+nostettu+pöydälle+useamman+kerran.+Välillä+siinä+on+ollut+koirakin,+mutta+mitään+ratkaisua+ei+ole+löytynyt.
Toista+miestä+minäkin+luonnollisesti+epäilin,+mutta+sen+vaimoni+hyvin+jyrkästi+kielsi.
Hän+sanoi,+ettei+seksi+tai+muu+kiinnosta+kenenkään+kanssa.+Ei+minun,+ei+toisen+miehen,+ei+naisen,+eikä+edes+itsensä+kanssa.
Miksi+hän+haluaa+olla+kanssani?
Olen+luotettava,+turvallinen,+ystävällinen,+yms.+ja+pystyn+tarjoamaan+hyvän+elämän+hänelle.
Eräässä+keskustelussa+hän+totesi,+että+olen+paras+mahdollinen+mies,+mutta+siltikään+hän+ei+tunne+fyysistä+halua+muhun,+tai+kehenkään+muuhunkaan.
Hän+vaikuttaa+vilpittömältä,+eikä+mulla+ole+syytä+epäillä+vaimoni+sanoja.+
Olen+uskonut+että+tuo+olisi+ohimenevä+vaihe,++mutta+kyllä+se+pikkuhiljaa+alkaa+huolestuttaa.
05.06.2016 23:05
Haluaisitko+kertoa+enemmän,+miten+teillä/Sinulla+asiat+meni?
Tykkäisin+kovasti+kuulla+samaa+kokeneiden+ajatuksia+ja+ratkaisuja.
Ehkä+vielä+tässäkin+iässä+voisin+saada+niistä+jotain+oppia.
Eikä+yhtään+haittaa,+vaikka+saisin+jotain+neuvoja+naisen+ajatusmaailmaan.+Siinä+on+pari+ihan+pientä+asiaa,+jota+en+ihan+täysi+ymmärrä+:))
05.06.2016 22:47
Jos+oli+mulle+tarkoitettu,+niin+kiitän+nöyrästi+:)
05.06.2016 22:41
Heräsi+kiinnostus,+mitä+tarkoittaa+"osittain+kyllä"?
Juu,+suhdetta+pitää+hoitaa,+mutta+kuinka,+jos+toinen+osapuoli+astuu+aina+askeleen+kauemmaksi,+kun+itse+astun+askeleen+lähemmäksi?
05.06.2016 15:55
Oletko+itse+joutunut+kokemaan+saman?
05.06.2016 15:12
Aika+vaikea+vastata,+koska+ainakin+mulle+tuo+fyysinen+puoli+on+tärkeä.+Haluan+antaa+ja+saada+kosketuksia,+hellyyttä,+suudelmia,+seksiäkin.
Mutta+jos+ne+"unohtaa",+niin+suhteemme+on+hyvä.
Teemme+paljon+asioita+yhdessä+ja+välillä+on+ihan+kivaakin,+mutta+kuitenkin+takaraivossa+on+jonkinlainen+katkeruus,+joka+leikkaa+sen+suurimman+ilon+pois.
Jotain+suurta+puuttuu.
05.06.2016 13:44
Samaa+olen+tässä+vuosien+aikana+yrittänyt+saada+selville,+mutta+kun+vastaus+on,+ei+vaan+kiinnosta,+tai+meidät+kemiat+ei+kohtaa.
Eikä+tuo+mitenkään+yhtäkkiä+ole+tapahtunut,+vaan+usean+vuoden+kuluessa.
05.06.2016 12:59
Niin+minäkin+luulin,+kun+aikoinaan+hänen+kanssaan+aloin+seurustelemaan.+Jos+olisin+silloin+tiennyt+mitä+on+edessä,+niin+olisin+valinnut+toisin.
Tietysti+uudelleenvalinta+;)+on+vieläkin+mahdollista,++mutta+monista+syistä+johtuen,+paljon+hankalampaa.
Tilanne+olisi+helpompi+käsitellä,+jos+siihen+kylmyyteen+olisi+joku+selvä+syy,+mutta+kun+syyt+ovat+tasoa,++"ei+vaan+kiinnosta".
05.06.2016 12:39
Asumme+vaimoni+kanssa+kaksin+n.250+m2+omakotitalossa,+ei+senttiäkään+velkaa+minnekään.
Talon+myyntihinta+olisi+jossain+350-400+000:n+euron+välillä.
Talon+olen+maksanut+omilla+ansioillani.
Vaimon+kanssa+on+aina+ollut+yhteinen+tili.
05.06.2016 01:07
Ei+enää+nykyisin,+yli+viiteen+vuoteen.
Ei+halua+halata,+suudella,+istua+lähellä,+ei+siis+halua+minkäänlaista+kosketusta+(ainakaan+multa).
En+käytä+alkoholia,+en+polta,+en+ole+väkivaltainen,+en+huuda,+en+rähjää+yms.
Käyn+töissä,+kuntoilen,+käyn+saunassa+tai+suihkussa+joka+päivä,+harjaan+hampaani,+käytän+hyväntuoksuista+deodoranttia,+yms.,mutta+silti+en+kelpaa+vaimolleni.
03.06.2016 18:28
15 / 16