Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Miksi+nukut+eri+huoneessa?Kumman+toiveesta+teillä+ei+ole+seksiä?
  2. Ei+tietenkään+baarissa+ole+pakko+juoda+alkoholia,+mutta+kuka+jaksaa+selvinpäin+katsella+juovuksissa+olevia++ihmisiä?Mutta+niissäkin+nainen+on+se,+joka+valitsee+miehen.+Jokaiselle+naiselle+on+vähintään+viisi+miespuolista+tarjoutujaa.Viimeksi+olen+ollut+baarissa+työpaikan+pikkujouluissa.+Siellä+katselin+erästä+yksin+istuvaa+kaunista+naista.Hän+ei+saanut/joutunut+istumaan+varmasti+kahta+minuuttia+yksinään,+kun+aina+joku+oli+haluamassa+seuraksi.Itse+en+oikein+päässyt+häntä+lähestymään,+kun+työpaikkani+naiset+pitivät+mut+niin+kiireisenä+tanssilattialla.+Olen+tanssia+aika+monta+vuotta+nuorempana+harrastanut+(kilpaillut),+niin+ilmeisesti+olen+aika+haluttu+tanssittaja.Mutta+näistä+työpaikkani+naisista+(heitä+on+vähän)+yksikään+ei+ole+todellinen+vaihtoehto.++Liian+nuoria+ja+loput+naimisissa.Ystäväpiiri+on+vuosien+kuluessa+muodostunut+yhteiseksi,+joten+sieltäkään+ei+oikein+vaihtoehtoja+löydy.Vaikka+tää+Tamperekylä+on+melko+iso,++niin+vähänkin+samoissa+piireissä+liikkuvat+ovat+yleensä+jotakin+kautta+toisilleen+tuttuja,+tai+heillä.on+yhteinen+tuttu.Lisäksi+olen+todella+surkea+valehtelemaan.++Jos+jotain+epäilyksiä+heräisi,+niin+varmasti+jäisin+valeesta+kiinni,+jos+jotain+yrittäisin+sepittää.Joskus+toivoisin+olevani+tunteeton+huijari+ja+pettäjä.Voisin+lupailla+naisille+mitä+vaan,+saada+heidät+sänkyyn+ja+sen+jälkeen+pyyhkiä+vehje+verhoihin+ja+mennä+kotiin.Kotona+vaimolle+kertoa+kirkkain+silmin,+että+olin+ylitöissä,+tms.Moni+asia+olis+paljon+helpompaa.