Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+nukut+eri+huoneessa?
Kumman+toiveesta+teillä+ei+ole+seksiä?
16.01.2017 08:26
Kyllä+sellaisia+miehiä+on.
Itse+olen+aina+laittanut+parisuhteen+etusijalle,+työtä+lukuunottamatta,+joka+asiassa.+
Työ+on+etusijalla+vain+rahan+takia.+
Mutta+muuten+otan+aina+vaimoni+huomioon,+kun+jotain+suunnitelmia+ajankäytölleni+teen.
Meillä+vaimo+on+se,++joka+ei+huomioi+mua,+kun+lähtee+esim.kavereiden+kanssa+johonkin.+
Hän+onkin+onnistunut+pilaamaan+monta+yllätystä,++joita+olen+hänelle+järjestänyt.
16.01.2017 06:15
Olen+itse+lähes+samanlaisessa+suhteessa.+
Ei,+se+ei+ole+normaalia.
16.01.2017 06:05
Ymmärsin+kyllä+että+se+oli+mulle+(10v)+ja+voit+uskoa,+että+mietin+sitä+ihan+joka+päivä.
Joka+päivä+puntaroin+eri+vaihtoehtoja.+
Mutta+kun+mikään+ei+takaa,+että+ero+toisi+paremman+suhteen+tilalle.
Vaihtoehtona+on+myös,+etten+löydä+ketään+mieleistä+ja+harrastukseni,+omaisuus+yms.+on+myyty+polkuhintaan+ja+jäljellä+on+vain+rahat+myydystä+omaisuudesta.
15.01.2017 22:18
Tietenkin+harrastusten+pitää+olla+mukavia+ja+niistä+saa+voimaa+vastoinkäymisten+kohtaamiseen.
Itsekin+aloitin+silloin+aikoinaan+kilpatanssin+juuri+siksi,+että+se+olisi+pelkkä+harrastus,++enkä+koskaan+kilpailisi.
Mutta+alle+vuodessa+olin+jo+ensimmäisissä+kilpailuissa+:)
Musiikki+on+mullekin+ollut+aina+suuressa+osassa+elämässä.+Sekä+kuunnellessa,+että+soittaessa.
Mutta+oletko+harkinnut+tanssiharrastuksen+aloittamista?
Yleensä+vuodenvaihteessa+alkaa+uudet+kurssit+ja+vielä+ehtisit+hyvin+mukaan.
15.01.2017 21:57
Joskus+psyykinen+huono+olo,+aiheuttaa+fyysisiä+kipuja.
Itse+yritän+"hoitaa"+omaa+huonoa+parisuhdetta+mielekkäällä+tekemisellä.
Kesäisin+ajelen+paljon+moottoripyörällä+ympäri+Suomea.+Se+on+mulle+sellaista+terapiaa,+että+sillä+pääseen+eroon+harmaasta+arjesta.
Talvisin+ajan+vie+noiden+harrasteautojen+ja+moottoripyörien+huollot+ja+remontit.
Vielä+kun+olis+seuraa+tanssimaan+(olen+joskus+sitä+oikein+harrastanut)+niin+olis+ympäri+vuoden+mukavaa+tekemistä.
Onko+Sinulla+sellaisia+ystäviä,+että+voit+kertoa+kaikki+mieltäsi+painavat+asiat?
Onko+mukavia+harrastuksia,++tai+muuta+mielekästä+tekemistä!
14.01.2017 16:36
Et+nyt+pysy+mukana,+numerosarja+nimimerkin,+kommentin+tarkoituksessa.
Itse+ymmärrän,+että+hän+tarkoittaa+puolisolle+aiheutettua+kärsimystä.
Siis+että+esim.+minä+omilla+teoillani+aiheuttaisin+kärsimystä+vaimolleni.
Eikä+sitä,+että+jos+vaimolla++särkee+päätä,+niin+minä+hakkaisin+päätäni+seinään.
Noissa+on+hyvin+suuri+ero.
Mutta+on+mielenkiintoista,+kuinka+erilailla+eri+ihmiset+käsittelee+ja+käsittää+asiat.
Siksi+mielipiteenvaihto+on+palkitsevaa+ja+hyödyllistä.
Asioihin+saa+useita+erilaisia+kulmia.
14.01.2017 12:12
Niinpä,+kun+vaan+pystyis+päättään,+mihin+suuntaan+pitäisi+lähteä.+
Kuinka+itse+aiot+lähteä+ongelmaasi+purkamaan+ja+selvittämään?
13.01.2017 21:46
Olen+tuosta+kanssasi+aivan+samaa+mieltä.
Mutta+itselläni+on+muutama+syy,+miksi+en+ole+vaimoani+pettänyt.
Tiedän+(luulen)+että+vaimoani+loukkaisi,+jos+pettäisin+ja+vaimoni+saisi+sen+tietää.
Vaikka+vaimoni+on+"antanut+luvan"+mennä+vieraisiin,+en+usko+sen+olevan+kuitenkaan+niin+pikku+juttu.
Toisaalta+omana+pelkona+on+rakastuminen.+
Jos+toinen+nainen+antaisi+hellyyttä+ja+seksiä,+joita+ilman+olen+avioliitossani+ollut+vuosia+(lähes+10+vuotta),+niin+mitä+tapahtuisi.
Uskon+että+se+vapauttaisi+niin+paljon+tunteita,+ettei+paluu+tunteettomaan+kotiin+kiinnostaisi.
13.01.2017 17:44
En+oikein+jaksa+uskoa,+että+noin+lyhyt+aika+ilman+läheisyyttä,+vaikuttaisi+kovinkaan+pitkälle+tulevaisuuteen.
Enkä+usko+että+se+"eromylläkkäkään"+kovinsuuria+traumoja+aiheuttaisi.
Itse+olen+ollut+ilman+läheisyyttä+(ja+seksiä)+lähes+10+vuotta,+koska+vaimoani+ei+vaan+kiinnosta+seksi,+eikä+läheisyys.
Mutta+silti+toivon+ja+jaksan+uskoa,+että+vielä+joskus+jollakin+tavalla+asiat+muuttuu+ja+läheisyys+ja+seksi+palaa+elämääni.
12.01.2017 21:07
Eiköhän+tuo+nainen+jossain+vaiheessa+joka+tapauksessa+tutustu+myös+penikseesikin.
Jos+se+on+liian+pieni,+niin+onko+sillä+merkitystä,+huomaako+nainen+sen+nyt,+vai+parin+viikon+päästä.
11.01.2017 18:53
Minä+teen+kotitöitä+ja+olen+käytännössä+täysin+raitis.+
En+polta,+alkoholia+käytän+ehkä+kolmena+iltana+vuodessa.
Enkä+sillonkaan+juo+yli+viittä+annosta.+
Eli+se+ei+voi+olla+syynä.
11.01.2017 16:15
Sinähän+kuulostat+aivan+unelmalta.
Mä+en+saa+edes+koskea+vaimooni.+Ei+saa+halata,+pitää+kiinni,+suudella,+ei+siis+mitään+kosketusta,+seksistä+puhumattakaan.
11.01.2017 10:34
Naiset+ei+halua+seksiä,+niin+seksi+parisuhteessa+vähenee,+tai+loppuu+kokonaan.
Eikä+syynä+ole+artikkelissa+mainitut+kiire,+stressi,+tai+orgasmin+saamattomuus.
Naisia+ei+vaan+kiinnosta.
Naisille+luodaan+pienestä+lähtien+elämäksi++prinsessasatu+ja+kun+se+ei+yllättäen+toteudukaan,+niin+nainen+muuttuu+haluttomaksi.
Ei+kiinnosta+seksi,+eikä+muukaan+läheisyys.
11.01.2017 06:19
Kysymyksiisi+ei+olehelppo+vastata+lyhyesti.+Mun+pitäisi+kertoa+aika+paljon+henkilökohtaisia+asioita,+että+pystyisit+ymmärtämään+miksi+olen+tähän+saakka+päätynyt+tähän+ratkaisuun.
Tälläin+julkisesti+en+tahdo+sitä+kertoa,+mutta+annan+sähköpostini,+niin+voin+kertoa+enemmän.
nimimerkkini+ät+suomi24+piste+fi
09.01.2017 18:29
Kyllä+mä+"ihan+oikeasti"++olen+tuollainen.+
Tietysti+se+on+vain+mun+oma+arvio+itsestäni.
Ehkä+vaimoni+ajattelee+erilailla,+mutta+ei+sitä+ainakaan+ole+ääneen+sanonut.+
Mutta+seksi+ei+vaan+kiinnosta+vaimoani+missään+muodossa.
Ei+mun+kanssa,+ei+kenenkään+muun+miehen+kanssa,+ei+naisen+kanssa,+eikä+edes+itsensä+kanssa.
Syytä+siihen+hän+ei+omien+puheittensa+mukaan+tiedä,+ei+vaan+kiinnosta,+on+ainoa+vastaus.
08.01.2017 18:58
Haluaisin+mielelläni+kuulla+enemmän+siitä,+mitä+Sinulla+oli,+mikä+siihen+oli+johtanut+ja+mitä+siitä+seurasi.
07.01.2017 00:16
"Ei+mitään+tunteita",+juuri+siinä+se+vika+on.
Pelkkä+paneminen+ilman+tunteita,+on+mun+mielestä+lähinnä+masturbointia+toiseen+ihmiseen.
Se+ei+ole+mun+juttu.
Itse+saan+suurimman+nautinnon,+kun+saan+kumppanini+nauttimaan.
On+aivan+mahtava+tunne,+kun+näkee+ja+tuntee+naisen+orgasmin.
Tuntee,+kuinka+nainen+hukkuu+syvemmälle+ja+syvemmälle+nautintoon,+kun+naisen+itsekontrolli+katoaa+ja+nainen+on+täysin+nautinnon+armoilla.
Se+on+se,+jota+kaipaan.
Sitä+ei+helposti+saa+yhden+illan+suhteesta,+eikä+varmasti+maksulliselta.
04.01.2017 22:11
Ei+tietenkään+baarissa+ole+pakko+juoda+alkoholia,+mutta+kuka+jaksaa+selvinpäin+katsella+juovuksissa+olevia++ihmisiä?
Mutta+niissäkin+nainen+on+se,+joka+valitsee+miehen.+Jokaiselle+naiselle+on+vähintään+viisi+miespuolista+tarjoutujaa.
Viimeksi+olen+ollut+baarissa+työpaikan+pikkujouluissa.+Siellä+katselin+erästä+yksin+istuvaa+kaunista+naista.
Hän+ei+saanut/joutunut+istumaan+varmasti+kahta+minuuttia+yksinään,+kun+aina+joku+oli+haluamassa+seuraksi.
Itse+en+oikein+päässyt+häntä+lähestymään,+kun+työpaikkani+naiset+pitivät+mut+niin+kiireisenä+tanssilattialla.+Olen+tanssia+aika+monta+vuotta+nuorempana+harrastanut+(kilpaillut),+niin+ilmeisesti+olen+aika+haluttu+tanssittaja.
Mutta+näistä+työpaikkani+naisista+(heitä+on+vähän)+yksikään+ei+ole+todellinen+vaihtoehto.++Liian+nuoria+ja+loput+naimisissa.
Ystäväpiiri+on+vuosien+kuluessa+muodostunut+yhteiseksi,+joten+sieltäkään+ei+oikein+vaihtoehtoja+löydy.
Vaikka+tää+Tamperekylä+on+melko+iso,++niin+vähänkin+samoissa+piireissä+liikkuvat+ovat+yleensä+jotakin+kautta+toisilleen+tuttuja,+tai+heillä.on+yhteinen+tuttu.
Lisäksi+olen+todella+surkea+valehtelemaan.++Jos+jotain+epäilyksiä+heräisi,+niin+varmasti+jäisin+valeesta+kiinni,+jos+jotain+yrittäisin+sepittää.
Joskus+toivoisin+olevani+tunteeton+huijari+ja+pettäjä.
Voisin+lupailla+naisille+mitä+vaan,+saada+heidät+sänkyyn+ja+sen+jälkeen+pyyhkiä+vehje+verhoihin+ja+mennä+kotiin.
Kotona+vaimolle+kertoa+kirkkain+silmin,+että+olin+ylitöissä,+tms.
Moni+asia+olis+paljon+helpompaa.
03.01.2017 22:18
Haluatko+tutustua+vaimooni?
Sitten+tuntisit+naisen,++joka+ei+ota+suihin,+eikä+halua+minkäänlaista+seksiä.
02.01.2017 21:56
3 / 16