Suomalaiset ei halua seksiä

Pillujen-asiantuntija

12

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaistenSyytä

Naiset ne ei seksiä halua.

• Naiset aina nirsoilevat seksin kanssa.

• EdesUnissa

Tämä artikkeli on yllättävä. Luulisi että tähän olisi joku järkevä selitys, sillä mielestäni seksi kuuluu hyvin tärkeänä osana ihmisen elämään. Onko mahdollista että korvaamme seksiä jollakin muulla asialla, vai onko meistä tullut niin kiireisiä ja kireitä että parisuhteet kärsivät ja se luonnollisesti johtaa seksin dramaattiseen vähenemiseen.
      Tosin olen ollut kuulevinani huhuja tällaisesta ilmiöstä jo parin vuoden ajan kaveripiirissäni, jossa seksi yhtäkkiä vähenee jo neljän vuoden suhteessa ja parit alkavat harrastaa "avaruus seksiä".Henkilökohtaisesti en usko tällaisten parisuhteiden toimivan kauaa.
      Seksin tuomaa läheisyyttä ei voi korvata millään, joten lopulta parit eivät olekaan enää läheisiä.

• Naiset ei halua seksiä, niin seksi parisuhteessa vähenee, tai loppuu kokonaan.
      Eikä syynä ole artikkelissa mainitut kiire, stressi, tai orgasmin saamattomuus.
      Naisia ei vaan kiinnosta.

Naisille luodaan pienestä lähtien elämäksi prinsessasatu ja kun se ei yllättäen toteudukaan, niin nainen muuttuu haluttomaksi.
      Ei kiinnosta seksi, eikä muukaan läheisyys.

• hc-ätmeI

Alakko oleen mun kaa?

• 454464

Naisille on paljon mielenkiintoisempaa tekemistä, kuten some-päivitykset, sisustus, kaverit, koirat ja matkat. Hikinen äijä ähkimässä päällä on out!

• Fwemfsdkfmkddkfsdf

Ihmiset muutenkin on alkaneet erkaantua toisistaan ja sirpaloitua yhteisöinä. Ei mikään ihme että seksikin vähenee kun merkitsevät henkilökohtaiset kontaktit harvenevat.

Seksin haluaminen tuskin on vähentynyt, mutta potentiaaliset tavoitettavat kumppanit ovat vähentyneet.

Kun erkaneminen tapahtuu yleisellä tasolla se kertaantuu nopeasti.

• neitsytsetä

Vielä mie tuun panemaan, uskoa on.

• Siksikun

Miehet on ällöttäviä juoppoja eivätkä tee kotitöitä.

• Minä teen kotitöitä ja olen käytännössä täysin raitis.
        En polta, alkoholia käytän ehkä kolmena iltana vuodessa.
        Enkä sillonkaan juo yli viittä annosta.

Eli se ei voi olla syynä.

• Tavisketmi

Siis tässä ei puhuttu pelkistä pareista? Sittenhän tämä ei yllätä ollenkaan. Muistan itsekin parikymppisenä kollina, että seksiä sai harvoin. Ja sitten kun sai, miin seuraavaan kertaan saattoi mennä viisikin vuotta. Eli naiset juoksi juoksujaan, rauhallisemmat oli varattuja, ja ujopoika ei ollut kovaa valuuttaa irtoseksimarkkinoilla.

Kolmenkymmenen jälkeen homma alkoi tasaantua, ja parsuhdeseksit on keskimäärin pyörineet siinä pari kertaa viikossa - alkuhuuman neljä kertaa päivässä välillä.

Eli naikaa naiset rohkeammin myös taviksien kanssa. Niin maailma pelastuu.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Minä haluan. Antakaa nyt sitä pillua naiset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe