Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisin+tarjota+pesäpallomailan+tyyppistä,+mutta+pienempää+välinettä,+jolla+yleensä+olen+saanut+naisen+hyvin+rennoksi+;)
21.10.2016 23:55
Ei+asia+selviä+muuten+kuin+kysymällä.
Tosin+ei+se+välttämättä+selviä+kysymälläkään.+Oma+vaimoni+on+kieltäytynyt+seksistä+ja+kaikesta+läheisyydestä+jo+useamman+vuoden.+Kun+olen+yrittänyt+kysellä+syytä,+niin+vastaus+on,+"ei+vaan+kiinnosta".
Onko+teillä+asiat+muuten+hyvin?
Onko+läheisyyttä?+
Talous+kunnossa,+ei+sairauksia,+ei+alkoholiongelmia+yms?
21.10.2016 23:42
Kirjoituksestasi+osui+silmääni+sanat;+sotkuisena+ja+epämiellyttävänä.
Koska+juuri+noita+sanoja+vaimoni+on+käyttänyt,+kun+olemme+yrittäneet+keskustella+hänen+haluttomuudestaan.
Hän+kyllä+nauttii+seksistä,+saa+orgasmeja,+mutta+ei+pidä+nautintoa+sen+vaivan+ja+sotkun+arvoisena.
Tuota+on+nyt+jatkunut+jo+n.+15+vuotta+ja+välillä+kokonaan+ilman+seksiä+useita+vuosia.
Mutta+ei+vaimoni+myöskään+kaipaa+läheisyyttä+ja+nykyään+nukummekin+jo+eri+huoneissa.
Voisiko+vaimoni+olla+aseksuaali?
20.10.2016 21:16
Olen+vahvasti+eri+mieltä.
Mielestäni+jokainen+terve+ihminen+haluaa+seksiä+ja+läheisyyttä.+
Ellei+halua,+ei+ole+terve.+
Itse+elän+täysin+seksittömässä+avioliitossa+ja+voin+vakuuttaa+että+pidän+seksin+puuttumista+todella+suurena+asiana+ja+pidän+todennäköisenä,+että+avioliittoni+päätyy+eroon+vaimoni+haluttomuuden+takia.
13.10.2016 18:20
Toivottavasti+miehesi+ymmärtää,+kuinka+onnellinen+hän+on,+kun+hänellä+on+tuollainen+vaimo.
13.10.2016 16:29
Keväällä+2014,+mutta+minä+olenkin+naimisissa.
10.10.2016 05:58
Ikävältähän+tämä+tuntuu.+Avioliitto+on+vaimoni+tahdosta+muuttunut+kämppäkaveruudeksi.
Ihan+tätä+en+osannut+odottaa,++kun+papin+edessä+sanoin+tahdon.
07.10.2016 23:22
Kyllä+aion+runkata,+koska+vaimoni+ei+ole+kiinnostunut+seksistä,+enkä+tahtoisi+pettääkään+häntä.
07.10.2016 11:38
Vielä+kun+miehesi+alkaa+kieltäytymään+seksistäkin,+niin+sitten+hän+on+kuin+mun+vaimoni.+
Tosin+vaimoni+muuttui+sellaiseksi+vasta+kun+olimme+menneet+naimisiin.
En+todellakaan+osaa+antaa+Sinulle+mitään+neuvoa,+kuinka+puolison+saisi+muuttumaan.
Itse+olen+ratkaisua+etsinyt+suunnilleen+kymmenen+vuotta,+mutta+tuloksetta.
Jos+kertoo+puolisolle,+kuinka+paljon+kaipaa+kosketusta,+läheisyyttä+ja+kuinka+paljon+se+merkitsee,+niin+mitä+muuta+enää+voi+tehdä.
Ellei+se+aiheuta+toisessa+minkäänlaista+muutosta,+niin+mielestäni+toinen+on+tunne-elämältään+viallinen.
Voiko+toisen+vikaa+korjata,++ellei+toinen+halua+korjaantua,+eikä+edes+pidä+sitä+ongelmana?
07.10.2016 06:27
Uskotko+että+pelkästään+"leluilla"+saat+tyydytettyä+itsesi?
Kysyn+siksi,+koska+ainakaan+itse+en+saa+masturboinnista+koskaan+sellaista+kokonaisvaltaista+hyvän+olon+tunnetta,+kuin+mitä+sain+rakastelusta+naisen+kanssa.
Itse+saan+suuren+osan+tyydytyksestäni+siitä,+kun+näen,+kuulen+ja+tunnen+naisen+nauttivan.
Eikö+naiselle+merkitse+miehen+saama+nautinto+niin+paljoa,+kuin+mitä+miehelle+merkitsee+naisen+nautinto?
06.10.2016 19:42
Olet+ilmeisesti+ymmärtänyt+sanan+homo,+merkityksen+väärin.
Homous+tarkoittaa+kiinnostusta+samaan+sukupuoleen.+
Paritanssissa+tanssitaan+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa.
Siis+mies+tanssii+naisen+kanssa.
Mutta+onhan+teille+homoille+useita+muita+harrastuksia,++joita+poikaporukassa+voitte+harrastaa
+Esim.+potkupallo,+jääkiekko,+yms.+++joita+voitte+yhdessä+pelata+ja+sitten+treenien+jälkeen+mennä+poikaporukalla+saunaan+ja+suihkuun.
05.10.2016 16:37
Kyllä+miehen+pitää+osata+tanssia.
Mutta+ne+"hitaatkin"+vaatii+musiikin+ymmärtämistä
+Hidas+voi+olla+foxia,+valssia,+rumbaa,+yms,+ja+kaikki+tamssitaan+erilailla
Kyllä+kannattaa+opetella+tamssimaan,+se+helpottaa+monia+asioita+:)
05.10.2016 12:27
Toki+se+on+mahdollista,++mutta+hyvin+epätodennäköistä+:)
Kun+vaimoni+kieltäytyi+läheisyydestä+ja+seksistä,+niin+muutaman+ensimmäisen+viikon+aikana,+seksin+loppuminen+tuntui+pahalta.
Mutta+kun+kylmyys+jatkui,+niin+läheisyyden+puute+alkoi+vaivata+enemmän,++kuin+"pelkkä"+seksin+puute.
Kun+läheisyyden+puute+muuttui+lopulta+viikoista+vuosiksi!,++niin+kyllä+näiden+vuosien+aikana+olen+huomannut+kuinka+paljon+suhdetta+kalvaa+kosketusten+puuttuminen.
05.10.2016 06:39
Jatkoa+jo+aloitettuun....
Joku+kertoi+jääneensä+kaipaamaan+lusikassa+nukkumista,+läheisyyttä+ja+seksiäkin.
Nuo+ovat+juuri+ne+seikat,++miksi+itselläni+ero+on+ollut+harkinnan+alla.
Vaimoani+ei+mikään+noista+kiinnosta+ollenkaan,+joten+hän+on+kieltäytynyt+niistä+kokonaan+jo+parin+vuoden+ajan.
Mun+mielipiteellähän,+ei+ole+hänelle+mitään+merkitystä.
Se+että+minä+haluan+antaa+ja+saada+kosketuksia,++on+vain+mun+ongelma.++Näin+hän+on+aivan+suoraan+sanonut.
On+siis+turha+pelätä,+ettei+miehet+halua+juuri+niitä+samoja+asioita,++kuin+naisetkin.+Mies+kaipaa+huomionosoituksilla+osoitettua+hyväksyntää,+kuten+nainenkin.+
Eikä+nelikymppisellä+miehellä+pitäisi+vielä+mitään+toimintaongelmia+olla.
Jos+miehellä+on+suhteellisen+terveet+elintavat;+kuntoilee,+eikä+polta+tai+ryyppää.
04.10.2016 23:03
Onpas+oikein+hienosti+pohdiskeltuja+mielipiteitä/ajatuksia.
Mutta+jotenkin+jää+mietityttämään+se,+että+jotkut+naiset+uskovat+jäävänsä+loppuelämäksi+ilman+seksiä,+läheisyyttä+ja+suhdetta.
Itsekin+olen+parin+viimeisen+vuoden+aikana++joutunut+harkitsemaan+eroa,+mutta+en+pidä+mitenkään+mahdollisena,+että+olisin+loppuelämäni+yksin.
Joku+jo+totesikin,+kuinka+paljon+jäi+kaipaamaan+nukkumista+lähekkäin.+
jatkuu+myöhemmin...
04.10.2016 13:56
Ollut+haluton+4+vuotta?
Siis+seksiä+liian+harvoin,+vai+ei+ollenkaan?
Ja+tiedän+miltä+se+tuntuu,+kun+oma+puoliso+osoita+minkäänlaista+kiinnostusta.+Ei+varmaan+ole+olemassa+mitään+tehokkaampaa+tapaa+rusentaa+toisen+itsetunto,+kuin+olla+antamatta+omalle+puolisolle+hellyyttä,+läheisyyttä+ja+seksiä.
02.10.2016 22:53
Kiitos,+mutta+meillä+ei+voi+olla+kyse+tuosta.
Leikkauksen+jälkeen+en+ole+saanut+edes+koskea+vaimooni,+joten+ei+hän+ainakaan+seksistä+ole+kipuja+saanut.
01.10.2016 19:17
Edelleen+olen+siinä+uskossa,+ettei+vaimollani+ole+toista+miestä.
Varmahan+en+siitä+voi+olla.
Ja+kovasti+hän+on+vakuuttanut,++ettei+seksi+vaan+kiinnosta.+Ei+mun+kanssa,+ei+toisen+miehen+kanssa,+ei+naisen+kanssa,+eikä+edes+itsensä+kanssa.
29.09.2016 07:58
Kiitos,+molemmista+pitkistä,+mielenkiintoisista+kirjoituksistasi.
Ei+ollut+tarkoitus+kehuskella+niillä+tekemilläni+asioilla,++vaan+lähinnä+niiden+piti+toimia+esimerkkinä+vaimoni+vähättelevästä+suhtautumisesta+muhun.
Tottakai+se+syö+miestä,+mutta+jollain+tavalla+siihenkin+tottuu,+vaikka+se+satuttaakin.
Mutta+mua+jäi+ihmetyttämään+toi+kertomasi,+että+seksin+jälkeen+mies+taputtaa+perseelle+ja+lähtee+pois.
Kun+mun+vaimo+teki+melkein+samaa,+vaikka+itse+olisin+halunnut+vielä+jatkaa.+
Yksi+kuvaava+esimerkki:
Meillä+oli+pitkä+esileikki+(siis+vaimo+makasi+ja+nautti+mun+hyväilyistä)+hyväilin+käsin,+huulillani+ja+kielellä+häntä+päästä+varpaisiin+ja+ne+"parhaat+paikat"++useaan+kertaan,+kunnes+keskityin+lähinnä+häpyyn+ja+vaimoni+sai+pitkän+esileikin+johdosta+oikein+suuren+orgasmin.
Kun+hän+vielä+oli+orgasmin+vallassa,+työnsin+kaluni+sisään+ja+hän+alkoi+heti++vaatimaan+kovaa+tahtia.+
Kun+vaimoni+sai+toisen+orgasmin,+niin+minäkin+sain.+Se+on+vaan+niin+kiihottavaa,+kun+näkee+ja+tuntee+naisen+orgasmin.
Makasin+vaimoni+päällä+ja+suutelin+hänen+kaulaansa,+toisella+kädellä+hyväilin+hänen+vartaloaan.
Yhtäkkiä++hän+aivan+kuin+heräsi.
Nousi+ylös+ja+meni+pesulle.
Takaisin+tullessaan+tokaisi,+"aivan+yliarvostettua+touhua",+veti+peiton+päällensä,+käänsi+selkänsä+ja+alkoi+nukkumaan.
Siinäpä+mä+sitten+yritin+sulatella+saamaani+arvostelua.+
Sellanen+tunne+jäi,+etten+ihan+kiitettävää+saanut+;)
Samalla+korjaantui+myös+kuvitelmani,+että+seksiin+osallistuu+molemmat.
Tulipas+siitäpitkä+kertomus,++vaikka+yritin+oikoa+paljon.+
Mutta+tuollaista+se+oli+silloin+ennen,+nyt+ei+saa+enää+sitäkään+:)
Niin+ja+tuosta+löylykauhapervosta.+Isäni+joskus+neuvoi,++että+vittuilun+aatelia+on,+kun+kohde+vasta+seuraavana+päivänä+hoksaa,+että+hänellehän+vittuiltiin.
Siihen+mulla+on+vielä+paljon+parannettavaa,++mutta+yritän+harjoitella+kovasti+:)
28.09.2016 17:01
Oikein+mielelläni+haluaisin+kuulla+ajatuksiasi,+olemmehan+ainakin+jollain+tavalla+"samassa+veneessä"++
Mun+sp+on+nimimerkkini+ja+suomi24+ja+piste+fi
Toivottavasti+kuulen+Sinusta+pian.
25.09.2016 23:08
8 / 16