Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Voisin+tarjota+pesäpallomailan+tyyppistä,+mutta+pienempää+välinettä,+jolla+yleensä+olen+saanut+naisen+hyvin+rennoksi+;)
  2. Kiitos,+molemmista+pitkistä,+mielenkiintoisista+kirjoituksistasi.Ei+ollut+tarkoitus+kehuskella+niillä+tekemilläni+asioilla,++vaan+lähinnä+niiden+piti+toimia+esimerkkinä+vaimoni+vähättelevästä+suhtautumisesta+muhun.Tottakai+se+syö+miestä,+mutta+jollain+tavalla+siihenkin+tottuu,+vaikka+se+satuttaakin.Mutta+mua+jäi+ihmetyttämään+toi+kertomasi,+että+seksin+jälkeen+mies+taputtaa+perseelle+ja+lähtee+pois.Kun+mun+vaimo+teki+melkein+samaa,+vaikka+itse+olisin+halunnut+vielä+jatkaa.+Yksi+kuvaava+esimerkki:Meillä+oli+pitkä+esileikki+(siis+vaimo+makasi+ja+nautti+mun+hyväilyistä)+hyväilin+käsin,+huulillani+ja+kielellä+häntä+päästä+varpaisiin+ja+ne+"parhaat+paikat"++useaan+kertaan,+kunnes+keskityin+lähinnä+häpyyn+ja+vaimoni+sai+pitkän+esileikin+johdosta+oikein+suuren+orgasmin.Kun+hän+vielä+oli+orgasmin+vallassa,+työnsin+kaluni+sisään+ja+hän+alkoi+heti++vaatimaan+kovaa+tahtia.+Kun+vaimoni+sai+toisen+orgasmin,+niin+minäkin+sain.+Se+on+vaan+niin+kiihottavaa,+kun+näkee+ja+tuntee+naisen+orgasmin.Makasin+vaimoni+päällä+ja+suutelin+hänen+kaulaansa,+toisella+kädellä+hyväilin+hänen+vartaloaan.Yhtäkkiä++hän+aivan+kuin+heräsi.Nousi+ylös+ja+meni+pesulle.Takaisin+tullessaan+tokaisi,+"aivan+yliarvostettua+touhua",+veti+peiton+päällensä,+käänsi+selkänsä+ja+alkoi+nukkumaan.Siinäpä+mä+sitten+yritin+sulatella+saamaani+arvostelua.+Sellanen+tunne+jäi,+etten+ihan+kiitettävää+saanut+;)Samalla+korjaantui+myös+kuvitelmani,+että+seksiin+osallistuu+molemmat.Tulipas+siitäpitkä+kertomus,++vaikka+yritin+oikoa+paljon.+Mutta+tuollaista+se+oli+silloin+ennen,+nyt+ei+saa+enää+sitäkään+:)Niin+ja+tuosta+löylykauhapervosta.+Isäni+joskus+neuvoi,++että+vittuilun+aatelia+on,+kun+kohde+vasta+seuraavana+päivänä+hoksaa,+että+hänellehän+vittuiltiin.Siihen+mulla+on+vielä+paljon+parannettavaa,++mutta+yritän+harjoitella+kovasti+:)