Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
villager
profiilit
villager
villager
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erinäisiä kertoja deittisivuilla pyörineenä voin kertoilla joitakin kokemuksia. Älkää miehet vetäkö hernettä nenään, tämä ei tietenkään koske teitä kaikkia, mutta valtaosaa kuitenkin.
Naisen oletetaan olevan vähintään 10-15 vuotta nuorempi, pitkä tukka ja tietyn värinen, hoikka, urheilullinen, vahva, mutta viehkeä, ei missään tapauksessa älykäs tai liian lukenut, harrastuksien pitää olla naisellisia eikä niitä ei saa olla liikaa.
Ja mitä miehet itse; tukka lähtenyt, kaljamaha pullottaa, urheiluharrastuksia about 20 vuotta sitten.....joopa joo....
16.01.2014 19:16
Lyhyesti ja ytimekkäästi: SEKSI NS "KOMEAN" MIEHEN KANSSA ON HUONOMPAA.
Hänellä on liiallisia luuloja itsestään ja taidoistaan.
Oikeasti komea mies? Ei sitä voi ulkonäöllisesti kuvailla. Sellaisen näkee, kun näkee ja on niin monen asian summa...elekieli, kehonkieli, käytös, sanat, ääni, luova älykkyys, huumori jne jne....eli suomi-poika sellaisena kuin on :-)
27.12.2013 23:44
Miettikää millaisia paineita tv ja netti asettavat nykynaiselle; pitää olla pitkä, hoikka, oikeista kohdista muodokas, runsaat ja pitkät hiukset, säihkysääret jne jne...media suoltaa tällaista mallia joka puolelta.
Nettikirjoituksissa miehet arvostelevat suomi-neitoja ja hehkuttavat solakoiden ja "tottelevaisten" venakoiden, virolaisten ja thaikku-tyttöjen perään.
Siinä on suomi-tyttö ihmeissään, miten lyhytjalkaisesta, paksupohkeisesta, ohut hiuksisesta, leveä lanteisesta tyttelistä leivotaan missi????
Minua kuvottaa.....Itselleni on luoja luonnostaan luonut solakan vartalon, jota ei syömälläkään saa lihotettua, mutta miten muut suomi-tytöt???
Herää suomi-poika, katso itse peiliin mitä sieltä näkyy.....
27.12.2013 23:22
1 / 1