Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

17

  1. Riippuu+kuinka+syvälle+on+viiltänyt.+itselleni+on+jäänyt+viisi+vuotta+sitten+tehdyistä+viiloista+arvet+jotka+ovat+kyllä+hieman+haalistuneet+mutta+näkyvät.
  2. Ja+neljäs+xD
  3. ei haittaa :)
  4. itselläni on aika samanlaista meitä lapsia on neljä, olen vanhin ja ainoa tyttö, mutta itse en ole kovinkaan hyvä koulussa tosin ei ollut äitinikään, urheilullinen olen mutta ei sekään näytä äitilleni kelpaa. äitiltäni olen perinyt ulkonäö mutta muuten olen lähempänä isääni (vanhempani ovat eronneet) joten rupesin miettimään että johtuukohan äitini viha minua kohtaan siitä. äitini ei ole koskaan yrittänyt ymmärtää tukea tai kannustaa minua missään suhteessa pienestä pitäen olen saanut aina vain haukkuja ja loukkauksia, päivittäin kuulen miten pikkuveljeni ovat niin taitavia. nyt äidilläni on ollut uusi mies jo 9vuotta ja heillä on kaksi yhteistä lasta he ovat järjestämästä ¨onnellista pikku perhettä¨ ja jotenkin he ottavat vanhimman pikkuveljeni mukaan siihen mutta minut jätetään ulkopuolelle. en usko että äitini välinpitämätön käytös minua kohtaan johtuisi tämän omasta lapsuudesta koska mummini (äitini äiti) on ollut aina uomaavainen ja rakastavainen äitiäni ja enoani kohde (tai no niin olen kuullut). minusta on aina tuntunut että olen ollut täysi vahinko ja äitini pitäisikin veljeäni esikoisenaa ja unohtaisi minut. mutta voisi minulla huonomminkin mennä, ei äitini kuitenkaan ole koskaan minua lyönyt, en vain tajua miten voi olla noin välinpitämätö minua kohtaan mutta niin mukava veljilleni. ainakun riitelemme hän kysyy miksen voi sanoa asioita suoraan monta kertaa olen halunnut kertoa jollekin että minua ahdistaa kaikki mitä kotona tapahtuu mutta en ole voinut. pärjäilemistä kuitenkin sinulle!