emoksi / sceneksi pyrkivät

ite oon 14-vuotias tyttö ja yritän muokata itsestäni emoa :) ois tosi kiva jutella joittenkin 13-16 vuotiaiden emojen/emoksi pyrkivien kanssa ja myös scene-tyylisten kanssa, ja kertoo kaiken laisista näihin tyyleihin liittävistä ostoksista. tänne vois laitta kik nimiä oma kik nimeni on: christ1311. kiitos jojo jos tulee joitain iinnostuneita :)

10

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 244544

      Haittaako jos olen 17v?

    • kikkijy

      Ite aloin näyttää emolta jo 11v

    • scenetythe

      rupeet vaa hiljalleen käyttää mustia vaatteita, bändipaitoja jne. sulla ei oo viel yhtään kiire! (:

    • Piima_killu

      HEI!
      Olen 63 000e/kk tienaava kirurgimies, 45v pk-seudulta. Kokemusta löytyy yli 25v ajalta.

      Anteeksi nuoret emo/scene neidot ja emoksi pyrkivät, mutta ette miellytä silmääni yhtään. Turha sitten tulla tänne Suomi24:ään itkemään jos ei löydy poikaystävää. Hyi olkoon senkin satanistiset rautanaamat! Pandasilminenne ja rumine vaatteinenne.... huoh. Näytätte silmiini vaan halvoilta.... hyh olkoon.

      Elegantti goottityyli ja rokkarilook voi näyttää jopa hienolta ja jotkut gootit ovat hyvin kauniita. MUtta emot ovat vain apinoivia itsetuhoisia paskoja :)

      ps. Tulkaa vastaanotolleni, niin poistan lävistyksenne, shokkivärit hiuksista ja epämieluisat vaatteet ja annan teille lähetteen stylistille! Näin teistä tulee aivan ihania tusinabimboja :)

      • emotyt

        mistäköhän johtuu että herra on eksynyt tälle sivulle? olen kuullut mone moista haukkua tyylilleni mutta nyt veit voiton. tuo yleistys ettei emot/scenet saa poikaystäviä tyylinsä takia on täysin väärä, itse tosiaan olen emo ja silti minulla on poikaystävä eikä häntä haittaa olenkaan pukeutumisen ei se tee minusta huonompaa kuin sinusta joka pukeudut ''oikein''. ja sitten sekin vielä on pitänyt tunkea tuhon mukaan että emot olisivat itsetuhoisia, ihan hyvin jotkut voivat olla mutta niin voivat myös ''tavallisesti pukeutuvat''. Yhden kaverini kanssa olemme tunteneet liki 10vuotta häntä kään ei ole ikinä haitannut tyylini. Joten ole hyvä ja rupea puhumaan kuin 45-vuotias.

        ja sitten keskustelun aloittajalle: aina on kyllä ollut niin että emoja on pidetty huonompina mutta jos oikeasti pidät tästä tyylistä niinet anna muiden mielipiteiden vaikuttaa tyyli lähtee pikku hiljaa eikä sen kanssa ole kiire. oli mukava juttella hauskat päivän jatkot teille :)


    • Alotat vaikka viiltelemällä & huomiohuoraamalla netissä :)

      • hehheh, koska haluan tulla emoksi pitää minun viillellä vai?


      • kuun.valoa2 kirjoitti:

        hehheh, koska haluan tulla emoksi pitää minun viillellä vai?

        Just niin ;)


      • Poika-01 kirjoitti:

        Just niin ;)

        no täytyyki tehä nii :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe