Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
RaamattuOnTotuus
profiilit
RaamattuOnTotuus
RaamattuOnTotuus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
725
Kommenttia
3854
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyseisellä+sivulla+oli+alunperin+keskustelumahdollisuus+aiheesta+ja+minäkin+kävin+sinne+jättämässä+oman+kommenttini+perusteluineen.+Eipä+kulunut+kovinkaan+kauan,+kun+YLE+poisti+keskusteluketjun.+Taisi+tulla+sen+verran+uutta+tietoa,+joka+romuttaa+typerän+evoluutioteorian.
23.04.2018 15:06
Geneettisen+rappeutumisen+syynä+ovat+useimmiten+metylaatioprofiilien+vaihtumisesta+johtuvat+geneettiset+mutaatiot+tai+epigeneettisistä+virheistä+ja+häiriöistä+johtuvat+DNA:n+korjausmekanismin+ongelmat.
22.04.2018 14:15
Telomeerit+ovat+heterokromatiinia,+eli+tiukaksi+pakattua+kromatiinia,+johtuen+histonien+deasetylaatiosta.+Tällä+mekanismilla+solu+vaimentaa+sellaisen+DNA:n,+jota+ei+tule+lukea+transkriptioon.+Syynä+on+tavallisimmin+se,+että+vaimennettavassa+DNA:ssa+on+niin+paljon+geneettisiä+virheitä,+ettei+sitä+voi+lukea+transkriptioon.+Solu+ei+kuitenkaan+välittömästi+hävitä+tällaisia+virheellisiä+jaksoja+vaan+varastoi+ne+heterokromatiiniin,+josta+se+kykenee+valitsemaan+käyttökelpoisia+jaksoja+transkriptioon.+Kun+telomeereja+on+riitävän+pitkään+luettu+ja+niidenkin+metylaatioprofiilit+ovat+aiheuttaneet+tarpeeksi+sekvenssivirheitä,+karsii+solu+viallisia+DNA-jaksoja+ja+telomeerien+pituus+lyhenee.+Jossain+vaiheessa+solu+ei+kykene+enää+jakautumaan.+Seuraa+kuolema.+Syynä+ovat+loppujen+lopuksi+kuitenkin+epigeneettiset+syyt,+jotka+aiheuttavat+sekvenssivirheitä.+Kun+ymmärtää+DNA:n+passiivisen+roolin+informaatiokirjastona+solulle,+niin+ymmärtää+paremmin+myös+telomeerien+merkityksen.
22.04.2018 13:36
Olen+kumonnut+jokaisen+noista+väitetyistä+hyödyllisistä+mutaatioista.+Nekin+ovat+kaikkien+luettavissa.+Jokaista+mahdollista+hyödyllistä+mutaatiota+kohden+tulee+10000+haitallista+mutaatiota.+Miten+saat+evoluutiota+aikaiseksi+tällä+matematiikalla?
22.04.2018 12:13
Agnoskeponkin+kannattaa+lukea+tuo+artikkeli.+Voit+vielä+oppia+jotain.
22.04.2018 12:06
Kuka+mainitsi+ensimmäisen+kerran+termin+'lääketieteellinen+kuolinsyy'?
Laitat+sanoja+minun+suuhuni+ja+väität,+että+minä+olen+sanonut+noin.+Olet+törkeä+valehtelija.
22.04.2018 11:50
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5821249/
Tässä+artikkeli,+joka+osoittaa+agnoskepon+väitteet+hänen+omiksi+kuvitelmikseen.+Lisää+löytyy+netistä+tuhansittain+hakusanoilla:
longevity+epigenetics
22.04.2018 11:47
Lääketieteelliset+kuolinsyyt+eivät+mene+molekyylibiologian+tasolle.+Jokainen+vähääkään+molekyylibiologiaa+ymmärtävä+tajuaa,+että+solujen+vanheneminen+johtuu+niiden+epigeneettisestä+ja+geneettisestä+rappeutumisesta.+Jatkan+kouluttamistasi+tällä+saralla+myöhemmisä+postauksissa.+
Tee+geenitesti+ja+vertaa+genomiasi+lastesi+genomiin.+Huomaat,+että+soluissasi+on+tapahtunut+valtavasti+mutaatioita+ja+kromosomihäviötä.
22.04.2018 11:29
Yrität+todistaa+evoluutiota+sillä,+että+bakteeri+pysyi+bakteerina.
Bakteerissa+tapahtuneet+muutokset+johtuvat+OLEMASSAOLEVAN+biologisen+informaation+säätelystä+tai+uudelleenjärjestelystä.+Jos+et+satu+muistamaan,+niin+bakteerit+kykenevät+siirtämään+toisilleen+geneettistä+materiaalia+plasmidien+avulla.+Mutta+se+informaatio+on+bakteeripopulaatiolle+kuuluvaa+informaatiota+eikä+näin+ollen+uutta+biologista+informaatiota.
Huono+yritys+ja+kuvastaa+epätoivoasi.
22.04.2018 11:22
Rupeat+viisastelemaan+jollakin+telomeerilla+ymmärtämättä,+mitä+telomeerit+ovat.++Tarvitset+lisää+koulutusta.
22.04.2018 11:06
http://www.hgmd.cf.ac.uk/ac/index.php
Näet,+että+ihmisen+genomissa+on+jo+220,270+sairautta+aiheuttavaa+geenimutaatiota+populaatiotasolla.+Sinä+et+ole+näyttänyt+minulle+ensimäistäkään+hyödyllistä+mutaatiota,+mutta+syytät+minua+kapeakatseisuudesta.+Melko+valheellista+touhua.
22.04.2018 10:48
Edelleen+odottelen+sinua+näyttämään+niitä+hyödyllisiä+mutaatioita.+
Ihmisen+DNA:n+mutaatiotaajuus+on+n.+50-200+mutaatiota+sukupolvea+kohden.+Sukusoluissakin+tapahtuu+siis+geenivirheitä.+Mitä+vanhempi+isä,+sitä+todennäköisemmin+sukusoluissa+on+geenivirheitä.+Siksi+genomimme+rappeutuu.
22.04.2018 10:45
No+sieltähän+se+varsinainen+besserwisserien+sarvikuono+taas+putkahti.+Kerropa,+mitä+ovat+telomeerit+ja+miten+liittyvät+heterokromatiiniin+ja+viallisiin+DNA-jaksoihin.+Tule+sitten+uudestaan+viisastelemaan.
22.04.2018 10:38
https://www.nature.com/news/fathers-bequeath-more-mutations-as-they-age-1.11247
Mitä+vanhempi+isä+on,+sitä+enemmän+hän+välittää+geneettisiä+mutaatioita+jälkikasvulleen.+Geneettiset+mutaatiot+ovat+VIRHEITÄ,+eivätkä+ne+johda+evoluutioon+vaan+sairauksiin.
22.04.2018 10:32
Tutkimusten+mukaan+mitä+vanhempi+isä,+sitä+suuremmalla+todennäköisyydellä+sukusoluissa+on+enemmän+virheellistä+DNA:ta.+Sinulla+on+perusasiatkin+ihan+hukassa.+Ei+ihme,+että+uskot+evoluutioon.
22.04.2018 10:27
https://www.sciencedaily.com/releases/2017/12/171207141638.htm
DNA:n+vaurioista+ikääntymisessä.
22.04.2018 10:26
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5418310/
Y-kromosomihäviöstä.
22.04.2018 10:23
Raamatunkohta+oli+siis+1.+Moos.+3:19.
22.04.2018 10:21
Näytä+ja+todista,+että+mutaatiot+saavat+aikaan+jotain+hyödyllistä.
Muista+kuitenkin+osoittaa,+että+mutaatio+on+
-satunnainen
-se+lisää+geneettistä+informaatiota
-se+on+varmuudella+todettu+syyksi+positiiviselle+seuraukselle
Yksittäiset+pseudotieteelliset+tutkimukset+SNP:iden+vaikutuksesta+eivät+minua+vakuuta.
22.04.2018 10:07
21+Ja+kun+Herra+tunsi+uhrisavun+tuoksun,+hän+sanoi+mielessään:+"Minä+en+enää+koskaan+kiroa+maata+ihmisen+tähden,+vaikka+ihmisen+ajatukset+ja+teot+ovat+pahat+nuoruudesta+saakka,+enää+en+hävitä+kaikkea+elävää,+niin+kuin+tein.
Tässä+on+kyse+yhdestä+asiakokonaisuudesta,+eli+vedenpaisumuksesta.+Vain+tietoisesti+Raamattua+vääristelevä+kykenee+sekoittamaan+tämän+kohdan+syntiinlankeemuksesta+johtuvaan+kiroukseen.
22.04.2018 09:32
115 / 193