Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusi kryptovaluutta ManureCoin
Nyt on lanseerattu uusi kryptovaluutta nimeltä ManureCoin. Manure Network -tiimi luo kolikon, joka on täysin varustettu167Onko Sirpa vielä elossa?
Olen kovasti huolissani Sirpan terveydentilasta. Varsinkin kun on tullut tältä palstalta niin kovasti hänelle pyyhkeitä166Rankka veto UUNOILTA (ent. onecoin)
UUNOkolikon (ent. onecoin) uusin veto on dramaattinen. Tiedotteessa sanotaan suoraan että jos operoit toisen kryptovalu166Voisiko joku referoida koinistien fb-sivua
Koinisteilla ja MAAJOHTAJAlla on suljettu facebook ryhmä jonne ei ketä tahansa päästetäkään. Onko kenelläkään pääsyä si763Miksi Tommi pelkää julkisuutta?
Poijjaat!! Se on kumma juttu! Luin "satukirjailijan" elikkä Petterin kirjan onecoinista. Se on kyynisestikin arvostel1461Koinin kurssi noussut! Koinistin juhlaa, myyjän tappio
MUAHAHAMUAHHHHAAAAA Koinin kurssin on noussut 40 euroon. Koinisti juhlii, dealshakerin myyjä nuolee haavojaan kun saa1561Faktaa onecoinista
Näin kirjoitti toisaalla uskovainen koinisti. Hänelle on tärkeätä osoittaa että onecoin ei ole mikään huijaus. Niinpä n460Onecoin, huono aivo
Dealshakerissa löytyi taas uusi huijauskauppa. Myydään autoja muka 50% koineilla. Americar.fi oli huijauksen kohteena457Onecoin on kuollut, kuinka ikävää
Poijjaat!! Kyllä se niin on että meidän loputtomalta tuntunut huumorinlähteemme, onecoin, on oikeasti kuollut. Harmill054AAPO LAAKSO presidentiksi!
Voisiko joku aloittaa minun puolestani kampanjan jonka päämääränä on saada TIETÄJÄ presidentiksi? Minä olen suljetulla,554Annas kun arvaan ... KOPS KOPS
Olisko tosiaan niin että onecoin _vihdoin_ ja viimein kopsahtaa? Rutjake jätti laivan ja maksoi Pablolle ehkä miljoonan153Onko MAAJOHTAJA sossun asiakas?
Poijjaat!! Huhut kertovat että MAAJOHTAJA on joutunut turvautumaan SOSSUN rahoitukseen kun KOINISMISTA saadut huijatut451shitterissä killeritarjous
Nyt on koinistilla kissanpäivät ja juhlan paikka. Voi harmi etten ajoissa hankkinut onecoineja, tulevaisuuden maksuvalu1151Laitetaan luu kurkkuun onecoinhuijareille
Kannustan kaikkia onecoiniin rahoja laittaneita haastamaan oikeuteen nämä huijarit! -Tommi Vuorinen -Kari Wahlroos -Sirp348Koska sammuu?
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Samankaltaisia kuin 2016 jolloin onecoin vaihtoi pankkia siinä missä koinisti kalsareit647Koinistin älykkyys, onko sitä?
Poijjaat!! Kysymykseni otsikko on vahvasti retorinen. Postasin tämän koska minua syvästi hämmentää koinistien vastaved246Koinistit uikuttavat suljetussa ryhmässään
Poijjaat!! Koinistit sen kun länkyttävät omassa suljetussa facebook ryhmässään ja kiroavat muroja ja Petteriä kun ovat2246Missähän MAAJOHTAJA asuu/piileskelee?
Voisin kuvitella että aika moni ihminen olisi kiinnostunut missä MAAJOHTAJA asustelee ja piileskelee. Olisiko kenelläkä1945MAAJOHTAJA aikoo tuhota merikotkia
Juuri saamamme tiedon mukaan MAAJOHTAJA on liittynyt metsästäjien webbirinkiin eivätkä he tiedä/tunne MAAJOHTAJAn tarkoi444ONECOIN on laiton?
Kattokaas nyt itte: https://yle.fi/uutiset/3-11047047 Eikös tuossa aivan selvästi sanota että onecoin ei saa harjoitta843