Voisiko joku aloittaa minun puolestani kampanjan jonka päämääränä on saada TIETÄJÄ presidentiksi? Minä olen suljetulla, ne eivät anna minulle edes puhelinta.
Mutta AAPO LAAKSO on meidän tulevaisuutemme! Hän TIETÄÄ mitä meidän pitää tehdä! Huom. esim. hänen kauaskantava kommenttinsa "jos me vain tiedettäisiin mitä meidän pitää tehdä"
Aapolla on syvällisempiä tietoja yhteiskunnasta ja maailmasta, vierailkaa esim. hänen facebook sivullaan. Hän häikäisee neroudellaan!
AAPO LAAKSO PRESIDENTIKSI!
MUAHAHAMUIAHAHAHMUHAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
AAPO LAAKSO presidentiksi!
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Aapon tunnistaa naamakirjassa siitä että hän esiintyy profiilikuvassa identtisen sisaruksensa kanssa. Heitä on todella vaikea erottaa toisistaan. Pystyykö joku?
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Jos maailmassa olisi enemmän AAPOJA olisi maailma suorastaan PARATIISI!
Vai onko sittenkin niin, että kyseessä onkin tyypillinen coinisti = PARASIITTI.............?????????
Tätä pohtikaamme tämän viikonlopun ajan samalla kun vaalikampanja käynnistyy.
Kumpi AAPO on?
Lintu vai kala?
Onko seuraava ylistetty, pelätty ja kunnioitettu MAAJHTAJA jopa?
Elämme huikean jännittäviä aikoja ihmiset. - Anonyymi
Ihana yhdistelmä onecoin huijari ja vihreän aatteen kannattaja!
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!Juuri näitä kylähulluja tuntuu mahtuvan coinisteihin poikkeuksellisen paljon. He jaksavat julistaa sanomaa tohkeissaan eivätkä edelleen ymmärrä olevansa mukana likaisessa huijauksessa.
Surullista tavallaan, eikö näitä ihmisiä saada holhoukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877