Aihealueet

Listaukset

Dealshaker/Dealexpo kirpputori

MUAHAHAHAAAA! Menkää kaikki koinistit MAAJOHTAJAn kehotuksen mukaan Dealexpo tapahtumiin. Sieltä saa tavaran heti käteen! Dealshaker kaupoissahan on kaikissa "self organized shipping", joten nyt ei tarvi murehtia miten tavaran toimitus järjestyy.

Katsokaapa hauskoja kuvia näistä kirppiksistä:

https://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-853

Ei jumalaare, kuinka nää koinistit voi edelleen uskoa asiaansa, onecoiniin, dealshakeriin, MAAJOHTAJAan???? Olen aina tiennyt että maailmassa on ihmisiä joiden ajattelun taso ei välttämättä ole sitä terävintä kärkeä, mutta että tällaista?!?!!

MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

3

70

Vastaukset

• Mutta hyvältähän tuolla näytti!

Täytyy muistaa, että käytettävyyttä on kolikolle rakennettu vasta n. viisi vuotta. Siihen nähden erinomainen saavutus ja hyvää tavaraa tarjolla.

Itse olen aina himoillut tuollaista military-settiä ja muovisia käsikranuja!

Loistavaa Onecoin!

Tätä on odotettu!

MUAHAHAAHAAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

• Mä haluun heti noi linttaan astutut kengät, vaikutti, että niillä on myös astuttu koiranjätöksiin.
        Mitähän ton lelun sisällä on, hämähäkki ?

Huutokauppakeisaria lainaten: " Tämä on elämän suola"

• Pakko kompata aloittajaa vielä, niin uskomatonta on tuon huijarifirman pelleily:

MUAHAHAA!
        BRUAHAHAA!

Eikö teitä aikuiset ihmiset lainkaan hävetä teidän typeryys? Ilmeisesti sellaisen tunteen kokemiseen ei ole resursseja eikä kykyä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10979
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        269
        5741
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1041