Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Kannatetaan..+;D
15.01.2019 19:47
"Ei+minunkaan+suhteessa+ainoastaan+odoteta+minulta,+kyllä+minä+myös+odotan+häneltä+aitoa+tunnetta+ja+sitä+saankin."
..+Näin+On+Näppylät..+Vain+Aito+on+Aitoa..+Ja+sen+Kyllä+Aistii..+Joka+Solullansa..+Kuin+Myös+sen+Jos+Se+on+Jotain+Muuta..+Ainaskin+Jotkut..+;P
15.01.2019 19:37
..+Miks+Kysyt?..+Miks+Kiinnostaa?..+;P
#TurhaaTietoa&ToistoaToistonPerään..+;D
15.01.2019 19:33
..+SuusKii..+PainaJ..+Nainen..+;D
..+Ja+Juuh..+Nyt+on+sellainen+Hetki,+ettei+Ainakaan+Just+Nyt+tee+Mieli+Sukeltaa+näihin+juttuihin+Sen+Enempiä..+Just+Eilen(kin)+tuli+leikittyä+Tulella&Koputettua+Muureja+Hieman..+Niin..+Ja+Onhan+Näitä+aiemmin(kin)+niin+Miljuuna+Kertaa+käyty+Läpi..+;D
"SamanLainen+tietää+kysymättäkin"
..+Tää+On+Khyl+Just+Näin..+=)
15.01.2019 19:27
..+Jokaisella+Verensä+Mukaista..+Jokaisella+Lajilla+OmanLaistaan..+;P
..+Kuin+myös+Lajilleen++Tyypillinen+ItsePetostelu+(Tahaton+ja/tai+"Tahaton"+Valehtelu&SeliSelittely+Itselleen+ja+muille)+ja/tai+Itsekkyys+(Tahallinen+OpportuNistinen+Valehtelu&SeliSelittely+Muille)..+Myös+Näissä+Asioissa..+Niin,+kuin+Monissa+Muissakin..+;P
15.01.2019 17:43
..+Jeps..+Mä+Mainitsin..+Eikä+ne+Mitään+TaruOlentoja+ole..+Vuan..+VertausKuvia,+jotka+Perustuvat+Myös+Tieteellisesti+Tutkittuihin+Faktoihin..+
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15371620/valkoisten-heteromiesten-syrjimisen-on-loputtava!#comment-94662474
..+Eikä+Vain+Ja+Ainoastaan+Omiin+EmpiirisiinTutkimuksiin..+;P
15.01.2019 17:35
..+Joka+Kuvas+Vois+Olla..+SamanTapainen+NuuskaIlme+Kaikis..+;D
15.01.2019 17:17
..+Ei+Ole..+;P
15.01.2019 16:59
..+Intissä+tuli+Kokeiltua+Kerran+IrtoNuuskaa+"Tykillä"..+Levis+pitkin+Suuta+ja+Hampaita+heti..+Eipä+Tehnyt+Mieli+kokeilla+Toista+Kertaa..+;D
..+Ja+muistaakseni+muutaman+kerran+kokeillut+myös+PussiNuuskaa..+Syystä+tai+Toisesta..+Kun+joku+Tarjoili..+;P
15.01.2019 16:58
..+Ai..+Että+Kyseessä+oli+"vain"+TylsäHetki+ja/tai+VitsailuHetki..+;D
..+Noh..+Uskotaan+Sitten..+;P
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuuska
..+Tiedät+kyllä+Oikeesti+mistä+Aloituksesta+Juteltiin..+Mut..+Laitetaan+nyt+Kuitenkin+Sulle+Linkki,+mistä+voit+käydä+oikein+Vielä+Tarkistamas+Jutun+Aiheen..+;D
15.01.2019 16:39
..+MielenKiintoisinta,+joskaan+ei+(Enää+Yllättänyt..+SiniSilmäSyndrooman+Vähenemisen+Takia)++Yllättävää+(kun+on+esim.+seuraillut+tuosta+ajasta+kertovia+DokuMentteja+jne.)..+Oli+Seurata+Miesten+MotiVaation+syitä+Hakeutua+SS-Mieheksi,+kuin+myös+Naisten+MotiVaatioiden+Syitä+Hakeutua+näiden+SS-Miesten+seuraan+ja+Kumppaneiksi..+;P
..+Niin+Se+Monesti+Menee+ja+On+Mennyt..+Molemmissa+SukuPuolista+Löytyy+ItsePetostelijoita+ja/tai+SuoraNaisia+Valehtelijoita,+jotka+Yrittävät+Asian+Kiistää+ja/tai+Värittää+Asian+"Kauniimmaksi/Puhtaammaksi"+jne.+Itselleen+ja/tai+Muille..+Prosenttuaalisesti+näitä+EdelläMainittuja+löytyy+Syystä+tai+Toisesta+Naisista..+;D
15.01.2019 16:36
..+Ai+Mä+Vai?..+;P
..+Jos+Mä+Vai..+;D..+Niin+en+Käyt..+;P
15.01.2019 16:23
..+Ketähän+Sä+Mahat+Tarkoittaa?..+;D
..+Jos+Mua..+Niin..+Oleellisin+Kysymys+joka+Herää+on..+Että..+Mistäs+Jutusta+Sulla+on+Nyt+mennyt+PalkoKasvi+HenkitysElimeen?..+;D
15.01.2019 16:22
..+"Taitaa"+olla+AjanKuva..+Niin.+MielenTerveyden,+kuin+sen+Hoidon+Kannalta..+;P
..+Aiheuttaja+ja+Syy+Useimmiten+NarsuMarsuLandia(ssa)..+Ja+Lähinnä+vain+Oireisiin+Keskitytään+ja+Niihinkin+Suurimmaksi+Osaksi+NarsuMarsuLandian+Keinoin..+;P
..+Niin+Tästä,+kuin+Monista+Muistakin+OpportuNististen+NarsuMarsujen+Bisneksistä+tulee+mieleen+lähinnä+Tarina+IkkunaKauppiaasta,+joka+järjesti+itselleen+Tasaisen&Kasvavan+TuloVirran..+VahingonTeoilla+&+"OnnettoMuuksilla"..+;P
15.01.2019 16:17
..+Nyt+ei+Taas+Löyry+Oikein+Mittään,+mikä+Iskis..+;(
https://www.youtube.com/watch?v=6OA33pla47E
..+Mut..+Laitetaan+Tää+Remix..+Silti..+TänneKin..+;P
15.01.2019 13:04
..+Epäilen+Vahvasti,+että+Ensimmäiseen+Lauseen+MieliPide+On+KeijuKansan+MieliPide,+eikä+NarsuMarsuLandian+Naaraiden..+Noin+Niin+kuin+Yleisesti+Ottaen..+;D
..+Jälkimmäisen+Khyl+AlleKirjoitan+Itsekin+Täysin..+Siis+mun+Mielest+Kans+Just+Noin..+;P
14.01.2019 23:01
..+Noh..+Näinhän+Se+On..+Ainakin+Munkin+Mielestä..+Siis+Mun..+Voi+olla+Oikeesti+myös+jonkun+MunkinKin..+;D
..+Ja+Juuh..+Uskoisin+ymmärtäväni+myös+tuon+mitä+ajat+tuolla+Viha+Jutulla+takaa..+Sen(kin)+kun+pystyy+halutessaan+Vääristelemään+Vaikka+Miksi..+Elikkäs+Just+Sellaiseksikin,+miksi+sitä+ei+ollut+tarkoitettu..+Kai..+Itsellä+menee+Useimmiten+niin,+että+tuntee+ennemminkin+Pettymystä,+Ärtymystä,+Etovuutta,+Oksettavuutta+jne..+Kuin+Vihaa..+Ja+jos+Vihaa,+niin+se+muuntautuu+edellä+mainituksi+AikaHätäseen+(Varsinkin+jos+Teko/Toimi+kohdistuu+Muhun,+eikä+Muihin..)+Mut..+Toki+Rajansa+on+Kaikella..+Laaja+Aihe+Tämä(kin)..+;P
..+Kuluttava+Voima+Se+Khyl+On..+Mut..+Osaan+Kyllä+ajatella+Tilanteita,+joissa+Se+"voisi"+saada+ainakin+Hetkellisesti+Vallan..+Ihan+Syystäkin+ja+Jolloin+sille+VihanVoimalle+olisi+ja+on+varmasti+tarvettakin..+Vihan+Voimakkuuskin+ja+sen+antama+Voimakin+on+TilanneKohtaista..+Näin+ainakin+Koen+Itselläni+olevan..+Pienissä+Jutuissa+Pientä..+Elikkäs+esim.+joku+Huijaus&Vedätys+Yritys+voi+nostattaa+pienen+hetkellisen+NytLoppusÄrähdys+Vihan,+jos/kun+siihen+Tarvetta+On..+Kun+Taas..+Joku+sellainen+missä+esim.+Tulisi+johonkin+tilanteeseen+missä+jotkut+PsykoPaattukset+tekevät+jotain+TodKuvottavaa+sellaiselle+jolle+ei+kuuluis+sellaista+tehdä,+niin+se+laukaisisi+Jotain+Ihan+Muuta..+;P
..+"Oikein"+Toimivana+se+siis+Toimii+ns.+Taistele+Ja/Tai+Auta+Voimana..+;P
14.01.2019 22:55
..+Noh..+Avasithan+Sä..+;P
"Mä+käännän+oman+pelkoni+myönteiseksi+siten,+että+uskallan+olla+haavoittuvainen,+uskallan+sanoa+myös+ajoittain+pelkääväni.+En+oikeastaan+edes+usko+rakkauteen+jossa+näin+ei+voisi+tehdä.+Tämä+ehkä+vähentää+mun+potentiaalisia+kumppaneita,+mutta+se+on+se+riski+ja+hinta+jonka+olen+halukas+maksamaan."
..+En+Osannut+Ajatella,+että+tarkoitat+Sillä+jotain+Tälläistä..+Pitänee+Hetki+vielä+Sulatella,+josko+Minäkin+Löytäisin+Sen+KultaisenLangan+pätkän,+jolla+Saan+Yhdistettyä+nämä+Asiat+Toisiinsa..+;P
..+Mut+Joo..+En+minäkään+Usko+MuunLaiseen..+En+kyllä+näe,+että+naisella/naisilla+asia+kauheasti+vähentää+KumppaniEhdokkaiden+Määrää..+Varsinkaan+Potentiaalisten+(paitsi+jos+tykkää+syystä+tai+toisesta+TodKylmistä+persoonista/luonteista)..+Miehillä+Taas..+Asia+on+Ihan+Toinen..+;P
14.01.2019 21:27
..+Juu..+Tarkoitin+monia+Muitakin+Juttuja..+Mut..+Varsinkin+Ketjun+Aihetta+Koskevassa+Jutussa..+Se+on+Prikulleen+Just+Noin..+Kuin+Sanoit..+=)
14.01.2019 20:31
..+Jeps..+Mut..+Hyvä+se+on+Välillä+Muureja+Testailla..+Ainakin+Hieman..+Eihän+sitä+Muuten+tiedä+miten+Ne+kestää+ja+Mihin+Sitä+Rappausta+vielä+Tilkkeeksi+Tarvitaan..+;D
14.01.2019 20:27
13 / 651