Käytättekö nuuskaa?

21

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vastaa Muikkune?

• Hehhe...

Touchee..

• Wwuwuw kirjoitti:

Hehhe...

Touchee..

Kas kun kukaan ei ole vaatinut Nuuskamuikkusen nimeä muutettavaksi.. Eihän lakupiippujakaan saa myydä.

Jaa..a.🙄

• syntymästä.astikko
        Wwuwuw kirjoitti:

Kas kun kukaan ei ole vaatinut Nuuskamuikkusen nimeä muutettavaksi.. Eihän lakupiippujakaan saa myydä.

Jaa..a.🙄

kai nuuskis saa miehistä tykätä niin onhan bubbeli poikia niin mikähän siitäkin on poikiin menevän tehnyt

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaa..a.🙄

Nuuskan vaarat ei ole olleet pitkään yleisesti tiedossa, mutta nyt kun riskit tiedetään, niin ehkäpä tuohon sorvataan laki joka kieltää tupakkatuotteiden käytön satuhahmojen nimissäkin.

• .. Ai Mä Vai?.. ;P

.. Jos Mä Vai.. ;D.. Niin en Käyt.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ai Mä Vai?.. ;P

.. Jos Mä Vai.. ;D.. Niin en Käyt.. ;P

Mä olen joskus nuorena käyttänyt jotain pussinuuskaa, muistan sen merkinkin..tre ankare..🤣

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä olen joskus nuorena käyttänyt jotain pussinuuskaa, muistan sen merkinkin..tre ankare..🤣

.. Intissä tuli Kokeiltua Kerran IrtoNuuskaa "Tykillä".. Levis pitkin Suuta ja Hampaita heti.. Eipä Tehnyt Mieli kokeilla Toista Kertaa.. ;D

.. Ja muistaakseni muutaman kerran kokeillut myös PussiNuuskaa.. Syystä tai Toisesta.. Kun joku Tarjoili.. ;P

• zxcdxc

Tottakai, se on kivaa

• nuuska.bubbeli

en olis uskonut että nuuskamuikkunen on sellainen mies eli nuorten miesten seksilelu ja mahtaako olla nuorten arabi homo poikien vai käykä nuoret suomi homotkin mutta veikkaan että on arabien käytössä vai sellainen miäs on nuuskamuikkunen miehiään

• kävi.iloisena.oulussa

sitä vaan miettii mahtoiko oulun miehet käyttää nuuskaa eli onko nuuskis yksi oulun uhreista

• .. Ketähän Sä Mahat Tarkoittaa?.. ;D

.. Jos Mua.. Niin.. Oleellisin Kysymys joka Herää on.. Että.. Mistäs Jutusta Sulla on Nyt mennyt PalkoKasvi HenkitysElimeen?.. ;D

• mistä.ne.sen.tietää
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ketähän Sä Mahat Tarkoittaa?.. ;D

.. Jos Mua.. Niin.. Oleellisin Kysymys joka Herää on.. Että.. Mistäs Jutusta Sulla on Nyt mennyt PalkoKasvi HenkitysElimeen?.. ;D

ei mistään mutta uutisessa sanottiin nuoret miehet käyttää nuuskaa niin onko muitakin nuuskia

• mistä.ne.sen.tietää kirjoitti:

ei mistään mutta uutisessa sanottiin nuoret miehet käyttää nuuskaa niin onko muitakin nuuskia

.. Ai.. Että Kyseessä oli "vain" TylsäHetki ja/tai VitsailuHetki.. ;D

.. Noh.. Uskotaan Sitten.. ;P

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuuska

.. Tiedät kyllä Oikeesti mistä Aloituksesta Juteltiin.. Mut.. Laitetaan nyt Kuitenkin Sulle Linkki, mistä voit käydä oikein Vielä Tarkistamas Jutun Aiheen.. ;D

• kummastuttaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ai.. Että Kyseessä oli "vain" TylsäHetki ja/tai VitsailuHetki.. ;D

.. Noh.. Uskotaan Sitten.. ;P

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuuska

.. Tiedät kyllä Oikeesti mistä Aloituksesta Juteltiin.. Mut.. Laitetaan nyt Kuitenkin Sulle Linkki, mistä voit käydä oikein Vielä Tarkistamas Jutun Aiheen.. ;D

vitsiksi tarkoitettu mutta oikeasti eikö nikotiini purukumi ole sama kuin nuuska

• kummastuttaa kirjoitti:

vitsiksi tarkoitettu mutta oikeasti eikö nikotiini purukumi ole sama kuin nuuska

.. Ei Ole.. ;P

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe