Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Öhöm..+Onkos+sulla+OmenainenOlo,+jos+on+niin+Oletko+ollut+TodLäheisissä+Tekemisissä+MiesOlete(t)tu(je)n+kanssa?..+*Tekee+Diagnoosia*..+;D
13.11.2018 17:47
..+Paljonkin..+Harrastatko+oikein?..+;P
..+Olin+Tosi+Nuori&Pieni+Inkkarin+Alku+tuolloin,+kun+mainittu+tapahtuma+sattui..+Mut+ei+siitä+sen+enempiä..+Kun+ei+ikinä+tiedä,+ketä+tätä(kin)+palstaa+selailee..+;P
13.11.2018 17:41
..+Olen..+Nuorempana+Enemmänkin..+Toki+ne+oli+ihan+niitä+Perus+"Ritsoja"..+Vahinkojakin+sattui..+Mutta+onneksi+ei+mitään+Kauhean+vakavaa..+Eräs+PuoliVahingossa+sattunut+Metsästys+("Onnistuminen")+Onnettomuus+meni+Khyl+aikast+Syvälle..+Tunteisiin..+Olin+aikast+nuori..+Muistaakseni+Pilkoin+Joutskarinkin+Tapahtuman+jälkeen..+Kyllä+se(kin)+Trauma+siitä+sitten+jonkin+ajan+päästä+sen+verran+helpotti,+että+oltiin+taas+niin+SuurtaValkoistaMetsästää,+että..+Mut+suurimmaksi+osaksi+yritettiin+ampua+vain+elottomiin+kohteisiin+ja+"metsällä"+jos+oltiin,+niin+yleensä+ammuttiin+niin+kaukaa,+ettei+metsästettävillä+kauheasti+vaaraa+ollut..+Ja+ainahan+siltä+pohjalta+oikeasti+ampuikin,+että+"Ei+se+varmastikaan+kuitenkaan+osu"..+Ja+ihan+hyvä+oli,+ettei+tullut+tuon+Yhden+"OnnenKantamoisen"+jälkeen+Osuttuakaan..+Koska+aivan+turhaahan+se+meidän+"metsästys"+oli,+kun+sitä+ei+tehty+Oikeaan+Tarpeeseen..+;P
..+Isompana+olen+kokeillut+Taljaa,+kun+piti+sellainen+ostaa..+Mut+Se+nyt+on+jäänyt..+Syystä,+jos+Toisesta..+Syystä+kuitenkin..+;P
..+Entäs+Sä?..+;P
13.11.2018 17:13
..+Arghh..+Auttakee..+Se+Etenee..+;D
13.11.2018 16:51
..+Aww..+Toivottavsti+en+näe+nyt+sitten+Yöllä+Painajaisia..+;(
13.11.2018 16:51
..+ToDii..+Pitikin+edes+Ajatella+tuollaista+asiaa..+Noh,+Kait+tästä+aika+nopeasti+Toipuu..+*Auttaiskohan+jos+laittais+Sormet+Kurkkuun,+niin+lähtis+ainakin+Kuvotuksen+Tunne..+Pohtii..+Hän..*..+;D
13.11.2018 16:50
..+Aatteleppa+ite,+kuinka+pahasti+vois+Masentaa&Ahistaa,+jos/kun+huomais+olevansa+Vääränlaisen+Yksilön+kanssa+Vääränlaisessa+Suhteessa..+Pelkkä+ajatuskin+saa+Puistattamaan..+;D
13.11.2018 16:46
..+Nostetaas+Taas..+;P
Jonas+Blue,+Liam+Payne,+Lennon+Stella+-+Polaroid+(8D+AUDIO)
https://www.youtube.com/watch?v=
..+Vaikka+Tällä..+Jos+joku+erehtyy+kuuntelemaan,+niin+Suosittelen+Kuulokkeiden+Käyttöä..+=)
13.11.2018 14:35
..+Kauheet+Typotyst..+Taas..+Pitäis+varmaan+joskus+OikoLukeakin+mitä+kirjoittaa,+niin+vois+saada+edes+muutaman+kommentin+Sadasta+Muodostettua+ilman+Typoja..+;D
13.11.2018 14:31
..+Te+voitte+ollakin..+Mä+En..+;D
..+Ja+Ei+Kai+Sieltä+Löydykään,+kun+Marssia(kin)+kohtasi+aikoinaan+NarsuMarsuEpidemia..+Ja+sen+sitten+Ties,+mitä+siitä+Seuras..+;D
..+Eihän+se+ole+Vieläkään+ElinKelpoinen,+joten+joudun+nyt+Sit+Oleskelee+Tiäl..+Varmaan+vielä+Aikast+Kauan..+Paitsi+Jos+sais+Tehtyy+MaanKädellisten+kans+Diilin..+Tosin+täällä(kin)+on+niin+paha+NarsuMarsuEpidemia+Piällänsä,+että+SuurTodNäköisyydellä+ne+Heivais+mut+kuitenkin+PuoliMatkassa+Avaruuteen..+;D
13.11.2018 14:29
..+Tsori..+Epäilen,+että+sekotit+asian+nyt+joihinkin+omiin+Juttuihis..+;D
..+Jotenkin+tuli+Vuan+Sellainen..+Tunne..+;P
13.11.2018 14:22
..+Kylään+voivat+tulla..+Kyytiä+Vastaan..+Ehkä..+;P
13.11.2018 00:41
..+Niin+Tai+MarsiLaisuus+jne..+;D
..+On+se+nyt+Perskules,+jos/kun+Mä+olen+Marsilainen,+niin+miks+MaaPlaneettalaiset+luulevat,+että+voivat+Muka+Tulla+Valloittamaan+Tuosta+vaan+Mun+Hoodeja?..+;D
13.11.2018 00:39
..+Älä+sitten+vaan+Sekoita+tuota+Serkkuani+Muhun..+Ei+sillä+sinänsä+sen+suurempaa+väliä+ole,+mutta+ajattelin+nyt+vain+mainita,+ettei+homma+mene+ainakaan+vahingossa+taas+ihan+sekoiluks..+;D
..+Itse+Pidätän+edelleen+Oikeuteni+Suurempaan+AnoMuumiuteen..+;P
13.11.2018 00:29
..+Naiset..+Ei+ehkä+Aivan+Kaikki,+mutta..+;D
13.11.2018 00:07
..+Mikä+on+Kysymyksen+ThePoint?..+;P
13.11.2018 00:01
..+Trollikka+olis+ainakin+KärkiSijoilla+Keräily&RuuanValmistus+Osiossa..+;P
12.11.2018 21:57
..+En+yhtään+Ihmettelis,+vaikka+Kukka+sais+Mojovan+Pistesaaliin+tässä(kin)+Lajissa..+=)
..+Sellainen+Tunne+mulla+On..+;P
12.11.2018 21:55
..+Nah..+Kyllä+Mun+Reissut+on+ollut+Pidemmän+aikaa+Pikkemminkin+Vain+Lähinnä+Fiilistely+jne.+Reissuja..+Mielellään+sitä+Khyl+olis+Oikkee+EräJormienEräJorma..+;D
..+Ehkä+sitä+Joku+Päivä..+Viel..+Jos+Muuttujat&Tähdet+on+Suotuisat..+;D
..+En+yhtään+ihmettelis+vaikka+KysLajin+PalstaMestarin+Tittelin+Veis+joku+NaarasPuolinen..+Olento..+;D..+KärkiSijoilla+vois+olla+jopa+Useampikin..+Riippuen+ihan+Kriteereistä&Pisteytyksistä+jne..+;P
12.11.2018 21:16
..+Jotain+Hempeetä..+;P
Calum+Scott,+Leona+Lewis+-+You+Are+The+Reason
https://www.youtube.com/watch?v=96bpvMCfBfo
..+Maanantain+Alkuun..+=)
12.11.2018 11:03
55 / 651