Miehet pettyneitä naisiin

Pillujen--asiantuntija

54

1016

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääntyvä.viisaus

      Se on miesten onni.

    • naisethoroja

      Ennemmin lotossa seitsemän oikein, kuin että löydän Suomesta naisen, johon voin luottaa niin paljon, että perustaisin hänen kanssaan perheen.

      • trolli

      • enole-botti

        Siinä tapauksessa kannattaisi etsiä sitä elämänsä naista ulkomailta


    • miKneuvoX

      Minulla naisena ihan sama ongelma. En kykene luottamaan miessukupuoleen ollenkaan.

    • jokumies83

      Kyllähän noita huonoja kokemuksia on. Siksi tämän asian suhteen kriteeri on korkealla... eikä toisekseen ole niin hyvää naista tullut vastaan että olisi kerennyt asiaa edes harkitsemaan. Eikä myöskään ole ollut sellaista naista joka olisi jaksanut pidempään tavallisuutta (jota pitää jaksaa).. niin summa on lapsettomuus.

    • Lapsettomaksijäin

      Oli minullakin 10-15v haaveena parisuhde ja lapsi mutta tässä vaiheessa elämää saa kiittää luojaansa että en lasta ole saanut. Ensinnäkin naisista ei vaan ole nykyään sitoutumaan pitkiin parisuhteisiin vaan joka ongelman tullen heitetään hanskat tiskiin. Itse taas olen konservatiivisen kasvatuksen saanut ja arvostan koko elämän parisuhdetta jossa yhteinen lapsi kasvatetaan täysi ikäisyyteen saakka yhdessä.
      Kun seuraa näitä ero riitoja, lapsilla kiristämistä, kieltämistä että isä ei saa nähdä lastaan, oikeudenkäyntejä tappeluita yms pariskuntien välillä lapsistaan niin toden totta olen entistä onnellisempi että kukaan nainen ei halunnut lasta kanssani.
      Sisareni ovat saaneet (yllätys ovat naisia) lapsia useille isille niin olenpahan saanut enona olla näillekin sitten tavallaan isä ja saanut opastaa monissa elämän asioissa ja kuljettaa heitä mukanani että sitä luontaista isän roolia olen saanut toteuttaa sisarusteni lasten kanssa.
      Ovat kaikki niin enon lapsia että kaiken varalta olen tehnyt jo testamentinkin jossa kaiken omaisuuteni haluan jaettavaksi sitten joskus näille aivan mahtaville lapsille.
      Mutta kyllä. Olisin omiakin lapsia halunnut mutta yksinkertaisesti naisiin ei ole minkäänlaista luottoa enää ihan vaan kokemuksesta oppineena.

      • voivoi

        "Kun seuraa näitä ero riitoja, lapsilla kiristämistä, kieltämistä että isä ei saa nähdä lastaan, oikeudenkäyntejä tappeluita yms pariskuntien välillä lapsistaan niin toden totta olen entistä onnellisempi että kukaan nainen ei halunnut lasta kanssani. "

        Ymmärrätköhän ollenkaan että nuo tapaukset on yksi promille kaikista pariskunnista.
        Harvoin sitä yhen promillen perusteella tehdään tärkeitä päätöksiä mutta jotkut näköjään tekevät.


      • taisit.olla
        voivoi kirjoitti:

        "Kun seuraa näitä ero riitoja, lapsilla kiristämistä, kieltämistä että isä ei saa nähdä lastaan, oikeudenkäyntejä tappeluita yms pariskuntien välillä lapsistaan niin toden totta olen entistä onnellisempi että kukaan nainen ei halunnut lasta kanssani. "

        Ymmärrätköhän ollenkaan että nuo tapaukset on yksi promille kaikista pariskunnista.
        Harvoin sitä yhen promillen perusteella tehdään tärkeitä päätöksiä mutta jotkut näköjään tekevät.

        Olitko Stubidon kanssa samoilla matikan tunneilla?


      • Noh minulla on vain yhdelle miehelle, jonka kanssa olen ja tulen olemaan. Oot vaan tutustunut vääriin naisiin.


    • Niin, se luottamus. Mikisikähän noissa tuollaisissa jutuissa ei koskaann ymmärretä yhteyttä nykyisen läntisen yhteiskunnan kehitykseen sitten feminisimin? Nykyään on niin paljon eroperheitä ja erolapsia että ei mies yksinkertaisesti uskalla perustaa perhettä kumn tietää sen olevan ohimenevää ja sen lisäksi vielä valtava investointi ilman takuuta. Autoonkin saa takuun, Kiaan 7v., yhteenkään suominaiseen ei saa sellaista takuuta vaikka investointina paljon kalliimpi juttu. Auton keski-ikä Suomessa on 11,8 vuotta ja taas avioliitot päättyvät eroon keskimäärin 10v. kuluttua naimisiin menosta. Jos siis saman pävänä menet naimisiin ja ostat auton todennäköisemmin ajat sillä autolla pidempään kuin olet naimisissa. Lisäksi erossa maksat vielä ex-vaimolle puolet siitä jo aikoinaan ostamasi auton senhetkisestä hinnasta.

      • SinkkuusHalvempaa

        Feminismin lisääntyminen on suorassa suhteessa parisuhteiden lyhentymiseen.
        Kerroit äärimmäisen hyvin miten nämä nykyään menee. Miksi mies edes ottaa riskiä lapsesta joka automaattisesti on äidin omaisuutta olkoon erotilanne millainen tahansa. Isät ovat aina maksajia ja oikeuden käyntien häviäjiä olkoon nainen millainen narsisti tai juopponarkkari tahansa.
        Jos mies saisi edes jonkinlaisen takuun edes lapseensa parisuhteesta puhumatta väittäisin että tilanne olisi nykyään täysin toinen lisääntymisen suhteen.
        Kuten sanoit kannattaako ostaa uutta autoa niin että siinä ei ole minkäänlaista takuuta. Kaikki tehdasviat ovat automaattisesti ostajan vastuulla.
        Sama naisissa. Kannattaako riskeerata hetken huuman lisääntymistä koska naisessa oleva alkuperäis vika saattaa miehen vuosikausien kuseen maksumiehenä.
        Tästä itselläni on juuri mainiot esimerkit. Minulla on uusi auto jossa oli tehtaalta tullessa jo valmistuksessa tullut suuri jopa vaarallinen vika. Luonnollisesti sain auton takuu remonttiin joka pelaa nykyään täydellisesti.
        Naisillani tällaista takuuta ei ole ollut. Kun vika on alkuperäis pakkauksessa se on joko siedettävä tai lähdettävä. Ja jos tätä vikaa et ajoissa huomaa niin sitten olet äärimmäisen suurissa vaikeuksissa.
        Jostainsyystä tämä sinkkuus vaan vie voiton parisuhde koukeroista.


      • trolli

        Ai, ajelet vielä 10 vuoden jälkeen sillä samalla autolla. Mielenkiintoista, ja kun autokaupoissa on noita 2-3 vuotta vanhoja malleja ns. vaihtoautoja; naisetko niitä autoja niin usein vaihtelevatkin?
        Pieni palkkaiset naiset vaihtavat kyllä mieluusti kenkiään, mutt ei meillä oikein varat riitä noita autoja tuohon tahtiin useinkaan vaihtaa. Naisten autot on yleensä vanhempaa vuosimallia olevia kauppakasseja ja kakaravaunuja...tarhaan, kouluun, töihin - tarhasta, kauppaan ja kotiin.

        Kai sinä aikuinen mies osaat avioehdon tehdä, niin saat pitää omaisuutesi ja omat velkasi ihan itse!
        Ihme vitinää... jos sua ei ole kertaakaan tyhjennetty omaisuudestasi! Kyllä lähes kaikelta voi suojautua... niiltä maksullisilta kersoiltakin! Naps, ja piuhat poikki, ei tule vahinkoja siltäkään saralta ja taudeilta tietenkin suojaudut. Älä suostu intiimiin suhteeseen... ainoastaan asuinkumppanuuteen; sillä ehdolla ett nainen tekee ns. "naistentyöt" ja maksaa puolet yhtiövastikkeesta sekä vesi- ett sähkölaskusta.

        Ja tietenkin asutte sinun omistamassasi asunnossa... vuokrahuonistot kun ovat niin kalliita nykyään; menisi kohtuuttoman paljon varallisuutta kuin kankkulan kaivoon, maksaa vuokraa!

        Mä olen evakossa ja puran kiukkuani kirjoittamalla ja trollailemalla ihan omaksi huvikseni, kuten sinäkin... tai pir*stako mä tiedän; kunhan arvailen.
        Teinpähän vaan hiukan yhteenvetoja aikaisemmistakin keskusteluista.
        Mä käyn tyhjentämässä tiskikoneen keittiössä... ja palaan astialle, jos on tarpeellista.

        Illanjatkoja.... =)


      • trolli kirjoitti:

        Ai, ajelet vielä 10 vuoden jälkeen sillä samalla autolla. Mielenkiintoista, ja kun autokaupoissa on noita 2-3 vuotta vanhoja malleja ns. vaihtoautoja; naisetko niitä autoja niin usein vaihtelevatkin?
        Pieni palkkaiset naiset vaihtavat kyllä mieluusti kenkiään, mutt ei meillä oikein varat riitä noita autoja tuohon tahtiin useinkaan vaihtaa. Naisten autot on yleensä vanhempaa vuosimallia olevia kauppakasseja ja kakaravaunuja...tarhaan, kouluun, töihin - tarhasta, kauppaan ja kotiin.

        Kai sinä aikuinen mies osaat avioehdon tehdä, niin saat pitää omaisuutesi ja omat velkasi ihan itse!
        Ihme vitinää... jos sua ei ole kertaakaan tyhjennetty omaisuudestasi! Kyllä lähes kaikelta voi suojautua... niiltä maksullisilta kersoiltakin! Naps, ja piuhat poikki, ei tule vahinkoja siltäkään saralta ja taudeilta tietenkin suojaudut. Älä suostu intiimiin suhteeseen... ainoastaan asuinkumppanuuteen; sillä ehdolla ett nainen tekee ns. "naistentyöt" ja maksaa puolet yhtiövastikkeesta sekä vesi- ett sähkölaskusta.

        Ja tietenkin asutte sinun omistamassasi asunnossa... vuokrahuonistot kun ovat niin kalliita nykyään; menisi kohtuuttoman paljon varallisuutta kuin kankkulan kaivoon, maksaa vuokraa!

        Mä olen evakossa ja puran kiukkuani kirjoittamalla ja trollailemalla ihan omaksi huvikseni, kuten sinäkin... tai pir*stako mä tiedän; kunhan arvailen.
        Teinpähän vaan hiukan yhteenvetoja aikaisemmistakin keskusteluista.
        Mä käyn tyhjentämässä tiskikoneen keittiössä... ja palaan astialle, jos on tarpeellista.

        Illanjatkoja.... =)

        Niin no koska tuossa vertailtiin asioita lähinnä teoriassa en viitsinyt alkaa saivartelemaan vaan oletettiin että kyseessä mies joka ei halua vaihtaa autoa tai vaimoa niin kauan kuin ne ei oikuttele. Käytänössähän tosiaan menee niin että monet miehet tykkää vaihtaa autoa tiuhaankin tuoreempaan malliin, ehkä ne samat hemmot vaihtaa vaimoakin? Toki myös jos olisin saivarrella halunnut olisin maininnut että sen takuuauton mies myös saa korkaamattomana eikä sitä ole muut kuskit tahrineet, toisin on usein vaimojen kanssa.

        Itsehän toki ajattelen autojenkin kanssa niin että jos toimii ja on säilynyt tyylikkäänä ei ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan, sitten jos kovin alkaa oikuttelemaan on aika vaihtaa vähän tuoreempaan & vähemmän ajettuun.

        Joo, toki voi avioehdon tehdä, suostuuko naiset siihen? Sitten toki myäs lapsiasiassa voisi laittaa piuhat poikki, sekin vähän semmoinen juttu että sopiiko naiselle se operaatio jos naimisiin haluaa?

        Niin no kyllä tuo vuokra-asuminen voisi olla jonkinlainen vaihtoehto vaikkei kyllä juurikaan houkuta, miksen asuisi "omassa" jos sellaisen kykynen hankkimaan?

        Joo, ei kun vaan, minua saa monottaa :D Mikäs sua niin kiukuttaa?

        Juu, illanjtkoja :)


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no koska tuossa vertailtiin asioita lähinnä teoriassa en viitsinyt alkaa saivartelemaan vaan oletettiin että kyseessä mies joka ei halua vaihtaa autoa tai vaimoa niin kauan kuin ne ei oikuttele. Käytänössähän tosiaan menee niin että monet miehet tykkää vaihtaa autoa tiuhaankin tuoreempaan malliin, ehkä ne samat hemmot vaihtaa vaimoakin? Toki myös jos olisin saivarrella halunnut olisin maininnut että sen takuuauton mies myös saa korkaamattomana eikä sitä ole muut kuskit tahrineet, toisin on usein vaimojen kanssa.

        Itsehän toki ajattelen autojenkin kanssa niin että jos toimii ja on säilynyt tyylikkäänä ei ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan, sitten jos kovin alkaa oikuttelemaan on aika vaihtaa vähän tuoreempaan & vähemmän ajettuun.

        Joo, toki voi avioehdon tehdä, suostuuko naiset siihen? Sitten toki myäs lapsiasiassa voisi laittaa piuhat poikki, sekin vähän semmoinen juttu että sopiiko naiselle se operaatio jos naimisiin haluaa?

        Niin no kyllä tuo vuokra-asuminen voisi olla jonkinlainen vaihtoehto vaikkei kyllä juurikaan houkuta, miksen asuisi "omassa" jos sellaisen kykynen hankkimaan?

        Joo, ei kun vaan, minua saa monottaa :D Mikäs sua niin kiukuttaa?

        Juu, illanjtkoja :)

        Mä olen EVAKOSSA, eli yläkerrassa on (tai oli lähtivät juuri) isänpäiväjuhlat vanhemmille sisaruksilleni ja muksuille, mä järjestin tarjoiltevat ja poistuin.
        Koska on odotettavissa ...ainakin pientä suukopua, isosiskoni kun saapuu myös paikalle.
        Saavat selvitellä välejään koko porukka keskenään... mulla on ihan selvää; miten mä suhtaudun asioihin... joista olen puhunut vanhempieni kanssa, enkä niihin nenääni pistä.
        Isosiskoni taatusti ei tule ilahtumaan, ...kun asia tulee varmasti puheeksi vielä tänään sisareni toimesta, niin hän tulee yllättymään ja silloin riemu repeää... uskoakseni!

        Faijasta oli parempi... etten mä ole kotona silloin, vaan iltavuorossa... etten minä enää kierroksia lisää! Mitäpä jos sunt pyydettäisiin järjestämään isänpäiväjuhlat sun kotiisi, ja lähtemään sen jälkeen veks, ettet sä ota kantaa siihen ett; joku vieraista saa varmaan äänekkään raivarin!
        Pitääkö asiaa puida juuri tänäpäivänä?
        Ja isosisko jos ei pysty pitämään ääntään kurissa, mulla on myös ovi rappukäytävään->ulos! Esittäkööt eriävän mielipiteensä jossain muualla, jonain muuna ajankohtana kuin isänpäivänä.

        Mä en ole se riidan syy, enkä asiasta riitelijä... mutt se riita luultavasti on siellä kotonani ja ainakin 4 kpl mukuloita on myös paikalla... näin turvakamerasta kun tulivat ja lähtivät äsken, kaikki sisarusteni katraassa olleet.
        Heippa, mä haen Pojun nyt ulos!


      • trolli kirjoitti:

        Mä olen EVAKOSSA, eli yläkerrassa on (tai oli lähtivät juuri) isänpäiväjuhlat vanhemmille sisaruksilleni ja muksuille, mä järjestin tarjoiltevat ja poistuin.
        Koska on odotettavissa ...ainakin pientä suukopua, isosiskoni kun saapuu myös paikalle.
        Saavat selvitellä välejään koko porukka keskenään... mulla on ihan selvää; miten mä suhtaudun asioihin... joista olen puhunut vanhempieni kanssa, enkä niihin nenääni pistä.
        Isosiskoni taatusti ei tule ilahtumaan, ...kun asia tulee varmasti puheeksi vielä tänään sisareni toimesta, niin hän tulee yllättymään ja silloin riemu repeää... uskoakseni!

        Faijasta oli parempi... etten mä ole kotona silloin, vaan iltavuorossa... etten minä enää kierroksia lisää! Mitäpä jos sunt pyydettäisiin järjestämään isänpäiväjuhlat sun kotiisi, ja lähtemään sen jälkeen veks, ettet sä ota kantaa siihen ett; joku vieraista saa varmaan äänekkään raivarin!
        Pitääkö asiaa puida juuri tänäpäivänä?
        Ja isosisko jos ei pysty pitämään ääntään kurissa, mulla on myös ovi rappukäytävään->ulos! Esittäkööt eriävän mielipiteensä jossain muualla, jonain muuna ajankohtana kuin isänpäivänä.

        Mä en ole se riidan syy, enkä asiasta riitelijä... mutt se riita luultavasti on siellä kotonani ja ainakin 4 kpl mukuloita on myös paikalla... näin turvakamerasta kun tulivat ja lähtivät äsken, kaikki sisarusteni katraassa olleet.
        Heippa, mä haen Pojun nyt ulos!

        Sun pitäis laittaa niille lasku perään noista tarjoiluista, jos kerran kotonas et saa olla paikalla järjestettyäs tarjottavat sun ehkä pitäis suhtautua asiaan yrittäjäpohjalta :D Joo, no tavallaan ymmärrän tuon isäs toiveen koska sullakin tuota temperamenttia että et ois siellä mukana sotimassa,. Tavallaanhan se on kunniansositus sulle että sut nähdään niin vahvana että pelkäävät konfliktia mutta sua kohtaan väärin sitten odottaa sulta noita tarjoilujuttuja, hoitasivat keskenään kun kerran keskenään juhlivatkin. Noin muuten ehkä hyvä sun itteskin kannalta ettei tarvi olla siellä jos kovin vääntämiseks menee niin eu sun sitten myöskään tarvii ottaa kantaa muiden keskinäisiin vääntöihin, leipokoot makkaran mieleisekseen. No eiköhän ne asiat pikkuhiljaa asiat taas umoiinsa asetu, ottakaa sä ja poju ainakin vaan ihan lunkisti :)


      • trolli
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sun pitäis laittaa niille lasku perään noista tarjoiluista, jos kerran kotonas et saa olla paikalla järjestettyäs tarjottavat sun ehkä pitäis suhtautua asiaan yrittäjäpohjalta :D Joo, no tavallaan ymmärrän tuon isäs toiveen koska sullakin tuota temperamenttia että et ois siellä mukana sotimassa,. Tavallaanhan se on kunniansositus sulle että sut nähdään niin vahvana että pelkäävät konfliktia mutta sua kohtaan väärin sitten odottaa sulta noita tarjoilujuttuja, hoitasivat keskenään kun kerran keskenään juhlivatkin. Noin muuten ehkä hyvä sun itteskin kannalta ettei tarvi olla siellä jos kovin vääntämiseks menee niin eu sun sitten myöskään tarvii ottaa kantaa muiden keskinäisiin vääntöihin, leipokoot makkaran mieleisekseen. No eiköhän ne asiat pikkuhiljaa asiat taas umoiinsa asetu, ottakaa sä ja poju ainakin vaan ihan lunkisti :)

        En mä mitään laskua esitä! Muuten vaan harmittaa, ett suvun prinsessaa jouduin väistämään... vaikka luultavasti minäkin olisin mölissyt... jollei mulle olis jo kerrottu asioita.(taustoja/syitä)
        Emo kuitenkin oli Faijan kanssa samaa mieltä, ja asia koski heidän ja pikkusiskoani... ei meitä aikuisia lapsia. Faija on muuten maksanut kaikki elintarvikkeet; noihin tänään pöydässä tarjoilussa olleisiin tuotteisiin... ruokiin, juomiin ja muihin herkkuihin.

        Jos Emolla ja Faijalla on yhteinen näkemys tulevaisuudestaan jälleen... muutamien menetettyjen vuosien jälkeen, mä en ainakaan ole mikään kanto kaskessa, tässä asiassa!
        Kunhan vanhempani ovat yksimielisiä siitä; miten pikkusiskoni sopii niihin kuvioihin, jos kerta heistä sopii!

        Isosysterini nyt nimittelee julkisesti pikkusiskoa "käenpoikaseksi" tai "syrjähypyksi"!
        Minä lupasin huitaista sille ilmaisen toispuoleisen kestosilmämeikin siitä hyvästä, jos vielä kerran mun kuulteni sen ääneen sanoo!
        12vuotias on niin herkässä iässä ja haavoittuvainen, eikä hänellä ole ollut sisaruslaumaa tukenaan, kuten esim. mulla on ollut, toi petolauma!
        Pikkusisko kun on kasvanut, aika epävarmoissa olosuhteissa, äitinsä ja isoäitinsä kanssa, ja nyt hänellä alkaa olla vaikeuksia murrosikäisenä.

        Joten paikan vaihdos tuli siksi ajankohtaiseksi ja Faija astunut nyt siksikin kuvioihin mukaan, viikonlopuiksi menevät mökille, Poju koirakin vielä mukanaan.
        Emo tutustuu täällä kaupungissa hiljalleen pikkusiskooni... koska ei tyttö ole koskaan häntä vastaan mitään tehnyt; Viaton hän on syntymäänsä, vaikka onkin petoksen tulos!
        Asia; joka ei millään mahdu isosiskoni päähän!

        Mä olen nyt raivannut kaikki vierailuiden jäljet näkyvistä ja ruuat kaapeihin ja jääkaappiin, ihmeen vähän jäi tähteitä. Tiskit huuhdeltu ja astiat tiskikoneessa, pestään huomenna.
        Koira käynyt ulkona ja Emo vuoteessa Faija suihkussa, sitt on mun vuoroni ... ja menen omaan huoneeseeni nukkumaan.

        Hyvät yöt kaikille tasapuoliseti!


      • voivoi

        Vaimolta on kuitenkin saanut paljon paremmat kyydit sinä aikana kuin Kialta, pitäähän siitä lopuksi maksaa extraa.


      • fghfgh
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no koska tuossa vertailtiin asioita lähinnä teoriassa en viitsinyt alkaa saivartelemaan vaan oletettiin että kyseessä mies joka ei halua vaihtaa autoa tai vaimoa niin kauan kuin ne ei oikuttele. Käytänössähän tosiaan menee niin että monet miehet tykkää vaihtaa autoa tiuhaankin tuoreempaan malliin, ehkä ne samat hemmot vaihtaa vaimoakin? Toki myös jos olisin saivarrella halunnut olisin maininnut että sen takuuauton mies myös saa korkaamattomana eikä sitä ole muut kuskit tahrineet, toisin on usein vaimojen kanssa.

        Itsehän toki ajattelen autojenkin kanssa niin että jos toimii ja on säilynyt tyylikkäänä ei ole mitään tarvetta lähteä vaihtamaan, sitten jos kovin alkaa oikuttelemaan on aika vaihtaa vähän tuoreempaan & vähemmän ajettuun.

        Joo, toki voi avioehdon tehdä, suostuuko naiset siihen? Sitten toki myäs lapsiasiassa voisi laittaa piuhat poikki, sekin vähän semmoinen juttu että sopiiko naiselle se operaatio jos naimisiin haluaa?

        Niin no kyllä tuo vuokra-asuminen voisi olla jonkinlainen vaihtoehto vaikkei kyllä juurikaan houkuta, miksen asuisi "omassa" jos sellaisen kykynen hankkimaan?

        Joo, ei kun vaan, minua saa monottaa :D Mikäs sua niin kiukuttaa?

        Juu, illanjtkoja :)

        Yks tuttu joskus sanoi että kun ajoivat aikoinaan uusia autoja ulos laivasta, antoivat niille kilvan kenkää pohjanmaan kautta, tuli siis korkattua heti kunnolla.


      • vanhapalstalainenpalaa

        "yhteenkään suominaiseen ei saa sellaista takuuta vaikka investointina paljon kalliimpi juttu"

        Palataan asiaan sitten, kun suomimieheen saa vastaavan takuun.

        Milläs muuten varmistat vastaavat "takuut" niistä ulkomaalaisista naisista? Jos pidät takuuna neitsyyttä, et siitä voi olla sen varmempi ulkomaalaisenkaan naisen kanssa, täyttä arpapeliä. Omista ulkomaalaisista ystävistäni yksikään ei ollut neitsyt samassa iässä missä vielä itse olin, ja se oli ihan heidän oma asiansa vaikka asuivatkin muualla kuin Suomessa. Ei esim. mitenkään heidän vanhempiensa valvottava asia.

        Sitä paitsi jotkut ulkomaalaisista naisista ovat valmiit myymään omansa jopa rahasta eniten tarjoavalle, näitä on välillä lööppeihin asti päässyt.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun pitäis laittaa niille lasku perään noista tarjoiluista, jos kerran kotonas et saa olla paikalla järjestettyäs tarjottavat sun ehkä pitäis suhtautua asiaan yrittäjäpohjalta :D Joo, no tavallaan ymmärrän tuon isäs toiveen koska sullakin tuota temperamenttia että et ois siellä mukana sotimassa,. Tavallaanhan se on kunniansositus sulle että sut nähdään niin vahvana että pelkäävät konfliktia mutta sua kohtaan väärin sitten odottaa sulta noita tarjoilujuttuja, hoitasivat keskenään kun kerran keskenään juhlivatkin. Noin muuten ehkä hyvä sun itteskin kannalta ettei tarvi olla siellä jos kovin vääntämiseks menee niin eu sun sitten myöskään tarvii ottaa kantaa muiden keskinäisiin vääntöihin, leipokoot makkaran mieleisekseen. No eiköhän ne asiat pikkuhiljaa asiat taas umoiinsa asetu, ottakaa sä ja poju ainakin vaan ihan lunkisti :)

        Unohdat ihan hän itse käski isänsä sinne asumaan koska halusi niin paljon huolehtia siitä.
        Ja nyt on yrittää viedä isän oikeudet tavata tytärtään iasänpäivänä, jolle tämä on hyvin kateellinen.


        Kyllä tuosta ihmisestä heti näkee kun on jatkuvasti loukkaamassa täällä muita, että itse on aiheuttanut riitansa.


    • 687lektylstylksyk

      Ihankuin monilla miehillä olisi mahdollisuus valita, jos olet yksinäinen mies niin eipä silloin siihen ole oikeastaan mitään mahdollisuutta.

      Jollet nuorena pariudu ja lisäänny niin todennäköisesti et sitten myöhemminkään. Jollet nyt sitten satu olemaan joku statusmies kellä mahdollisuus lisääntymiskykyiseen naiseen.

    • SoliterniuM1977

      Mahdotontahan se on löytää hoikkaa ja lapsetonta sekä vielä mukavaa 30-45v sinkkunaista enää nykymaailmassa. Tosin en kyllä lapsia haluaisikaan. Naisen voisin kyllä haluta, jos tulisi ovelle koputtelemaan. Ei jaksa enää työssäkäymisen lisäksi etsiä naista. Se kun olisi vaan todella rankkaa. Joten yksin mennään hautaan asti..ellei sit joku tule oven taaksen koputtamaan.

      • Läskipoju

        Miksi sen naisen edes pitäisi olla muuta kun mukava? On tämä hiukkasen outoa, että toi hoikkuus on sulle niin merkittävässä osassa, että nainen saisi olla vaikka kuinka ruma, kunhan on hoikka. Mulla tilanne on päinvastoin. En ole turhan nuuka vartalon mallin suhteen, mutta kyllä toivoisin että nainen on omaan silmään nätti. Ja tietysti mukava.


      • Fkograjvvjhf
        Läskipoju kirjoitti:

        Miksi sen naisen edes pitäisi olla muuta kun mukava? On tämä hiukkasen outoa, että toi hoikkuus on sulle niin merkittävässä osassa, että nainen saisi olla vaikka kuinka ruma, kunhan on hoikka. Mulla tilanne on päinvastoin. En ole turhan nuuka vartalon mallin suhteen, mutta kyllä toivoisin että nainen on omaan silmään nätti. Ja tietysti mukava.

        Miksei hän saisi haluta hoikkaa naista? Ihan samalla tavalla naisetkin hakevat enemmistönä pitkää miestä ja se ei tunnu herättävän kysymyksiä "miksi lyhyempi mies ei kelpaa"


    • Tsempatkaa naiset vähän. Koska lakkaatte olemasta tuollaisia pettymyksiä?

      • trolli

      • trolli kirjoitti:

        Jaaha ja millaistahan kannustusta sitä olisit naisten taholta valmis ottamaan vastaan?... Tai anna olla vastaamatta... Laurin sanoin ja sävelin ....kun hetkeks en sulle rupia...

        Hetkeksi En Sulle Rupia
        https://www.youtube.com/watch?v=X3IoyErgNCY&start_radio=1&list=RDX3IoyErgNCY

        Sitä kannustusta tulee ihan pyytämättä, ei henkilökohtaisesti, mutta yleisesti, joka tuutista tulee viesti, että mitään et ole ennen kuin olet paikkasi auringossa raivannut.

        Elonkorjuussa oli jotain särmää muinoin
        https://www.youtube.com/watch?v=BP9wjn5oTxM


    • tolkun_mies

      Naisten ailahtelevaisuus kun on tiedossa niin lapsen saaminen olisi melkoinen riski. Mitä jos nainen keksii että haluaakin muuttaa ulkomaille? Tai arjen keskellä hän huomaa että kipinä ja kemia on hävinnyt, katselee uuden miehen ja hakee eron. Ja kun tietää kuinka paljon naiset syövät mielialalääkkeitä niin eihän sitä tiedä yhtään millaisia oireita niistä saavat ja mitä tekevät jos lääkitys ei toimikaan.

      • jaapajuupajaa

        Niin eihän meistä miehistä kukaan ikinä muuta, sairastu, löydä uutta muijaa ja halua erota yms..


      • h567jh67
        jaapajuupajaa kirjoitti:

        Niin eihän meistä miehistä kukaan ikinä muuta, sairastu, löydä uutta muijaa ja halua erota yms..

        Eroista n. 70% on naisen alulle panemia. Nainen haluaa siis erota miestä useammin. Tätä selitetään usein sillä, että mies on muuttunut piittaamattomaksi naisen suhteen tmv, eli siis että avioeron syy on miehessä.

        Ilmeisesti jos mies panee avioeron vireille, vika ei sitten koskaan ole naisessa....


    • sovinistisika

      Persettä jaetaan pikku jouluissa ei oo sopiva tai muuten pätevä mokka muna puuttuu oli miten oli akat kuuluu keittiöön hellan ja nyrkin väliin ei tää tasa arvo pelleily oo tuonut mitään hyvää akka muka töissä HAH...

    • 36mies

      Naiset itse antaa pillua. Ei ne halua vakiintua. Naiset haluaa hauskanpitoo ja seksiä eikä mitään aviomiestä. Olen kysynyt ainakin 200 eri naiselta haluaako parisuhdetta niin eivät halua.

    • eimuutakeinoa

      Eipä pelimiesten pilaamista jakorasioista ole vaimomateriaaliksi. Hyvinvointiyhteiskunnan tuhoaminen on ainoa tapa tervehdyttää miesten ja naisten suhde takaisin luonnolliseksi.

      • evoluutio

        Valkoisen heteromiehen kuolonkorinaa.
        Kuten koko sinkkupalstan länkytyskin on.
        Oikeaa evoluutiota ei voi pysäyttää.


    • Sellaista se on kun kaiken annetaan lörpsähtää ja mistään ei oteta vastuuta,kukaan. Mä olen sanonut tämän ennenkin ihmisolento(aikuinen) tarvitsee ylemmän ohjausta tai tuloksena on kaaos,mikään ei toimi,yhteiskunta sekaisin : p

      • ccccccccp

        No nyt oot sitten puettu kiireestä kantapäähän, talven varalle? :)


    • Älyhoi

      Miehet vasta onkin ailahtelevaisia, niin miten kukaan nainen uskaltas niille lasta tehdä.

      Miten täällä aina lähdetään siitä lähtökohdasta että miehellä olis jotain rahaa jota joutuu erossa jakamaan, nykyään monet naiset tienaa miehiä enemmän??

      • mklbgflrt

        Tuo mitä sanoit on niin suurta paskapuhetta ettei ole tosikaan, "itte oot" -argumentti. Miehissä on vikoja, mutta ailahtelevuus ei ole suomalaisissa miehissä yleinen ominaisuus. Suomalaisissa naisissa sen sijaan on. Jos itse et koe tähän istuvasi, niin sitten olet poikkeus - enkä väittänyt, etteikö niitä olisi - mutta suomalaiset miehet yleensä ovat sitä mitä ovat, päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta riippumatta.

        Ja tienaako naiset miehiä enemmän? Naiset ovat koulutetumpia, mutta monet naisvaltaiset alat heikommin palkattuja, ja duunarityötkin ovat usein melko hyväpalkkaisia. Enkä pysty kahden käden sorminkaan laskemaan kaikkia niitä suhteita, missä mies on jo töissä kun nainen vielä opiskelee. Tiedätte kyllä kumpi sellaisessa suhteessa elättää kumpaa.


    • 4 kertaa sormustettuna , 3 lasta.
      Lapset ovat mahtavia ja lasten äitien kanssa olemme hyvissä väleissä.
      Nyt erakkona metsässä ja lapset käy kun käy ja minä käyn kun käyn.
      Ikää hippasen reilu 30

      • Oho. Yllättävää. No et sitten tosiaankaan ole mikään ätmi, vaikka sinua on täällä siitä syytetty. Jos olet ollut 4x kihloissa, niin sinua on rakastettu paljon! Olipa mukavaa kuulla tuo..


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Oho. Yllättävää. No et sitten tosiaankaan ole mikään ätmi, vaikka sinua on täällä siitä syytetty. Jos olet ollut 4x kihloissa, niin sinua on rakastettu paljon! Olipa mukavaa kuulla tuo..

        .. Älä sitten vaan Sekoita tuota Serkkuani Muhun.. Ei sillä sinänsä sen suurempaa väliä ole, mutta ajattelin nyt vain mainita, ettei homma mene ainakaan vahingossa taas ihan sekoiluks.. ;D

        .. Itse Pidätän edelleen Oikeuteni Suurempaan AnoMuumiuteen.. ;P


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Oho. Yllättävää. No et sitten tosiaankaan ole mikään ätmi, vaikka sinua on täällä siitä syytetty. Jos olet ollut 4x kihloissa, niin sinua on rakastettu paljon! Olipa mukavaa kuulla tuo..

        Ei sitä ehkä nuorempana ole osannut nähdä , nykyään ehkä hiukan selkeämmin:)
        Ja juu , Täällä on kaksi muikkusta liikenteessä nyt :D


    • Enmurehdi

      Minä näen vaan tämänkin positiivisena asiana. Ihmiset, tässä tapauksessa miehet miettii elämänsä tärkeitä asioita tarkasti.

      Luulen, että kyseessä on iso aaltoliike, mitä ei ole vaan seurattu tarpeeksi pitkällä aikajanalla. Kyllä se luonto tämänkin hoitaa, vaikka ihminen on huolissaan presidenttiä myöten. En ole huolissaan edes tulavama eläkeläisenä tästä. Ihminen on ollut olemassa n. 25 000 vuotta, ei se tähän kuole sukupuuttoon.

      • mklbgflrt

        Joskus elämä saattaa mennä ihan hukkaan kun niitä asioita miettii turhan tarkasti.

        Ihminen ei lajina varmaankaan kuole sukupuuttoon ihan heti, mutta miksi sinä edes kantaisit huolta koko ihmislajin puolesta? Eikö enemmän huolestuta mitä sulle itsellesi tapahtuu?


      • Terassilaudottaja
        mklbgflrt kirjoitti:

        Joskus elämä saattaa mennä ihan hukkaan kun niitä asioita miettii turhan tarkasti.

        Ihminen ei lajina varmaankaan kuole sukupuuttoon ihan heti, mutta miksi sinä edes kantaisit huolta koko ihmislajin puolesta? Eikö enemmän huolestuta mitä sulle itsellesi tapahtuu?

        Näinpä juuri. Vaikka voisin olla huolissani siitä, kuka maksaa muhkean eläkkeeni, mutta en voi sille mitään, että muut ihmiset eivät uskalla poikia. Siispä mietin ennemmin mitä tänään syötäisiin ja tutkin 10 vuotta sitten asentamaani terassilautaa, on kiva huomata mittavirhe ja se, että äkkiä sen tekisi muuten uudelleen ja ilahtua epätäydellisyydestään.


    • näinseon

      "Väestöliiton johtaja Anna Rotkirch on sanonut, että miehet suorastaan ”syrjäytyvät perheellistymisestä.”

      Ja koko yhteiskunnasta. Valitaan mielummin virtuaalisuhde netin ihmeellisessä maailmassa, jossa kaikki on mahdollista ja yliampuvaa. Kaukana kotitöistä, arkielämästä ja vauvan itkusta.

    • pölhöö

      Olen ollut aina avoin ajatukselle lasten tekemisestä. Mutta todellisuus on ollut naisten osalta niin karmaiseva, että ajatus on jo jäänyt.

      Ensimmäinen tyttöystäväni yritti tarkoituksella hankkiutua raskaaksi kanssani, vaikka oli sovittu ehkäisystä. Tässä oli käydä huonosti, mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa ja säilyin lapsettomana.

      Seuraava tyttöystävä puhui parin kuukauden seurustelun jälkeen lapsien hankkimisesta vihjaille. Kuusi lasta olisi kuulemma ollut hyvä luku! Siitä ei tullut mitään, koska nainen sai raivareita, koska emme tehneet lasta.

      Seuraavaksi avovaimon kanssa ei oltu lapsia tekemässä vaan päätettiin katsoa asiaa rauhassa. Ero tuli, joten hyvä, ettei ehditty lapsen tekoon. Pari vuotta (!) myöhemmin sama nainen pyysi minulta, voisimmeko tehdä silti lapsen yhdessä. "No, thanks", sanoin.

      Mitä päätellä tästä: ainakin geenini tuntuvat kelpaavan naisille. He suorastaan vaistoavat huippugeenejä minussa. Lapsia olisi saatava eikä keinoillakaan niin ole väliksi. Huh, huh!

      En usko, että voisin löytää sellaista naista, joka kelpaisi minulle lasteni äidiksi.l

      • h567jh67

        Pieni muistutus, että isyyden mukana tulisi kanssa "lapsen" elatukseen osallistuminen. Oletko ihan varma että se ei kiinnostanut näitä naisia geeniperimääsi enemmän?


      • pölhöö
        h567jh67 kirjoitti:

        Pieni muistutus, että isyyden mukana tulisi kanssa "lapsen" elatukseen osallistuminen. Oletko ihan varma että se ei kiinnostanut näitä naisia geeniperimääsi enemmän?

        Varmahan ei ole kuin kuolema, mutta noiden kahden tyttöystävän kanssa seukatessa olin opiskelija, eli tulot olivat nolla. Avovaimon kanssa oltiin pienituloisia.

        Nyt olen toki jo varoissani, jos uusia yrittäjiä löytyy. On tosin jo varatutkin naiset ryhtyneet geenejäni kehumaan. Tiedä sitten niiden motiiveista?


      • on.ne.ketkuja
        pölhöö kirjoitti:

        Varmahan ei ole kuin kuolema, mutta noiden kahden tyttöystävän kanssa seukatessa olin opiskelija, eli tulot olivat nolla. Avovaimon kanssa oltiin pienituloisia.

        Nyt olen toki jo varoissani, jos uusia yrittäjiä löytyy. On tosin jo varatutkin naiset ryhtyneet geenejäni kehumaan. Tiedä sitten niiden motiiveista?

        Naiset huomioivat miehen statuksessa ja varallisuudessa myös miehen suvun statuksen ja varallisuuden.


    • Normimies

      Kaveri teki lapsen ja on tuskaillut elareiden kanssa. Joutuu paiskoo töitä kunnolla ja lomarahatkin menee maksuihin ja veronpalautukset. Sillä oli oikeudenkäyntikin ja se makso kuulemma 30 tonnia ja sitä makselee koska sen muija oli mielipuolihullu.
      Pitää olla aika hyvä palkka jos lapsia haluaa ko ei ole mitään halpaa lystiä. Siinä syy etten tee lapsia koskaan. Tienaan hiukka vajaa kolme tonnia ja oon säästänyt vuosia itselleni.

    • Tämä-selvä

      Mies joutuu paiskiii töitä kahden edestä että saa elannon koska nainen hoitaa lapsia. Mielummin sitä elää sinkkuna ja käy panees tinder naisia välillä niin saa seksiä eikä rahaa kulu kun kaksi euroa kahviin kun tarjoaa naiselle.

      • puhkottuvalmiiks

        Eikö kortsuihinkaan mene rahaa? Aika luotto sulla on tindernaisten kortsutarjontaan. Ettet vain olis jo tusinalle isä ja uusi "joululahja" tulossa..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe