Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kai tuossa tarkoitettiin sitä, että jos nainen juoksee juoksujaan jännäjamppojen kanssa ja sitten hakee parisuhteeseen erillaista miestä..... ;P
Niinhän jotkut jännä/panojampatkin haluavat itselleen erillaisen naisen mielellään parisuhteeseen......aika monetkin taitavat haluta.... ;P
20.05.2016 22:25
DontWorry....olen ollut liian Naivi&SiniSilmäinen....mutta... ;P
Minä olen läksyni oppinut, enkä pystyisi enää olemaan liialti tietynlaisten ihmisten seurassa.....ainakaan niin, että sellaiset olisivat ihan lähellä tai liian lähipiirissä, eli olisi pakko olla paljon tekemisissä......SiperiaOpettaa ja jättää SelkäranganYtimeen jälkensä.... ;P
Ymmärrän tosin muiden kokemuksiakin paremmin omien koettelemuksieni takia....vaikka tietyt piirteet ovat aina minussa olleet, niin omat kokemukset avartavat maailmaa ja auttavat ymmärtämään erillaisia asioita vielä paremmin.....samoin tämän takia on vielä helpompi seurata mitä kaikkea ympärillä oikeasti tapahtuu....ja ymmärän myös, että asiat eivät aina ole sitä, mitä pikaisella vilkaisulla voisi olettaa....jne...jne..jne.. ;P
Nainen voi olla myös sellaisessa "tilassa" tällä hetkellä, että asiat ovat kaikkea muuta, kuin helppoja ja yksinkertaisia hänelle......ja voisin jopa väittää, että tuollaisten tapahtumien jälkeen näin on......ei välttämättä edes tiedä, mikä on ylös ja mikä alas..yms...
Ja kaiken tämän päälle sitten vielä siinä asemassa, että vaikka hän olisi täysin normaali tilassa, niin voisi olla todella vaikea päästä ulos tuosta, vaikka haluaisikin....
Ei voi tietää....enkä voi sanoa, että nainen olisi kaikkea hyvää yms.....mutta kuitenkin....
20.05.2016 22:21
Oletko ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa ja tuollaisen henkilön naisena?.... ;P
Niimpä....en minäkään jo sen takia mahdottomuus, kun olen mies.... ;D
Olisiko ollut että.silleen ja joku muukin palstalla, jotka on hieman aukaissut näitä juttuja....mitä tulee näihin jattereihin ja heidän toimintatapoihin......pysyn näkökannassani.....asiat eivät monesti ole Välttis niin yksinkertaisia miltä ne voivat näyttää tietämättömien silmissä..... ;P
Jos ei kaikkea tiedä ja/tai ole itse kokenut, niin..... ;P
20.05.2016 21:33
Niin oot sata varma, että tuolla naisella on oikeasti helppo päästä tuosta liivikaverista eroon ihan tuosta vain?.... ;P
.......ootko ihan varma siitä, että on "läheisriippuvainen"?....eikä pienintäkään mahdollisuutta siihen ettei ole, vaan voi olla monimutkaisempi homma kyseessä, eli naisella on vain huonoja vaihtoehtoja valittavana ja sitä ei välttämättä tiedä mikä on huonoin vaihtoehto?.... ;P
Voihan se olla, että naisella ei edes ole oikeasti vaihtoehtoja, kuin vain yksi.....
En lähtisi syyttelemään Välttis ihan noin heppoisin perustein.....voit meinaa potkia tällä hetkellä maassa makaavaa.....
20.05.2016 21:18
Onko läheisriippuvaisillakin "lähde"?....narsisteilla on ainakin.....pitänee muistaa jossain vaiheessa tutkia asiaa.... ;P
20.05.2016 21:08
Olipas fiksu tapaus.... ;P
20.05.2016 21:05
Yksi linkki teemaan lisää; http://keskustelu.suomi24.fi/t/14293003/mita-kuvasta-tulee-mieleen
20.05.2016 21:03
Onks Toi Hetero?....En uSo... ;P
20.05.2016 17:50
VoiVeljet... 8-0...ja HuhHahHei......kaikkee säkin olet joutunut kokemaan.... :(
No niin mäkin, mutta en onneksi ole kohdannut kuin yhden enemmän tai vähemmän TäysKahjon tapauksen......no jos jotain kehua täytyy ja hyvää asioista löytää, niin sen verran hyvä opettaja oli, että opit meni kyllä kerrasta perille... ;P
Kyllä se on niin, että hyvää opettajaa ei korvaa ketään tai mikään ja KantaPäänOppi on ParasOppi..... ;P
20.05.2016 17:48
No enhän minä nyt trollannut?.....Äläs yritä Ollenkaa tuota.....tarkoitin juuri sitä mitä sanoin.... ;P
Edelleen jos mies ei ole vielä tajunnut ja sisäistänyt sitä millaiseen SontaSäkkiin on kätensä työtänyt, niin mies voi olla suhteessa joka on huono.......ihan samalla tavalla kuin nainenkin......mutta pointti onkin siinä, että kerran jälkeen olisi syytä oppia ja ihan viimeistään kahden kerran jälkeen.....muuten on itsessä vikaa ja paljon... ;P
"Huonossa suhteessa kyllä molemmat luovat sen olosuhteen kuitenkin."
Ei aina....joten menee JäteLaarin tuo väite.....tuo kuuluu ihan samaan sarjaan, kuin Tarriksenkin väite.....eli yritetään saada itselle puhtaampi omatunto, jos on käyttäytynyt huonosti tai tehnyt asioita mitä ei kuuluisi tehdä..... ;P
Joskus Mää Vähä EppäiLen, Et tee FliKat taidatte trollata ja Provota tahallaa.....mut voitte te ehkä joskus olla ihan oikkeest hiema yksinkertassii ja tyhmelöi.....sellasii ne tytöt välil o....TieräksSitä?.... ;P
20.05.2016 17:34
"Ottaen huomioon, että naisille tutkitusti huono suhde on epäterveellinen, kun taas miehille huonokin suhde on parempi, kuin ei mitään. "
Nyt tulee taas sellaista feminististä Jaskaa, että oksat pois..... ;P
Tuo on ihan silkkaa sylttyä, jolla ehkä oikeutetaan itselleen jotain omaa huonoa käytöstä miestä kohtaan......VOiVeljet......;D
20.05.2016 16:31
Joo......kyllä ne pienet tai ehkä jopa hieman isommatkin traumat vielä ymmärtää, mutta sitä ei ymmärrä jos ei kerrasta tai viimeistään kahdesta ole opiksi ottanut......sitten kyse on jostain ihan muusta, kuin vain olosuhteiden uhriksi joutumisesta.... ;P
Pahoja, kylmiä tai laskelmoivia yksilöitä sen sijaan kannattaa suoraan välttää kuin Ruttoa....paitsi jos on itse samanmoinen....TieTenGii..... ;P
20.05.2016 16:13
Ai sinäkin olet vielä "LanGoilla" SäihkySilmä?.... ;P
Olen yrittänyt hieman välillä Nuuhkia missäs ja mitä peikkoilet......mutta en ole nyt niin tiivisti seuraillut, että kuka peikkoilee ja mitä tällä hetkellä......kun peikkoja vilisee siellä täällä ja joka puolella...... ;D
Kaikki peikkoilee niin Maan Perkuleesti...... ;P
20.05.2016 13:44
OnPas siinä HistoRiikkiä Kerrakseen.... ;P
TseMii!... ;D
20.05.2016 13:26
Niin ja ne väkivallalla uhkailevat ja väkivallan ihannointia harrastavat ovat palstalla kaikki miehet ja sellaiset miehet ovat sinun mielestäsi kilttejä ja kunnollisia jotka tuollaista harrastavat tai noin ajattelevat väkivallasta?
20.05.2016 13:24
Olet myös Mä....tai siis mä olen Sä....vai miten se nut meni... ;D
20.05.2016 13:14
Joo taidat olla Ikis oikeilla jäljillä.....Totuutta, Viihdettä ja HulvatontaMenoa......mikäs sen parempaa ja näyttää maistuvan Muillekkin.... ;P
Ja itsekin olen odottanut, että jos joku haluaa keskustella muista asioista, niin laittaa vaan ketjuja pystyyn......tuskimpa niitä alas kukaan ampuu, jos ei nyt ihan täysin valheita, propagandaa ja sumutusta ala harrastamaan...... ;P
20.05.2016 00:38
"Muuttasin nimen "pillunpalvontapalstaksi" niin ei järkyttäs niin pahasti tänne eksyneitä sinkkuja,"
Niin ja seuraavaksi Joriset seuraavaa.....
"jotka haluis keskustella sinkuudesta vähän naista, naisen mittoja ja ulkonäköä ja luonnetta ja pillua, miehen pillunsaantivaikeuksia ja rumuutta ja kaikenmaailman PUAvoja laajemmalla spektrillä."
8-0.....VoiVeljet ja HuhHuh.....
20.05.2016 00:32
Nämä nimimerkkeihin pohjautuvat aloitukset ovat kaikki persiistä.....paitsi silloin jos nimimerkki itsestään sellaisen aloittaa.... ;P
Oli sitten kyseessä darkkis, expua tai kuka Muu Tahansa.......ei sais siihen lähteä...
20.05.2016 00:03
Jotkut harrastaa tuota....minulla se olisi kerrasta poikki....eli ero ja suru.....suru vain siksi, että miksi..... :`(......ei toista voisi enää haluta, arvostaa ja kunnioittaa....itse en pystyisi, koska jos itse pettäisin, niin en pystyisi enää arvostamaan ja kunnioittamaan edes itseäni....tämä siis vain teoreettista, koska en pystyisi, joten ei tarvitse asialla vaivata päätä sen enempää.... ;P
19.05.2016 23:54
617 / 651