Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. DontWorry....olen ollut liian Naivi&SiniSilmäinen....mutta... ;P

Minä olen läksyni oppinut, enkä pystyisi enää olemaan liialti tietynlaisten ihmisten seurassa.....ainakaan niin, että sellaiset olisivat ihan lähellä tai liian lähipiirissä, eli olisi pakko olla paljon tekemisissä......SiperiaOpettaa ja jättää SelkäranganYtimeen jälkensä.... ;P

Ymmärrän tosin muiden kokemuksiakin paremmin omien koettelemuksieni takia....vaikka tietyt piirteet ovat aina minussa olleet, niin omat kokemukset avartavat maailmaa ja auttavat ymmärtämään erillaisia asioita vielä paremmin.....samoin tämän takia on vielä helpompi seurata mitä kaikkea ympärillä oikeasti tapahtuu....ja ymmärän myös, että asiat eivät aina ole sitä, mitä pikaisella vilkaisulla voisi olettaa....jne...jne..jne.. ;P

Nainen voi olla myös sellaisessa "tilassa" tällä hetkellä, että asiat ovat kaikkea muuta, kuin helppoja ja yksinkertaisia hänelle......ja voisin jopa väittää, että tuollaisten tapahtumien jälkeen näin on......ei välttämättä edes tiedä, mikä on ylös ja mikä alas..yms...

Ja kaiken tämän päälle sitten vielä siinä asemassa, että vaikka hän olisi täysin normaali tilassa, niin voisi olla todella vaikea päästä ulos tuosta, vaikka haluaisikin....

Ei voi tietää....enkä voi sanoa, että nainen olisi kaikkea hyvää yms.....mutta kuitenkin....