Annatteko naiset pillua minulle tänään kun tulen baariin? Olenhan kiltti ja kunnollinen mies joten teidän pitää antaa mulle pillua?
Viikonloppu
21
247
Vastaukset
- kaijakaasaa
Tauteja jaossa enemmän kuin laki sallii.
- naiseteiikinäopi
Aivan varmasti niiltä jännämiehiltä, joiden mukaan naiset lähtevät, on tauteja tarjolla. Kiltti, kunnollinen ja vastuullinen mies olisi täysin terve mutta kun siinä jännämiehessä on vaan sitä "jotain" mitä nainen haluaa. Ja maanantaina on naisen kukkaro tyhjä silmä musta.
- pohdiskelija-
naiseteiikinäopi kirjoitti:
Aivan varmasti niiltä jännämiehiltä, joiden mukaan naiset lähtevät, on tauteja tarjolla. Kiltti, kunnollinen ja vastuullinen mies olisi täysin terve mutta kun siinä jännämiehessä on vaan sitä "jotain" mitä nainen haluaa. Ja maanantaina on naisen kukkaro tyhjä silmä musta.
Onko se niin, että sukupuolitaudit lisäävät kemian tunnetta?
- naiseteiikinäopi
pohdiskelija- kirjoitti:
Onko se niin, että sukupuolitaudit lisäävät kemian tunnetta?
Luultavasti näin on. Nainen aistii että mies on ne taudit joltain toiselta naiselta saanut joten hänkin sitten tätä miestä tavoittelee ja haluaa.
- pohdiskelija-
naiseteiikinäopi kirjoitti:
Luultavasti näin on. Nainen aistii että mies on ne taudit joltain toiselta naiselta saanut joten hänkin sitten tätä miestä tavoittelee ja haluaa.
Monien liemien mies siis kyseessä. Mahtaako ne taudit aiheuttaa jotain muutoksia miehen ominaistuoksuun joka saa pikkarit kostumaan?
- KaijaKokkeli
Tämän palstan perusteella kiltit ja kunnolliset ovat niitä viimeiseen asti vältettäviä. Vastaavaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja sen ihannointia en ole tavannut muualla kuin täällä.
Niin ja ne väkivallalla uhkailevat ja väkivallan ihannointia harrastavat ovat palstalla kaikki miehet ja sellaiset miehet ovat sinun mielestäsi kilttejä ja kunnollisia jotka tuollaista harrastavat tai noin ajattelevat väkivallasta?
- kysyn-vaan
Antaahan naiset väkivaltaisille miehille pillua joten miksi sitten ei ätmeille antaisi?
Mutta naistekin ihannoi väkivaltaa koska antavat jännämiehille pillua. Ne jännämiehet on vieläpä tuomittu oikeudessa. Minua ei ole tuomittu edes karkkivarkaudesta koskaan enkä ole oikeudessa ollut syytettynä. Olen siis kunnollinen ja turvallinen mies. Minä sentään pyydän pillua rehellisesti enkä raiskaa naista kuten tuon jutun jännämies.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/miesta-epaillaan-raiskauksesta-lyottaytynyt-paihtyneiden-naisten-seuraan-aiemmin/5904430- mies34--
Atm32 kirjoitti:
Mutta naistekin ihannoi väkivaltaa koska antavat jännämiehille pillua. Ne jännämiehet on vieläpä tuomittu oikeudessa. Minua ei ole tuomittu edes karkkivarkaudesta koskaan enkä ole oikeudessa ollut syytettynä. Olen siis kunnollinen ja turvallinen mies. Minä sentään pyydän pillua rehellisesti enkä raiskaa naista kuten tuon jutun jännämies.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/miesta-epaillaan-raiskauksesta-lyottaytynyt-paihtyneiden-naisten-seuraan-aiemmin/5904430Se mies on varsinainen gentleman mutta niinhän jännämiehet aluksi ovatkin kunnes saavat naisen luottamuksen.
Missitkin antaa jännämiehille pillua. Luulin missejä fiksuiksi mutta olin väärässä.
- puhuit.itsesi.pussiin
Kiltit ja kunnolliset miehet ei etsi baarissa pillua.
- ei.naisetkaan
Eikä kiltit ja kunnolliset naiset anna pillua kuin vain ja ainoastaan kilteille ja kunnollisille miehille. Ja silloinkin vain ja ainoastaan kun ollaan hieman tutustuttu ja päätetty jatkaa tutustumista yhdessä, eli molemmista tuntuu siltä, että voisivat olla toisilleen sopivia suhteeseen.
ei.naisetkaan kirjoitti:
Eikä kiltit ja kunnolliset naiset anna pillua kuin vain ja ainoastaan kilteille ja kunnollisille miehille. Ja silloinkin vain ja ainoastaan kun ollaan hieman tutustuttu ja päätetty jatkaa tutustumista yhdessä, eli molemmista tuntuu siltä, että voisivat olla toisilleen sopivia suhteeseen.
Eikun sitten vaan pyhäkouluvaatteet päälle ja heilastelemaan kesysti ja sivistyneesti.
- aikuinenmies-
Saan tänään pillua 18 v naiselta.
- Neiti-Nainen
Annan varmasti pillua jos tulet iskemään.
- JuuriTuollaisia
Juuri tuollaisia ne naiset aina ovat.
- Hihulihii
Pyytäisit rakkautta.. -> parisuhde ja sitä pimppiä vois tulla kylkiäisinä kaupan päälle ;)
Toki jos vain ne jännäjennat kiehtoo niin saahan sitä pelkkää reikääkin yrittää realistina.
Kiltti & kunnollinen nainen ei baariin eksyessäkään mene heti sänkyyn..- Sad-But-true
Nainen ei osaa rakastaa vaan ne jakaa pillua kaikenlaisille miehille just baari illan jälkeen.
- kaiihastellasaa
Kyllä näin on.
- ghfthtfth
Sad-But-true kirjoitti:
Nainen ei osaa rakastaa vaan ne jakaa pillua kaikenlaisille miehille just baari illan jälkeen.
Taloustieteen termit ovat muutenkin kovassa huudossa, niin
> kertapanos isolla riskillä ->> jännäjenna lähtee baarista mukaan tai sitten ei lähde
> tasainen pienempi panos pienellä riskillä > kun riittävän pitkää riiaa, niin kyllä nainen suostuu. Naisella kestää pidempään rakastua.
"They were then asked how far into a relationship they got before they openly declared their emotions.
The results, published in the Journal of Social Psychology, showed men were more likely to fall in love within a few weeks, while most women said it took several months.
/ http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2054581/Men-quickest-say-I-love-Study-reveals-MEN-real-hopeless-romantics.html
Niin, ja se sopivan humalan kokeilu, että seksihalujen yhteensopivuus selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla216614- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480