Nainen ylistää väkivaltaista jännämiestään.

Atm32

29

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MApostoli

Uskokaa jo, jännäjennat ja -jampat ovat oma ihmislajinsa ja perustahvot toinen. Seksi- ja parisuhdemarkkinat jaetaan syystä erilleen.

• aisurit.kiittää

Niin täällä on sanottukin, että "aisurille jämät". Näin se menee.

• Mapostoli
        aisurit.kiittää kirjoitti:

Niin täällä on sanottukin, että "aisurille jämät". Näin se menee.

Onko tasainen kotiin jäävä aisurinainen aisuri, jos ei valitsekaan mieheksi seksi-MA:ltaan korkeaa ytmiä, vaan aisurimiehen?

Luulin aisurin viittavaan hyväksikäyttämiseen eikä suinkaan tasaiseen luonteeseen irtosuhteista pidättäytymiseen.

• Mapostoli kirjoitti:

Onko tasainen kotiin jäävä aisurinainen aisuri, jos ei valitsekaan mieheksi seksi-MA:ltaan korkeaa ytmiä, vaan aisurimiehen?

Luulin aisurin viittavaan hyväksikäyttämiseen eikä suinkaan tasaiseen luonteeseen irtosuhteista pidättäytymiseen.

Kai tuossa tarkoitettiin sitä, että jos nainen juoksee juoksujaan jännäjamppojen kanssa ja sitten hakee parisuhteeseen erillaista miestä..... ;P

Niinhän jotkut jännä/panojampatkin haluavat itselleen erillaisen naisen mielellään parisuhteeseen......aika monetkin taitavat haluta.... ;P

• MApostoli
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Kai tuossa tarkoitettiin sitä, että jos nainen juoksee juoksujaan jännäjamppojen kanssa ja sitten hakee parisuhteeseen erillaista miestä..... ;P

Niinhän jotkut jännä/panojampatkin haluavat itselleen erillaisen naisen mielellään parisuhteeseen......aika monetkin taitavat haluta.... ;P

Juu, tämä on tiedossa: että joillekuille ei riitä yksi, vaan halutaan "varma nakki" kyökkiin tai töihin rahaa hankkimaan, ja vietetään itse villiä elämää muualla.

Mutta jos se kyökissä kyhjöttävä valitseekin sen rahanhankkijan. Niin onko kyseessä edelleen aisuri? Hyväksikäyttöähän ei tapahdu. Eli kun kaksi parisuhdeMA:ltaan korkeaa ihmistä valitsee toisensa?

• MApostoli kirjoitti:

Juu, tämä on tiedossa: että joillekuille ei riitä yksi, vaan halutaan "varma nakki" kyökkiin tai töihin rahaa hankkimaan, ja vietetään itse villiä elämää muualla.

Mutta jos se kyökissä kyhjöttävä valitseekin sen rahanhankkijan. Niin onko kyseessä edelleen aisuri? Hyväksikäyttöähän ei tapahdu. Eli kun kaksi parisuhdeMA:ltaan korkeaa ihmistä valitsee toisensa?

"Mutta jos se kyökissä kyhjöttävä valitseekin sen rahanhankkijan."

Kymältä ja laskelmoivalta kuulostaa minulta......mitäs jos puhuttaisiin Rakkaudesta?....Kerro minulle mitä siitä tiedät ja miten sen käsität?... ;P

Äläkä välitä minusta....taidan olla OutoLintu.....ja varmaan olenkin...ja olen...tai jotain... ;P

Monelle varmaan kelpaa tuokin ratkaisu... riippuu tosin hieman siitä, mitä se pitää kokonaisuudessaan sisällään.

En vain itse usko siihen, että kylmä ja lämmin sopii toisilleen pidemmän päälle.....kaksi kylmempää, sekä laskelmoivempaa ovat mielestäni parhaat toisilleen ja kaksi lämpimämpää ja rakastavaisempaa taas toisilleen....

"Rakkautta" on niin monenlaista........mutta itselle vain se yksi Rakkaus on oikeaa rakkautta....toiselle taas toinen jne.... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Mutta jos se kyökissä kyhjöttävä valitseekin sen rahanhankkijan."

Kymältä ja laskelmoivalta kuulostaa minulta......mitäs jos puhuttaisiin Rakkaudesta?....Kerro minulle mitä siitä tiedät ja miten sen käsität?... ;P

Äläkä välitä minusta....taidan olla OutoLintu.....ja varmaan olenkin...ja olen...tai jotain... ;P

Monelle varmaan kelpaa tuokin ratkaisu... riippuu tosin hieman siitä, mitä se pitää kokonaisuudessaan sisällään.

En vain itse usko siihen, että kylmä ja lämmin sopii toisilleen pidemmän päälle.....kaksi kylmempää, sekä laskelmoivempaa ovat mielestäni parhaat toisilleen ja kaksi lämpimämpää ja rakastavaisempaa taas toisilleen....

"Rakkautta" on niin monenlaista........mutta itselle vain se yksi Rakkaus on oikeaa rakkautta....toiselle taas toinen jne.... ;P

Pahoittelut typoista.....polla jähmää taas... ;D

• Markku_DI

Nuo tuollaiset ovat vähän hankalia jälkeenpäin. Minun Tanjallani on ex-miehensä nimi sydämen sisään tatuoituna vasemman rintansa yläosaan ja on käynyt niinkin että minuakin on ennestään tuntemattomien toimesta sitten kutsuttu väärällä nimellä sen perusteella. On ollut hieman kiusallista korjata "Ei kun minä olen Markku, diplomi-insinööri", ne vieraammat on sitten olleet vähän vaivaantuneita. Olen vähän vihjaillut Tanjalle että siihen voitaisiin korjata minun nimi mutta hän ainakin viimeksi sanoi pelkäävänsä neuloja eikä mielellään siksi siihen lähtisi.

• Jo tuo tatuoiminen kertoo tietynlaisesta idiotismista.

• Heh, neulakammoinen on siis tatuoitu tajuttomana? x)

Ainoat nimet mitä ikinä voisin ajatella ihollani, olisi omat lapset. Elämä kun on raadollista, niin puoliso voi muuttua exäksi ja kiva sitten kun nimi killuu siinä. Noup. Eri asia, jos puoliso on vaikka kuollut ja haluaa kantaa hänen nimeään kunnianosoituksena/muistona ihollaan. Toki kyllä rakas ihminen kulkee sydämessä ja mielessä mukana niin kauan, kun muistelevat itse elää ja muistelee, ilman tatuointiakin. :)

• helgamies

Jännämiehen tarjoamat naisen seksuaalisuutta käyttävät palvelut nyt vaan on niin uskomattoman hyvää naiselle.

• väärätmallit

nainen näyttää siltä, että sitä on hakattu ensin lapsuudenkodissa ja nyt omassa kodissa.

Se on se tuttuus, jonka näki "ihannemiehessään". Se "rakkaus" on läheisriippuvuutta ja vääristynyttä rakkauskäsitystä. Se on hakattu häneen.

Valitettavasti naisella ei ole pitkä elinajanodote. Olisko aika poisoppia?

• Niin oot sata varma, että tuolla naisella on oikeasti helppo päästä tuosta liivikaverista eroon ihan tuosta vain?.... ;P

.......ootko ihan varma siitä, että on "läheisriippuvainen"?....eikä pienintäkään mahdollisuutta siihen ettei ole, vaan voi olla monimutkaisempi homma kyseessä, eli naisella on vain huonoja vaihtoehtoja valittavana ja sitä ei välttämättä tiedä mikä on huonoin vaihtoehto?.... ;P

Voihan se olla, että naisella ei edes ole oikeasti vaihtoehtoja, kuin vain yksi.....

En lähtisi syyttelemään Välttis ihan noin heppoisin perustein.....voit meinaa potkia tällä hetkellä maassa makaavaa.....

• helgamies

Niin oot sata varma, että tuolla naisella on oikeasti helppo päästä tuosta liivikaverista eroon ihan tuosta vain?.... ;P

.......ootko ihan varma siitä, että on "läheisriippuvainen"?....eikä pienintäkään mahdollisuutta siihen ettei ole, vaan voi olla monimutkaisempi homma kyseessä, eli naisella on vain huonoja vaihtoehtoja valittavana ja sitä ei välttämättä tiedä mikä on huonoin vaihtoehto?.... ;P

Voihan se olla, että naisella ei edes ole oikeasti vaihtoehtoja, kuin vain yksi.....

En lähtisi syyttelemään Välttis ihan noin heppoisin perustein.....voit meinaa potkia tällä hetkellä maassa makaavaa.....

Nainen tatuoi ikuisen rakkautensa käteensä.

• helgamies kirjoitti:

Nainen tatuoi ikuisen rakkautensa käteensä.

Oletko ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa ja tuollaisen henkilön naisena?.... ;P

Niimpä....en minäkään jo sen takia mahdottomuus, kun olen mies.... ;D

Olisiko ollut että.silleen ja joku muukin palstalla, jotka on hieman aukaissut näitä juttuja....mitä tulee näihin jattereihin ja heidän toimintatapoihin......pysyn näkökannassani.....asiat eivät monesti ole Välttis niin yksinkertaisia miltä ne voivat näyttää tietämättömien silmissä..... ;P

Jos ei kaikkea tiedä ja/tai ole itse kokenut, niin..... ;P

• Ikis__M

Oletko ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa ja tuollaisen henkilön naisena?.... ;P

Olisiko ollut että.silleen ja joku muukin palstalla, jotka on hieman aukaissut näitä juttuja....mitä tulee näihin jattereihin ja heidän toimintatapoihin......pysyn näkökannassani.....asiat eivät monesti ole Välttis niin yksinkertaisia miltä ne voivat näyttää tietämättömien silmissä..... ;P

Niin ei ole yksinkertaista mutta jos on ajautunut suhteeseen ja on siinä pakosta niin kai se tulisi keksiä ulospääsyä ennemmin kuin postailla rakkausviestejä faceen. Jotenkin on semmoinen fiilis että tuo nainen on kuitenkin ihan tosissaan jännänsä kanssa, jännä saa aina anteeksi tekemänsä virheet. Juuri tuo myötätuntoinen ajattelutapa saa sitten uskomaan kun sinunkin liiveihin ui joku elättäjää etsivää nainen joka oli niiiiin kaltoin kohdeltu siinä edellisessä suhteessaan, sinä säälit ja otat kantaaksesi kaikki taakat vaikka se akka vaan pelaa pelejään.

• Ikis__M kirjoitti:

Niin ei ole yksinkertaista mutta jos on ajautunut suhteeseen ja on siinä pakosta niin kai se tulisi keksiä ulospääsyä ennemmin kuin postailla rakkausviestejä faceen. Jotenkin on semmoinen fiilis että tuo nainen on kuitenkin ihan tosissaan jännänsä kanssa, jännä saa aina anteeksi tekemänsä virheet. Juuri tuo myötätuntoinen ajattelutapa saa sitten uskomaan kun sinunkin liiveihin ui joku elättäjää etsivää nainen joka oli niiiiin kaltoin kohdeltu siinä edellisessä suhteessaan, sinä säälit ja otat kantaaksesi kaikki taakat vaikka se akka vaan pelaa pelejään.

DontWorry....olen ollut liian Naivi&SiniSilmäinen....mutta... ;P

Minä olen läksyni oppinut, enkä pystyisi enää olemaan liialti tietynlaisten ihmisten seurassa.....ainakaan niin, että sellaiset olisivat ihan lähellä tai liian lähipiirissä, eli olisi pakko olla paljon tekemisissä......SiperiaOpettaa ja jättää SelkäranganYtimeen jälkensä.... ;P

Ymmärrän tosin muiden kokemuksiakin paremmin omien koettelemuksieni takia....vaikka tietyt piirteet ovat aina minussa olleet, niin omat kokemukset avartavat maailmaa ja auttavat ymmärtämään erillaisia asioita vielä paremmin.....samoin tämän takia on vielä helpompi seurata mitä kaikkea ympärillä oikeasti tapahtuu....ja ymmärän myös, että asiat eivät aina ole sitä, mitä pikaisella vilkaisulla voisi olettaa....jne...jne..jne.. ;P

Nainen voi olla myös sellaisessa "tilassa" tällä hetkellä, että asiat ovat kaikkea muuta, kuin helppoja ja yksinkertaisia hänelle......ja voisin jopa väittää, että tuollaisten tapahtumien jälkeen näin on......ei välttämättä edes tiedä, mikä on ylös ja mikä alas..yms...

Ja kaiken tämän päälle sitten vielä siinä asemassa, että vaikka hän olisi täysin normaali tilassa, niin voisi olla todella vaikea päästä ulos tuosta, vaikka haluaisikin....

Ei voi tietää....enkä voi sanoa, että nainen olisi kaikkea hyvää yms.....mutta kuitenkin....

• helgamies

Valitettavasti minulla ei ole kiimavittua. Joten naisten kokemaa kiimaa jännämiehiä kohtaan en siis pysty ymmärtämään kuin etäisesti;)

• rytygho
        Ikis__M kirjoitti:

Se on ihan perus psykologiaa, että kun ihminen ei pääse jostain epämiellyttävästä asiasta eroon, hän yrittää ajatella sen positiivisemmaksi.
        Ihmiset tavallaan tekevät sitä jatkuvasti, työpaikalla ja kotona. Sillä kestetään arjen paineet, eikä kyseenalaisteta liikaa. Se on ihan hyväkin asia normaalissa parisuhteessa, jotta ei heti luovuteta kun puoliso ja omat lapsetkin ottavat päähän niin paljon että ne vois vaikka myydä markkinoilla.
        Mutta tällaisessa väkivaltatilanteessa pitäisi ymmärtää, ettei nyt ole tavallisesta elämäntilanteesta kyse. Mutta koitapa puhua rakastuneelle järkeä. Rakastunut ei muutenkaan kuuntele mitään järkipuhetta ja kun siinä on vielä ns. Tukholman syndrooma päällä, ei ole mitään tehtävissä. Hän on täysin orjan asemassa nyt ja sille ei kukaan mitään mahda. Tästä ei kyllä hyvä seuraa..

• rytygho kirjoitti:

Se on ihan perus psykologiaa, että kun ihminen ei pääse jostain epämiellyttävästä asiasta eroon, hän yrittää ajatella sen positiivisemmaksi.
        Ihmiset tavallaan tekevät sitä jatkuvasti, työpaikalla ja kotona. Sillä kestetään arjen paineet, eikä kyseenalaisteta liikaa. Se on ihan hyväkin asia normaalissa parisuhteessa, jotta ei heti luovuteta kun puoliso ja omat lapsetkin ottavat päähän niin paljon että ne vois vaikka myydä markkinoilla.
        Mutta tällaisessa väkivaltatilanteessa pitäisi ymmärtää, ettei nyt ole tavallisesta elämäntilanteesta kyse. Mutta koitapa puhua rakastuneelle järkeä. Rakastunut ei muutenkaan kuuntele mitään järkipuhetta ja kun siinä on vielä ns. Tukholman syndrooma päällä, ei ole mitään tehtävissä. Hän on täysin orjan asemassa nyt ja sille ei kukaan mitään mahda. Tästä ei kyllä hyvä seuraa..

Todella hyvin kommentoitu......asiantuntevaa kirjoitusta KaikinPuolin.... ;P

• Rose_91
        rytygho kirjoitti:

Tosi hyvä kommentti. Lisäisin vielä, että kun ihmiselle tapahtuu jotain traumaattiista (varsinkin oman rakkaan toimesta) niin ensimmäinen reaktio on usein epäusko. "Ei minulle voi käydä näin." "Ei hän olisi voinut tehdä niin." Epäuskon takia alkaa myös vähätellä tilannetta ja sitten syyttää itseään, koska on mielelle liian raskasta uskoa, että oma rakas olisi tehnyt jotain niin kamalaa. Tämä voisi myös aiheuttaa sen, että ainakin ensimmäisen kerran jälkeen antaa anteeksi ja yrittää korjata suhteen.

• Se on syntynyt siis 57. päivä 19.kuukautta vuonna 81.

• ruma-ätmi

Palsta totuus tuossakin toteutui. Minä niin tovon että se missi saa turpaan vielä siltä jännämieheltään jotta saisin kertoa naisille palsta totuudesta.

• Ihanaaihanaa

SÄ OOT VAAN KATEELLINEN TODELLISTA RAKKAUDESTA!

TE HALUATTE VAIN TYLSIÄ SISAR-VELI SUHTEITA!

KEMIA ON TÄRKEÄÄ!

TOLLAISET RIPULIHOUSUT ANSAITSE MITÄÄN!

MÄ HALUUN MIEHEN ISOLLA M:LLÄ JOKA ARVOSTAA JA KUNNIOITTAA MUA NAISENA JA HUOMIOI, PIEKSÄÄ SITTEN JÄLKIKÄTEEN ETTÄ OPIN LÄKSYNI JA KOSTUTAN PÖKSYNI.

• kaitrollatasaa

Kiva trolli.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Vittu saatana teitä naisia. Olette saatanan idiotteja

• Ei se noin tule jatkumaan. Tulee vielä käänne ja se käänne on kylmää kyytiä kaikin mahdollisin tavoin. Itsetutkiskelua, syytöksiä, pettymystä, katumusta, vihaa, surua jne jne. Koko paska kaatuu vielä niskaan.

• Eräkettu

Jotku naiset tykkää kun vähän myllyttää..

Naisethan noin niinkuin yleensä tykkää alistua.

• Olen sitä mieltä myös että se missi saa vielä katua päätöstään jatkaa suhdetta. Jännämies ei muutu vaan jossain vaiheessa siltä menee hermot ja se hakkaa missin kuoliaaksi. Siihen on selvä syy että on jännämies ja se on että jännämies on luonteeltaan paska ja sitä ei voi parantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe