http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/temptation_island_ida_pettamisestaan_tiesin_etta_roopesta_tuntuu
On kyllä todella tyhmää selittää että kun toinen pettää niin sitten on oikeus pettää myös. Miksei vaan eroa ja aloita uutta suhdetta.
Kostatko pettämisen jos sinua petetään
45
560
Vastaukset
- Terapia_kesken
Roope pääsi syylästä eroon. Iida teki ittestään julki huoran.
Stube yritti stumpata sitä hanuriin. :) Jotkut harrastaa tuota....minulla se olisi kerrasta poikki....eli ero ja suru.....suru vain siksi, että miksi..... :`(......ei toista voisi enää haluta, arvostaa ja kunnioittaa....itse en pystyisi, koska jos itse pettäisin, niin en pystyisi enää arvostamaan ja kunnioittamaan edes itseäni....tämä siis vain teoreettista, koska en pystyisi, joten ei tarvitse asialla vaivata päätä sen enempää.... ;P
- helgamies
Normaalissa parisuhteessa petetään aina silloin tällöin. Asia on siis täysin normaali.
- PalstaTrolli
Älä suostu patriarkaatin uhriksi ja anna miessikojen polkea oikeuksiasi!
Naisen seksuaalisuuden rajoittaminen on yksikäsitteisesti kansainvälisen lain ja ihmisoikeussopimusten vastaista.
Tämän seurauksena miehen tulee hyväksyä naisen seksuaalinen itsemääräämisoikeus ja se, että ketään ei todellakaan voi enää 2000-luvulla omistaa.
Mikäli mies yrittää sanallisesti tai muuten estää sinun ihmisoikeuksien mukaista elämääsi ja toteuttaa seksistisä väkivaltaa erossa, sinun kuuluu saada siitä korvaus.
Muistathan, että väkivallan muotoja ovat myös taloudellinen ja henkinen väkivalta.
Esimerkiksi elintasosi aleneminen miehen lähtemisen vuoksi on väkivaltaa. Tai se, että mies huutaa sinulle tai esittää ihmisoikeuksien vastaisia ajatuksia henkistä väkivaltaa ja vihapuhetta.
Taistelkaa oikeuksistanne, siskot!
- vitun.lutkat
Naiset pettää koska ain löytyy joku komeampi mies.
- niioon
miehet pettää, ain löytyy joku kaunotarpano
- Niitti333
Vai että aina löytyy kaunotarpano?! No nyt ätmit äimistyy!
Hahhah! Mikä kommentti.
- Ujoatm27v
Olis se paljon tyylikkäämpää lopettaa suhde ensin eikä tuollaisella lapsellisella tavalla lähteä kostamaan pettämällä toista ja perustella pettämistä sillä kun toinen ensin.
Järkevät ihmiset ei tosiaankaan petä vaan eroaa ensin ja vasta sitten etsii uuden kumppanin tai elää vaikka ilman kumppania loppuikänsä jos ei hyvää löydy. No mut lortto mikä lortto. - mies.mies-
En kostanut vaikka minua petettiin.
Juu ei se mitään hyödytäkään. Jos itsekin olisin pettänyt aina kun mua on petetty, olisi mulla valtava määrä katkeria kostoja blakkarissa. Ei mitään järkeä tahrata itseään moisella.
Miksi pitäisi alentua samaan ja tehdä itsestäänkin "tyhmä"? Riittää, että toinen tyhmäili suhteen pettämisellään luottokelvottomaksi. Ei omaa selkärankaa tarvitse katkaista, jos toisella nikamat on velliä.
Olen kyseistä Temptation Islandia katsonut yhden puolittaisen jakson ja en kyllä ymmärrä koko ohjelman viihteellisyysarvoa.
- Naisiasialooseri1
Jos nainen pettäisi minua noin, paloittelisin hänet mottorisahalla.
- Älä_pelkää
Huoli pois. Et pääse koskaan parisuhteeseen, joten et joudu koskaan kokemaan pettämistäkään.
- Ujoatm27v
Texas Chain Saw Massacre. :D
- onko.näin
Mutta sinähän saat pettää vapaasti, kun olet mies.
- parisuhdetuolla
tää on sinkku palsta
- Eräkettu
Jos nyt kerranki olis sellasessa suhteessa että kiinnostais vittuakaan mitä se ämmä tekee...
Pistäsin vaan suhteen poikki.. Mulla ei nuo pettämisen kostohommat kiinnosta vittuakaan..
Eikä kiinnosta "kielletty hedelmä" pettäminenkään..
Miehän vittu teen mitä mie ite haluan.. - parisuhteessa-
Nuoret naiset pettää ja vanhemmat naiset on uskollisia. Kolmesti minua petettiin parikymppisenä. Nykyinen kumppani ei ole pettänyt kun olen ollut sen kanssa 5 vuotta. Pettäminen johtuu kai useimmiten läheisyyden puutteesta ja sitä tässä suhteessa on tarpeeksi.
- joopajoo-
Tiedän useita vanhempia naisia jotka ovat pettäneet jopa avioliitossa jossa on alaikäisiä lapsia. Ei ole ollut kyse läheisyyden puutteesta toisen osapuolen puolelta vaan nainen on itse janonnut huomiota muilta eikä ole itse ottanut vastaan läheisyyttä ja huomiota mieheltään.
Eipä tuo mielestäni ikään liity mitenkään. Luonteeseen pelkästään. Joku oikeuttaa itselleen pettää ja joku ei. Luulenpa, että sellaiset helposti ihastuvat ja impulsiiviset herkemmin retkahtaa.
- Ujoatm27v
Melko sinisilmäinen ajatus ettei muka vanhemmat naiset harrastaisi pettämistä tilaisuuden tullen siinä missä nuoremmatkin.
Itsekkin joskus kirjoittelin yli viisikymppisen naimisissa olevan naisen kanssa joka myönsi että olisi valmis pettämään miestään ja piti sitä vieläpä täysin normaalina asiana. - Ujoatm27v
Ujoatm27v kirjoitti:
Melko sinisilmäinen ajatus ettei muka vanhemmat naiset harrastaisi pettämistä tilaisuuden tullen siinä missä nuoremmatkin.
Itsekkin joskus kirjoittelin yli viisikymppisen naimisissa olevan naisen kanssa joka myönsi että olisi valmis pettämään miestään ja piti sitä vieläpä täysin normaalina asiana.Tietysti perusteli asiaa sillä että hänellä on oikeus pettää koska hänen miehensä on aikanaan pettänyt häntä ensin.
- uoiuiuo
Ujoatm27v kirjoitti:
Itsekkin joskus kirjoittelin yli viisikymppisen naimisissa olevan naisen kanssa joka myönsi että olisi valmis pettämään miestään ja piti sitä vieläpä täysin normaalina asiana.Kaveri on pannut useampaakin vanhempaa rouvaa. Viimeksi kertoi että pani juuri jotain rouvaa jossain mökillä. Sen pariskunnan mökillä siis.
- Ujoatm27v
uoiuiuo kirjoitti:
Kaveri on pannut useampaakin vanhempaa rouvaa. Viimeksi kertoi että pani juuri jotain rouvaa jossain mökillä. Sen pariskunnan mökillä siis.
Voi olla että minäkin olisin pannut jos ei olisi moraali näin korkealla tasolla.
- Kjfjjjk
K-strategia ja R-strategia.
- parisuhteessa-
En ole edes ollut naisen kanssa kun itse olin sinkku ja nainen seurusteli ja nainen ehdotteli seksiä niin en lähtenyt. Varattuja en pane vaikka olisi mahdollisuuksia ollut.
- äijä33
Kostin kun olin 17 vuotias. Seurustelin yhden tytön kanssa ja meidän piti harrastaa seksiä ekan kerran, se tyttö oli neitsyt ja minäkin olin. No se tyttö pani jotain vitun miestä maauimalassa ja sitten kostin kun panin tän tytön kaveria joka oli neitsyt.
- että.silleen
Enhän mä edes pystyisi siihen; kostoon!
Minä jättäisin miehen ja olen jättänytkin sen asian vuoksi ja tulen jättämään jos se joskus vielä kohdalleni satuu. Mä en pysty luomaan fyysistä suhdetta mieheen ennen voimakasta tunnesidettä, ja sen luomiseen mulla menee aikaa.
Mulla on pakko olla hyvä luottamus mieheen... turvallinen olo hänen läheisyydessään jotta voin haluta häntä intiimisti. Pientä ihastumistahan se on aluksi, vaan sen on voimistuttava haluksi asti ennen kuin ... niin no; antaudun himolle.
Sen himon menetys tapahtuu kyllä kertarysäyksellä ja tuntuu pieneltä kuolemalta, jos parini pettää minut; en mä pääse sen asian yli mitenkään. Kaikki luottamus on silloin mennyt ja kupla pujennut...illuusio kadonnut! The end. Goodbye!- NäinJuuri
Tämä.
- Ikis__M
Noin sen pitää mennä. "Kosto" panemalla itsekin jotain toista on turhaa koska ei se tuo sitä särkynyttä onnea takaisin, Ainoa toimiva vaihtoehto on tuo The end. Goodbye!
- Kostaja_Kansasista
Kosto on suloista!
- atännä
En ymmärrä "silmä silmästä, hammas hampaasta" -toimintamallia. Silloin on itse vähintään yhtä huono ihminen kuin se toinenkin, jos lähtee heittelemään sontaa sillä verukkeella kun toinenkin tekee niin. Oli sitten kyse vieraasta seksikumppanista tai jostain muusta.
"Miksei vaan eroa ja aloita uutta suhdetta."
Niin, voi erota tai pyrkiä korjaamaan sen mikä on korjattavissa jos enää on. Uudella suhteella ne haavat eivät parane, kyllä ne ikävät asiat pitäisi kaikki käsitellä läpi ennen kun aloittaa mitään uutta. - Ritabe
Toi Iida on kyllä tosi nolo tapaus. Sen isän pitäs kuunnella ja katella noi nussimiset. Ehkä ois käyttäny kortsua kun sitä teki. Iida on just sellanen pissis ja oikeesti lapsellinen,ei tajua et nää tv panot jää elämään nettiin ja tulee varmasti vastaan aikuisena. Myös läheiset ne näkee. Tää Stube myös analin mankumisellaan jää nettiin ja kuka täyspäinen nainen sellasen tv panon haluaa.
- Pikkurouva69
Simpanssinaaraat elävät laumoissa ja tarvitsevat parittelua n. 35 eri uroksen kanssa, jotta tulisivat raskaaksi. Naiset polveutuvat simpanssinaaraista. Nykyään naiset paneskelevat puolen kylän väen kanssa, ihan niin kuin esi-äitinsä. Ajat eivät ole muuttuneet mihinkään ja kaikki naiset pettävät miehiään ihan niin kuin simpanssitkin ovat aina tehneet. Jotkut julkkisnaiset ovat ehkä jääneet kiinni salapanoistaan, mutta kiinni jäävät vain kaikkein tyhmimmät: suurin osa naisista osaa hymyillä kauniisti miehensä edessä. Pettäminen on naisilla geeneissä, se on kivaa! Eikä pettämisessä ole tänä päivänä kyse enää mistään lisääntymisestä, parhaimman siittiön / elättäjän etsimisestä, vaan jostakin ihan muusta ihmeellisestä maailmasta.
Tänä päivänä myös tekninen kehitys on tuonut salarakkauden ylläpidolle aivan uudet, uskomattoman hienot mahdollisuudet! Autojen istuimien nopea vaakatasoon säätäminen, autojen parantunut tilavuus ja nykyään hyvä jousitus ovat kehittyneet huimasti sitten 60-luvun, puhumattakaan facebookista ja muusta somesta, gsm-paikannuksesta ym. Seksi salarakkaan kanssa autossa on nykyään parempaa, kuin koskaan enen. Minun salarakkaallani on tällainen tilava auto, jossa etupenkit saa nopeasti vaaka-asentoon, kun olemme jälleen lounastauolla hyväksi havaitullamme, rauhallisella parkkiksella. Lisäksi puhelimella voi nykyään näppärästi sopivalla sovelluksella gsm-paikannuksen avulla seurata aviomiehen liikkeitä, ettei tule hups, ylläreitä kesken ihanien kuumien hetkien lounastauolla salarakkaan autossa...Puhumattakaan kaikista nykyajan ihanista ja helposti hankittavista apuvälineistä. Viimeksi salarakkaani nai minua mieheni ollessa työmatkalla, otti minua takaapäin ja samaan aikaan hieroi dildolla klitorista, että teki hyvää! Pillu hellänä sitten menin hymysuin kotiini sunnuntaina.. :-).
Puhelimella voi muuten helposti videoida vastavaloon ilman tunnistautumisen vaaraa vaikka päiväpanon tai suihinoton salarakkaan kanssa ja kas, näitä reality-videoita on netti jo nyt pullollaan! Jokainen eläintieteilijä ja biologi tietää meidän naisten tällaisen käyttäytymisen, mikä tässä meidän viehtymyksessä pettämiseen nyt on niin kauhean ihmeellistä? Kaikki naiset haluavat pettää, mutta suurin osa ei tunnusta sitä edes itselleen. Siitä huolimatta kaikki naiset haluavat pettää. ;-D
Me emme vain tietenkään halua kertoa sitä ääneen julkisesti, ettei menisi maine ja mies / naapurit/ sukulaiset /työkaverit tästä aina kiltin Pikkurouvan ja kuuliaisen Sihteerikön pikku salaisuudesta kovin, kovin järkyttyisi :-D :-D :-D- 89890
Noita naisia on paljon. Hyvin kuvainnollista esimerkiksi reissut työ tai harraste porukan kanssa kun monella reissulla ainakin joku naisista pettää kumppaniaan jos ei porukkaan kuuluvan kanssa niin sitten ulkopuolisen. Sitten kotimatkalla leperrellään kumppanille kuinka on ollut ikävä tai jotain muuta. Ei voi kuin ihmetellä. Tosin syyllistyy siihen miehetkin mutta kunhan sanoin.
- että.silleen
Veikkaan Pikkurouva69:n olevan kovin kitkerän happaman...setämiehen!
Perustelen sen tällain: Yksikään nainen ei tulisi tälle palstalle kirjoittamaan tollaista textiä, ei edes silloin vaikka asiassa olisi jotain perääkin.
Tämä palsta tunnetaan juuri naisvihamielisyydestään... ja näistä trollien iän ikuisesti vääntämistä herja tarinoistaan... naisten petollisuudesta. Jollet ole a-PUA itse niin pitkälle edistynyt oppipoika ainakin! Mätäne murjuusi ja yksinäisyyteesi... multa ei kertakaikkiaan nyt minkäänlaista sympatiaa löydy sua kohtaan!
Petos on petos... syyllistyi siihen kumpi sukupuoli tahansa! Ja se sattuu aina petettyyn, jos hän on todellakin toista rakastanut... tuntuu vähän kuin kuolema olisi silloin syleillyt.
Tiedän omalta kohdaltani todellakin sen tuskan jonka petollisuus tuottaa................. Jälelle on jäänyt vain kiukku siitä; miten kevyesti yleensäkin asiaan suhtaudutaan!
Kipuilu on pikkuhiljaa poistumassa/poistunut... miten sen nyt ottaa.
Mukavaa iltaa niille jotka jaksaa tässä ilmapiirissä rämpiä... minä menen rannalle jälleen siivoamaan rantautunutta kaislikkoa.
Joku tyhmä on ajanut kaislikkonsa alas, ja jättänyt korjaamatta katkaistut korret.... ne ovat ajautuneet aallokon mukana tänne... rantaan! - ihmettelijä-
että.silleen kirjoitti:
Veikkaan Pikkurouva69:n olevan kovin kitkerän happaman...setämiehen!
Perustelen sen tällain: Yksikään nainen ei tulisi tälle palstalle kirjoittamaan tollaista textiä, ei edes silloin vaikka asiassa olisi jotain perääkin.
Tämä palsta tunnetaan juuri naisvihamielisyydestään... ja näistä trollien iän ikuisesti vääntämistä herja tarinoistaan... naisten petollisuudesta. Jollet ole a-PUA itse niin pitkälle edistynyt oppipoika ainakin! Mätäne murjuusi ja yksinäisyyteesi... multa ei kertakaikkiaan nyt minkäänlaista sympatiaa löydy sua kohtaan!
Petos on petos... syyllistyi siihen kumpi sukupuoli tahansa! Ja se sattuu aina petettyyn, jos hän on todellakin toista rakastanut... tuntuu vähän kuin kuolema olisi silloin syleillyt.
Tiedän omalta kohdaltani todellakin sen tuskan jonka petollisuus tuottaa................. Jälelle on jäänyt vain kiukku siitä; miten kevyesti yleensäkin asiaan suhtaudutaan!
Kipuilu on pikkuhiljaa poistumassa/poistunut... miten sen nyt ottaa.
Mukavaa iltaa niille jotka jaksaa tässä ilmapiirissä rämpiä... minä menen rannalle jälleen siivoamaan rantautunutta kaislikkoa.
Joku tyhmä on ajanut kaislikkonsa alas, ja jättänyt korjaamatta katkaistut korret.... ne ovat ajautuneet aallokon mukana tänne... rantaan!" ei edes silloin vaikka asiassa olisi jotain perääkin."
Miksi ei? Ovatko monet tai kaikki naiset salakavalia juonijoita? - Bunom
Joo kyllä tämä ''pikkurouva'' on joku äijä tai nuori kaveri joka harrastaa tällä tavalla itsetyydytystä palstalla. Yök. Tuliko?
- että.silleen
ihmettelijä- kirjoitti:
" ei edes silloin vaikka asiassa olisi jotain perääkin."
Miksi ei? Ovatko monet tai kaikki naiset salakavalia juonijoita?Ihmettele mitä ihmettelet!
-Kyllä tuon kaltaiset naiset kirjoittaisivat asiasta jossain seksipalstalla, eivät tatusti sinkkupalstalla. Sinunkin sukupuolesi tuli juuri ilmi ihmettelyn myötä.
Jokainen nainen ymmärtää ...toisen naisen tiedostavan: siitä miten asia on ilmaistu jo kumpaa sukupuolta sanoja on!
"Miksi ei? Ovatko monet tai kaikki naiset salakavalia juonijoita?" - Kerroit juuri olevasi mies. =)
-Kysymys ei ole juonimisesta. Kyseistä asiaa ei yksinkertaisesti ilmaista noin ... vaikka sisältö suunnilleen saman kaltainen olisikin. Joku rääväsuinen ilolintunen taas ilmaisisi asian kuvaillen räikeämmin sanakääntein, siis suoralla suomenkielellä!
Yllä oleva texti on miehen, joka yrittää esittää olevansa nainen; onnistumatta siinä.
"Me emme vain tietenkään halua kertoa sitä ääneen julkisesti, ettei menisi maine ja mies / naapurit/ sukulaiset /työkaverit tästä aina kiltin Pikkurouvan ja kuuliaisen Sihteerikön pikku salaisuudesta kovin, kovin järkyttyisi :-D :-D :-D"
-Tuo pätkä nyt oli viimeinen niitti!... Jos nainen ei halua jotain asiaa kertoa, sä ett sitä saa ulos edes pakottamalla... eikä sitä kerrota täällä anonyyminakaan.
Yllä oleva lause sisältää sen ... ettei hän täälläkään asiasta edes vihjailisi.
Kun ei savua ilman tulta... vai miten asiasi ilmaisisit? Sulla on on ollut tänään huono päivä, kaiken kaikkiaan, tullut henkisesti pataan vai? Niin on ollut mullakin!
- Johanna37
Tämä on kaksitahoinen juttu.
Pettäminen kostotarkoituksessa on tuhoisaa itsellekin. Järkevintä tosiaan olisi jos ilmoittaisi että nyt se on ero, ja sitten uutta matoa koukkuun. Järkevää, viileää, siistiä.
Mutta millainen tunne siitä jää mieleen? Kyllä se karvastelee vielä vuosienkin päästä. Ei yhtään auta kun ajattelee että hoidinpa asian viileän siististi. Silti mieltä kaihertaa tunne huijatuksi tulemisesta, tunne siitä on ollut sinisilmäinen typerys...
Kyllä kosto joskus on terapeuttinen juttu. Jos antaa iskun iskusta, se toinen saa tuntea miltä kipu tuntuu. Onko oikein että sen petetyn kuuluu poistua paikalta hiljaa vaikka on se loukattu osapuoli? Ja mikä pahinta, joskus jopa ympäristö edellyttää että anna anteeksi, kyllä kai vielä on sitä rakkautta jäljellä?
Nimittäin se pettäjä ei opi mitään, jos petetty vain poistuu paikalta tyylikkäästi! Pettäjä vaan sitten voi hymyillä itsekseen että hyvinhän tässä kävi. Kyllä tässä ohjelmassakin nuorimies vinkui ja kitisi että kun sattuu niin perkeleesti. No saman kivun sai kokea tyttö aikoinaan. Tyttö sai nyt tarpeellista lääkettä haavoihinsa, terapeuttinen juttu, sama ei olisi jos olisi ''kääntänyt toisen posken''. - ei.petturi.luonne
en kosta mutta ero tulee siinä olen ehdoton eli kanssani yhteis elo päättyy siihen ja kaikki muukin loppuu siihen
- Tiedänkostosienvainymm
Kyllä naiset kostaa. Mulla vain tuo kakkosen kosto käynnissä. Vielä vaimon kautta. On kuulkaa raskasta en voi todistaa mitään. Ainoastaan nämä asiat tulleet kun lopetin suhteen kakkoseen. Sekään ei taas myönnä tehneensä mitään. Vittu kun vituttaa tämä tilanne mutten voi tehdä mitään. Jos tuo vaimo hermostuu ja vie puhelimensa ja pyytää tutkimaan viestit ja kuvien alkuperää tulisiko ilmi tuo kakkonen? En ole kertonut vaimolleni ihan kaikkea. Silloin Kai mun pitää lopullisesti tunnustaa.
- FKdsjknksdfdsdsdsd
Evään henkilökohtaisen kiinnostukseni, loppuelämäni sisällön ja yhteyden itseeni pettäjältä.
Koska olen itse itseni suurin fani niin tämä on minusta lähes kohtuuton tuomio. Siksi armahdan pettäjää antamalla pitää hänen muistot itsestäni jos hän sellaiset tajuaa tallentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla216614- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480