Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. Tähän tulokseen olen itsekin hieman tullut.........Psykiatri hoitaa nopeasti ja tehokkaasti ihmisiä, kuin linjastolla....nappia sinne ja nappia tänne..... :(

Voihan se olla ja luultavasti onkin kustannustehokasta vrt. siihen, että ihmisiä hoidettaisiin inhimillisesti......ja sekin vielä, että todellisista syistä ei voida useasti puhua, ainakaan totuuden mukaisesti, kun asiat ovat joko "tabuja" tai sitten vaan tiettyjen tahojen intressien vastaisia.......no ihmisarvo mitataan oikeasti sillä, mitä oikeat teot ja käytös näyttää...eikä sillä millä sanotaan sitä mitattavan........joka puolella, niin yhteiskunnassa, kuin suhteissakin..... ;P
  2. Olosuhteiden pakosta oli pakko, mutta hänen "roolihahmonsa" kaapu oli kyllä repeytynyt tämän johdosta.......viitan alta pilkotti kaikkea muuta, kuin mitä näytteli olevansa... ;P

Onneksi ne olosuhteet on nyt purettu, eikä tarvitse olla tekemisissä yhtään vaikka joskus tuleekin törmättyä vielä....tosin olen häntä kohtaan juuri sellainen kuin hän ansaitseekin.....hän on vain ilmaa minulle....olen kun en huomaisikaan, voin yleisesti tervehtiä, jos sattuu olemaan jossain tutussa porukassa, mutta edes silmiin en katso... ;D

Kyseinen nainenkin mielistelee kaikkea ja kaikkia paitsi seläntakana sitten käyttäytyy suurimmaksi osaksi ihan eri tavalla.....antaa itsestä enkeli kuvaa ja selittää olevansa ihan omin sanoin empaattinen ja hyväsydäminen.....no kyseessä on ihan äiti ihminen ja on miestään pettänyt useamman kerrankin......ja mies on aika vahvasti naisen ohjauksessa vaikka nainen tekeekin sen pääsääntöisesti aika taitavasti ja uhriutuen yms.

Tosin tämä sopii hyvin siihen palstalla kerrottuun "menot" kohtaan, koska minulla oli pitkään kyseisestä naisesta sellainen kuva, että on sellainen pullantuoksuinen äiti ihminen....jolla alkoi viirata enemmän tai vähemmän jossain kohtaa päässä, kun tuli tietty vaihe elämässä.......tästäkin syystä hieman hiipuu usko niistä Joutsenista.......aika kiltin oloinen mies hänellä, eikä varmasti ole pettänyt tai ole toiminut vastaavalla tavalla....tosin tottakai tuo käytös heijastuu myös mieheen jonkun verran, eli jonkun verran kylmettymistä......nainenhan uhriutui ja piikitteli miestään, kun mies ei ollut niin romanttinen yms., eikä ollut huomaavinaan miten oma käytös vaikuttaa asioihin.......loppuvaiheessa, kun olin vielä jonkun verran tekemisissä näiden kanssa oltiin jo siinä vaiheessa, että miehen piti todistella "kelpaavan muillekin".........hyvin suoralla ja epäsuoremmalla manipulaatiolla, sekä suoraan sanomalla oli se tehty hänelle hyvin selväksi.......eipä ole mukava katsella vieressä, kun mies ei huomaa missä mennään ja suoraankaan et voi sitä sanoa, että "HERÄÄ PAHVI".... ;D

Tosin jos taas totta puhtaan, niin tuo on aika yleistä vaikka ei juuri vastaavalla tavalla tapahtuisikaan.......mutta Elämä&MonetIhmiset On... ;P

"muutkin naiset"..."muutkin miehet"....."kyllä sekin"..."kyllä nekin"..jne..jne..kuuluu yleensä vielä näiden repertuaariin.....ja aina valitaan joku ketä sattuu juuri siltä osalta sopimaan juuri sen hetkisiin tarkoituksiin.....eli otetaan yksi osa sieltä ja toinen täältä, kun rakennellaan itselle sopivaa palapeliä ja toisella kertaa joku asia voi olla se mikä juuri sillä hetkellä sopii itselle ja toisella kertaa se sama asia ei sovikaan....eli riippuu yleensä ihan siitä mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu itselle parhaiten sopimaan......moni harrastaa tosin tätä palapelin rakentamista ja outoilua..... ;P

Se nyt VAAN on KaRu ja Karmaiseva totuus, että monet naiset ovat kaukana Enkeleistä......vaikka alusta heistä sellaisen käsityksen ehkä saisikin tai jonkun aikaa käyttäytyisivät, niin että heistä näin voisi olettaa...... ;P

Tosin mielenkiintoinen havainto oli tässäkin tapuksessa se, että Some&Someilu taisi olla pahin laukaiseva tekijä tuonkin tapauksen SekoaMisessa....eikä tämä ole edes vitsi..... ;P

Nyt taisi taas tulla sellaista AivoLimaa..mutta kai tuosta joku jotain selvää saa vaikka ei TaasKaan Välttis pysytty ihan aiheessa.... =DDD
  3. Kyllä minä sen tajusin ja sulla nyt onkin hyvä poikkis......minun pointti taas oli vain se, että älä edes ajattele, että olisi olevinaan "joku liian rehellinen linja"... ;P

No, moni on sellainen, että heille tuo ei toimi, mutta jos on edellytykset ja kykyä siihen, niin se on oikeastaan ainoa ja toimivin tapa....ainakin joillekin.... ;P