Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
=DDD......vain ne kenestä olette syyttä suotta luulleet heidän olevan.....no tiedän minäkin näitä tapauksia ihan liikaakin, joissa ulospäin näyttää siltä, että olisi kiltti ja kunnollinen, mutta ei oikeasti olekaan......sama pätee molempiin sukupuoliin, eikä jutella pelkästään tämän ketjun asioista..... ;P
18.05.2016 22:18
Tähän tulokseen olen itsekin hieman tullut.........Psykiatri hoitaa nopeasti ja tehokkaasti ihmisiä, kuin linjastolla....nappia sinne ja nappia tänne..... :(
Voihan se olla ja luultavasti onkin kustannustehokasta vrt. siihen, että ihmisiä hoidettaisiin inhimillisesti......ja sekin vielä, että todellisista syistä ei voida useasti puhua, ainakaan totuuden mukaisesti, kun asiat ovat joko "tabuja" tai sitten vaan tiettyjen tahojen intressien vastaisia.......no ihmisarvo mitataan oikeasti sillä, mitä oikeat teot ja käytös näyttää...eikä sillä millä sanotaan sitä mitattavan........joka puolella, niin yhteiskunnassa, kuin suhteissakin..... ;P
18.05.2016 22:07
Oho...oli mennyt ohi tämä, kun en huomannut tätä saapuneissa kommenteissa... ;P
Ei osunut.....mutta ajattelin ihan kokonaisuutta ja laaja-alaisesti, sekä mietin ja pohdin myös tuntemiani ihmisiä vähän kaikilta ajoilta......tuolla alempana, joku oli ottanut esille, että alkuvuodesta syntyneillä on loppuvuoteen syntyneisiin nähden pieni "etu" vrt. ensimmäisiin luokkiin....mutta en itse pitäisi sitä niin suurena vaikutuksena....suurimman osan kohdalla.... ;P
18.05.2016 20:40
"ja olen kaikin puolin kiltti poika heidän silmissään. Tärkeää on se, miten asiansa esittää ja miten käyttäytyy.
Jos et saa reseptiä puhelimitse, käy ihmeessä julkisen sektorin toimipisteessä valittamassa ahdistusta ja ehdottamassa näitä lääkkeitä. Vaikka jäisi musta pekka kouraan, niin ainakin olet osaltasi kuormittanut yhteiskuntaa joka suuntaa resurssinsa ja veroeuronsa mieluiten yhäreille ja mamuille."
Voi teitä Tovereita.......ei sais hymähdellä, mutta mitä kirjoitatte niin hauskasti ja hassusti noita stoorejanne....OmaVika.... ;D
Kuinkahan yleistä tuo nappuloiden kanssa pelaileminen nykyään on........eikö siitä ole ollut juttua, että Suomessa on aikamoista pillerisöinti meininki ja vähän joka asiaan tyrkytetään yhtä jos toista pilleriä?
Mietityttää vain edelleen, eikö olisi parempiakin tapoja......tuntuu, että ihmiset jotka lähtevät tuohon pillerin pyöritykseen mukaan, niin aika helposti siitä tulee kierre ja tulee vaan uusia tai lisää pillereitä, eikä niin kuin voisi ajatella, että vain pakollisen aikaa, jos on ihan pakko ja sitten mahdollisimman nopeasti vieroitus niistä.....
18.05.2016 20:34
Niinpä.....ja miehillä on monesti vielä nippu muita haasteita vrt. naisiin.....mutta MitäPä Siitä jne.... =DDD
Hyvää päivänjatkoa myös sulle......ja raitis ilma tekee hyvää....pitäisi vaan taas muistaa itsekin Se... ;P
18.05.2016 16:40
Just Näin.....jos joku käytös on omasta mielestä outoa tai huonoa, niin on se nyt kumma, ettei sitä saa sanoa suoraan vaan pitäisi olla samaa mieltä, kuin JOKU muu tai sitten olla hiljaa.....jos huomaa, että tietyt jutut vaikuttavat tiettyihin juttuihin, niin ihan persestelyä se on, ettei niistä saa puhua tai sitten pitää puhua, kuin Entit TaruSormustenHerrasta kierrellen ja kaarrellen asian ympärillä ikuisuuden, ennen kuin EHKÄ päästään itse asiaan.... ;P
18.05.2016 16:19
Ei tule VälttiS yhtään....kaikki on Tuurista&Onnesta kiinni...varsinkin näinä Synkkinä&NarsistisinaAikoina.....Mutta ElämäOn.... ;D
Mutta niin kuin sanoit....jotkut asiat ovat toisille yksinkertaisempia ja helpompia kuin toisille....tarpeet ovat erillaiset ja SieLuKin luultavasti jossain toisessa tehtaassa valmistettu..... ;P
Mitä sitä pienistä, kun ei pienet meistäkään....VainElämääEiSenEnempää... ;P
18.05.2016 16:14
ARVAA???.... =DDD
VilunVäreitä&Puistatuksia.... kun Ees Aattelee hiukan.....oli sitten vuodenaika tai kausi mikä hyvänsä.... ;P
Ennemmin tasainen LämpöUuninPankollaKehrätenOnnenVäreidenVirratessaKokoKehonLävitseYlhäältäAlasJaAlhaaltaYlösMolemminPuolisesti.........Eikäku...nythän Mää juttelen jostain harvinaisesta ilmiöstä....mut jos tuota ei saa, niin muuta ei kannata ottaa....näin ainakin joillakin...täytyy toivoa vain, että jotkut onnistuu tuossa.......ja vieläpä niin, että se toimii ylä ja alamäessä ja se riittää, kun tietää että juuri se yksi ja oikea on siinä vieressä......harvinaista, mutta mahdollista näin ainakin uskon....tosin vaatii kaksi juuri toisilleen sopivaa ja sopivilla mausteilla maustettuna....tai riskit kasvavat todella suuriksi..... ;P
18.05.2016 15:41
SaunanTaakke......Ois "piip" Töitä Jne..jne.. ;D
18.05.2016 15:30
Olosuhteiden pakosta oli pakko, mutta hänen "roolihahmonsa" kaapu oli kyllä repeytynyt tämän johdosta.......viitan alta pilkotti kaikkea muuta, kuin mitä näytteli olevansa... ;P
Onneksi ne olosuhteet on nyt purettu, eikä tarvitse olla tekemisissä yhtään vaikka joskus tuleekin törmättyä vielä....tosin olen häntä kohtaan juuri sellainen kuin hän ansaitseekin.....hän on vain ilmaa minulle....olen kun en huomaisikaan, voin yleisesti tervehtiä, jos sattuu olemaan jossain tutussa porukassa, mutta edes silmiin en katso... ;D
Kyseinen nainenkin mielistelee kaikkea ja kaikkia paitsi seläntakana sitten käyttäytyy suurimmaksi osaksi ihan eri tavalla.....antaa itsestä enkeli kuvaa ja selittää olevansa ihan omin sanoin empaattinen ja hyväsydäminen.....no kyseessä on ihan äiti ihminen ja on miestään pettänyt useamman kerrankin......ja mies on aika vahvasti naisen ohjauksessa vaikka nainen tekeekin sen pääsääntöisesti aika taitavasti ja uhriutuen yms.
Tosin tämä sopii hyvin siihen palstalla kerrottuun "menot" kohtaan, koska minulla oli pitkään kyseisestä naisesta sellainen kuva, että on sellainen pullantuoksuinen äiti ihminen....jolla alkoi viirata enemmän tai vähemmän jossain kohtaa päässä, kun tuli tietty vaihe elämässä.......tästäkin syystä hieman hiipuu usko niistä Joutsenista.......aika kiltin oloinen mies hänellä, eikä varmasti ole pettänyt tai ole toiminut vastaavalla tavalla....tosin tottakai tuo käytös heijastuu myös mieheen jonkun verran, eli jonkun verran kylmettymistä......nainenhan uhriutui ja piikitteli miestään, kun mies ei ollut niin romanttinen yms., eikä ollut huomaavinaan miten oma käytös vaikuttaa asioihin.......loppuvaiheessa, kun olin vielä jonkun verran tekemisissä näiden kanssa oltiin jo siinä vaiheessa, että miehen piti todistella "kelpaavan muillekin".........hyvin suoralla ja epäsuoremmalla manipulaatiolla, sekä suoraan sanomalla oli se tehty hänelle hyvin selväksi.......eipä ole mukava katsella vieressä, kun mies ei huomaa missä mennään ja suoraankaan et voi sitä sanoa, että "HERÄÄ PAHVI".... ;D
Tosin jos taas totta puhtaan, niin tuo on aika yleistä vaikka ei juuri vastaavalla tavalla tapahtuisikaan.......mutta Elämä&MonetIhmiset On... ;P
"muutkin naiset"..."muutkin miehet"....."kyllä sekin"..."kyllä nekin"..jne..jne..kuuluu yleensä vielä näiden repertuaariin.....ja aina valitaan joku ketä sattuu juuri siltä osalta sopimaan juuri sen hetkisiin tarkoituksiin.....eli otetaan yksi osa sieltä ja toinen täältä, kun rakennellaan itselle sopivaa palapeliä ja toisella kertaa joku asia voi olla se mikä juuri sillä hetkellä sopii itselle ja toisella kertaa se sama asia ei sovikaan....eli riippuu yleensä ihan siitä mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu itselle parhaiten sopimaan......moni harrastaa tosin tätä palapelin rakentamista ja outoilua..... ;P
Se nyt VAAN on KaRu ja Karmaiseva totuus, että monet naiset ovat kaukana Enkeleistä......vaikka alusta heistä sellaisen käsityksen ehkä saisikin tai jonkun aikaa käyttäytyisivät, niin että heistä näin voisi olettaa...... ;P
Tosin mielenkiintoinen havainto oli tässäkin tapuksessa se, että Some&Someilu taisi olla pahin laukaiseva tekijä tuonkin tapauksen SekoaMisessa....eikä tämä ole edes vitsi..... ;P
Nyt taisi taas tulla sellaista AivoLimaa..mutta kai tuosta joku jotain selvää saa vaikka ei TaasKaan Välttis pysytty ihan aiheessa.... =DDD
18.05.2016 15:14
Tuo sinunkin tyylisi on varmaan ihan hyvä ja sopiva joillekin, mutta jotain on mennyt väärin jos sitä ei ole sitten suoraan toiselle sanottu, kun on suhdetta aloitettu......eli vaikkapa näin......"jos jompikumpi pihtaa suhteessa, niin sitten saa käydä vieraissa, onko asia sullekin OK?"......"jos et ole hoitanut itseäsi niin kuin minä haluan tai et ole enää siinä kuosissa kuin haluaisin, niin se on heihei"....."jos joku sinua hemaisevampi tulee tarjolle, vaikka olisitkin tehnyt kaikkesi pysyäksesi siinä kuosissa mitä haluan, niin se on heihei..tai ainakin käyn kokeilemassa"... jne...jne...jne... ;P
18.05.2016 14:29
Ei ole mies tai nais persoonaa/luonnetta.....siksipä en vaivaudu sen enempää kommenttiasi KuNmastelemaan, koska se kertoo kommentista jo kaiken oleellisen.....sinä et ole kaikki naiset ja kaikki naiset eivät ole kuin sinä.....sama miehillä ja sen kun opit, niin olet jo kehittynyt pitkälle tuosta tämän hetken kehitysvaiheestasi.... ;P
18.05.2016 14:21
Ei se mitään.....tekevälle sattuu, eikä ollut kummoinenkaan moka... ;P
Sä se taidat olla oikein yksi "saavi" ja SisarHentoValkoinen teidän suvussa mitä tulee näihin asioihin......ei ole helppo ja aina niin mukava osa....mutta toki se kertoo sinustakin hyviä asioita, vaikka varmasti raskasta ja raskaaksi käy aina välillä tuo rooli...
Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.... =)
18.05.2016 14:14
Sekä ihan vuosikerrasta.....kuten Viinienkin kohdalla yms.... ;P
HöpöHöpöä sanon minä..... ;D
18.05.2016 13:55
"yliajatteluun yms. juttuihin, joista muita varoittelee."
Siis en minä sanonut myöskään, että Naivius&SiniSilmäisyys olisi hyväksi silloin, jos itse olet oikeasti hyvä ja se toinen ei VälttiS olekaan.......silloin se on VAIN tyhmyyttä.....se nyt vain on niin, että ihan oikeasti on harvinaista, että kaksi "hyvää" on keskenään suhteessa ja VAIN ja ainoastaan silloin EI SAA mietiskellä turhia.... ;P
Elämä&MonetIhmiset On..... ;D
18.05.2016 13:50
Jos hän on oikeasti hyvä, niin "älä edes mieti jne."..... ;D
Ole oma itsesi ja VAIN NauTi yhteisestä onnestanne.... ;)......sekä tietenkin vaalikaa yhdessä toisianne ja suhdettanne... ;P
Eli pois tuollaiset ajatukset nyt heti......ne vaan pilaavat oikeasti poikkeuksellisen parin suhde dynamiikkaa...eikä ne ajatukset kuulu sellaisen parin suhteeseen.....ei sitten ollenkaan... ;P
18.05.2016 13:33
Kyllä minä sen tajusin ja sulla nyt onkin hyvä poikkis......minun pointti taas oli vain se, että älä edes ajattele, että olisi olevinaan "joku liian rehellinen linja"... ;P
No, moni on sellainen, että heille tuo ei toimi, mutta jos on edellytykset ja kykyä siihen, niin se on oikeastaan ainoa ja toimivin tapa....ainakin joillekin.... ;P
18.05.2016 13:22
Uskoisin, että on enemmän tai vähemmän HöpöHöpöä......osunut nyt vaan tässä tutkimuksessa jotenkin asiat näin.... ;P
18.05.2016 13:15
" Toki parisuhteessa yritän soveltaa enemmänkin liian rehellistä linjaa, kuin asioiden kaunistelua"
Asioissa ei mielestäni voi olla liian rehellinen....tosin vaatii juuri oikeanlaisen kumppanin parisuhteeseen, että tämä onnistuu ja toimii molemminpuoleisesti.. ;P
18.05.2016 12:59
Epävarmuus jne. ei ole pettämisen synonyymi jne.......eli puutuin tässä keskustelussa vain ja ainoastaan näihin persestelyihin ja tekosyihin... ;P
Minä tiedän omalla kohdalla 1000% varmuudella, etten petä oli tilanne mikä tahansa.....eikä minun tarvitse MuTuilla näistä asioista.....ihan omista kokemuksista ja koettelemuksista päätellen voin tämän sanoa.....senkin voin sanoa, että moni muu olisi kyllä tenyt moniakin asioita varmasti pettämisen lisäksi, mutta näin omalla kohdallani oli ja on.....tosin sillä nyt ei ole sinänsä niinkään mitään väliä, koska voipi olla, ettei tule enää suhteiltua monekaan asian takia... ;P
18.05.2016 12:57
619 / 651