kun tarpeeksi ärsytettiin. Katkeaa se selkä aisuriltakin
Juoksuhaudantien Matti löi komeasti Helenaa turpaa
31
398
Vastaukset
En ymmärrä naiseen käsiksi käymistä, muuta kuin äärimmmäisessä hädässä tai pakossa, jos ei ole mitään muuta tehtävissä. Ja aika harvoin oikeasti on sellainen tilanne. Silloinkin keinoja on yleensä paljon muitakin, kuin satuttaa tai toimia niin, että tilanne ei ole hallussa sen verran hyvin, että vahingossa voisi sattua pahemmin.....
- Ikäväjuttusinänsä
Kun nainen satuttaa henkisesti ( esim. Matin tapauksessa Helena sanoi, että Matti ei ole oikea mies) ei miehelle oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin satuttaa fyysisesti.
Ikäväjuttusinänsä kirjoitti:
Kun nainen satuttaa henkisesti ( esim. Matin tapauksessa Helena sanoi, että Matti ei ole oikea mies) ei miehelle oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin satuttaa fyysisesti.
Jostain syystä noin pahasti itsehillinnän menettävät yksilöt keksivät kaikennäköistä puolustaakseen omaa typerää käytöstään......niin näissä asioissa, kun monessa muussakin.....pettämisjutut menevät samaan Laariin.... ;P
Itse ei pysytä laivansa Ruorissa ja sitten keksitään syitä omiin perseilyihin......hyvä syy se on tekosyykin......No Ei Ole!.... ;D- Vainpaskalyö
Ikäväjuttusinänsä kirjoitti:
Paskaa. Mies joka joutuu turvautumaan nyrkkeihin on surkimus
- Mieseialistu
Vainpaskalyö kirjoitti:
Paskaa. Mies joka joutuu turvautumaan nyrkkeihin on surkimus
Ei vaan miehekäs mies. Hiiret vikisee, mies toimii.
Niinhän se on, että mihin järki ja sanat loppuu siitä alkaa nyrkit. Tai ylipäänsä satuttaminen. Tämä pätee molempiin sukupuoliin.
Itsehillintä on joskus kauhean vaikea laji. :)
Nalkuttaminen on yleensä miehille sietämätöntä, mutta voin sanoa etten naisenakaan voi sietää nalkuttamista. Ja jos tarpeeksi kauan nalkutetaan (miehetkin osaa nalkuttaa), sisällä kiehuu ja tekee mieli kyllä jo motata. Jos ei vaan tajua lopettaa, kun varoitellaan, että annahan jo olla.
Onneksi en eläissäni ole montaa kertaa mottaillut, mutta olen kuitenkin. En tosin nalkuttamisen takia, mutta silti. :(
Sen sisäisen räyhän saa pidettyä aika kivasti kurissa. Toivottavasti jatkossakin."kun järki loppuu voimankäyttö alkaa"
Näinhän se menee.....mutta aika järjetöntä porukkaa on tällöin paljon liikenteessä... ;P
Parempi keino on poistua tilanteesta, kun alkaa oikein oikeasti satuttamaan.....takaisin voi verbaalisesti antaa hieman takaisin, mutta harvoin se aiheuttaa muuta kuin sen, että tilanne pahenee.....tai sitten tulee töksäytettettyä jotain mikä menee kunnolla sen toisen ihon alle, ja vaikka toinen olisi töksäytellyt paljon pahempia asioita, niin joillakin voi tulla kuitenkin PahaMieli kuitenkin siitä, että sille persestelijälle tuli PahaMieli..........usein tuppaa olemaan näillä persestelijöillä heikko vastaanottokyky samoille asioille, mitä itse harrastavat paljon enemmän ja usemmmin.... ;P
Tosin olen minäkin miehille todennut tai vihjannut, että olisi parempi lopetella tuo suunsoitto tai sitten on pakko kohta hieman painia........naisten kanssa asia on ihan eri, eikä tulisi mielenkään edes vahingossa......ja voin sanoa ihan kokemuksesta, että naisiin ei tule kajottua muuta kuin enintään sillä tavalla, että hieman sitoo niin hellästi kuin pystyy, jos on ihan pakko, eikä muuta keinoa ole......;P
On tullut sen verran nähtyä kaikenmaailman persestelyä ja outoilua, että tiedän miten toimin ja käyttäydyn näissä tilanteissa ihan oikeasti....eli ei ole mitään teoreettista MuTuiLua........
Tuli mieleen yksikin kerta, kun annoin hieman takaisin verbaalisesti yhdelle naiselle (oli vain tuttu, eikä meillä ollut mitään suhteilua yms.) ja sanoin muutaman sanan takaisin hänen käytöksestään, sekä puheistaan....niin tämäpä päätti käydä kurkkuun kiinni kaksin käsin.....jostain syystä ajattelin, että ei se nyt niin hullu voi olla, että oikeasti alkaa sellaisesta kuristamaan oikein kunnolla, niin laitoin kädet selän taakse yhteen ja ajattelin, että kyllä se lopettaa tai ei se nyt tosissaan voi alkaa kuristamaan......no sitten kun alkoi heikottamaan, niin sitten tajusi, että nyt tuli tehtyä VirheArvio.... ;D.....olisi ollut siinä ja siinä, että olisi vielä pystynyt irrottautumaan otteesta.....onneksi erään paikan turvakaveri näki tilanteen ja tämä persestelijä tajusi lopettaa.....tosin ei heti vaan muutamien todella käskyttävien huutojen jälkeen ja sen takia, kun tämä mies alkoi lähestyä tilannetta... ;D
Hieman nolon näköisenä oli seuraavana päivänä, kun sen näin, mutta anteeksi pyyntöä tai mitään ei kuulunut........halusi varmaan, että tilanteesta ei puhuta tjms......no myyrän työtä ja persestelyä tuokin sitten jatkoi sen jälkeen...tosin selän takana ja sitten kun jossain sen näkin tai sanoja vaihdettiin, niin oli, kuin ei olisi mitään persestelyä tehnytkään, vaikka jatkuvasti sai kuulla mitä kaikkea sontaa se kaikille selittää....mutta se kertoo vain kaiken hänestä, eli millainen yksilö on kyseessä.
Onhan noita muitakin "persestelyjä" tullut nähtyä vaikka muille jakaa.....niin omalla kohdalla, kuin muidenkin.....sen verran kuppi tuli ja on tullut täyteen noista "outoilijoista" (niin mies, kuin nais puolisista), että sellaista asiaa ei olekaan miksi olisin yhdenkään sellaisen lähellä enää ikinä.... ;P
Onneksi ei ole pitkään aikaan tullut tuollaisia tilanteita enää......NuuskaMuikkune kirjoitti:
"kun järki loppuu voimankäyttö alkaa"
Näinhän se menee.....mutta aika järjetöntä porukkaa on tällöin paljon liikenteessä... ;P
Parempi keino on poistua tilanteesta, kun alkaa oikein oikeasti satuttamaan.....takaisin voi verbaalisesti antaa hieman takaisin, mutta harvoin se aiheuttaa muuta kuin sen, että tilanne pahenee.....tai sitten tulee töksäytettettyä jotain mikä menee kunnolla sen toisen ihon alle, ja vaikka toinen olisi töksäytellyt paljon pahempia asioita, niin joillakin voi tulla kuitenkin PahaMieli kuitenkin siitä, että sille persestelijälle tuli PahaMieli..........usein tuppaa olemaan näillä persestelijöillä heikko vastaanottokyky samoille asioille, mitä itse harrastavat paljon enemmän ja usemmmin.... ;P
Tosin olen minäkin miehille todennut tai vihjannut, että olisi parempi lopetella tuo suunsoitto tai sitten on pakko kohta hieman painia........naisten kanssa asia on ihan eri, eikä tulisi mielenkään edes vahingossa......ja voin sanoa ihan kokemuksesta, että naisiin ei tule kajottua muuta kuin enintään sillä tavalla, että hieman sitoo niin hellästi kuin pystyy, jos on ihan pakko, eikä muuta keinoa ole......;P
On tullut sen verran nähtyä kaikenmaailman persestelyä ja outoilua, että tiedän miten toimin ja käyttäydyn näissä tilanteissa ihan oikeasti....eli ei ole mitään teoreettista MuTuiLua........
Tuli mieleen yksikin kerta, kun annoin hieman takaisin verbaalisesti yhdelle naiselle (oli vain tuttu, eikä meillä ollut mitään suhteilua yms.) ja sanoin muutaman sanan takaisin hänen käytöksestään, sekä puheistaan....niin tämäpä päätti käydä kurkkuun kiinni kaksin käsin.....jostain syystä ajattelin, että ei se nyt niin hullu voi olla, että oikeasti alkaa sellaisesta kuristamaan oikein kunnolla, niin laitoin kädet selän taakse yhteen ja ajattelin, että kyllä se lopettaa tai ei se nyt tosissaan voi alkaa kuristamaan......no sitten kun alkoi heikottamaan, niin sitten tajusi, että nyt tuli tehtyä VirheArvio.... ;D.....olisi ollut siinä ja siinä, että olisi vielä pystynyt irrottautumaan otteesta.....onneksi erään paikan turvakaveri näki tilanteen ja tämä persestelijä tajusi lopettaa.....tosin ei heti vaan muutamien todella käskyttävien huutojen jälkeen ja sen takia, kun tämä mies alkoi lähestyä tilannetta... ;D
Hieman nolon näköisenä oli seuraavana päivänä, kun sen näin, mutta anteeksi pyyntöä tai mitään ei kuulunut........halusi varmaan, että tilanteesta ei puhuta tjms......no myyrän työtä ja persestelyä tuokin sitten jatkoi sen jälkeen...tosin selän takana ja sitten kun jossain sen näkin tai sanoja vaihdettiin, niin oli, kuin ei olisi mitään persestelyä tehnytkään, vaikka jatkuvasti sai kuulla mitä kaikkea sontaa se kaikille selittää....mutta se kertoo vain kaiken hänestä, eli millainen yksilö on kyseessä.
Onhan noita muitakin "persestelyjä" tullut nähtyä vaikka muille jakaa.....niin omalla kohdalla, kuin muidenkin.....sen verran kuppi tuli ja on tullut täyteen noista "outoilijoista" (niin mies, kuin nais puolisista), että sellaista asiaa ei olekaan miksi olisin yhdenkään sellaisen lähellä enää ikinä.... ;P
Onneksi ei ole pitkään aikaan tullut tuollaisia tilanteita enää......Kyllä se aina viisaampi vaihtoehto on poistua paikalta, jos tilanne alkaa mennä liian uhkaavaksi. Ja siihen on vielä mahdollisuus. Tottakai sitä sitten itseään saa puolustaa, jos toinen käy ensin iholle. Mä olen ainakin luonteeltani sellainen, että möykkäämistä ja suunsoittoakin kestän sikamaisen kauan, mutta päälle käymisestä mulla palaa samantien käämi ja sitten tulee takaisin, eikä pelota edes seuraukset. Ei vastapuolen koko eikä sukupuoli.
Se on vaan naps (kuupassa sumenee) ja takas tulee. En sano, että olisin ylpeä tuosta piirteestä, mutta kaiketi nuoruuden koulukiusaamiset yms. on vaikuttaneet sen verran, että sietoraja on tullut täyteen sen suhteen, mitä toisele voi tehdä saamatta itse takaisin.
Se on vaan hyvä, että nykyään sellaisia tilanteita on vähän, missä pitäisi puhumista kummempaa harjoittaa saadakseen asiat selviksi. :)
Aika paha juttu tuo kuristus tapauksesi. Niin, kyllä nainenkin voi tosiaan kajahtaa ja viedä loppuun saakka väkivaltaisen tekonsa. Eihän ne miehet ole aina niitä "pahoja" ja kiukkuisia. Kuten voidaan tästäkin esimerkkitapauksesta päätellä.
Vieläkö kyseisen naisen kanssa jatkoitte tuntemista?sönkkö kirjoitti:
Kyllä se aina viisaampi vaihtoehto on poistua paikalta, jos tilanne alkaa mennä liian uhkaavaksi. Ja siihen on vielä mahdollisuus. Tottakai sitä sitten itseään saa puolustaa, jos toinen käy ensin iholle. Mä olen ainakin luonteeltani sellainen, että möykkäämistä ja suunsoittoakin kestän sikamaisen kauan, mutta päälle käymisestä mulla palaa samantien käämi ja sitten tulee takaisin, eikä pelota edes seuraukset. Ei vastapuolen koko eikä sukupuoli.
Se on vaan naps (kuupassa sumenee) ja takas tulee. En sano, että olisin ylpeä tuosta piirteestä, mutta kaiketi nuoruuden koulukiusaamiset yms. on vaikuttaneet sen verran, että sietoraja on tullut täyteen sen suhteen, mitä toisele voi tehdä saamatta itse takaisin.
Se on vaan hyvä, että nykyään sellaisia tilanteita on vähän, missä pitäisi puhumista kummempaa harjoittaa saadakseen asiat selviksi. :)
Aika paha juttu tuo kuristus tapauksesi. Niin, kyllä nainenkin voi tosiaan kajahtaa ja viedä loppuun saakka väkivaltaisen tekonsa. Eihän ne miehet ole aina niitä "pahoja" ja kiukkuisia. Kuten voidaan tästäkin esimerkkitapauksesta päätellä.
Vieläkö kyseisen naisen kanssa jatkoitte tuntemista?Olosuhteiden pakosta oli pakko, mutta hänen "roolihahmonsa" kaapu oli kyllä repeytynyt tämän johdosta.......viitan alta pilkotti kaikkea muuta, kuin mitä näytteli olevansa... ;P
Onneksi ne olosuhteet on nyt purettu, eikä tarvitse olla tekemisissä yhtään vaikka joskus tuleekin törmättyä vielä....tosin olen häntä kohtaan juuri sellainen kuin hän ansaitseekin.....hän on vain ilmaa minulle....olen kun en huomaisikaan, voin yleisesti tervehtiä, jos sattuu olemaan jossain tutussa porukassa, mutta edes silmiin en katso... ;D
Kyseinen nainenkin mielistelee kaikkea ja kaikkia paitsi seläntakana sitten käyttäytyy suurimmaksi osaksi ihan eri tavalla.....antaa itsestä enkeli kuvaa ja selittää olevansa ihan omin sanoin empaattinen ja hyväsydäminen.....no kyseessä on ihan äiti ihminen ja on miestään pettänyt useamman kerrankin......ja mies on aika vahvasti naisen ohjauksessa vaikka nainen tekeekin sen pääsääntöisesti aika taitavasti ja uhriutuen yms.
Tosin tämä sopii hyvin siihen palstalla kerrottuun "menot" kohtaan, koska minulla oli pitkään kyseisestä naisesta sellainen kuva, että on sellainen pullantuoksuinen äiti ihminen....jolla alkoi viirata enemmän tai vähemmän jossain kohtaa päässä, kun tuli tietty vaihe elämässä.......tästäkin syystä hieman hiipuu usko niistä Joutsenista.......aika kiltin oloinen mies hänellä, eikä varmasti ole pettänyt tai ole toiminut vastaavalla tavalla....tosin tottakai tuo käytös heijastuu myös mieheen jonkun verran, eli jonkun verran kylmettymistä......nainenhan uhriutui ja piikitteli miestään, kun mies ei ollut niin romanttinen yms., eikä ollut huomaavinaan miten oma käytös vaikuttaa asioihin.......loppuvaiheessa, kun olin vielä jonkun verran tekemisissä näiden kanssa oltiin jo siinä vaiheessa, että miehen piti todistella "kelpaavan muillekin".........hyvin suoralla ja epäsuoremmalla manipulaatiolla, sekä suoraan sanomalla oli se tehty hänelle hyvin selväksi.......eipä ole mukava katsella vieressä, kun mies ei huomaa missä mennään ja suoraankaan et voi sitä sanoa, että "HERÄÄ PAHVI".... ;D
Tosin jos taas totta puhtaan, niin tuo on aika yleistä vaikka ei juuri vastaavalla tavalla tapahtuisikaan.......mutta Elämä&MonetIhmiset On... ;P
"muutkin naiset"..."muutkin miehet"....."kyllä sekin"..."kyllä nekin"..jne..jne..kuuluu yleensä vielä näiden repertuaariin.....ja aina valitaan joku ketä sattuu juuri siltä osalta sopimaan juuri sen hetkisiin tarkoituksiin.....eli otetaan yksi osa sieltä ja toinen täältä, kun rakennellaan itselle sopivaa palapeliä ja toisella kertaa joku asia voi olla se mikä juuri sillä hetkellä sopii itselle ja toisella kertaa se sama asia ei sovikaan....eli riippuu yleensä ihan siitä mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu itselle parhaiten sopimaan......moni harrastaa tosin tätä palapelin rakentamista ja outoilua..... ;P
Se nyt VAAN on KaRu ja Karmaiseva totuus, että monet naiset ovat kaukana Enkeleistä......vaikka alusta heistä sellaisen käsityksen ehkä saisikin tai jonkun aikaa käyttäytyisivät, niin että heistä näin voisi olettaa...... ;P
Tosin mielenkiintoinen havainto oli tässäkin tapuksessa se, että Some&Someilu taisi olla pahin laukaiseva tekijä tuonkin tapauksen SekoaMisessa....eikä tämä ole edes vitsi..... ;P
Nyt taisi taas tulla sellaista AivoLimaa..mutta kai tuosta joku jotain selvää saa vaikka ei TaasKaan Välttis pysytty ihan aiheessa.... =DDDNuuskaMuikkune kirjoitti:
Olosuhteiden pakosta oli pakko, mutta hänen "roolihahmonsa" kaapu oli kyllä repeytynyt tämän johdosta.......viitan alta pilkotti kaikkea muuta, kuin mitä näytteli olevansa... ;P
Onneksi ne olosuhteet on nyt purettu, eikä tarvitse olla tekemisissä yhtään vaikka joskus tuleekin törmättyä vielä....tosin olen häntä kohtaan juuri sellainen kuin hän ansaitseekin.....hän on vain ilmaa minulle....olen kun en huomaisikaan, voin yleisesti tervehtiä, jos sattuu olemaan jossain tutussa porukassa, mutta edes silmiin en katso... ;D
Kyseinen nainenkin mielistelee kaikkea ja kaikkia paitsi seläntakana sitten käyttäytyy suurimmaksi osaksi ihan eri tavalla.....antaa itsestä enkeli kuvaa ja selittää olevansa ihan omin sanoin empaattinen ja hyväsydäminen.....no kyseessä on ihan äiti ihminen ja on miestään pettänyt useamman kerrankin......ja mies on aika vahvasti naisen ohjauksessa vaikka nainen tekeekin sen pääsääntöisesti aika taitavasti ja uhriutuen yms.
Tosin tämä sopii hyvin siihen palstalla kerrottuun "menot" kohtaan, koska minulla oli pitkään kyseisestä naisesta sellainen kuva, että on sellainen pullantuoksuinen äiti ihminen....jolla alkoi viirata enemmän tai vähemmän jossain kohtaa päässä, kun tuli tietty vaihe elämässä.......tästäkin syystä hieman hiipuu usko niistä Joutsenista.......aika kiltin oloinen mies hänellä, eikä varmasti ole pettänyt tai ole toiminut vastaavalla tavalla....tosin tottakai tuo käytös heijastuu myös mieheen jonkun verran, eli jonkun verran kylmettymistä......nainenhan uhriutui ja piikitteli miestään, kun mies ei ollut niin romanttinen yms., eikä ollut huomaavinaan miten oma käytös vaikuttaa asioihin.......loppuvaiheessa, kun olin vielä jonkun verran tekemisissä näiden kanssa oltiin jo siinä vaiheessa, että miehen piti todistella "kelpaavan muillekin".........hyvin suoralla ja epäsuoremmalla manipulaatiolla, sekä suoraan sanomalla oli se tehty hänelle hyvin selväksi.......eipä ole mukava katsella vieressä, kun mies ei huomaa missä mennään ja suoraankaan et voi sitä sanoa, että "HERÄÄ PAHVI".... ;D
Tosin jos taas totta puhtaan, niin tuo on aika yleistä vaikka ei juuri vastaavalla tavalla tapahtuisikaan.......mutta Elämä&MonetIhmiset On... ;P
"muutkin naiset"..."muutkin miehet"....."kyllä sekin"..."kyllä nekin"..jne..jne..kuuluu yleensä vielä näiden repertuaariin.....ja aina valitaan joku ketä sattuu juuri siltä osalta sopimaan juuri sen hetkisiin tarkoituksiin.....eli otetaan yksi osa sieltä ja toinen täältä, kun rakennellaan itselle sopivaa palapeliä ja toisella kertaa joku asia voi olla se mikä juuri sillä hetkellä sopii itselle ja toisella kertaa se sama asia ei sovikaan....eli riippuu yleensä ihan siitä mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu itselle parhaiten sopimaan......moni harrastaa tosin tätä palapelin rakentamista ja outoilua..... ;P
Se nyt VAAN on KaRu ja Karmaiseva totuus, että monet naiset ovat kaukana Enkeleistä......vaikka alusta heistä sellaisen käsityksen ehkä saisikin tai jonkun aikaa käyttäytyisivät, niin että heistä näin voisi olettaa...... ;P
Tosin mielenkiintoinen havainto oli tässäkin tapuksessa se, että Some&Someilu taisi olla pahin laukaiseva tekijä tuonkin tapauksen SekoaMisessa....eikä tämä ole edes vitsi..... ;P
Nyt taisi taas tulla sellaista AivoLimaa..mutta kai tuosta joku jotain selvää saa vaikka ei TaasKaan Välttis pysytty ihan aiheessa.... =DDDKuulostaa kyllä silleen tutulta, että näitä ihmisiä olen tavannut itsekin. Joilla kuviot menee noin, kun kuvailit tai ainakin hyvin samankaltaisesti. Tuli ainakin tekstin perusteella tunne, että "tiedän" tyypin. Varmaan kaikki tietää näitä samanlaisia kuvioita enemmän ja vähemmän...
Mutta kaikenkaikkiaan kuulostaa juuri sellaisele eämälle mihin itse ei tahtoisi joutua mukaan. Enkä sillä että ihmisenä olisin jotenkin heidänlaisiaan parempi vaan sillä, että en kestäisi henkisesti tuollaista seuraa. Semmoinen seesteisyys ja harmonia, jopa tappavan tylsyys kuin noin sekavaa. :)
Tuleeko sulle koskaan juttuja lukiessa jo sellainen olo, että onneksi ei oo tollasta? En tiedä onko joku ihme kausi menossa, mutta tuntuu että vähän väliä tulee tällainen olo, kuin ahdistus pelkästä ajatuksesta....sönkkö kirjoitti:
Kuulostaa kyllä silleen tutulta, että näitä ihmisiä olen tavannut itsekin. Joilla kuviot menee noin, kun kuvailit tai ainakin hyvin samankaltaisesti. Tuli ainakin tekstin perusteella tunne, että "tiedän" tyypin. Varmaan kaikki tietää näitä samanlaisia kuvioita enemmän ja vähemmän...
Mutta kaikenkaikkiaan kuulostaa juuri sellaisele eämälle mihin itse ei tahtoisi joutua mukaan. Enkä sillä että ihmisenä olisin jotenkin heidänlaisiaan parempi vaan sillä, että en kestäisi henkisesti tuollaista seuraa. Semmoinen seesteisyys ja harmonia, jopa tappavan tylsyys kuin noin sekavaa. :)
Tuleeko sulle koskaan juttuja lukiessa jo sellainen olo, että onneksi ei oo tollasta? En tiedä onko joku ihme kausi menossa, mutta tuntuu että vähän väliä tulee tällainen olo, kuin ahdistus pelkästä ajatuksesta....ARVAA???.... =DDD
VilunVäreitä&Puistatuksia.... kun Ees Aattelee hiukan.....oli sitten vuodenaika tai kausi mikä hyvänsä.... ;P
Ennemmin tasainen LämpöUuninPankollaKehrätenOnnenVäreidenVirratessaKokoKehonLävitseYlhäältäAlasJaAlhaaltaYlösMolemminPuolisesti.........Eikäku...nythän Mää juttelen jostain harvinaisesta ilmiöstä....mut jos tuota ei saa, niin muuta ei kannata ottaa....näin ainakin joillakin...täytyy toivoa vain, että jotkut onnistuu tuossa.......ja vieläpä niin, että se toimii ylä ja alamäessä ja se riittää, kun tietää että juuri se yksi ja oikea on siinä vieressä......harvinaista, mutta mahdollista näin ainakin uskon....tosin vaatii kaksi juuri toisilleen sopivaa ja sopivilla mausteilla maustettuna....tai riskit kasvavat todella suuriksi..... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
ARVAA???.... =DDD
VilunVäreitä&Puistatuksia.... kun Ees Aattelee hiukan.....oli sitten vuodenaika tai kausi mikä hyvänsä.... ;P
Ennemmin tasainen LämpöUuninPankollaKehrätenOnnenVäreidenVirratessaKokoKehonLävitseYlhäältäAlasJaAlhaaltaYlösMolemminPuolisesti.........Eikäku...nythän Mää juttelen jostain harvinaisesta ilmiöstä....mut jos tuota ei saa, niin muuta ei kannata ottaa....näin ainakin joillakin...täytyy toivoa vain, että jotkut onnistuu tuossa.......ja vieläpä niin, että se toimii ylä ja alamäessä ja se riittää, kun tietää että juuri se yksi ja oikea on siinä vieressä......harvinaista, mutta mahdollista näin ainakin uskon....tosin vaatii kaksi juuri toisilleen sopivaa ja sopivilla mausteilla maustettuna....tai riskit kasvavat todella suuriksi..... ;P"LämpöUuninPankollaKehrätenOnnenVäreidenVirratessaKokoKehonLävitseYlhäältäAlasJaAlhaaltaYlösMolemminPuolisesti.."
Tää oli kuvaavaa. :)
Joo, olen itsekin vakuuttunut, että sopivan kumppanin löytyminen on äärimmäisen hankalaa, varsinkin jos yhtään on herkkä tietyille asioille...ja ettei niitä ihmisiä yhden elmän aikana montaa vastaan tule joiden kanssa oikeasti kaikki tuntuu toimivan kuin itsekseen. :)sönkkö kirjoitti:
"LämpöUuninPankollaKehrätenOnnenVäreidenVirratessaKokoKehonLävitseYlhäältäAlasJaAlhaaltaYlösMolemminPuolisesti.."
Tää oli kuvaavaa. :)
Joo, olen itsekin vakuuttunut, että sopivan kumppanin löytyminen on äärimmäisen hankalaa, varsinkin jos yhtään on herkkä tietyille asioille...ja ettei niitä ihmisiä yhden elmän aikana montaa vastaan tule joiden kanssa oikeasti kaikki tuntuu toimivan kuin itsekseen. :)Ei tule VälttiS yhtään....kaikki on Tuurista&Onnesta kiinni...varsinkin näinä Synkkinä&NarsistisinaAikoina.....Mutta ElämäOn.... ;D
Mutta niin kuin sanoit....jotkut asiat ovat toisille yksinkertaisempia ja helpompia kuin toisille....tarpeet ovat erillaiset ja SieLuKin luultavasti jossain toisessa tehtaassa valmistettu..... ;P
Mitä sitä pienistä, kun ei pienet meistäkään....VainElämääEiSenEnempää... ;P- nakkasimutulos
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ei tule VälttiS yhtään....kaikki on Tuurista&Onnesta kiinni...varsinkin näinä Synkkinä&NarsistisinaAikoina.....Mutta ElämäOn.... ;D
Mutta niin kuin sanoit....jotkut asiat ovat toisille yksinkertaisempia ja helpompia kuin toisille....tarpeet ovat erillaiset ja SieLuKin luultavasti jossain toisessa tehtaassa valmistettu..... ;P
Mitä sitä pienistä, kun ei pienet meistäkään....VainElämääEiSenEnempää... ;PNimenomaan tuuria ja onnea tarvitaan, että osuu samaan aikaan samaan paikkaan missä se tietty ihminen on. Ja sitten vielä, että sen kanssa ryhtyy kommunikoimaan ylipäänsä älyää ryhtyä. :)
Nyt tuli se biisi mieleen, vain elämää ei sen enempää on kaikki tää...
Mulle tuli kutsu ulkoilemaan, joten sinne sitten tuulen riepotettavaksi. Mukavaa päivänjatkoa, palaillaan. :)
T. Sönkkö ( 24 lykkäs kirjautumisesta pihalle) nakkasimutulos kirjoitti:
Nimenomaan tuuria ja onnea tarvitaan, että osuu samaan aikaan samaan paikkaan missä se tietty ihminen on. Ja sitten vielä, että sen kanssa ryhtyy kommunikoimaan ylipäänsä älyää ryhtyä. :)
Nyt tuli se biisi mieleen, vain elämää ei sen enempää on kaikki tää...
Mulle tuli kutsu ulkoilemaan, joten sinne sitten tuulen riepotettavaksi. Mukavaa päivänjatkoa, palaillaan. :)
T. Sönkkö ( 24 lykkäs kirjautumisesta pihalle)Niinpä.....ja miehillä on monesti vielä nippu muita haasteita vrt. naisiin.....mutta MitäPä Siitä jne.... =DDD
Hyvää päivänjatkoa myös sulle......ja raitis ilma tekee hyvää....pitäisi vaan taas muistaa itsekin Se... ;P
- Herrasmies85_
Herrasmies ei lyö naista. Piste.
- helgamies
Herrasmiehellä ei ole naista (tai missiä) lyötäväksi.
- Naisasialooseri1
Varsin lievä rangaistushan tuo oli. Jos itseäni olisi nöyryytetty tuolla tavalla, olisin paloitellut naisen moottorisahalla.
- VedäKäteesiVain
Onneksi sinä et pääse koskaan parisuhteeseen.
VedäKäteesiVain kirjoitti:
Onneksi sinä et pääse koskaan parisuhteeseen.
Nin eipä sitä onneksi kukaan nainen naisasialuuseria koskaan huoli, kun hän onkin ATM-mies ja ehkä ihan jopa oikein HC-atm henkeen ja vereen:)))
- patakattilaa
DarkFear kirjoitti:
Nin eipä sitä onneksi kukaan nainen naisasialuuseria koskaan huoli, kun hän onkin ATM-mies ja ehkä ihan jopa oikein HC-atm henkeen ja vereen:)))
Ei sinuakaan, Juice-tukkaista 38-vuotiasta neitsytsetää, kukaan huoli.
patakattilaa kirjoitti:
Ei sinuakaan, Juice-tukkaista 38-vuotiasta neitsytsetää, kukaan huoli.
Eikö naisasialuuseria saisi sun mielestä sitten koskaan loukata, vai minkä vuoksi sä VITUN LANTAPERSEHINTTARI oikein muuten tollaisten vitun tapettavaa ali-ihmistä täällä puolustelet saatana!!!!!!!!! Onko naisasialuuseri joku sun homokaverisi saatana??
VITTU ETTÄ VOISIKIN OIKEIN HYVIN TAPPAA TÄSTÄ MAASTA KAIKKI TOLLAISET VITUN RUMAT JUICE-TUKKAISET MIEHET, NEITSYT-SEDÄT JA MUT VITUN LANTAPERSEAIVOT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Hehehee_
DarkFear kirjoitti:
Eikö naisasialuuseria saisi sun mielestä sitten koskaan loukata, vai minkä vuoksi sä VITUN LANTAPERSEHINTTARI oikein muuten tollaisten vitun tapettavaa ali-ihmistä täällä puolustelet saatana!!!!!!!!! Onko naisasialuuseri joku sun homokaverisi saatana??
VITTU ETTÄ VOISIKIN OIKEIN HYVIN TAPPAA TÄSTÄ MAASTA KAIKKI TOLLAISET VITUN RUMAT JUICE-TUKKAISET MIEHET, NEITSYT-SEDÄT JA MUT VITUN LANTAPERSEAIVOT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Se ainakin on varmaa, että sua on tosi helppo ärsyttää.
- OletAhdasmielinen
DarkFear kirjoitti:
VITTU ETTÄ VOISIKIN OIKEIN HYVIN TAPPAA TÄSTÄ MAASTA KAIKKI TOLLAISET VITUN RUMAT JUICE-TUKKAISET MIEHET, NEITSYT-SEDÄT JA MUT VITUN LANTAPERSEAIVOT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mitä sulla on homoja, kokemattomia miehiä, rumia miehiä ja kaljuja miehiä vastaan?
- Darkkis_On_Neitsytsetä
OletAhdasmielinen kirjoitti:
Mitä sulla on homoja, kokemattomia miehiä, rumia miehiä ja kaljuja miehiä vastaan?
Itseinhoa se on. Darkkis on kaappihomo, ruma ja sasikaljuinen neitsytsetä. Ei kestä kohdata tätä totuutta ja siksi raivoaa FINA-purkki kourassaan internetin ihmemaailmassa vuodesta toiseen.
- crux
Fyysistä reaktiota naiset varmaan ärsyttämisellään hakevatkin, ei tosin juuri tuota. Tuskin kukaan nainen odottaa että "nyt kun sanon oikein pahasti niin mies havahtuu ja sanoo niin älyllisen vasta-argumentin että leukani loksahtaa hämmästyksestä".
Mutta älykäs vasta-argumentti kyllä on paljon vaikeampaa, kuin lyöminen. Itse ainakin ilahdun, jos vastapuolella on tyyppi joka saa argumentillaan mut hiljaiseksi. :)
Eikä sillä, että kerjäisin nenusta verta, mutta jos itse lohkon toiselle, niin onhan se paljon ärsyttävämpää, jos toinen osaa lyöd vastapalloon sanallisesti sen sijaan, että vaan löisi.
- martialarts
Koskaan ei oo tarvinnu naista lyödä. Eikä lasta. Eikä miestäkään. Mä kuuntelen aikani ja yritän keskustella. Jos toinen ei halua keskustella, niin sitten totean jotain niin tylyä ja lopullista, että vastapuoli hiljenee. Ja koskaan ei oo kukaan tullu päälle sen jälkeen.
Esimerkki: olin pokena ravintolan ovella, kun eräs paikallispoliitikon kusipää poika yritti päästä ravintolaan sisään. Poika oli ihan liian kännissä ja marssi jonon ohitse ovelle. "Päästä mut sisään.. ". "En päästä tuossa kunnossa ja jonon ohi. Otahan happee vähän aikaa, niin katotaan sit uudestaan". "Vittu! Jos mä haluun mennä sisään, niin mähän meen!". "Et mun ohi". Poika mittaili vähän aikaa katseellaan ja alkoi uhota vetävänsä mua turpaan, jos yrittäisin estää. Sanoin poitsulle "Tiiäkkö, sä et saa kuin yhden yrityksen ja mä en lyö koskaan ekana. Mä lyön viimeisenä. Kerran." Poika empi hetken ja yritti "Tiiätsä kuka mä oon?" Vastasin "En" ja pyysin henkkarit. Poika kaivoi ajokortin taskustaan. Luin siitä pojan nimen ja sanoin "Tän mukaan sä oot **** ********, jos et muista". Poika oli vähän hämillään ja yritti vielä "Tiiätsä kuka mun isä on?". Annoin kortin takaisin ja sanoin "En tiiä, ootko kysyny äidiltäs?". Poikanen alkoi murentua ja koitti vielä korottaa ääntään. Astuin askeleen lähemmäs aivan pojan eteen, katsoin silmiin ja sanoin matalalla äänellä "Sä oot nyt muutaman sekunnin päässä elämäs noloimmasta hetkestä. Se on susta kiinni haluatko kokee sen vai et. Sulla on viis sekuntia aikaa päättää. Sen jälkeen sen päätän minä." Poika tarvitsi n 2 sekuntia kännisillä aivoillaan päätöksen tekoon. Pyysi anteeksi ja totesi lähtevänsä kotiin. Jonossa oli muutama suurisuu, jotka meinasivat alkaa ilkkumaan jotain. Käänsin katseen heihin ja sanoin "Sama koskee teitä." Jatkoin tuijottamista. Kaverit päättivät pitää päänsä kiinni. Kun olivat ovella, toivotin tervetulleksi niin kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.
Sanoilla sanoja vastaan. En mä anna kenenkään vapaasti käydä päälle, mä puolustan omaa koskemattomuuttani raivokkaastikin, jos tarve vaatii. Mut kun on kamppailulajeja harrastanu, kilpaillu full contactilla ja ottanu iskuja vastaan ja myös antanu niitä, ja vahinkojen kautta nähny ja kokenu mitä voi sattua, niin silloin väkivalta on ihan viimeinen vaihtoehto. Ei hirveesti kiinnosta lähtee käräjille ja maksamaan jollekin pässille mitään tuhansien eurojen korvauksia. Tai vahingossa vammauttaa tai tappaa jotain. Ei vittu. Sanoilla sanoja vastaan, tai sit on hiljaa. - lyömätön_linja
Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu
- Oikeutus
Kyllä väkivaltaan voi vastata väkivallalla
- iuj
Ehkä joskus näiden tarinoiden takana saattaa olla jopa todellisia tapporikoksia ja sairaalaan vievää pahoinpitelyä....
ETTÄ EN VIITSISI PILAILLA TOLLA HAKKAAMISELLA JA TURPIIN LYÖMISELLÄ..ei oo huumorintajuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470