Itse olen kahta eri exää vähän "kouluttanut". Ensimmäistä vääntelin erilaisiin solmuihin/lukkoihin avarilla läpsin sinne tänne.
Toista sitten revin ohimo hiuksista niin, että tuppokasat vain jäivät käsiini. Painoin hänet maahan ja potkin jalan siihen kuntoon, että sai sairauslomaa töistä 3 viikkoa. Väitti kavereilleen kaatuneensa kevät jäillä
Oletteko koskaan pahoinpidelleet naistanne tai exä
15
292
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Sun ei ole varmaan koskaan tarvinnut kärvistellä pillunpuutteessa?
- kaikysyäsaa
Mistä näin päättelet?
- kaikysyäsaa
kaikysyäsaa kirjoitti:
Mistä näin päättelet?
Siitä kun hän on niin raju mies että kouluttaa naisiaan. Semmoisellehan ne antaa mielellään römpsää.
- kaikysyäsaa
kaikysyäsaa kirjoitti:
Siitä kun hän on niin raju mies että kouluttaa naisiaan. Semmoisellehan ne antaa mielellään römpsää.
Oletko varma että kaikki?
- hehheeemies
On tarvinut. Olen liian kiltti/nössö naisten iskemiseen. Nämä naiset ovat itse iskeneet minut ja yläätyneet aika lailla , kun yhtä äkkiä olenkin väkivaltainen. Mutta tälläisia kai me kaikki itseä kiltiksi kutsuvat ollaan.
- kaitodetasaa
hehheeemies kirjoitti:
On tarvinut. Olen liian kiltti/nössö naisten iskemiseen. Nämä naiset ovat itse iskeneet minut ja yläätyneet aika lailla , kun yhtä äkkiä olenkin väkivaltainen. Mutta tälläisia kai me kaikki itseä kiltiksi kutsuvat ollaan.
Siis olet vain nössö naisten hakkaaja etkä ole oikeaa kiltteyttä nähnytkään.
- hehheemies
kaitodetasaa kirjoitti:
Siis olet vain nössö naisten hakkaaja etkä ole oikeaa kiltteyttä nähnytkään.
hehhe no älä
- Ex----------PUA
En ole koskaan lyönyt, mutta olen kanssa pistänyt ns. pakettiin kun eukko rupesi riehumaan (tyyliin käsilukkoon ja istunut päälle kunnes on rauhoitunut, kun luuli että minua voi läpsiä :D). Sen verran jännä olen minäkin, mutta en suinkaan miss helsingin jännämies-jännä. :D
- Murhamies
Sä olet kurmottanut naisia vain märissä unelmissasi. Kadulla saisit turpiin ripakinttuisilta teinitytöiltä, sinä luihu ja arka nuljaska.
- Ex----------PUA
Murhamies kirjoitti:
Sä olet kurmottanut naisia vain märissä unelmissasi. Kadulla saisit turpiin ripakinttuisilta teinitytöiltä, sinä luihu ja arka nuljaska.
Osu ja uppos! :D
Mitä se vanha huora siellä taas valehtelee, sattuuko totuus noin pahasti?
- ihjj
Hyi hitto ..sairas pahoinpitelijä
- Eräkettu
On tullu nakattua sohvalle ja pietin sen siinä otteessa..
Jotaki ton tapasta on tullu tehtyä.. - JuuriTuollaisia
Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet on.
=DDD......vain ne kenestä olette syyttä suotta luulleet heidän olevan.....no tiedän minäkin näitä tapauksia ihan liikaakin, joissa ulospäin näyttää siltä, että olisi kiltti ja kunnollinen, mutta ei oikeasti olekaan......sama pätee molempiin sukupuoliin, eikä jutella pelkästään tämän ketjun asioista..... ;P
- Ex----------PUA
Nainen rationalisoimassa:
Kiltit ja kunnolliet miehet ovat jännämiehiä. Jännämiehet ovat kilttejä ja kunnollisia miehiä.
Naisen yläpää vs. naisen alapää. Ei ole epäselvyyttä voittajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470