Oletteko koskaan pahoinpidelleet naistanne tai exä

hehhehheeemies

Itse olen kahta eri exää vähän "kouluttanut". Ensimmäistä vääntelin erilaisiin solmuihin/lukkoihin avarilla läpsin sinne tänne.

Toista sitten revin ohimo hiuksista niin, että tuppokasat vain jäivät käsiini. Painoin hänet maahan ja potkin jalan siihen kuntoon, että sai sairauslomaa töistä 3 viikkoa. Väitti kavereilleen kaatuneensa kevät jäillä

15

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikysyäsaa

Sun ei ole varmaan koskaan tarvinnut kärvistellä pillunpuutteessa?

• kaikysyäsaa

Mistä näin päättelet?

• kaikysyäsaa
        kaikysyäsaa kirjoitti:

Mistä näin päättelet?

Siitä kun hän on niin raju mies että kouluttaa naisiaan. Semmoisellehan ne antaa mielellään römpsää.

• kaikysyäsaa
        kaikysyäsaa kirjoitti:

Siitä kun hän on niin raju mies että kouluttaa naisiaan. Semmoisellehan ne antaa mielellään römpsää.

Oletko varma että kaikki?

• hehheeemies

On tarvinut. Olen liian kiltti/nössö naisten iskemiseen. Nämä naiset ovat itse iskeneet minut ja yläätyneet aika lailla , kun yhtä äkkiä olenkin väkivaltainen. Mutta tälläisia kai me kaikki itseä kiltiksi kutsuvat ollaan.

• kaitodetasaa
        hehheeemies kirjoitti:

On tarvinut. Olen liian kiltti/nössö naisten iskemiseen. Nämä naiset ovat itse iskeneet minut ja yläätyneet aika lailla , kun yhtä äkkiä olenkin väkivaltainen. Mutta tälläisia kai me kaikki itseä kiltiksi kutsuvat ollaan.

Siis olet vain nössö naisten hakkaaja etkä ole oikeaa kiltteyttä nähnytkään.

• hehheemies
        kaitodetasaa kirjoitti:

Siis olet vain nössö naisten hakkaaja etkä ole oikeaa kiltteyttä nähnytkään.

hehhe no älä

• Ex----------PUA

En ole koskaan lyönyt, mutta olen kanssa pistänyt ns. pakettiin kun eukko rupesi riehumaan (tyyliin käsilukkoon ja istunut päälle kunnes on rauhoitunut, kun luuli että minua voi läpsiä :D). Sen verran jännä olen minäkin, mutta en suinkaan miss helsingin jännämies-jännä. :D

• Murhamies

Sä olet kurmottanut naisia vain märissä unelmissasi. Kadulla saisit turpiin ripakinttuisilta teinitytöiltä, sinä luihu ja arka nuljaska.

• Ex----------PUA
        Murhamies kirjoitti:

Sä olet kurmottanut naisia vain märissä unelmissasi. Kadulla saisit turpiin ripakinttuisilta teinitytöiltä, sinä luihu ja arka nuljaska.

Osu ja uppos! :D

Mitä se vanha huora siellä taas valehtelee, sattuuko totuus noin pahasti?

• ihjj

Hyi hitto ..sairas pahoinpitelijä

• Eräkettu

On tullu nakattua sohvalle ja pietin sen siinä otteessa..

Jotaki ton tapasta on tullu tehtyä..

• JuuriTuollaisia

Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet on.

• =DDD......vain ne kenestä olette syyttä suotta luulleet heidän olevan.....no tiedän minäkin näitä tapauksia ihan liikaakin, joissa ulospäin näyttää siltä, että olisi kiltti ja kunnollinen, mutta ei oikeasti olekaan......sama pätee molempiin sukupuoliin, eikä jutella pelkästään tämän ketjun asioista..... ;P

• Ex----------PUA

Nainen rationalisoimassa:
        Kiltit ja kunnolliet miehet ovat jännämiehiä. Jännämiehet ovat kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Naisen yläpää vs. naisen alapää. Ei ole epäselvyyttä voittajasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe