Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naiset ovat monesti aika barbaareja myös ja tuo RäyhäGeeni on myös osalla naisista, niin kuin miehistäkin.....sen toi julki nainen.....mitähän eroavaisuuksia tällä naisella on sinuun?.... ;P......hmmmmmm..... ;D
15.05.2016 12:23
Todella paljon jälleen kerran TotuudenSiementä tekstissäsi.... ;P
15.05.2016 12:20
"No, yksi asia, mikä yhdistää hyvän itsetunnon omaavia, on se etteivät he yliajattele asioita, vaan toimivat. Se voi olla syy tai seuraus hyvästä itsetunnosta, todennäköisesti molempia. "
Varmasti näinkin suurimmalla osalla ihmisistä ja sitten jotkut ovat vaan persoonan/luonteen piireteiden takia enemmän tai vähemmän pohtijoita, jotka ajattelevat usein asioita monelta kantilta vaikka omaisivatkin kohtuu hyvän, hyvän tai jopa erinomaisen itsetunnon.... . ;P
Tosin osa näistä asioista on varmasti tietoisesti ohitettavista....ainakin siltä osin, kun se ei riko YdinMinän arvoja ja tai persoonaasi vastaan......esim. empaattinen, sydämellinen yms. ei voi satuttaa ja loukata toista/toisia kauhean helposti ja silloinkin psyykkinen rangaistus tulee yleensä itselle enemmän tai vähemmän vahvana....riippuen hieman tilanteesta....jne..jne..
15.05.2016 12:00
Aivan totta ja itsestään selvää....jos ei ole itsensä ruorissa ja persoona/luonne sellainen ettei tule pettämään oli tilanne tai paikka mikä tahansa, niin ei siinä muut asiat paljon merkkaa mitä on tai mitä ei ole..... ;P
15.05.2016 10:39
Ääh...se mikä on sinussa se on sinussa.... ;P
15.05.2016 00:22
Kaikki mitä on tiedettävissä....ja sitten ne vois aina pirauttaa, kun on taas jotain tietoa tullut uusista geenitutkimuksista... ;P
Se olisi tukemassa sitä itsensä tutkimista ja syväanalyysiä... ,D
15.05.2016 00:21
Kis...kis....Kissoja.... 8-0
https://www.youtube.com/watch?v=qfnzOr6I0ig
https://www.youtube.com/watch?v=pIi_gkuoxRs
https://www.youtube.com/watch?v=wXQUhX89vtQ
https://www.youtube.com/watch?v=kaj4plT2s50
=DDD
15.05.2016 00:12
Totta turiset... :(
Mitähän maksaisi sellainen täydellinen geenitesti, että saisi kaiken mahdollisen tietoon?.... ;P
15.05.2016 00:00
Täydellinen vastuun siirto siis miehelle?... ;P
Juuri tuollaisia ne naiset aina ovat..... ;D
14.05.2016 23:43
....sitä olisi syytä pohtia....kupillisen äärellä....tee aika....ja suklaata... ;P
...luultavasti maailma olisi ainakin paremmin hahmoteltavissa ja näkisi miten asiat ihan oikeasti ovat....ainakin paremmin, kuin filttereiden ja ajatusmuuntimien kanssa.... ;P
14.05.2016 23:15
...molemminpuolisesti.....
14.05.2016 23:11
Noh, minussa riittää vielä sen verran naiviutta ja SiniSilmäisyyttä, että sinusta voisin jopa uskoakin, mitä olen juttujasi lukenut ja hieman yrittänyt luoda mielikuvaa sinun luonteesta/persoonasta..... ;P
Toivon todella, että se miehesi on samanlainen ja saatte näyttää toisillenne teoilla ja käytöksellä ne asiat.....olla JoutsenPari...ylä- ja alamäessä toinen toistaan tukien.....harvinaista, mutta mahdollista.....kaikista ei ole siihen hyvästä halusta huolimatta....mutta tietynlaiset persoonat/luonteet yhdessä voivat ehkä onnistuakin ja vielä niin, että "kun kaikki ei ole niin kaunista" niin siitä huolimatta yhdessä on hyvä ja paras olla....
14.05.2016 23:10
No en todellakaan ole välimerkitönmies..... =DDD
Olen joskus kirjoittanut jotain välimerkittömänä, kun piilouduin lahkeessa roikkujia puskaan ja inspiroiduin välimerkittömän tyylistä, mutta siitä on jo jonkun verran aikaa...... ;P
Välimerkittömällä on ihan omanlainen tyyli....ainakin ihan erillainen mitä itse kujeilin....mutta huomasin, että välimerkkitömällä oli ja on varmaan vieläkin omat faninsa, jotka kopioivat häntä.... ;D
Minä olin se joka tarjosi niitä pilkkuja ja pisteitä jossain ketjussa... =DDD....en edes muista mitä kaikkea kujeilin ja missä... ;D
Eli en voi mitenkään ottaa kaikkea kunniaa aidon ja muiden välimerkittömien kommenteista.......välimerkittömällä tulee monesti hyvää läpää ja se on aika HjuumoriVeikko....taitaa olla Emppis&Herkkiskin....paha mennä sanomaan tai sitten oikea PleijereidenPleijeri.... ;P
14.05.2016 22:55
Mulla on vielä yksi....."Heittäydy"....tai..."Uskalla heittäytyä"....on tuosta varmaan erillaisia muitakin versioita, kun seireenit laulelevat suloisia säveliään....ihan IRL:kin ;P
14.05.2016 22:25
Joo....kuulen jo palkokasvien vyöryvän kohti tämänkin ketjun aloittajan NeNua... ;D
Ei varmaan ollut meihen aloitus tämä vaikka annettiin hieman niin ymmärtää tällä lauseella..."Oon tullu siihe lopputuloksee".... ;P
Ihan oikein murskata tälläiset selvät olevinaan älykkäät ja viekkaat manipulaatio ketjut.......ihan sen takia, kun saa oksennusreaktion aikaan.... ;P
Avoimet, rehelliset ja totuuden mukaiset ketjut on ihan toinen juttu....mutta joka kerta, kun näkee näitä ketjuja, niin hieman hiipuu usko joidenkin kykyyn noudattaa noita periaatteita... ;P
14.05.2016 22:15
Markku_DI taitaa olla joka naisen unelma....kyllä siinä on sellainen oikein kunnon nykyajan mies....aisuriksi.... ;P
14.05.2016 22:02
No tuo on juuri niin kuin itsekin ajattelin asian olevan..... ;P
Kylmät irtosuhteilee ja väittää sen olevan normaalia ja herkät, lämpimät, romantikot se hajoittaa..... ;P
Tekis mieli sanoa "mitä minä sanoin"...mutta jätetään nyt sanomatta... ;D
14.05.2016 21:59
No voi HellanLettasSentääääään..... ;P
Niin?....KiinnostaaVarmaanKiviäkinEnemmän... ;D
Mistä minä tiedän mikä on "tyttöjen muotikirjoitusta"?.... ;P....kirjoitan AivoLimaa ja maalailen sen miten sattuu ja huvittaa.....jos se jotain häiritsee, niin OiVoi... ;P
En minä ota itseeni....en ainakaan nyt ottanut, mitä minä jostain TurhanPäiväisestäKitisijästä piittaan.....aina sellainen jostain KitinääRitinää&Rätinää keksii....se on maailman helpoin taitolaji...yleensä syyttää muita turhasta ja syyllistyy itse "outouksiin"... ;P
Mene sinä opettamaan jotain muuta kiltiksi pieneksi koiruliksi.......MuaEiKiinnostaOllaKoiruli... ;P
Eikä teillä ole kenelläkään varaa Puhua&Mussuttaa yhtään mitään mistään mielikuvista yms.... ;P
Suuren suuri palkokasvi se vyöryy ja vyöryy...... ;D
14.05.2016 21:53
OiVoi.... ;D....ja perskules teet näppikselle... =DDD...noh, onneksi on suojattu näppis... ;P
Kyllä sä olet varsinainen tapaus......onko sulla Ränkät, kuppi tyhjä vai mistä taas KipRisTelee?... ;P
VoiVeljet....RäksyÄksyTästKy..... ;P
14.05.2016 17:37
Jotain tuollaista aattelen itsekin......jotkut asiat kyllä tosin aina kertovat jostain, mutta ei voi yleistää, sen näkee joko heti kun näkee ihmisen tai sitten ajan kanssa....ulosannista, eleistä, ilmeistä ja kaiken maailman signaaleista.... ;P
14.05.2016 17:10
624 / 651