"Komean miehen kanssa voi pitää hauskaa"

RUMAhauskaÄTMI

Mihin perustuu otsikon väite kun olen täällä sillointällöin kuullut naisilta lume puheina kun rumia ja komeita miehiä on vertailtu että "komean jännämiehen kanssa voi pitää hauskaa mutta kiltin ja kunnollisen ruman miehen kanssa voisi olla vakavampaakin"? Tiedän että nämä puheet ovat sanahelinää ja ns muka toiveita antavia rumille kilteille miehille mutta jos oletetaan että lauseessa olisi totuuden siemen niin miksi naiset menisi vakavaan suhteeseen ruman miehen kanssa kun lause tyrmää jo alkuunsa että hänen kanssaan ei voi pitää hauskaa? Miksi rumuus poistaa hauskuuden? Itse rumana miehenä olen kuullut muutamilta kavereilta ja sukulaisiltani olevani tosi hauska ja sanavalmis ja jopa standup koomikoksikin kehuttu mutta miksi jos palstan nainen alkaisi kanssani suhteeseen meiltä sitten loppuisi hauskuus? Eli jos olisimme suhteessa niin naisella olisi kanssani naama norsunvitulla mutta heti komean jänniksen kanssa tooosi hauskaa? Jotenkin outoa. Selittäkää??

24

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enmätiiäkuoonnainen

Vaemaankin tarkoittaa sitä, että komean kanssa voi hypätä sänkyyn kylläki, mutta ei aloittaa mitään vakavaa.

• RUMAhauskaÄTMI

Jyst! Ruman kanssa suhde ja selibaatti mutta komean kanssa pano mutta ei suhdetta. Eikös nyt ollu hauskuudesta puhe?

• Komean miehen kanssa voi pitää hauskaa samalla kun ruma mies lämmittää maksamassaan asunnossa naisen lapsille nakkeja ja ranskalaisia.

• Miksi sen ihmisen pitäisi olla ruma, jonka kanssa voi vakavampaankin ryhtyä? Yleensähän ihminen josta tykkää on ainutlaatuinen ja ihana ja komea enemmin kuin ruma.

Hirmu usein ajatellaan, että komea on vain mies joka on kansukuvaksi sopivaa ainesta. Ei se kuitenkaan ole niin mustavalkoista. Jos ihmisestä tykkää, on tilaisuus jutella ihmisen kanssa niin kummasti perosoonasta tykkäämisen jälkeen ulkonäkökin viehättää. Eri asia jos valitaan ulkonäön perusteella se tyyppi, jota aletaan lähestymään.

Mä en ole koskaan tutustunut yhteenkään mieheen, jonka kanssa olen seurustellut niin että olisin katsonut wau komea, menen sen luo. Eli ekana ulkonäköä. Ensin on aina juteltu/kirjoiteltu ja tutustuttu, joidenkin ulkonäön olen nähnyt oitis joidenkin myöhemmin, mutta se mielikuva juttelujen pohjalta on se minkä perusteella olen päättänyt jatkaa tutustumista ja olla yhdessä.

Ensimmäinen poikakaverini oli poikkeus, en tykännyt ulkonäöstä enkä järin pojastakaan, mutta seurustelin koska häpesin pusuttelua sen kanssa kännipäissäni. Ja ajattelin, että jospa se onkin ihan kiva, kun tutustutaan. Olihan sillä hetkensä, mutta ei se kovin kiva kyllä ollut.

Eli nolous ajoi ekan kanssa yhteen. :D

• olikose

poika pitkä?

• olikose kirjoitti:

poika pitkä?

Oli muistaakseni 180 cm? Pitkä ja laiha. Tulee aina Victoria Beckham mieleen, vaikka eri sukupuolet kyseessä. :D

Samansorttiset kasvot ja nenä varsinkin tms. Sen lyhyt kaveri oli 168 cm ja se oli oikeasti komea ja oikeasti kiva. Mutta pölhöyttäni valitsin väärin. Ja ylpeyttäni en kehdannut vaihtaa. Luulen, että se olisi ollut mahdollista, että se kaverikin pikkasen minusta tykkäsi. :D

Terveisiä vaan sinne jonnekin vuoren huipulle, missä lie vuorikiipeileekään. :)

• RUMAhauskaÄTMI

Siksi koska täällä usein verrataan ruman ja komean eroavaisuuksia. "Miksi sen ihmisen pitäisi olla ruma, jonka kanssa voi vakavampaankin ryhtyä? " Niinpä sinähän sen sanoit. Rumathan ei kelpaa.

• RUMAhauskaÄTMI kirjoitti:

Siksi koska täällä usein verrataan ruman ja komean eroavaisuuksia. "Miksi sen ihmisen pitäisi olla ruma, jonka kanssa voi vakavampaankin ryhtyä? " Niinpä sinähän sen sanoit. Rumathan ei kelpaa.

Ei kukaan mieskään ota mielestään rumaa naista. Josta kokee ja ajattelee, ruma ruma ruma..Mutta toisen ruma on toisen nätti. :)

Ei ole vain yhtä näkemystä siitä mikä on ruma tai komea, on mielipiteitä ja makuja jotka eriävät toisistaan. kaverillani on mielestään komea mies, minä taas en näe komeana. Minulla on mielestäni komea mies, ex työkaverin mielestä ei oikeen minkään näköinen. :D

Makuja on monia, vaikka kuinka aina jotkut menee samaan purkkiin, niin ei saa unohtaa eri purkkeja ja niiden sisältöä.

Kannattaa kokeilla joskus kauempaa kotonurkkiakin etsiä sitä naistansa. Saatat olla omilla kulmillasi ulkona suosiosta, mutta toisaalla suomenmaassa oletkin jonkun kulta kimpale. :)

Aina ei tärppää kotinurkilta. Omilta nurkilta etsiminen supistaa kummasti kenen vaan ehdokkaita ja mahkuja löytää se oma mussukka.

• RUMAhauskaÄTMI
        sönkkö kirjoitti:

Ei kukaan mieskään ota mielestään rumaa naista. Josta kokee ja ajattelee, ruma ruma ruma..Mutta toisen ruma on toisen nätti. :)

Ei ole vain yhtä näkemystä siitä mikä on ruma tai komea, on mielipiteitä ja makuja jotka eriävät toisistaan. kaverillani on mielestään komea mies, minä taas en näe komeana. Minulla on mielestäni komea mies, ex työkaverin mielestä ei oikeen minkään näköinen. :D

Makuja on monia, vaikka kuinka aina jotkut menee samaan purkkiin, niin ei saa unohtaa eri purkkeja ja niiden sisältöä.

Ruman miehen on pakko huolia ruma nainen. Minäkin huolisin MUTTA KUN RUMAT MIEHET EI KELPAA EDES RUMILLE NAISILLE Eikö se jo mene ymmärrykseen?? Mies ei voi valita naistaan mutta nainen voi miehen. Näin se menee. Nainen saa aina haluamansa mutta mies joutuu useinmiten tyytymään siihen kenet saa.

Ruman miehen on pakko huolia ruma nainen. Minäkin huolisin MUTTA KUN RUMAT MIEHET EI KELPAA EDES RUMILLE NAISILLE Eikö se jo mene ymmärrykseen?? Mies ei voi valita naistaan mutta nainen voi miehen. Näin se menee. Nainen saa aina haluamansa mutta mies joutuu useinmiten tyytymään siihen kenet saa.

No ei kyllä saa nainenkaan aina haluamaansa. :)

Pakostihan mieskin valitsee, mutta onko se sitten niin että osa miehistä vain pääsee valitsemaan? Osa ei pääse, eikä tule valituksi? Mun mielestä se menisi noin vähän rehellisemmin.

Miksi ne komeat miehet sitten ottavat ruman naisen?

• eivarmastikaikki
        sönkkö kirjoitti:

No ei kyllä saa nainenkaan aina haluamaansa. :)

Pakostihan mieskin valitsee, mutta onko se sitten niin että osa miehistä vain pääsee valitsemaan? Osa ei pääse, eikä tule valituksi? Mun mielestä se menisi noin vähän rehellisemmin.

Miksi ne komeat miehet sitten ottavat ruman naisen?

jotkut ihan siitäkin syystä että se pysyy aisoissa varmemmin ja itse voi sitten puuhailla sen seläntakana niitä näitä.

• eivarmastikaikki kirjoitti:

jotkut ihan siitäkin syystä että se pysyy aisoissa varmemmin ja itse voi sitten puuhailla sen seläntakana niitä näitä.

Vai voisko olla, ettei miehellä ole vallalla oleva naismaku? Nainen siis on miehen mielestä kaunis tai ainakin nätti, vaikka osa miehistä pitäisi rumana. :)

En usko, että komeus tekee miehestä sen enempää uskotonta kuin kauneus naisestakaan. tilaisuuksia varmasti tarjoutuu helpommin, mutta kaikki ei ryhdy tilaisuudesta varkaaksi. :)

• einäejoseihalua
        sönkkö kirjoitti:

Vai voisko olla, ettei miehellä ole vallalla oleva naismaku? Nainen siis on miehen mielestä kaunis tai ainakin nätti, vaikka osa miehistä pitäisi rumana. :)

En usko, että komeus tekee miehestä sen enempää uskotonta kuin kauneus naisestakaan. tilaisuuksia varmasti tarjoutuu helpommin, mutta kaikki ei ryhdy tilaisuudesta varkaaksi. :)

Käytös ja teot paljastavat paljon jos ei pidä silmiään ihan ummessa ja ole ihan tampio ihmistuntemuksessa.

• einäejoseihalua kirjoitti:

Käytös ja teot paljastavat paljon jos ei pidä silmiään ihan ummessa ja ole ihan tampio ihmistuntemuksessa.

Niin, olen kuitenkin nähnyt rumien ihmisten pettävän ja kauniiden ja komeiden olevan uskollisia. Tämä on siis luonne kysymys, ei ulkonäkö. :)

• Dimples_

Komistus on naiselle hieman sama, kuin miehelle prostituoidulla käynti. Voi pitää hetken "hauskaa", mutta parisuhteeseen sellaisesta miehestä ei ole, ei ole aloilleen asettuvaa mallia.
      Parisuhteeseen valitaan mieluummin mies, joka itsekin haluaa vakiintua.

• Näin minäkin tuon otsikossa olevan lausahduksen tulkitsin.

• Pallontallailija

Mikään ihmisen ominaisuus ei sulje toista pois, vaikka niin sitkeästi kuvitellaan. Komea mies voi olla myös hauska ja älykäs. Samoin vähemmän komea mies. Blondi nainen voi olla älykäs. Ruma nainen voi olla yhtä tyhmä ja vittumainen kuin kauniskin nainen. Ruma mies voi yhtä lailla uskoton kuin komeuskin. Rikas mies voi olla mukava, älykäs ja uskollinen. Tai ei mitään näistä.

• Jotain tuollaista aattelen itsekin......jotkut asiat kyllä tosin aina kertovat jostain, mutta ei voi yleistää, sen näkee joko heti kun näkee ihmisen tai sitten ajan kanssa....ulosannista, eleistä, ilmeistä ja kaiken maailman signaaleista.... ;P

• RUMAhauskaÄTMI

Oudointa on silti aina se että rumat miehet yleensä ei pariudu mutta komeat kyllä joten taitaa vain se ulkoinen seikka olla poissulkeva ei se millainen on ihmisen sisin.

• 2013
        RUMAhauskaÄTMI kirjoitti:

Oudointa on silti aina se että rumat miehet yleensä ei pariudu mutta komeat kyllä joten taitaa vain se ulkoinen seikka olla poissulkeva ei se millainen on ihmisen sisin.

Samoinhan se menee naistenkin suhteen. Vanhat piiat ovat rumia ja kauniit eivät ole koskaan yksin.

• vähänylpeyttäkiitos

Olen kuullut tämän perustelun joskus.

Jos minulle sanottaisiin että komean miehen kanssa voi pitää hauskaa, mutta sinä olet parisuhdemateriaalia, käskisin naisen lähteä kälppimään.

Millainen aisuri pitää olla että lähtee liittoon naisen kanssa jonka mielestä joku entisistä panoista on komeampi JA hauskempi?

• paljonaisureitasuomessa

"Millainen aisuri pitää olla että lähtee liittoon naisen kanssa jonka mielestä joku entisistä panoista on komeampi JA hauskempi?"

jos määriteltäisiin aisuri näin niin todella moni mies on aisuri ainakin suomessa. monella naisella on sen verran paljon historia takana että sinne mahtuu komeita panomestareita kuin hervottomia supliikkiveikkojakin.

• Dimples_

Kyse ei ole HAUSKUUDESTA vaan KERTAPANOSTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7411
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2386
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1617
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1604
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1468
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      406
      1451
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1434
    Aihe