huomenna helluntai

paniikki.iskee

onko paniikki mitä aiot tehdä että huomiseksi löytyy joku kiva

22

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tautisetjajakorasiat

      kannattaa pysyä piilossa sisätiloissa samoin kuin perjantai 13. päivä. ettei saa jotain ei toivottua.

    • Eipä sitä mitän erityistä paniikkia ole, kun tuohon hokemaan en usko. Samanlainen päivä tuo on kuin muutkin, eli eipä mitään erityistä toimintasuunitelmaa ole laadittuna.

    • Muistakaa vanha viidakon sanonta: "Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina."

      • Näinhän tuo taitaa NykyPäivänä ja NykyMaailmassa olla.... ;P


      • Päiväni alkoi ratikkamaisesti kun Ratikkakuski toi päivän yleistiedon esille... =D

        Tosin n. kaksi ja puoli tuntia myöhemmin kun luin tämän...


    • ei.yrityksestä.kiinni

      En aio tehdä mitään tavallisesta poikkeavaa, joka päivä tinderissä swiippailemassa muutenkin.
      Omasta yrityksestä asia ei jää kiinni, naiset päättävät että kelpuuttavatko minut vai ei.

    • perkeleenvanhakansa

      Vittu, taas jäin yksin tänä kesänä. Vielä kerkeisin ottamaan yhteyttä firman työharjoittelijatyttöön, mutta epäilen hänen halukkuuttaan.

      Antaa olla, mitä nopeammin tämä yksinäinen kesä on ohitse niin sen parempi. Sen kunniaksi kesän virallinen lopetus biisi.

      https://www.youtube.com/watch?v=Wnkc9h3IMUA

      Nytpä onkin taas syksy!

    • vihatipunen

      Mää katon telkkarista lätkää.

      • Taidat katsoa sieltä oikeasti jätkää.


      • vihatipunen

        Ne on vähän turhan nuoria, ne söpöimmät.


      • vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

        Ne on vähän turhan nuoria, ne söpöimmät.

        Mut väliajalla studiossa Teemu Niikko.....


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mut väliajalla studiossa Teemu Niikko.....

        En yhtään ihmettele että pysyt kuolemaasi saakka sinkkuna ja yksinäisenä.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        En yhtään ihmettele että pysyt kuolemaasi saakka sinkkuna ja yksinäisenä.

        Niin? Miten tuo mun kommenttini eroaa esim. Atm32:n uuden Miss Suomen kuolaamisesta tai että välimerkitön mies kuolaa jotain ABC-mainoksen naista? Pari mainitakseni....


      • vihatipunen kirjoitti:

        Niin? Miten tuo mun kommenttini eroaa esim. Atm32:n uuden Miss Suomen kuolaamisesta tai että välimerkitön mies kuolaa jotain ABC-mainoksen naista? Pari mainitakseni....

        Sillä tavalla että se on heille pelkkää mielikuvaa ja heille kelpaisi oman tasoinen nainen vaikka heti. Sinä puolestasi olet "vahva ja itsenäinen nainen" ja "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa" jos et saa itseäsi huomattavasti parempitasoisempaa miestä. Olet hypergaminen ja siksi elät yksin lopun elämääsi. Ei sillä ole minulle niinkään merkitystä, mutta minusta on hauska naureskella hypergamisille sinkkunaisille joille tulee iän myötä ongelmia kun ovat nuoruudessaan markkina-arvon huipulla olleet ylimielisiä ja viettäneet aikaa jännämiesten kullikaruselleissa.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        Sillä tavalla että se on heille pelkkää mielikuvaa ja heille kelpaisi oman tasoinen nainen vaikka heti. Sinä puolestasi olet "vahva ja itsenäinen nainen" ja "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa" jos et saa itseäsi huomattavasti parempitasoisempaa miestä. Olet hypergaminen ja siksi elät yksin lopun elämääsi. Ei sillä ole minulle niinkään merkitystä, mutta minusta on hauska naureskella hypergamisille sinkkunaisille joille tulee iän myötä ongelmia kun ovat nuoruudessaan markkina-arvon huipulla olleet ylimielisiä ja viettäneet aikaa jännämiesten kullikaruselleissa.

        Minä en ole moneen vuoteen etsinyt minkään tasoista miestä koska minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen.

        Sulla on taas näköjään miesmenkat ja pitää päästä vittulemaan kaikille.

        Eikä sitäpaitsi noille mainitsemilleni palstalaisille kelpaisi kuka vaan, että ihan turha heitä puolustella.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Minä en ole moneen vuoteen etsinyt minkään tasoista miestä koska minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen.

        Sulla on taas näköjään miesmenkat ja pitää päästä vittulemaan kaikille.

        Eikä sitäpaitsi noille mainitsemilleni palstalaisille kelpaisi kuka vaan, että ihan turha heitä puolustella.

        "Minä en ole moneen vuoteen etsinyt minkään tasoista miestä koska minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen."

        Se on ihan hyvä. Koska nirsoilit parhaat nuoruusvuotesi ja pidät edelleen samaa vaatimustasoa, niin ei ole mikään ihmekään ettei sinun tasoisella vanhalla ämmällä ole yhtään mitään annettavaa sen tasosille miehille joista haaveilet.

        "Sulla on taas näköjään miesmenkat ja pitää päästä vittulemaan kaikille."

        Ei ole. Jos mielipiteeni ei sinua miellytä, niin älä kiukuttele.


      • vihatipunen
        super-atm kirjoitti:

        "Minä en ole moneen vuoteen etsinyt minkään tasoista miestä koska minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen."

        Se on ihan hyvä. Koska nirsoilit parhaat nuoruusvuotesi ja pidät edelleen samaa vaatimustasoa, niin ei ole mikään ihmekään ettei sinun tasoisella vanhalla ämmällä ole yhtään mitään annettavaa sen tasosille miehille joista haaveilet.

        "Sulla on taas näköjään miesmenkat ja pitää päästä vittulemaan kaikille."

        Ei ole. Jos mielipiteeni ei sinua miellytä, niin älä kiukuttele.

        Sä et tiedä mun nuoruudestani yhtään mitään, etkä elämästäni joten pidäpä se turpasi jo kiinni.

        Se on kovin helppo niputtaa kaikki naiset samaan ja hokea tuota samaa mantraa.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Sä et tiedä mun nuoruudestani yhtään mitään, etkä elämästäni joten pidäpä se turpasi jo kiinni.

        Se on kovin helppo niputtaa kaikki naiset samaan ja hokea tuota samaa mantraa.

        "Sä et tiedä mun nuoruudestani yhtään mitään, etkä elämästäni joten pidäpä se turpasi jo kiinni."

        Ei kiinnosta edes tietää. Mutta sen tiedän että lähes kaikki naiset ovat nuoruudessaan markkina-arvoltaan huomattavasti korkeammalla kuin vanhoina kurppina ja sinä tuskin mikään poikkeus sen suhteen olet.

        Hiljentämisyrityksesi epäonnistui. Moni nainen sinun tapaan yrittää hiljentää totuudenpuhujan ja sulkea korvansa.


      • eikö.edes.rakkauttasi
        vihatipunen kirjoitti:

        Minä en ole moneen vuoteen etsinyt minkään tasoista miestä koska minulla ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen.

        Sulla on taas näköjään miesmenkat ja pitää päästä vittulemaan kaikille.

        Eikä sitäpaitsi noille mainitsemilleni palstalaisille kelpaisi kuka vaan, että ihan turha heitä puolustella.

        vihatipunen niin miksi sinulla ei ole mitään annettavaa parisuhteelle


      • palstatotuus
        eikö.edes.rakkauttasi kirjoitti:

        vihatipunen niin miksi sinulla ei ole mitään annettavaa parisuhteelle

        nuuskamgtow puskissa


      • palstatotuus kirjoitti:

        nuuskamgtow puskissa

        No en todellakaan ole välimerkitönmies..... =DDD

        Olen joskus kirjoittanut jotain välimerkittömänä, kun piilouduin lahkeessa roikkujia puskaan ja inspiroiduin välimerkittömän tyylistä, mutta siitä on jo jonkun verran aikaa...... ;P

        Välimerkittömällä on ihan omanlainen tyyli....ainakin ihan erillainen mitä itse kujeilin....mutta huomasin, että välimerkkitömällä oli ja on varmaan vieläkin omat faninsa, jotka kopioivat häntä.... ;D

        Minä olin se joka tarjosi niitä pilkkuja ja pisteitä jossain ketjussa... =DDD....en edes muista mitä kaikkea kujeilin ja missä... ;D

        Eli en voi mitenkään ottaa kaikkea kunniaa aidon ja muiden välimerkittömien kommenteista.......välimerkittömällä tulee monesti hyvää läpää ja se on aika HjuumoriVeikko....taitaa olla Emppis&Herkkiskin....paha mennä sanomaan tai sitten oikea PleijereidenPleijeri.... ;P


    • kakskakkonena

      jos ei heilaa pilluntainakaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe