Täällä ätmit vain ihmettelevät, miksi eivät saa pillua meiltä naisilta. Minäpä kysyn, että miksi meidän pitäisi antaa pillua teille? Mitä minä menetän jos en saa harrastaa seksiä kanssanne?
Miksi minun pitäisi antaa ätmeille?
75
945
Vastaukset
Siksi koska me atm miehet olemme kunnollisia miehiä. Se on riittävä syy antaa pillua.
- Nella.99
Mistä jään paitsi jos en anna kunnolliselle atm:lle? Koska tarjolla on ollut myös kunnollisia ktm:ä.
- vanhhapiikka
Ette te miehetkään valikoi naisia kunnollisuuden perusteella vaan ulkonäön. Olen minäkin "kunnollinen nainen". En paneskele ympäriinsä, käyn töissä, hoidan itseni ja asiani hyvin, mutta ei minusta edes kiinnostuta ollenkaan. En ole mikään hirveän näköinen, mutta en myöskään mikään seksikäs. En vain tuo itseäni erityisemmin esille. Mulle on usein sanottu "sä ootkin tosi kaunis kun sua oikein tarkkaan katsoo", naiset siis on sanoneet. Mutta miehet eivät koskaan "pysähdy katsomaan" mua sen tarkemmin koska eivät edes juttele mun kaa. Olen alussa vähän ujo, mutta alan kyllä jutella iloisesti jos mun kanssa vaan tullaan juttelemaan. Oon ihan positiivinen ja reipas luonne. Mutta kun miehet ei välitä edes jutella mun kanssa. Miesten silmät nauliintuu vain näyttävän näköisiin naisiin, jotka käyttävät tuhansia euroja vuodessa ulkonäkönsä ylläpitämiseen. Itselläni ei siihen ole varaa, eikä kyllä oikein haluakaan. Jos en kelpaa "luonnonkauniina" mitä luonnehtisin olevani, niin antaa olla sitten. En ala kulkemaan avonaisissa kaula-aukoissa rinnat esillä, tekoripsissä ja muotivaatteissa perse keikkuen vain saadakseni miehet juttelemaan kanssani. Se ei vaan ole mulle luontaista käyttäytymistä, olen vaatimaton. Huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni, että oon siisti ja puhdas, enkä mikään spurgu. Mutta seksikäs en ole enkä tuu olemaan. Se ei vaan oo mua.
Oon yli 30v ja peräti kerran onnistunut olemaan parisuhteessa 2 vuotta, eikä sekään mies lopulta ollut tosissaan vaan pyöritti muitakin naisia samalla. Kolmen muun miehen kanssa olen yrittänyt seurustella, mutta heillä oli samat touhut, etteivät jaksaneet keskittyä vain muhun vaan piti olla monta rautaa tulessa. Ja nää oli ihan tavallisia "ei minkään näköisiä" miehiä, ei mua komeat miehet edes näe olemassakaan, joten ei mulla ole mitään varaa komeita valikoidakaan. Tiedostan kyllä, että saisin varmasti jonkun komean ytmin jos panostaisin ulkonäkööni, mulle on kaveritkin sanoneet sen monta kertaa, mutta en halua että musta kiinnostutaan vain ulkonäön takia. Naisilla se vaan menee niin, että jos et ole upean näköinen, ei susta tosimielellä kiinnostutakaan vaan korkeintaan oot vaan joku pelkkä tyytymis suhde ja samalla etsitään parempaa.
Ja kuten sanoin, ei mulla siihen näyttävyyteen kyllä rahatkaan riitä, tai kai RIITTÄISI jos priorisoisin asiat vain oman ulkonäköni ympärille, mutta mieluumin käytän rahani järkevämpiin asioihin kuin muotivaatteisiin, meikkeihin, tekoripsiin, tekokynsiin ja laukkuihin. Mun mielestä on ihan hölmöä käyttää tuhansia euroja ulkonäköön, kun samalla rahalla voi ostaa jotain järkevää, kuten vaikkapa kalastusvälineitä, ruoanlaittovälineitä, sisustaa kotia, istuttaa kukkia puutarhaan, vuokrata vaikka asuntoauto kesäksi tms. Keksin ihan helkkarin paljon jännempiä asioita kuin ne satojen eurojen kynsiripsihius-lisäkkeet. Eli oon tylsä nainen, tiedän. Minä vaan istun mieluumin veneessä onkivapa kädessä kuin kauneussalongeissa, sori!
Miehet on loppujen lopuksi ihmeen yksinkertaisia, ette te vaadi naisilta mitään kunhan on näyttävän näköinen. Ei tartte päässä olla ku sahanpuruja ja lapsiakin saa olla monelle eri miehelle, kunhan oot seksyn näköinen niin aina on ottajia. Mitä kokeneempi nainen, sen suositumpi. Näin se vaan on ja tästä tuli aivan liian pitkä avautuminen, mutta käyn täällä harvoin lueskelemassa ja nyt annoin tulla sitte senki edestä tarinaa hihii =D - 12121212
vanhhapiikka kirjoitti:
Ette te miehetkään valikoi naisia kunnollisuuden perusteella vaan ulkonäön. Olen minäkin "kunnollinen nainen". En paneskele ympäriinsä, käyn töissä, hoidan itseni ja asiani hyvin, mutta ei minusta edes kiinnostuta ollenkaan. En ole mikään hirveän näköinen, mutta en myöskään mikään seksikäs. En vain tuo itseäni erityisemmin esille. Mulle on usein sanottu "sä ootkin tosi kaunis kun sua oikein tarkkaan katsoo", naiset siis on sanoneet. Mutta miehet eivät koskaan "pysähdy katsomaan" mua sen tarkemmin koska eivät edes juttele mun kaa. Olen alussa vähän ujo, mutta alan kyllä jutella iloisesti jos mun kanssa vaan tullaan juttelemaan. Oon ihan positiivinen ja reipas luonne. Mutta kun miehet ei välitä edes jutella mun kanssa. Miesten silmät nauliintuu vain näyttävän näköisiin naisiin, jotka käyttävät tuhansia euroja vuodessa ulkonäkönsä ylläpitämiseen. Itselläni ei siihen ole varaa, eikä kyllä oikein haluakaan. Jos en kelpaa "luonnonkauniina" mitä luonnehtisin olevani, niin antaa olla sitten. En ala kulkemaan avonaisissa kaula-aukoissa rinnat esillä, tekoripsissä ja muotivaatteissa perse keikkuen vain saadakseni miehet juttelemaan kanssani. Se ei vaan ole mulle luontaista käyttäytymistä, olen vaatimaton. Huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni, että oon siisti ja puhdas, enkä mikään spurgu. Mutta seksikäs en ole enkä tuu olemaan. Se ei vaan oo mua.
Oon yli 30v ja peräti kerran onnistunut olemaan parisuhteessa 2 vuotta, eikä sekään mies lopulta ollut tosissaan vaan pyöritti muitakin naisia samalla. Kolmen muun miehen kanssa olen yrittänyt seurustella, mutta heillä oli samat touhut, etteivät jaksaneet keskittyä vain muhun vaan piti olla monta rautaa tulessa. Ja nää oli ihan tavallisia "ei minkään näköisiä" miehiä, ei mua komeat miehet edes näe olemassakaan, joten ei mulla ole mitään varaa komeita valikoidakaan. Tiedostan kyllä, että saisin varmasti jonkun komean ytmin jos panostaisin ulkonäkööni, mulle on kaveritkin sanoneet sen monta kertaa, mutta en halua että musta kiinnostutaan vain ulkonäön takia. Naisilla se vaan menee niin, että jos et ole upean näköinen, ei susta tosimielellä kiinnostutakaan vaan korkeintaan oot vaan joku pelkkä tyytymis suhde ja samalla etsitään parempaa.
Ja kuten sanoin, ei mulla siihen näyttävyyteen kyllä rahatkaan riitä, tai kai RIITTÄISI jos priorisoisin asiat vain oman ulkonäköni ympärille, mutta mieluumin käytän rahani järkevämpiin asioihin kuin muotivaatteisiin, meikkeihin, tekoripsiin, tekokynsiin ja laukkuihin. Mun mielestä on ihan hölmöä käyttää tuhansia euroja ulkonäköön, kun samalla rahalla voi ostaa jotain järkevää, kuten vaikkapa kalastusvälineitä, ruoanlaittovälineitä, sisustaa kotia, istuttaa kukkia puutarhaan, vuokrata vaikka asuntoauto kesäksi tms. Keksin ihan helkkarin paljon jännempiä asioita kuin ne satojen eurojen kynsiripsihius-lisäkkeet. Eli oon tylsä nainen, tiedän. Minä vaan istun mieluumin veneessä onkivapa kädessä kuin kauneussalongeissa, sori!
Miehet on loppujen lopuksi ihmeen yksinkertaisia, ette te vaadi naisilta mitään kunhan on näyttävän näköinen. Ei tartte päässä olla ku sahanpuruja ja lapsiakin saa olla monelle eri miehelle, kunhan oot seksyn näköinen niin aina on ottajia. Mitä kokeneempi nainen, sen suositumpi. Näin se vaan on ja tästä tuli aivan liian pitkä avautuminen, mutta käyn täällä harvoin lueskelemassa ja nyt annoin tulla sitte senki edestä tarinaa hihii =DMuistakaamme että tutkitusti naiset pitävät n. 80% miehistä keskivertoa rumempina ja alle 1% miehistä todella komeina. Eli on mahdollista että "tavallisen näköiset miehet" olivatkin sieltä komeammasta päästä. On myös lähes varmaa että nuo olivat aloitteellisia, kokeneita, pelimiestaitoisia miehiä jotka osaavat sytyttää muutkin naiset...mistä kertoo jo sekin että he pyörittivät muita naisia samalla.
Jos tapaisit omat vastakappaleesi - kiltin ja kunnollisen, oikeasti mitäänsanomattoman näköisen tavallisen miehen - luultavasti "ei vain olisi sitä kemiaa". vanhhapiikka kirjoitti:
Miehet on loppujen lopuksi ihmeen yksinkertaisia, ette te vaadi naisilta mitään kunhan on näyttävän näköinen. Ei tartte päässä olla ku sahanpuruja ja lapsiakin saa olla monelle eri miehelle, kunhan oot seksyn näköinen niin aina on ottajia. Mitä kokeneempi nainen, sen suositumpi. Näin se vaan on ja tästä tuli aivan liian pitkä avautuminen, mutta käyn täällä harvoin lueskelemassa ja nyt annoin tulla sitte senki edestä tarinaa hihii =DKyllä minuakin hieman ihmetyttää miten sinun kaltainen nainen ei "muka" löydä miestä tai miehet eivät olisi kiinnostunut?..........mahtaako sinun omilla valinnoilla olla jotain vaikutusta tähän?.......tai jos sitten siellä kaupungissa jossa asut ei ole, kuin tietynlaisia miehiä?....tosin tätä ei helpolla usko muuta kuin aprillipilaksi...jostain syystä sinä et ole kohdannut noista luettelemistasi mies tyypeistä poikkeavaa miestä.... ;P
- Naisasialooseri1
vanhhapiikka kirjoitti:
Miehet on loppujen lopuksi ihmeen yksinkertaisia, ette te vaadi naisilta mitään kunhan on näyttävän näköinen. Ei tartte päässä olla ku sahanpuruja ja lapsiakin saa olla monelle eri miehelle, kunhan oot seksyn näköinen niin aina on ottajia. Mitä kokeneempi nainen, sen suositumpi. Näin se vaan on ja tästä tuli aivan liian pitkä avautuminen, mutta käyn täällä harvoin lueskelemassa ja nyt annoin tulla sitte senki edestä tarinaa hihii =DOlet siis valinnut miehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat. Et kai oikeasti ole niin naiivi, että kuvittelet tuollaisten miesten panevan vain sinua? Kyllä niissä miehissä, jotain kiimareikää kostuttavaa on ollut, ei tuollainen muuten olisi mahdollista.
- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kyllä minuakin hieman ihmetyttää miten sinun kaltainen nainen ei "muka" löydä miestä tai miehet eivät olisi kiinnostunut?..........mahtaako sinun omilla valinnoilla olla jotain vaikutusta tähän?.......tai jos sitten siellä kaupungissa jossa asut ei ole, kuin tietynlaisia miehiä?....tosin tätä ei helpolla usko muuta kuin aprillipilaksi...jostain syystä sinä et ole kohdannut noista luettelemistasi mies tyypeistä poikkeavaa miestä.... ;P
Tulin vain sanomaan;
Hyvää yötä... sormet SuklaaPajan kotitekoisessa suklaassa!
Tätä menoa en kohta ole enää rantakunnossa... mutt kun tää vie kielen mukanaan.
Tämä on marja/hedelmäsuklaata... kuivattuja metsämansikoita/mustikoita suklaan joukossa hippuina... tai kuivattua viikunaa pieninä paloina. Öitä! että.silleen kirjoitti:
Tulin vain sanomaan;
Hyvää yötä... sormet SuklaaPajan kotitekoisessa suklaassa!
Tätä menoa en kohta ole enää rantakunnossa... mutt kun tää vie kielen mukanaan.
Tämä on marja/hedelmäsuklaata... kuivattuja metsämansikoita/mustikoita suklaan joukossa hippuina... tai kuivattua viikunaa pieninä paloina. Öitä!Eipä se vaarallista ole, kun sen verran pystyy aina syömään, minkä kuluttaakin....ja eikä liian tarkkana kannata kokoajan olla tai tulee vaan liikaa stressiä ja oireiluja... ;P
Muutama kilo sinne tai tänne ei haittaa ketään, kunhan ei hypytä painoaan... ;P
Varmasti on Namia....HerkkuSuu... ;D
Päivän jatkoja.... =)
- Tasa-arvokunniaan
Kyllä jokainen aikuinen nainen saa antaa pimperöä jos mulkusta tykkää
- kaisanoasaa
Pitää antaa kun pyydetään.
- 1913
Jos siis parisataakiloinen suohirviö tulee sulta pyytämään, niin annettava sun sitten on! Itse sanoit, että pitää antaa.
- Naisasialooseri1
ATM ei ole parisataakiloinen suohirviö vaan komea, älykäs ja siistisi pukeutnut ujo mies, kuten ATM kaverinikin.
ATN taas on aina se suohirviö, tosin tämäkin on hänen itseaiheuttamaa jos on syönyt itsensä läskiksi. - Nella.99
Naisasialooseri1 kirjoitti:
ATM ei ole parisataakiloinen suohirviö vaan komea, älykäs ja siistisi pukeutnut ujo mies, kuten ATM kaverinikin.
ATN taas on aina se suohirviö, tosin tämäkin on hänen itseaiheuttamaa jos on syönyt itsensä läskiksi.Päivän vitsi :D
- Naisasialooseri1
Ei ole vitsi vajakki. ATM on komea, mutta ATN on ruma ja/tai vanha. Tämä siksi että miehen tason määräävät ihan muut asiat kuin ulkonäkö.
- 19plus14
Ei ole vitsi vajakki. ATM on komea, mutta ATN on ruma ja/tai vanha. Tämä siksi että miehen tason määräävät ihan muut asiat kuin ulkonäkö.
Miehen tason määrittävät ulkonäkö, raha ja status. ATM ei voi olla komea koska on olemassa ihmisiä, jotka saavat naisia ulkonäkönsä takia vaikka rahaa ja statusta ei olisikaan. Heitä kutsutaan ytmeiksi eikä ätmeiksi.
- seksi.ei.ole.kumppanuus
19plus14 kirjoitti:
Miehen tason määrittävät ulkonäkö, raha ja status. ATM ei voi olla komea koska on olemassa ihmisiä, jotka saavat naisia ulkonäkönsä takia vaikka rahaa ja statusta ei olisikaan. Heitä kutsutaan ytmeiksi eikä ätmeiksi.
"olemassa ihmisiä, jotka saavat naisia ulkonäkönsä takia vaikka rahaa ja statusta ei olisikaan."
Saavat seksiä mutta ei suhteita ei ainakaan elämänkumppania. Jos taas on rahaa tai statusta ja olet ruma niin saat seksiä ja kumppanuuden.
- einiitäkiinnosta
Tämä ketju veti ätmit hiljaiseksi.
Se siitä.- 12plus9
Oma vikansa kun eivät osaa kertoa, mistä aloittaja jää paitsi jos jää ilman ätmejä...
- asioistatietävätaho
12plus9 kirjoitti:
Oma vikansa kun eivät osaa kertoa, mistä aloittaja jää paitsi jos jää ilman ätmejä...
Hän menettää ainutlaatuisen mahdollisuuden. Jos kiltti ja kunnollinen ätmi pyytää saada pimpslooraa ja nainen sitä antaa, niin hänestä tulee silloin kiltti ja kunnollinen nainen eikä mikään läskiperse huora.
- 7plus3
asioistatietävätaho kirjoitti:
Hän menettää ainutlaatuisen mahdollisuuden. Jos kiltti ja kunnollinen ätmi pyytää saada pimpslooraa ja nainen sitä antaa, niin hänestä tulee silloin kiltti ja kunnollinen nainen eikä mikään läskiperse huora.
Miksi nainen antaisi kiltille ja kunnolliselle ätmille jos on tarjolla kilttiä ja kunnollista ketmiä tai jopa kilttiä ja kunnollistä ytmiä? Ottaisitko sinä lahjoituksena 10 vai 100 euroa?
- naisenlogiikkaa
7plus3 kirjoitti:
Miksi nainen antaisi kiltille ja kunnolliselle ätmille jos on tarjolla kilttiä ja kunnollista ketmiä tai jopa kilttiä ja kunnollistä ytmiä? Ottaisitko sinä lahjoituksena 10 vai 100 euroa?
suurin osa naisista ei tunnista hyvyyttä ja kiltteyttä. monet tunnistavat vain statuksen ja resurssin jonka kääntävät hyvyydeksi ja kiltteydeksi.
naisenlogiikkaa kirjoitti:
suurin osa naisista ei tunnista hyvyyttä ja kiltteyttä. monet tunnistavat vain statuksen ja resurssin jonka kääntävät hyvyydeksi ja kiltteydeksi.
Yeps!
- 199
naisenlogiikkaa kirjoitti:
Palstamiehet taas pitävät nössöyttä ja tohvelisankaruutta hyvyytenä.
Viestissäsi kysymyksen asettelu oli hiukan ihmeellinen. "Mitä minä menetän jos en SAA harrastaa seksiä kanssanne?"
Mutta muuten mielestäni kenenkään, miehen taikka naisen, ei pitäisi kokea tunnetta että on pakko taikka pitäisi harrastaa seksiä toisen kanssa mikäli ei näin halua taikka koe toista viehättävänä, seksikkänä, himoittavana. Sama kysymys asetettuna toisinpäin; Miksi miesten pitäisi panna mielestään rumia ja lihavia naisia, kun mielestään viehättävämpiäkin on?
Mitä tulee kysymykseen "Mitä minä menetän[...]", niin tuohon voi keksiä ihan kukin mitä haluaa. Yhden kokemuksen rikkampi, ei sitä koskaan tiedä minkälainen henkilö sieltä takaa paljastuu. Tietenkin mikäli haetaan pelkkää seksiä, niin prioriteetit todennäköisesti ovat molemmilla sukupuolilla siinä että seksi olisi laadullisesti hyvää ja nautinnolista. Tässä kohtaa kokemuksen tuoma varmuus omasta kehosta ja siitä kuinka ottaa toinen huomioon, jotta hänenkin nautinto olisi maksimaalinen, korostuu. Tosin ei kylläkään poissulje sitä mahdollisuutta etteikö kokemattomissakin olisi henkilöitä jotka osaisivat luonnollisesti ottaa toisen nautinnon huomioon.- einiitäkiinnosta
Niinnoh, kai tässä haetaan tuntumaa itselle tuntemattomaan aiheeseen... ätmien seksielämästä kun ei paljoa tiedetä ;P
Mutta vastauksien perusteella tarjolla on vain tarkemmin määrittelemätön "kokemus" ja nuivia puheita (ja ehkä maailmassa yksi ätmi vähemmän, jos tarkemmin määrittelemätön kokemus osoittautuu toistamisen arvoiseksi ja nämä saivartelut ja ätmidefenssit eivät yllä irl-maailmaan asti). einiitäkiinnosta kirjoitti:
Niinnoh, kai tässä haetaan tuntumaa itselle tuntemattomaan aiheeseen... ätmien seksielämästä kun ei paljoa tiedetä ;P
Mutta vastauksien perusteella tarjolla on vain tarkemmin määrittelemätön "kokemus" ja nuivia puheita (ja ehkä maailmassa yksi ätmi vähemmän, jos tarkemmin määrittelemätön kokemus osoittautuu toistamisen arvoiseksi ja nämä saivartelut ja ätmidefenssit eivät yllä irl-maailmaan asti).:D
Voisi myös kysellä toisinkin. Mitä erikoista, muut kuin ätmit, tarjoavat, että 'pitäisi' seksiä heille 'antaa'? Ja ovatko nuo sellaisia asioita, joita ätmit eivät voi tarjota?einiitäkiinnosta kirjoitti:
Mutta vastauksien perusteella tarjolla on vain tarkemmin määrittelemätön "kokemus" ja nuivia puheita (ja ehkä maailmassa yksi ätmi vähemmän, jos tarkemmin määrittelemätön kokemus osoittautuu toistamisen arvoiseksi ja nämä saivartelut ja ätmidefenssit eivät yllä irl-maailmaan asti).Se asia minua tosin tässä alkoi huvittamaan, että seksistä pitäisi hyötyä jotenkin tai jotain erikoista olla tarjolla, muutakin kuin se että nauttii toisen kanssa yhteisestä hetkestä ja olosta.
Toinen asia kokonaan on sitten se, mikäli ajatus maailma on sellainen että seksiin lähtee mukaan vain niissä tapauksissa, joissa voisi kuvitella kumppanin myös parisuhteeseen. Tällöin mukaan tulee liuta muitakin tekijöitä. Tuolloin tosin vaarana on ajatella ja olettaa, että nyt kun seksiin päädyttiin, niin molemmat ajattelevat että tämän kanssa voisi suhteeseenkin alkaa.- Einiitäkiinnosta
pete_pjn kirjoitti:
Se asia minua tosin tässä alkoi huvittamaan, että seksistä pitäisi hyötyä jotenkin tai jotain erikoista olla tarjolla, muutakin kuin se että nauttii toisen kanssa yhteisestä hetkestä ja olosta.
Toinen asia kokonaan on sitten se, mikäli ajatus maailma on sellainen että seksiin lähtee mukaan vain niissä tapauksissa, joissa voisi kuvitella kumppanin myös parisuhteeseen. Tällöin mukaan tulee liuta muitakin tekijöitä. Tuolloin tosin vaarana on ajatella ja olettaa, että nyt kun seksiin päädyttiin, niin molemmat ajattelevat että tämän kanssa voisi suhteeseenkin alkaa.Ihan avoimin mielin lueskelen näitä vastauksia (en ole ap).
" se että nauttii toisen kanssa yhteisestä hetkestä ja olosta. "
Edes yhteinen nautinto ei saanut ätmiäänestäjiltä ääntä :( Sen sijaan yhteisvastuullisuus olisi hyvä syy valita ätmi, kuin myös ätmistä seksin välityksellä siirtyvä kunnollisuus. Yksi nimimerkki jopa vihjailee ätmien laihduttavista ominaisuuksista - läskiperse katoaa kun antaa ätmille kyytiä :D Joku toki vetoaa parempaan kelpaavuuteensa pitkää suhdetta ajatellen (kunnollisuus) ja osa kuittaa, että jos panettaa niin miksei ätmiäkin voisi kokeilla.
(mutta huumorivastaukset ovat aika suuressa osassa)
" Mitä erikoista, muut kuin ätmit, tarjoavat, että 'pitäisi' seksiä heille 'antaa'? Ja ovatko nuo sellaisia asioita, joita ätmit eivät voi tarjota? "
Erittäin hyvä kysymys! Toivotut ominaisuudet vaihtelenevat sen perusteella, tähtääkö parisuhteeseen vai pelkkään seksiin. Niinpä ätmille tyypillisiä ominaisuuksia on vaikea alkaa eritellä - vaikka ne tuntuvatkin korreloivan ylipäätään syrjäytymiseen liittyvien tekijöiden kanssa. Vanhempien yhteiskuntaluokka, töissäkäyminen/opiskelu/sossulainen, sosiaaliset taidot/inteoverttiys ja maantieteellinen sijainti jne. Kai ne yhdessä luovat sellaisen sekoituksen, jonka perusteella joillain käy flaksi ja toisilla ei :( Einiitäkiinnosta kirjoitti:
Ihan avoimin mielin lueskelen näitä vastauksia (en ole ap).
" se että nauttii toisen kanssa yhteisestä hetkestä ja olosta. "
Edes yhteinen nautinto ei saanut ätmiäänestäjiltä ääntä :( Sen sijaan yhteisvastuullisuus olisi hyvä syy valita ätmi, kuin myös ätmistä seksin välityksellä siirtyvä kunnollisuus. Yksi nimimerkki jopa vihjailee ätmien laihduttavista ominaisuuksista - läskiperse katoaa kun antaa ätmille kyytiä :D Joku toki vetoaa parempaan kelpaavuuteensa pitkää suhdetta ajatellen (kunnollisuus) ja osa kuittaa, että jos panettaa niin miksei ätmiäkin voisi kokeilla.
(mutta huumorivastaukset ovat aika suuressa osassa)
" Mitä erikoista, muut kuin ätmit, tarjoavat, että 'pitäisi' seksiä heille 'antaa'? Ja ovatko nuo sellaisia asioita, joita ätmit eivät voi tarjota? "
Erittäin hyvä kysymys! Toivotut ominaisuudet vaihtelenevat sen perusteella, tähtääkö parisuhteeseen vai pelkkään seksiin. Niinpä ätmille tyypillisiä ominaisuuksia on vaikea alkaa eritellä - vaikka ne tuntuvatkin korreloivan ylipäätään syrjäytymiseen liittyvien tekijöiden kanssa. Vanhempien yhteiskuntaluokka, töissäkäyminen/opiskelu/sossulainen, sosiaaliset taidot/inteoverttiys ja maantieteellinen sijainti jne. Kai ne yhdessä luovat sellaisen sekoituksen, jonka perusteella joillain käy flaksi ja toisilla ei :(Eli summattuna koska ei ole sosiaalisesti sumpliikki ja väärällä paikkakunnalla asustelee?
- Einiitäkiinnosta
pete_pjn kirjoitti:
Eli summattuna koska ei ole sosiaalisesti sumpliikki ja väärällä paikkakunnalla asustelee?
Juu-u. Omassa elämässäni nimenomaan panostaminen kommunikointitaitoihin (ja ylipäätään ihmisten kohtaamisen "pakottaminen" omiin aikatauluihin) ja tietynlaisen mielistelyn opetteleminen ("flirtti") ovat aikaansaaneet sen, että olemassaoloni ylipäätään tiedostetaan :P Uudelle paikkakunnalle muutettuani minut huomattiin vasta 3 vuotta muuton jälkeen, kun olin opettelemalla opetellut "naisellisen naisen kaanonin" ja alkanut toteuttaa sitä. Ensimmäisinä vuosina olin nolla kaikkialla missä kuljinkin (hiljainen, tavallisennäköinen, itsekseen viihtyvä). Ja paikkakunnalla on väliä; eri paikoissa on hiukan erilaisia ihmisiä. Minun täytyy haahuilla syrjäkylissä ja perähikiöillä etsimässä immeisiä, joiden kanssa kemiat kohtaavat. Idässä ja Pohjanmaalla jaetaan todennäköisimmin samat arvot; lappilaisten tai uusimaalaisten kanssa natsaa paljon pienemmällä todennäköisyydellä. Ja sukupuoli-/ikäjakaumakin vaihtelee riippuen siitä missä kulkee. Ja toki uuteen paikkaan muuttaessa saa jokusen viikon ajan nauttia tulokkaan sädekehästään, jos puitteet ovat muuten kunnossa... :P
(Tämä on introvertin naisen totuus ; se poikkeaa varmasti monen palstalaisen kokemuksista. Mutta extroverttiyden merkitys parinhaussa lienee universaali totuus; ketään ei tulla kotoa hakemaan :P) Einiitäkiinnosta kirjoitti:
Juu-u. Omassa elämässäni nimenomaan panostaminen kommunikointitaitoihin (ja ylipäätään ihmisten kohtaamisen "pakottaminen" omiin aikatauluihin) ja tietynlaisen mielistelyn opetteleminen ("flirtti") ovat aikaansaaneet sen, että olemassaoloni ylipäätään tiedostetaan :P Uudelle paikkakunnalle muutettuani minut huomattiin vasta 3 vuotta muuton jälkeen, kun olin opettelemalla opetellut "naisellisen naisen kaanonin" ja alkanut toteuttaa sitä. Ensimmäisinä vuosina olin nolla kaikkialla missä kuljinkin (hiljainen, tavallisennäköinen, itsekseen viihtyvä). Ja paikkakunnalla on väliä; eri paikoissa on hiukan erilaisia ihmisiä. Minun täytyy haahuilla syrjäkylissä ja perähikiöillä etsimässä immeisiä, joiden kanssa kemiat kohtaavat. Idässä ja Pohjanmaalla jaetaan todennäköisimmin samat arvot; lappilaisten tai uusimaalaisten kanssa natsaa paljon pienemmällä todennäköisyydellä. Ja sukupuoli-/ikäjakaumakin vaihtelee riippuen siitä missä kulkee. Ja toki uuteen paikkaan muuttaessa saa jokusen viikon ajan nauttia tulokkaan sädekehästään, jos puitteet ovat muuten kunnossa... :P
(Tämä on introvertin naisen totuus ; se poikkeaa varmasti monen palstalaisen kokemuksista. Mutta extroverttiyden merkitys parinhaussa lienee universaali totuus; ketään ei tulla kotoa hakemaan :P):) Ekstroverttiys taitaapi olla yksi suurimpia tekijöitä, tosin itse en tuosta jokseenkin introverttinä piittaa. Parempi olisi rauhallinen ja ehken hiljaisempikin vakaa tekijä, kuin kokoajan menijä ja touhottaja. Tosin touhottajat huomataan helposti, oli se sitten hyvässä tai pahassa.
Heh. :) Juu, ei tulla kotoa hakemaan. Mutta ei myöskään riitä että tulee nähdyksi. Mitäisi myöslin olla omaaloitteinen ja tuppautua seuraan ja aloittaa keskusteluja tai paiskata omat mielipiteet keskusteluun väliin.
Aloittajan logiikka pätee omalla kohdallani näin:
Miksi en saisi räjäyttää baaria täynnä (muka) komeita kanssalajiani, (muka) komeita miehiä ja heidän kimpussaan hääriviä naisia?
Miksi en saisi saada sitä nautintoa?- mikäsuomiakkaariepoo
Saattaa olla niinkin, että aloittaja-akka ei kelpaa muuhun kuin muslimimiehen oleskelulupa-automaatiksi.
mikäsuomiakkaariepoo kirjoitti:
Saattaa olla niinkin, että aloittaja-akka ei kelpaa muuhun kuin muslimimiehen oleskelulupa-automaatiksi.
Tottapa tuakin...
- 634
Äärimmäinen väkivalta ja massamurhat siis antavat sinulle nautintoa. Se on sitten erittäin hyvä syy kiertää sinut mahdollisimman kaukaa.
634 kirjoitti:
Äärimmäinen väkivalta ja massamurhat siis antavat sinulle nautintoa. Se on sitten erittäin hyvä syy kiertää sinut mahdollisimman kaukaa.
Oli esimerkki... *Facepalm*
634 kirjoitti:
Sitäpaitsi jos naisten alituisen nirson käyttäytymisen on tarkotus tehdä miehistä joukkoitsarin tekijöitä ni miksi sellaista ei sitten saisi tehdä?
- 634
idompsu kirjoitti:
Sitäpaitsi jos naisten alituisen nirson käyttäytymisen on tarkotus tehdä miehistä joukkoitsarin tekijöitä ni miksi sellaista ei sitten saisi tehdä?
Keksit tekosyitä omien mieltymystesi toteuttamisen puolustelemiseksi.
634 kirjoitti:
Keksit tekosyitä omien mieltymystesi toteuttamisen puolustelemiseksi.
Eip ole tekosyy
- Naisasialooseri1
634 kirjoitti:
Tottakai ne antavat nautintoa. Kuten Petri Gerdt totesi"revenge is the sweetest joy after getting pussy"(massamurhaajilla on muuten yleensä todella älykäs elämänfilosofia kuten em. lausekin kertoo) ja jos et saa ensimmäistä nautintoa niin AT-miehelle ei jää muuta mahdollisuutta kuin tyytyä toiseksi nautinnollisempaan.
Tuo ei sitten tarkoita todellakaan sitä, että pillu tuntuisi fyysisesti kummoiselle, mutta psyykkisellä puolella sitäkin paremmalle Naisasialooseri1 kirjoitti:
Tottakai ne antavat nautintoa. Kuten Petri Gerdt totesi"revenge is the sweetest joy after getting pussy"(massamurhaajilla on muuten yleensä todella älykäs elämänfilosofia kuten em. lausekin kertoo) ja jos et saa ensimmäistä nautintoa niin AT-miehelle ei jää muuta mahdollisuutta kuin tyytyä toiseksi nautinnollisempaan.
Tuo ei sitten tarkoita todellakaan sitä, että pillu tuntuisi fyysisesti kummoiselle, mutta psyykkisellä puolella sitäkin paremmalle"revenge is the sweetest joy after getting pussy"(massamurhaajilla on muuten yleensä todella älykäs elämänfilosofia kuten em. lausekin kertoo)
Hmm, tuttu lausahdus... =)
Ja totta tosiaan, ainakin osalla massamurhaajilla on älykkyys näkyvillä erityten elämänfilosofiassa...
Tunnepuolikin kohoaa tosin samalla, jos löytää jonkun luotettavan ja samanhenkisen jonka kanssa olla... (Riippumatta sukupuolesta, tarkoin sanottuna "toveri")
Tällöin tilanne saattaa muuttua parempaan päin, mutta petetyksi tulemisen tunteen ilmaantuminen on kuitenkin myös herkempi...
AT-mies? AntiTank-mies? AT-rifles! Lääke kusipäihin... =D
- kestätkösen
Eikö kelpaa hienostoneidille tavalliset miehet?
- 412
Lue tarkemmin.
Hänellehän kelpaavat kunnolliset ketmit. Ketmit ovat niitä tavallisia miehiä. Ytmit ja ätmit ovat poikkeavia ääripäitä.
- Äädämi111111
Antamalla ätmille pillua teet oikein, autat puutteenalaista. Ajattele siltä kannalta, että se on samanlainen hyvä teko kuin monikulttuurin, maahanmuuton ja homojen kannattaminen, kasvissyönti, pyöräily ja kierrätys. Jos pystyt jotain noista ämmien, pillunuolijamiesten ja hinttien jutuista harrastamaan, niin ei pillun antaminen ole sen kummempaa. Joten nyt haarat auki ja pillu jakoon.
- 187
Et vastannut kysymykseen. Mitä hän siis menettää, jos ei suostu tuohon?
- Äädämi111111
187 kirjoitti:
Menettää hyvän omantunnon ja tuntee itsensä huoraksi, kuten pitääkin, jos ei anna humanitäärisistä syistä, vaan jakelee huoranvittuaan itsekkyyden kannustamana.
- 187
Äädämi111111 kirjoitti:
Menettää hyvän omantunnon ja tuntee itsensä huoraksi, kuten pitääkin, jos ei anna humanitäärisistä syistä, vaan jakelee huoranvittuaan itsekkyyden kannustamana.
Väärin arvattu. Noin ei tapahdu naisen pääkopassa, ainoastaan sinun pääkopassasi, ja se taas ei vaikuta naiseen millään tavalla.
Ps. Menisit reilusti maksullisiin, kun kerran et kykene mitään inhimillisiä tunteita tuntemaan. - Naisasialooseri1
187 kirjoitti:
Hän saattaa menettää henkensä, kuten monet lajitoverinsa ovat menettäneet kun puuttessa oleva ATM on kostanut naisille.
- 14plus5
Hän saattaa menettää henkensä, kuten monet lajitoverinsa ovat menettäneet kun puuttessa oleva ATM on kostanut naisille.
Totuus 1: Siksi koska me atm miehet olemme kunnollisia miehiä. Se on riittävä syy antaa pillua.
Totuus 2: kuten monet lajitoverinsa ovat menettäneet kun puuttessa oleva ATM on kostanut naisille.
Ristiriitaista... - 187
Elikkäs: Naisten tulee kiertää ätmit mahdollisimman kaukaa. Häkkiin lukkojen taakse (ja avain jorpakkoon) sellaiset pitäisi sulkea.
- Naisasialooseri1
14plus5 kirjoitti:
Totuus 1: Siksi koska me atm miehet olemme kunnollisia miehiä. Se on riittävä syy antaa pillua.
Totuus 2: kuten monet lajitoverinsa ovat menettäneet kun puuttessa oleva ATM on kostanut naisille.
Ristiriitaista...Ei ole ristiriitaista, typerys. Kiltti ja kunnollinenkin pystyy raakoihin väkivallantekoihin jos tarpeeksi kohdellaan kaltoin. Kilttiys ja kunnollisuus ei ole kostamatta jättämistä.
- 106
Ei ole ristiriitaista, typerys. Kiltti ja kunnollinenkin pystyy raakoihin väkivallantekoihin jos tarpeeksi kohdellaan kaltoin. Kilttiys ja kunnollisuus ei ole kostamatta jättämistä.
Olet täysin väärässä.
- a-a-a-a-alfa
Mielenkiinnolla odotan mitä ExPUA tulee tähän vastaamaan :D
- uhuhguh
SEKSI KUULUU KAIKILLE! IHMISOIKEUS. PERUSTARVE SIINÄ MISSÄ RAVINTO
SETAN PITÄIS AJAA SEKSINPUUTTEISTEN ASIAA MYÖS...- 16plus4
TOISAALTA JOKAISELLA ON MYÖS OIKEUS VALITA KENEN KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ! VAI ONKO HETEROMIEHEN PAKKO SUOSTUA ANAALIYHDYNTÄÄN HOMOMIEHEN KANSSA JOS HOMOMIESTÄ HALUTTAA? TAI ONKO PARIKYMPPISEN MIEHEN PAKKO PANNA 80-VUOTIASTA MUMMOA JOS TÄMÄ MUMMO HALUAA SEKSIÄ?
- 1plus2
16plus4 kirjoitti:
TOISAALTA JOKAISELLA ON MYÖS OIKEUS VALITA KENEN KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ! VAI ONKO HETEROMIEHEN PAKKO SUOSTUA ANAALIYHDYNTÄÄN HOMOMIEHEN KANSSA JOS HOMOMIESTÄ HALUTTAA? TAI ONKO PARIKYMPPISEN MIEHEN PAKKO PANNA 80-VUOTIASTA MUMMOA JOS TÄMÄ MUMMO HALUAA SEKSIÄ?
SETA VARMAAN OSAA KERTOA KUN ON KUULEMMA SEKSUAALISEN TASA-ARVON PUOLESTA PUHUJA. EIHÄN SE NYT VOI OLLA PELKKÄ HOMOJEN KÄSIKASSARA, JOTEN NÄMÄKIN ASIAT OVAT LUONNOLLISESTI AGENDALLA
- Lisää_kakkaa_kansalle
Pakkomamutusta ja pakkohomotusta harrastavat yleensä samat henkilöt. Tykkäävät sekä kakan väristä että hajusta.
- Naisasialooseri1
16plus4 kirjoitti:
Mutta kun se ei toimi niin, koska se johtaa siihen ,että kaikki naiset haluavat harrastaa seksiä saman miehen kanssa.
Homovertaus on paitsi vajaaälyinen, niin myös ontuva, koska homomies kuten nainenkin saa seksiä helposti. Ja se 80v mummo sai huippuvuosinaan seksiä mielinmäärin, tarkastellaan vertausta uudelleen heti sen jälkeen kun ATM saa parhaina panetusvuosinaan seksiä mielinmäärin kauniilta naisilta ja on sitten 80v pappana ilman. Sehän on täysin sama asia, eli vertauksesi on surkea kuten vajakilta voi odottaakkin.
- 1919
Eipä ole tullut vastauksia aloittajan kysymykseen. Ätmit ovat siis itsekin sitä mieltä, ettei heillä ole mitään annettavaa seksisuhteessa.
- 11plus13
MAT:n tasoluokitus-termit eivät siis ole tuulesta temmattuja :D
- ätminki
Saat elää pitkän ja menestyksekkään elämän jos kepuutat ätmin.
- ööööööööö
Mitä menestystä ätmi tuo? Ätmithän eivät menesty edes omassa elämässään, niin mitä ihmeen menestystä he naiselle voisivat tuoda?
Millä tavalla ätmi saa aikaan sen, että nainen elää pitkään?? (Älä vain esitä niin naurettavaa syytä, että ätmi jättää naisen tappamatta, kun niin tekevät ketmit ja ytmitkin.) - ätminki
Ketkit ja ytmit pettää. Vain ätmi on uskollinen.
- 11plus9
ätminki kirjoitti:
Olen KTM enkä ole koskaan pettänyt.
- 2121
ätminki kirjoitti:
Ätmi pettää siinä kuin ketmi tai ytmikin, jos vain saa siihen tilaisuuden. Ätmien ns. uskollisuus on vain pakon sanelemaa.
2121 kirjoitti:
Ätmi pettää siinä kuin ketmi tai ytmikin, jos vain saa siihen tilaisuuden. Ätmien ns. uskollisuus on vain pakon sanelemaa.
Aivan totta ja itsestään selvää....jos ei ole itsensä ruorissa ja persoona/luonne sellainen ettei tule pettämään oli tilanne tai paikka mikä tahansa, niin ei siinä muut asiat paljon merkkaa mitä on tai mitä ei ole..... ;P
- Naisasialooseri1
2121 kirjoitti:
Tuo on yksi lukuisista tekosyistä, joita naiset keksivät oikeuttaakseen rumien miesten syrjinnän.
- Ömeaf
Mikä on ätmi?
- Suuauki
Ätmi on magicarp
- ytmi35
Kokematon yli kolmekymppinen mies joka ei ole pillua koskaan saanut.
ytmi35 kirjoitti:
Kokematon yli kolmekymppinen mies joka ei ole pillua koskaan saanut.
Onko tuo 30v se maaginen raja että on ätmi?
- thfchfth
idompsu kirjoitti:
Onko tuo 30v se maaginen raja että on ätmi?
Minä luulin, että kaikki miehet ovat aluksi ätmejä ja että osa "evolvoituu" ajan myötä ketmeiksi/ytmeiksi ja osa jää ykköslevelille.
- Ömeaf
Kiitos infosta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251