Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
EI Rakkaus mihinkään katoa.........jos on ollut vain Himoja&Haluja, niin ne kuihtuu ja/tai vaihtaa kohdetta ennen pitkää..... ;P
Himosta/Himoista jotain asiaa/asioita kohtaan, jos suhteeseen lähtee, niin ei se ole Rakkautta vaan pelkkää Himoa Himoitsemiaan asioita kohtaan..... ;P
Jotkut eivät osaa kuin Himoita......
Tuo tutkija on väärässä tai oikeassa riippuen ihan siitä mitä lapsen halutaan oppivan ja millaiseksi kehittyvän......se ei kuitenkaan ole koko totuus, koska geenit määräävät paljon asioita....mutta on niilläkin toki vaikutusta varmasti... varsinkin jos geenit ovat "kylmät"...... ;P
08.05.2016 18:46
HirrrrrrveeeeeeeeenHirrrrrrveitä..... ;P
08.05.2016 18:36
Näin itsekin asian ymmärsin ja muutenkin on ollut ihan oma mielipiteeni jo aikaisemminkin... ;P
08.05.2016 18:34
Uskoisin, että voi.....tatuoimaton nainen voi ainakin olla ihan mitä vaan, miksi se ei siis pätisi toiseen suuntaan?.... ;P
Mulla ei ole, kun en ole nähnyt, enkä näe sitä tarpeelliseksi monenkaan asian takia.. ;P
08.05.2016 18:31
"naisen huomiontiin vois nekin vinkujat suunnata keskittymisensä.."
Kerro lisää?.... ;P....miten arvon Leidiä kuuluu huomioida ja miten arvon Leidi on itse kunnostautunut tässä vastavuoroisuudessa?....
08.05.2016 18:27
Mää vein SiniSilmän..... ;P
08.05.2016 18:24
Lueppas ihan oma antisi ketjuun....alusta alkaen.....asenne paistaa läpi vahvemmin, kuin aurinko pilvettömältä taivaalta....sulle sama....eli jatka vain trollausta ja muuta "outoilua", mutta minä en jaksa siihen enää vastata.....ei sun asenne muutu, koska olet mitä olet.....ei voi kuin ihmetellä.... ;P
08.05.2016 14:38
"Sepä tässä olikin hauskaa, että etsitään neitsyitä (jotka kuitenkin voisivat saada, jos haluaisivat) muttei voida sanoa sitä suoraan."
....VoiVeljet.....itse sinä väänsit asian tähän.....ja mitä tämä kommenttisi ihan oikeasti on....asiallista kommentointia vai jotain muuta.....mutta ei siinä mitään....jatka vain ja niinhän sinä jatkatkin.... ;P
Tuohon minä puutuin, enkä mihinkään muuhun....mutta senhän sinä jo tiesitkin...ja en aio vastata sinun trollaukseen enää....kommentoit mitä kommentoit tähän viestiin... ;P
08.05.2016 14:35
"Lue koko ketju......oletko oikeasti noin yksinkertainen ja tyhmä vai esitätkö vain?... ;P
Mietin vain jatkotko samalla linjalla... ;D
Ei ole kukaan tainnut neitsyestä puhua rai sitä tarkoittanut.....paitsi juurikin sinun kaltaisesi ketju häiriköijät.... ;P
"kyllä seksuaalisesti vapaamielisetkin hyökkäävät herkästi solvaamaan ja häpäisemään, jos esität tälläisen toiveen tai halun mahdolliselle omalle kumppanille......""
Sä olet vain yksinkertaisesti "outoilija"....se on tullut jo hyvin selväksi.... ;P
Et ole oikeasti noin yksinkertainen ja tyhmä vaan syyt käytöksellesi ovat ihan jotain muuta.......sun kanssasi on ihan turha edes yrittää keskustella....
Ja niin kuin joku jo vihjaisikin, niin täytyy vain ihmetellä mitä roikut ketjussa, joka ei ole sinua varten tai sinulla ei ole sille mitään järkevää annettavaa?.... ;P
Ethän itse edes välitä tälläisestä ja se ei kuulu sinuun......tuo ateistien ja uskovaisten touhuilu toistensa palstoilla kuvaa hyvin sinun toimintaasi tässä ketjussa..... ;P
08.05.2016 14:17
"Tässä hyvää kuvaa urheilullisesta ihmisestä"
On sulla urheilullisen ihmisen määritelmät ainakin kunnossa....ei voi ainakaan vaatimattomuudesta syyttää... ;P
"Näin maajoukkuevoimistelija käy kaupassa - vain harva pystyy samaan
Renkaisiin erikoistunut maajoukkuevoimistelija Markku Vahtila esittelee videollaan taitojaan lähikaupassa.
"Rengasmies" Markku Vahtila, 26, on renkaille erikoistunut maajoukkueen telinevoimistelija ja yhdeksänkertainen Suomen mestari."
Kovat on KriTeeRit Urheilulliselle Ihmiselle.....VoiVeljet&HuhHahHei... ;P
08.05.2016 14:09
"No oMpas jotkut yksinkertaisia ja/tai tyhmiä?..... ;P
JOKU ei taida ymmärtää, että miehiä on erillaisia......ja toivottavasti sama koskee naisia.... ;D"
Menee usko naisiin.....mutta onneksi kaikki eivät ole teidän kaltaisia.....ei voi kuin ihmetellä?... ;P
08.05.2016 14:01
No oMpas jotkut yksinkertaisia ja/tai tyhmiä?..... ;P
JOKU ei taida ymmärtää, että miehiä on erillaisia......ja toivottavasti sama koskee naisia.... ;D
08.05.2016 13:20
Hyökkäys, vääristely ja niputtaminen jatkuu näämmä nyt sulla joka ketjussa... ;P
Vedät vielä yhtäläisyys merkkejä trollien tai muuten vaan omasta näkökannasta katsottuna "outojen" persoonien mielipiteistä... ;D
08.05.2016 13:14
Lue koko ketju......oletko oikeasti noin yksinkertainen ja tyhmä vai esitätkö vain?... ;P
Mietin vain jatkotko samalla linjalla... ;D
Ei ole kukaan tainnut neitsyestä puhua rai sitä tarkoittanut.....paitsi juurikin sinun kaltaisesi ketju häiriköijät.... ;P
"kyllä seksuaalisesti vapaamielisetkin hyökkäävät herkästi solvaamaan ja häpäisemään, jos esität tälläisen toiveen tai halun mahdolliselle omalle kumppanille......"
08.05.2016 13:10
Näinpä......siinä taas yksi... ;P
"ja ei kai siinä ole mitään väärää, jos toivoo mahdollisen kumppanin olevan tässä asiassa samanlainen, kuin itsekin on....."
"kyllä seksuaalisesti vapaamielisetkin hyökkäävät herkästi solvaamaan ja häpäisemään, jos esität tälläisen toiveen tai halun mahdolliselle omalle kumppanille......"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14272213/onko-aidosti-siveat-tai-edes-kohtuu-siveat-naiset#comment-84533977
08.05.2016 13:04
"Jos siveellisyyttä vaaditaan naisilta, sitä pitäisi vaatia yhtä lailla miehiltä."
Tämän pitäisi olla sanomattakin selvä.....muuten kyseessä on kaksinaismoralismi ja tekopyhä sonta.... ;P
Jotkut varmaan vaatii ja jotkut toivoo......ja ei kai siinä ole mitään väärää, jos toivoo mahdollisen kumppanin olevan tässä asiassa samanlainen, kuin itsekin on......asia on ihan eri, jos ei itse ole tai hakee tarkoituksella erillaista kumppania, kuin itse on.... ;P
Vaatiminen on persiistä, mutta toivominen ei.......siksi näistäkin asioista pitäisi pystyä puhumaan ilman tuomitsemista kumpaakaan suuntaan ja tabut pitäisi rikkoa näistä asioista.......kyllä seksuaalisesti vapaamielisetkin hyökkäävät herkästi solvaamaan ja häpäisemään, jos esität tälläisen toiveen tai halun mahdolliselle omalle kumppanille......
Itse en näe mitään järkeä, enkä syytä siihen miksi itse toimisin samoin.....eli jos joku ilmoittaa, että haluaisi tai toivoisi kumppanin olevan päinvastainen tai ainakin erillainen, kuin minun omasta mielestä "siveä"......
Se tässä ihmetyttääkin enemmän tai vähemmän, miksi jotkut toimivat tässä asiassa näin.......minun mielestä se on todella outoa ja huonoa käytöstä.... ;P
08.05.2016 12:05
Minun MittaPuulla sinä olet "siveä"....tosin nykypäivänä moni mieltää seksisuhteita vastaavat suhteet aidoiksi suhteiksi.....toinen voi sanoa saman tapaisesta suhteesta, että on "fuckbuddy" suhde ja toinen, että on seurustelu suhde.....;P
08.05.2016 11:38
Tämä luultavasti on sanomattakin selvä... ;P
Toki hyvä se on aina mainita...ainakin välillä, jos joku ei tajua tai muista.... ;D
08.05.2016 11:34
"Mediassa on ollut viime vuosina hyvin paljon tapauksia, joissa opettajat, nimenomaan naispuoliset, ovat syyllistyneet seksuaalisiin hyväksikäyttöihin. Usein naiset ovat olleet varsin viehättäviä ulkonäöltään, ja niinpä onkin arveltu, että he ovat käyttäneet vetovoimaansa alaikäisiä saalistaessaan."
Eli ei ole nämäkään asiat sulupuolesta kiinni.....vaan persoonasta/luonteesta....
08.05.2016 11:20
On siinä Kakkua Kerrakseen.... ;P
Kyllä päivä hyvin menee, eikä kannata pienistä hermoilla jos ei Just satu menemään, niin kuin on suunnitellu...
Kiitos toivotuksista, hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa... =)
08.05.2016 11:03
633 / 651