Salilla käymisen vaikutus

12121212

42

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.muutakaan

Hyvä alkuhan tuo..

• Kävin 8 vuotta salilla huonolla menestyksellä. Ihmettelin aina, miksi jotkut saavat paljon pienemmällä vaivalla aivan helvetin paljon parempia tuloksia. Alkukeväästä joku tutkija ilokseni julkaisi tutkimuksen, että kaikkien lihasmassa vain ei kasva samalla tavalla.

Nostin 75 kiloisena 100 kiloa penkistä ja vedin parhaimmillaan 18 leukaa, mikä lienee aika hyvin yli nelikymppiselle, mutta kaukana siitä, mihin moni muu pääsi samalla treenaamisella.

• eivaankasva

Tiedän tunteen. Itse olen hankkinut personal trainerin, tarkkailen syöntiäni, vaihdan ohjelmaa säännöllisesti, venyttelen yms. mutta silti jotenkin jämähtänyt tähän nykyiseen lihasmassaani. Minulla on kyllä selkeät lihakset, mutta ei kuitenkaan tunnu saavan niitä lisää.

• Mies3210
        eivaankasva kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itse olen hankkinut personal trainerin, tarkkailen syöntiäni, vaihdan ohjelmaa säännöllisesti, venyttelen yms. mutta silti jotenkin jämähtänyt tähän nykyiseen lihasmassaani. Minulla on kyllä selkeät lihakset, mutta ei kuitenkaan tunnu saavan niitä lisää.

Vaihdatko tarpeeksi?

Ratikka käynyt vähän hitaalla, jos nyt vasta tajunnut, että lihas kasvaa erilailla eri ihmisillä. Minä olen Ratikan lukuihin päässyt aina treenatessani noin puolessa vuodessa, mutta siinä on tullut ikään kuin katto vastaan. En tosin ole kovin sinnikkäästi yrittänyt muuttaa ohjelmaa, enkä ole vetänyt massakausia.

Noissa kuvissa kaikilla todella nopeaa lihaskasvua, jopa epäuskottavaa, mutta ehkä ovat poikkeusyksilöitä ja treenaavat juuri oikein.

• 12121212
        Mies3210 kirjoitti:

Vaihdatko tarpeeksi?

Ratikka käynyt vähän hitaalla, jos nyt vasta tajunnut, että lihas kasvaa erilailla eri ihmisillä. Minä olen Ratikan lukuihin päässyt aina treenatessani noin puolessa vuodessa, mutta siinä on tullut ikään kuin katto vastaan. En tosin ole kovin sinnikkäästi yrittänyt muuttaa ohjelmaa, enkä ole vetänyt massakausia.

Noissa kuvissa kaikilla todella nopeaa lihaskasvua, jopa epäuskottavaa, mutta ehkä ovat poikkeusyksilöitä ja treenaavat juuri oikein.

Epäuskottava lienee oikea vaihtoehto. Google kertoo tuon olevan treeniohjelma tms. Eiköhän noilla ole mennyt pidempi aika.

Lähinnä pointtina on ero before/after-kuvissa.

• nihhhhhhhhhhh

Sanoin aiemmin nostaneesi parhaimmillasi 75-kiloisena 90 kg ja nyt 100 kg. Pientä lapinlisää ehkä?

• nunhuka.lai.laa
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Sanoin aiemmin nostaneesi parhaimmillasi 75-kiloisena 90 kg ja nyt 100 kg. Pientä lapinlisää ehkä?

lapin pojat osaa valehdella onkohan käynyt edes koskaan salilla

• expullan.oppipoika

Expullan oppien mukaan ei pitäisi lihaksilla olla mitään vaikutusta ainakaan naismenestykseen, koska nainen valitsee aina ja rahojen ja statuksen perusteella. Jos omaksi ilokseen haluaa käydä salilla, niin mikäs siinä.

• äläoletyhmä

pano jutut on eri juttu. siinä riittää supliikki tai ulkonäkö tai resurssit tai status. yhdellä pärjää jos on riittävästi. riippuu tietenkin mitä ja missä hakee.

• Mies3210

Kuvissa myös ryhtieroja, mikä ei välttämättä treenin ansiota. Mutta hyviä tuloksia ovat kaikki saaneet. No ok, pumppi ja lyhyt paasto voivat tehdä ihmeitä, jos kuvat kerran mainostarkoituksissa otettuja.

Mutta ilman muuta nuo tulokset jollain aikajänteellä ovat saavutettavissa ja uskottavia. Lähtötasot niin surkeat, että nopeakin kehitys mahdollista.

• ruispuurolla.ei.kasva

olisko ambulleilla eli douppingilla tekemistä jos lihakset ja voima kasvaa yhtäkkiä ja nopeasti

• muttaniistäeipuhuta

kyllä niitäkin käytetään ja muita vastaavia.

• Nostan jotain sata kiloa penkistä mutta en oikein jaksa tarkkailla ruoka valiota ja juon liikaa limsaa joten lihakset ei näy missään.

• Eihän noissa kuvissa näy mitään eroa. Kertoo ainakin siitä, että lihasten ulkonäön takia salilla ei kannata huhkia.

• 3552525

Aika sokea olet, mutta se ei taida olla uutta. Kyseessä kuitenkin 6 viikkoa treeniä, eli kovin paljon, mutta silti näkyvää lihaskasvua. Odotitko että muutamassa viikossa muuttu Swarthcheederzeneggeriksi?

• 3552525 kirjoitti:

Aika sokea olet, mutta se ei taida olla uutta. Kyseessä kuitenkin 6 viikkoa treeniä, eli kovin paljon, mutta silti näkyvää lihaskasvua. Odotitko että muutamassa viikossa muuttu Swarthcheederzeneggeriksi?

Tuo eka näyttää treenanneen 5 kuukautta. Tietysti asiaan perehtyneet salimaket näkevät minimaaliset erot, mutta sivullisen silmin ihan samannäköisiä ukkeleita molemmissa kuvissa.

• 12121212
        outsider1 kirjoitti:

Tuo eka näyttää treenanneen 5 kuukautta. Tietysti asiaan perehtyneet salimaket näkevät minimaaliset erot, mutta sivullisen silmin ihan samannäköisiä ukkeleita molemmissa kuvissa.

5 kuukautta treeniä, 11,3kg lisää lihasmassaa.

...eikä ero siltikään näy.

Totta kyllä että naiset ovat kuin puolisokeita, erottavat "ison" ja "pienen". Geenit ratkaisevat siis.

• Roinaamalla onnistuisi tuollakin aikajänteellä. Roinaaminen ilman treeniä kasvattaa lihasta tehokkaammin kuin roinaamaton treeni. Jos sitten yhdistää vielä roinaamisen ja treenaamisen, lihas kasvaa yllättävänkin nopeasti. Näin tapahtuu etenkin, jos treenaaminen aloitetaan ihan nollasta. Noin laihoilla tyypeillä pienikin lihasmassan kasvu näkyy selvästi.

• En liity tähän mitenkään, mutta alle 60 kiloisena pyöräytän (nostan) kyllä 80 kiloisen ukkelin helposti. Ja en ole harrastanut kuin hyötyliikuntaa. Eli ukonheittoa. Olen kokeillut :D
      Mutta vakavammin: ystäväväni, joka opiskeli liikkamaikaksi, kertoi, että on eri tyyppisiä ihmisiä; toisille kasvavat lihakset ja voima noin vain, toisille ei. Eri muotilla mennään.

• atännä

Minä olen sitä lihasmassaa ja voimaa keräävää tyyppiä. Lihasta tulee hyvin herkästi, vaikka välttelen sellaisia lihasmassaa lisäviä harjoituksia. Juoksu taas on vaikeampaa (lihas kuluttaa hapen), mutta treenaan sitä tasapuolisuuden vuoksi vähän enemmän kuin voimaa. Kateeksi käy jänteviä tikku-ukkoja, jotka vaan lentävät lenkkipoluilla, kun oma juoksu on raskasta hakkaamista. Jos nyt väkisin haluaa jotain hyvää noista lihaksista sanoa, niin ainakin ne polttavat paljon energiaa eikä liho ihan helpolla vaikka välillä söisi mitä vaan :) Perinnöllistähän tuo on, ei voi mitään.

• parisuhdemies

Mitä vittua selitätte. Ei tarvitse olla lihaksia saadakseen pillua. Olen lihava ja minulla on vaimo joka on hoikka.

• kurpkirppis

Ei täällä kukaan usko sua.. Ätmit (omien sanojensa mukaan) ainakaan. ;)
        Useampi nainen tuntuu kyllä tietävän sen ettei lihavan miehen ole vaikeaa löytää hoikkaa naista. Jos mies on muuten hyvä ja sopiva. Eikä hoikka nainen tarvitse miestä omaa itsetuntoaan kohottamaan joten kilot ovat merkityksettömiä, jos ei ole kyse sitten sairaalloisesta ylipainosta..

Kylläpä sitä pyöreämpikin mies hyvin maistuis taas mut ei ole tullut exän jälkee vastaan. Ruipeloita vaan. :/

Mut onnea teille!
        Voit hihitellä ja lukea kun asiasta ulalla olevat vinkuu lihaksista jne vaikka pääkopan sisällön kehittämiseen ja naisen huomiontiin vois nekin vinkujat suunnata keskittymisensä..

• kurpkirppis kirjoitti:

Useampi nainen tuntuu kyllä tietävän sen ettei lihavan miehen ole vaikeaa löytää hoikkaa naista. Jos mies on muuten hyvä ja sopiva. Eikä hoikka nainen tarvitse miestä omaa itsetuntoaan kohottamaan joten kilot ovat merkityksettömiä, jos ei ole kyse sitten sairaalloisesta ylipainosta..

Kylläpä sitä pyöreämpikin mies hyvin maistuis taas mut ei ole tullut exän jälkee vastaan. Ruipeloita vaan. :/

Mut onnea teille!
        Voit hihitellä ja lukea kun asiasta ulalla olevat vinkuu lihaksista jne vaikka pääkopan sisällön kehittämiseen ja naisen huomiontiin vois nekin vinkujat suunnata keskittymisensä..

"naisen huomiontiin vois nekin vinkujat suunnata keskittymisensä.."

Kerro lisää?.... ;P....miten arvon Leidiä kuuluu huomioida ja miten arvon Leidi on itse kunnostautunut tässä vastavuoroisuudessa?....

• 12121212
        kurpkirppis kirjoitti:

Mut onnea teille!

"Voit hihitellä ja lukea kun asiasta ulalla olevat vinkuu lihaksista jne vaikka pääkopan sisällön kehittämiseen ja naisen huomiontiin vois nekin vinkujat suunnata keskittymisensä.."

...ja samassa viestissä mainitsit ettei ruipelo mies käy.

• palstailija

Miksei voisi onnistua. Keskimmäinen kaveri näyttää huvittavalta, appelsiinit kasvaneet kainaloihin viidessä viikossa. Jälkeen-kuvien pullistelut hämää vai onko ryhti parantunut :).

• 12121212

Ketjun pointti on lähinnä siinä että näkevätkö ihmiset ennen/jälkeen kuvissa suurta eroa?

• sarkomeeri

Noi painonmuutokset tossa eniten hämää..
      Eka jannulla 25pounds, eli n 11,3kg.. 5 kuukaudessa. Ja tuolla erottuvuudella/sheippaamisella. No way, Jose. Okei, sen 11 kg massaa saa kyl vaikka 3een kuukauteen, mut lopputulos ei näytä tolta. Ainakaan ilman rohtoja. Enkä tarkoita mitään vitun spirulinaa..
      Toka heebolla on hävinny karvatki käsistä, rintakehä leventyny ja ryhti parempi tokassa kuvassa, voi olla et käyny salilla, mut paljo saa aikaan myös asennolla. Possible.
      Kolmas mainostoimiston uhri on muka hankkinu 23pounds = n 10,4kg lihaa 6,5v viikossa.. Olipa mikä vitun luonnonoikku tahansa, niin kymmentä kiloo lihaa ei hankita 1,5 kuukaudessa.. edes rojuttamalla. Tai jälki ei ainakaa oo ton näköstä.
      Eli keskimmäistä lukuunottatta ihan paskaa ja kusetusta noi "kehitykset/aika".

• tarralenkkari666

Kaikki ihan hyvännäköisiä sekä ennen, että jälkeen kuvissa. Hienoa nähdä itsetunnon kasvu.

• atännä

Ryhti kohenee. Liikkeet on paljon joustavampia ja urheilullisempia, kun liikkuvuus ja kehonhallinta paranee. Liikunta saa aikaan mielialan kohenemista, sekin näkyy ulospäin. Pelkistä valokuvista ei näe juuri mitään, mutta jos noita katselisi livenä, vaikutus olisi varmasti huomattavasti erilainen. Ihan hyvän näköisiä ihmisiä ennen ja jälkeen kuvissa.

Muuten ihan huuhaata noi "tiedot".

Tässä hyvää kuvaa urheilullisesta ihmisestä:

http://www.iltalehti.fi/iltvurheilu/201605080081735_v9.shtml

• "Tässä hyvää kuvaa urheilullisesta ihmisestä"

On sulla urheilullisen ihmisen määritelmät ainakin kunnossa....ei voi ainakaan vaatimattomuudesta syyttää... ;P

"Näin maajoukkuevoimistelija käy kaupassa - vain harva pystyy samaan

Renkaisiin erikoistunut maajoukkuevoimistelija Markku Vahtila esittelee videollaan taitojaan lähikaupassa.

"Rengasmies" Markku Vahtila, 26, on renkaille erikoistunut maajoukkueen telinevoimistelija ja yhdeksänkertainen Suomen mestari."

Kovat on KriTeeRit Urheilulliselle Ihmiselle.....VoiVeljet&HuhHahHei... ;P

• atännä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Tässä hyvää kuvaa urheilullisesta ihmisestä"

On sulla urheilullisen ihmisen määritelmät ainakin kunnossa....ei voi ainakaan vaatimattomuudesta syyttää... ;P

"Näin maajoukkuevoimistelija käy kaupassa - vain harva pystyy samaan

Renkaisiin erikoistunut maajoukkuevoimistelija Markku Vahtila esittelee videollaan taitojaan lähikaupassa.

"Rengasmies" Markku Vahtila, 26, on renkaille erikoistunut maajoukkueen telinevoimistelija ja yhdeksänkertainen Suomen mestari."

Kovat on KriTeeRit Urheilulliselle Ihmiselle.....VoiVeljet&HuhHahHei... ;P

o_O

Hah-hah :D

• Suurimman eron noissa kuvissa tekee painon nousu oli se sitten lihasta tai nuuta. Ja ryhti sekä asenne. Jälkeen kuvissa näkee että henkilö on enemmän positiivisempi kroppansa suhteen. Ennen kuvissa huonompi ryhti ja vähän olemuksella anteeksi että olen olemassa.

Nämä tekevät minun silmään suurimman eron.

Mitä tulee lihasten kasvuun ja näkyvyyteen, niin eipä mainittavaa eroa, kun otraa jälkeen kuvien poseerauksen pois

• Onhan niissä jo eroa. Kiinteytymistä näkyy. ;)

• 12121212

Tuota kysymyksellä hainkin...näkevätkö erityisesti naiset kuvissa mitään eroa.

Vaikuttaisi siltä että osa havaitsee vähäisen eron kun todellisuudessa mies on treenannut ahkerasti. Enemmistö naisista ei oikeastaan erota muuta kuin "pienen" ja "ison". Esim. mies numero 1 on hankkinut melko huimat 11,3kg lisää massaa, ja nimen omaan lihasta, mutta naisten silmissä hän on yhä "pieni".

• eipuusilmä
        12121212 kirjoitti:

Vaikuttaisi siltä että osa havaitsee vähäisen eron kun todellisuudessa mies on treenannut ahkerasti. Enemmistö naisista ei oikeastaan erota muuta kuin "pienen" ja "ison". Esim. mies numero 1 on hankkinut melko huimat 11,3kg lisää massaa, ja nimen omaan lihasta, mutta naisten silmissä hän on yhä "pieni".

No ei vitussa ole. Toi 25 pounds on oikeest tod.näk 25 ounces.

• 12121212 kirjoitti:

Mä en lukenut tekstejä kuviin liittyen, katsoin vain kuvat. :)

Kyllä se vähäkin näkyy, noissa kuvissakin.

• kaunishoikkaN

Minusta ennen kuvat ovat parempia, paitsi viimeisen kohdalla. Mutta minä pidän hoikista miehistä :)

• Rose_91

Kyllähän noissa kaikissa näkyy kehitystä. Kroppa on kiinteytynyt, massan määrä näyttää lisääntyneen ja kehon "malli" on muuttunut (varsinkin kuvassa 1).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3056
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2473
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2151
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      243
      1745
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1699
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      455
      1675
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1552
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1359
    Aihe