Hyvää äitienpäivää naiset

Atm32

Saatteko jännämiehiltänne ruusuja ja viekö jännämies teidät ravintolaan? Veikkaan että ette saa ruusuja ettekä mitään muutakaan.

44

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännärienlukija

Aatelkaapa jos kaikki miehet mätkisivät naisia äitienpäivänä. Olisi niinkuin sellainen perinne ikään. Kyllä ne naiset sitten olisi niiden ruusujen perään vähän samoin kuin nyt ne jännämiehet. Se olis jännää se

• Millaista on olla äiti kun ei saa tukea omalta mieheltään?

• mitenkä2

Minä en ole mieheni äiti sen kummemmin isäinpäivänäkään hän ei ole minun isäni vaan minä olen lasteni äiti ja hän lasteni isä. Joten lapset ovat ne jotka meitä muistavat emme me toisiamme.

• Äitionhuora

Mahtaa teidänkin äiti olla tosi ylpeä pojistaan. Oikein yhteiskunnan valioita ja ihan täyspäisiä miehiä ovat onnistuneet vitustaan ulos työntämään. Mites pojat, kai te nyt käytte vetämässä vanhaa kurppahuoramuorianne kunnolla turpaan äitienpäivän kunniaksi, kun siitä niin kovasti fantasioitte?

• tämäselvä

Juuh, ja muistakaa myös mainita, että hän biojätettä, joka ei kelpaa kenellekään. Ja muistuuttakaa isäänne siitä, miten hän pystyy elämään vanhan biojätekurpan kanssa.

• näin.tarvii.tehdä

Se pitää ottaa sellainen bio-silppuava silppuri messiin ja sanoa että hyppääs kurppa tuonne kun mä laitan myllyn hurisemaan. Sitten silleen kivasti yks kakkaa kaks kakkaa, laitetaan se bio-silputtu kurppa sinne kompostiin mihin se kuulukin.

Se olisi kyllä teini-ritsoille (tuleville "joka pojan kivoille") ja vanhemmille jännä-jennoille aivan oikein. Niistähän tulee ajan oloon kunhan juoksut on juostu, sellaisia puhkinussittuja kurppa huåria. A.K.A elävältä keitettäviä ja hengiltä ruoskittavia kullikarusellissä pyöriviä vitunkantotelineitä joilta ei sitä vittua sitten lohkeakkaan muille kuin YTMeille.

• Ikis__M

Jännämies vie naisensa abc:lle syömään tänään. Tiskillä vasta huomaa että lompakko unohtui autoon ja nainen joutuukin maksamaan, jännää harmittaa kun ei tullut valituksi tasokkaampaa paikkaa.

• että.silleen

Jaaha, ett kehtasitkin tehdä äitillesi tuollaisen tempun ja vielä äitien päivänä. Hyi, sua. Mutt kyllä sä saat äidiltäsi taatusti anteeksi, vaikka pahoititkin hänen mielensä hetkeksi! Äidit nyt vaan on sellaisia, kaiken he antavat lapsilleen anteeksi lopulta. Aikuisille äijän körmyillekin! Mitä ruokaa se äitis muuten siellä abc:llä sulle tarjosi?

Jos sinä joskus vaimon otat, niin onneksi hän ei joudu saamaa kohtaloa kokemaan sun taholtasi. Aviomies on aviomies....ikävä kyllä joskus se jännäjannu,mutt ei se vaimoa syömään vie äitienpäivänä.

Kyllä me mukulat vietäis Emo syömään jonnekin jos hän vaan suostuis, mutt meidän Emo laittaa itse ruuat koko pesueelleen.Toiset olivat jo päivällisellä hänen luonaan tänään, minä menen joskus toisten... tänään kun olin itse töissä. Mulla on "takki" ihan tyhjä... ja niin on ruokalan kylmiökin... 5 palaa kermakakkua ja kaurakeksejä on jäänyt jäljelle varatuista herkuista.

Palveluasuntojen asukkaat käyttivät myös hyödykseen meidän tarjouksen äitienpäivä kahveista. Ruokala oli välillä kuin suosittukin kahvila pitkin päivää. =))

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Jaaha, ett kehtasitkin tehdä äitillesi tuollaisen tempun ja vielä äitien päivänä. Hyi, sua. Mutt kyllä sä saat äidiltäsi taatusti anteeksi, vaikka pahoititkin hänen mielensä hetkeksi! Äidit nyt vaan on sellaisia, kaiken he antavat lapsilleen anteeksi lopulta. Aikuisille äijän körmyillekin! Mitä ruokaa se äitis muuten siellä abc:llä sulle tarjosi?

Jos sinä joskus vaimon otat, niin onneksi hän ei joudu saamaa kohtaloa kokemaan sun taholtasi. Aviomies on aviomies....ikävä kyllä joskus se jännäjannu,mutt ei se vaimoa syömään vie äitienpäivänä.

Kyllä me mukulat vietäis Emo syömään jonnekin jos hän vaan suostuis, mutt meidän Emo laittaa itse ruuat koko pesueelleen.Toiset olivat jo päivällisellä hänen luonaan tänään, minä menen joskus toisten... tänään kun olin itse töissä. Mulla on "takki" ihan tyhjä... ja niin on ruokalan kylmiökin... 5 palaa kermakakkua ja kaurakeksejä on jäänyt jäljelle varatuista herkuista.

Palveluasuntojen asukkaat käyttivät myös hyödykseen meidän tarjouksen äitienpäivä kahveista. Ruokala oli välillä kuin suosittukin kahvila pitkin päivää. =))

En minä kehtaisi abc:lle viedä eikä mutsi varmaan edes lähtisi mutta minua joskus huvittanut kun sattunut abc:lle äitienpäivänä niin siellä hirmuinen ryysis silloin kun lapsiperheet on raahanneet äitejä syömään. Kai se on "järkevää" kun oliko ainakin vielä pari vuotta sitten että pienimmät saa syödä ilmaiseksi tms. mutta ei kai se kovin juhlava kokemus taida olla eikä edes kovin halpa kuitenkaan. Itse varmaan jos olisi perhettä veisin lapsien äidin johonkin vähän parempaan paikkaan tai sitten väsättäisiin lasten kanssa kotona jotain.

Ilmaiset tarjoomukset kyllä saa ihmiset liikkeellem hyvä että kuitenkin riitti teillä tarjottavat suosiosta huolimatta niin ei tule sanomista :)

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

En minä kehtaisi abc:lle viedä eikä mutsi varmaan edes lähtisi mutta minua joskus huvittanut kun sattunut abc:lle äitienpäivänä niin siellä hirmuinen ryysis silloin kun lapsiperheet on raahanneet äitejä syömään. Kai se on "järkevää" kun oliko ainakin vielä pari vuotta sitten että pienimmät saa syödä ilmaiseksi tms. mutta ei kai se kovin juhlava kokemus taida olla eikä edes kovin halpa kuitenkaan. Itse varmaan jos olisi perhettä veisin lapsien äidin johonkin vähän parempaan paikkaan tai sitten väsättäisiin lasten kanssa kotona jotain.

Ilmaiset tarjoomukset kyllä saa ihmiset liikkeellem hyvä että kuitenkin riitti teillä tarjottavat suosiosta huolimatta niin ei tule sanomista :)

Mulla on leipätaikina nousemassa ja nakit hain jo pakastimesta sulaamaan. Meillä ei ole yhtään vaaleaa leipää aamuksi.Viimeinen kolmioleipä meni iltapalana, =)) mulle!
        Maitoa onneksi on..., joten mannavelliä ja "nakkipiiloja" huomen aamulla tarjolla.
        Ja minä menossa tukkuun aamiaisen jälkeen...normaalisti käyn tiistaisin yleensä.

Ynnäsin noita mitä tuli myynnistä ja paljonko oli mennyt tarvikkeisiin ja pariin ylimääräiseen työntekijään sunnuntailisien kera. Niin suunnilleen niukinnaukin plussalla jos siihen laskee sähkön ja veden kulutuksen taatusti ei jää enää plussalle jos edes nollille pääsee! Oppimista mulla siis riittää... Siis en minä kaikkea ilmaiseksi jakanut, pienellä korvauksellahan se meni... mutt oli tavallaan mainospala jotta saivat itse todeta mitä meillä on vanhuksille tarjota. Lounas ja illallinen maksoi...
        kahvittelut myös... mut halvempia mitä jossain kahvilassa tai ruokabaarissa.
        Ruoka oli ihan normaalia meidän arki- tai sunnuntai ruokaa.

Kuule Ikis tosta abc:lle menosta: kaikilla ei riitä rahat parempaan/hienompaan ja on se useimmissa paikoissa täälläpäin ainakin ihan syötävää ruokaa. Ei mitään gourmet ruokaa... mutt ajatus muistaa on tärkein... vaikka yteisellä lounaalla! Paikka vaan on ankean minimaalinen... ennemmin eväät ja retkialustat mukaan ja vaikka luontoon.
        Useimpien miesten ruuanlaitto taito; ei kyllä lyö abc:n annoksia laudalta. Fakta.
        Sen verran monta hiiltynyttä makkaran palaa olen nieleskellyt, kohteliaisuudesta.

(vaikka en edes pidä makkarasta ja se syykin taitaa löytyää niistä hiilen makuisista)

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Mulla on leipätaikina nousemassa ja nakit hain jo pakastimesta sulaamaan. Meillä ei ole yhtään vaaleaa leipää aamuksi.Viimeinen kolmioleipä meni iltapalana, =)) mulle!
        Maitoa onneksi on..., joten mannavelliä ja "nakkipiiloja" huomen aamulla tarjolla.
        Ja minä menossa tukkuun aamiaisen jälkeen...normaalisti käyn tiistaisin yleensä.

Ynnäsin noita mitä tuli myynnistä ja paljonko oli mennyt tarvikkeisiin ja pariin ylimääräiseen työntekijään sunnuntailisien kera. Niin suunnilleen niukinnaukin plussalla jos siihen laskee sähkön ja veden kulutuksen taatusti ei jää enää plussalle jos edes nollille pääsee! Oppimista mulla siis riittää... Siis en minä kaikkea ilmaiseksi jakanut, pienellä korvauksellahan se meni... mutt oli tavallaan mainospala jotta saivat itse todeta mitä meillä on vanhuksille tarjota. Lounas ja illallinen maksoi...
        kahvittelut myös... mut halvempia mitä jossain kahvilassa tai ruokabaarissa.
        Ruoka oli ihan normaalia meidän arki- tai sunnuntai ruokaa.

Kuule Ikis tosta abc:lle menosta: kaikilla ei riitä rahat parempaan/hienompaan ja on se useimmissa paikoissa täälläpäin ainakin ihan syötävää ruokaa. Ei mitään gourmet ruokaa... mutt ajatus muistaa on tärkein... vaikka yteisellä lounaalla! Paikka vaan on ankean minimaalinen... ennemmin eväät ja retkialustat mukaan ja vaikka luontoon.
        Useimpien miesten ruuanlaitto taito; ei kyllä lyö abc:n annoksia laudalta. Fakta.
        Sen verran monta hiiltynyttä makkaran palaa olen nieleskellyt, kohteliaisuudesta.

(vaikka en edes pidä makkarasta ja se syykin taitaa löytyää niistä hiilen makuisista)

Hyvinhän tuo on vedetty jos omilleenkaan pääsee kun kuitenkin tuossa tuo "markkinointi" pääasia ja varmaan juurikin tehokkainta noin että pääsee ihmiset tutustumaan paikkaan, omakohtainen kokemus kun kuitenkin menee sitten niiden kävijöiden kautta viestinä eteenkinpäin ja jos homma hoitui himaan niin paljon parempi tuo tapa on markkinoida kuin mikään muu joissa ei oikeasti pääse näkemään ruuan ym. tasoa.

No joo, rahat tosiaan monella tiukilla ja aina vaan tiukkenee mutta siksi juurikin vaikka kotona tai eväsretki minustakin parempi vaihtoehto kuin abc tai edes joku pizzeriakin on yksilöllisempi. Kotiin voi vaikka kaupan liha/kalatiskiltä ostaa jotain valmista ja lisukkeita salaattia yms. kyllä osaa kuka vaan jos vähän yrittää. Voisi kuvitella että äiti-ihminen tulisi iloisemmaksi siitä jos/kun mies edes yrittää itse opetella ruuanlaittoa kuin vie helpon ratkaisun abc:lle, sitä kun ruokaa voi sitten laittaa muulloinkin eikä aina jättää pelkästään sen äidin tehtäväksi. Jotenkin se vaan että jos kuitataan toisen koko vuoden kokkailut sillä että kerran vuodessa pääsee abc:lle tuntuu vähän semmoiselle että voisi käyttää vaikka avioerohakemuksen perusteena :D

"Useimpien miesten ruuanlaitto taito; ei kyllä lyö abc:n annoksia laudalta. Fakta.
        Sen verran monta hiiltynyttä makkaran palaa olen nieleskellyt, kohteliaisuudesta."

Tuossa voisi kyllä vähän vierittää syytä myös perheen/suvun naisille, jos ne aina on tehneet niin valmista ettei miesten ole tarvinnut kuin silloin tällöin grillata makkaroita niin eihän ne ole koskaan saaneet opetellakaan mitään muuta, hiiltymykset on sitten vähän itseaiheutettuja :D Ensikerralla laitatte ne grillaamaan kanaa, vihannesvartaita ja muita semmoisia juttuja ja voihan ne siinä hiillosta odotellessa itselleen käristellä mustia makkaroita kun ei ne muuten malta kuitenkaan odottaa että hiillos on sopiva.

• omaaäitiään

Äitienpäivänä jokainen muistaa omaa äitiään. Mä en ole mieheni äiti joten en odota häneltä minkäänlaista muistamista.

• kyllä.muistaa.sinua

vaimo olet ja hänen lastensa äiti ja rakkain muutenkin kyllä haluaa pitää sinua hyvänä tänään olethan hyvä äiti vaimo nainen eli olet kaikkea

• Onko teillä lapsia? Jos on niin olet äiti ja miehesi kuuluu hemmotella sinua tänään.

• 121121
        Atm32 kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos on niin olet äiti ja miehesi kuuluu hemmotella sinua tänään.

Onko se teillä tapana, että sinä et muista äitiäsi millään tavalla äitienpäivänä, mutta isäsi on häntä muistettava?

• Ei palstan naisista saa äitejä tekemälläkään.

• OlisiSaanut

Sunkin äitisi pidättäytyä.

• että.silleen

Voi,voi ei kai täällä kaikki miehet sentään ole kykenemättömiä hedelmöittämään naista? Sullakin kun on noin kauniit silmät, harmin paikka. Tuhkarokko sen aiheutti?

• että.silleen kirjoitti:

Voi,voi ei kai täällä kaikki miehet sentään ole kykenemättömiä hedelmöittämään naista? Sullakin kun on noin kauniit silmät, harmin paikka. Tuhkarokko sen aiheutti?

On mulla terttu noita banaaneja tuolla.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

On mulla terttu noita banaaneja tuolla.

Tuli mieleen vitsi...Mitä banaanterttu tekee Ätmelissä? Se on Ätmelin oma asia.

• xxxzzzccc

Ei ole jänniä näkynyt. Lapselta sain kortin ja itse askarrellun lahjan ja ne lämmittää aina mieltä.

• tarralenkkari666

En ole kenenkään äiti.

• perinteistä

Lapset tulivat käymään useaksi päiväksi, vaikka ovat jo aikuisia ja kiireisiä opiskelijoita. Siinä oli iloa kerrakseen. Miehen kanssa hankimme uudet sohvat ja ryhdyimme suunnittelemaan keittiöremonttia. Ei kukkia eikä ravintoloita.

• Kiitos. Isäntä vei pesueen ravintolaan syömään jo eilen (vältyttiin ryysikseltä mikä tänään on), muutenkin vietettiin koko päivä yhdessä (sekuntiakaan erossa olematta luxusta), sain aamulla kortin ja haleja, äitienpäivä toivotuksia. Oma äitini oli tehnyt tänään maailman herkullisemman sapuskan ja kyllä sitä popsittiinkin. Lahjoja en kaipaillut , mutta sain mitä olin pitkään jo toivonut. :)

Kivaa kesäpäivää vietellään ulkoillen, piirrellen, leikkien ja välillä herkutellen. Kyllä mummot on maailman ihanimpia olentoja. Kun katselee kuinka ipanat mummon kanssa viihtyy ja itsekin. Mun piti lukea vaan ilta-lehti, mutta erehdyin tänne. Hyvää äitienpivää äideille ja kaikille muillekin mukavaa aurinkoista sunnuntaita. Se on kesä nyt!

• atännä

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Mäkin annoin <3.... ;P

Annoit äidillesi?

• HC-ätmel kirjoitti:

Annoit äidillesi?

EiKäKö...kävin vilkaisemassa Sönkön saamaa kukkaa ja siellä pystyi "klikkaamaan" sydän merkkiä.....joku oli jo antanut yhden sydämmen kuvalle ennen mua... ;P

• atännä kirjoitti:

Kaunis :)

Mukavan runsas. Monesti nuo ruukkuversiot ovat aika niukkoja ja pieni kukkaisia. :)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Mäkin annoin <3.... ;P

Ai, siellä näky olevan sellainenkin mahdollisuus. Pikkasen on aijaan palvelu muuttunut, siitä kun olen edellisen kerran käyttänyt. :)

• Kyllä minusta miehen kuuluu viedä lastensa äidin ravintolaan ja ostaa kukkia ja lahja äitienpäivänä jos kerran on perhe.

• Monesti se on paras lahja, että saa viettää aikaa yhdessä. Huomioi jossain sellaisessa mikä yleensä jää aina toiselle (äidille) tehtäväksi tai yleensäkin jotain rutiineista poikkeavaa. Itselle lahjojen saaminen ei ole yleensäkään välttämätöntä, eikä kaupallisuus ole se juttu. Huomioimisen ei tarvitse maksaa (kuin vaivannäön) mitään ollakseen ihana lahja. Toki valmiseen ruokapöytään on aina kiva mennä, kun yleensä itse on se joka ruoat tekee. Kiva, kun ei aina tarvitse itse tehdä, vaan joku muu on tehnyt. :)

Pienet jutut ja huomioimiset on usein isoja ja merkityksellisiä arjessa. Kuten auttaminen. Mutta nyt heippa!

• jokaisellaOnoli

kaikille Hyvää äitienpäivää

• ätminki

Naiset saa risuja

• vihatipunen

Mitä äitisi tykkäsi kun veit risuja?

• Mää vein SiniSilmän..... ;P

• että.silleen

Sinisen vai valkoisen? Hyvän tuoksuinen kukka, jos nyt oikeassa kukkases olen. Mulla oli kaks viikkoa edelliskesänä. Tais pikkasen kuivahtaa ja kukkaset putoili pois, muutenkin riiputti päätään reppana, ei oikein toipunut enää kärsimyksestään.
        Oli enemmän kauhistus kuin kaunistus ikkunalaudallani, niin joutui roskikseen.
        Ei muuten leikkoruusut ole enää niin suosittuja äitienpäivä kukkia kuin joskus. Tai ainakin minä olen ollut siinä käsityksessä ett ruusu on se vakio kukka.
        Tänään olen huomannut ett; gerpera, hortensia, atsalea, pelargonia, sant paulia, orvokkit ... on ihan yhtä suosittuja ruusujen ohella. Yks, vain yks lilan värinen orgidea on noiden muiden kukkien joukossa.

Menen ahkeroimaan vielä... ja sit nukkumaan.

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

• että.silleen kirjoitti:

Sinisen vai valkoisen? Hyvän tuoksuinen kukka, jos nyt oikeassa kukkases olen. Mulla oli kaks viikkoa edelliskesänä. Tais pikkasen kuivahtaa ja kukkaset putoili pois, muutenkin riiputti päätään reppana, ei oikein toipunut enää kärsimyksestään.
        Oli enemmän kauhistus kuin kaunistus ikkunalaudallani, niin joutui roskikseen.
        Ei muuten leikkoruusut ole enää niin suosittuja äitienpäivä kukkia kuin joskus. Tai ainakin minä olen ollut siinä käsityksessä ett ruusu on se vakio kukka.
        Tänään olen huomannut ett; gerpera, hortensia, atsalea, pelargonia, sant paulia, orvokkit ... on ihan yhtä suosittuja ruusujen ohella. Yks, vain yks lilan värinen orgidea on noiden muiden kukkien joukossa.

Menen ahkeroimaan vielä... ja sit nukkumaan.

Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

EiKäKö....meinasin ensin ostaa kukkia tai kukan....mutta sitten päätinkin vierailla hieman Luonnossa....ja tein SiniSilmän Valko&SiniVuokoista..... ;P

On enemmän mun tyylinen ja tiesin ÄiPän arvostavan niitä enemmän, kuin ostettuja juttuja...jotain muutakin ajatusta, kuin vain rahan siirtoa KukkaKaupanKassalla... ;P

Ja mainitsihan tuo, että tuoksuupas hyvälle... ;)

Kyllä minä kukkiakin tykkään ostella, jos/kun sopivat johonkin tiettyyn hetkeen ja tarkoitukseen, mutta joku tarkoitus ja idea täytyy siinä olla.........sopivalle henkilölle, sopivia kukkasia, sopivalla hetkellä tai odottamattomalla......mutta ei turhaan tai muuten vaan.... ;P

Eipä ole kukkasia kauheasti vähään aikaan ostettu.......eikä kyllä kauheesti noukittukaan... ;D

Hyvää yötä myös sulle, nuku hyvin.....taidat tosin olla jo unten mailla....NukkuMatin Viekussa... =)

• heihalooo

tää palsta on tarkoitettu sinkuille, ei ikääntyville naimisissa oleville huarille jotka häiriköi täällä ilkeyttään

• heihalooitsellesi

Että nimittelemään piti päästä tuntemattomia ihmisiä. Palstan lukeminen on sallittua ihan kenelle vaan.

• Yritä saada tuo asia uppoamaan luupäisten seurustelijoiden kalloon. Ei taida onnistua.

• huarasuuumpeen

huaria taida olla kuin sinä

• Juoksunsa_juossut

Sain tänään mustan silmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe