Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeps, kyllähän sen ymmärtää, että törmäilyjä tulee....mutta kyllä ne pitäisi saada selvitettyä jollain tavalla.....keinoja on vaikka muille jakaa, jos vaan osaa....jos ei osaa, niin sitten ajan kanssa ainakin hieman yrittää opetella.... ;P
Kyllähän minäkin näpäyttelen ja kiusin..... välillä aiheesta ja välillä "aiheetta"....aina sille joku tarkoitus on, jos ei muuta......niin kujeilu ja huumorikin on ihan hyvä syy välillä....Taito&Taika on osata lopettaa ajoissa....ja tarvittaessa korjata väärinymmärrykset sen jälkeen, jos tarvetta on....eipä se aina onnistu itseltäkään.. ;P
07.05.2016 23:21
Eikö se käy joskus vakavan tylsäksi?... ;P
Miten voi nauraa ja hymyillä vakavissaan?....nyt kyllä huijaat.... ;D
07.05.2016 22:54
Voi Kuules Myy... et ole sanonut tai tehnyt yhtään mitään....me ei olla vaan törmätty palstalla.. ;P
Ja vaikka joskus löisitkin VastaPalloon, niin mitä siitä....niin kuuluu tehdäkin, jos/kun tarpeelliseksi sen kokee....ja voi sitä ihan pienen kujeilun ja huumorinkin takia välillä tehdä.... ;P
Kyllä ne tulee sitten aina selvitettyä nopeasti jos selvitettävää tulisi....
Älä murehdi liikaa ja liikoja....enkö ole siitä jo monesti sanonut...DontWorryBeHappy.... =)
07.05.2016 22:52
Jaa...tää olikin vakava juttu... ;P
Sori, että heitin lekkeriksi....ymmärsin kyllä..... ;(
07.05.2016 22:38
Hyvä ketju, mutta jostain kummasta syystä näyttää taas ihan pilatulta....oli tässä paljon asiaakin.... toivottavasti tulee vielä lisää hyviä mielipiteitä kokemuksista ja havainnoista.... ;P
07.05.2016 22:24
Onhan se toisinaan hieman ilkeilijä ja ärsyttävä.....varsinkin jos se päättää tarrata lahkeeseen kiinni.....niin se kyllä joskus Ärrrrrrrsyttää.....on se ihan huvittavankin..... ;P
Helka oli ainakin loppuvaiheessa monesti ihan hyvä tyyppi.....ja puhuikin ihan avoimesti....taisi hänkin tajuta, ettei ole vain yhtä "normaalia" ja "epänormaalia"...vaan jokainen yksilö muodostaa sen tulkinnan itsensä kautta, niin kuin monet muutkin asiat... ;P
07.05.2016 22:15
=DDD....mitä saa palkinnoksi jos vastaa oikein?... ;P
07.05.2016 22:07
Jos joku väittää, ettei tuossa ole totuuden siementä aika paljon, niin täytyy taas ihmetellä sanojan motiiveja..... ;P
Noh, ne on aina nopeasti pääteltävissä....kunhan leikkisin tyhmää ja yksinkertaista.... ;D
07.05.2016 21:51
Jeps, en viitsi edes sanoa enää mitä mieltä olen noista atännä:n kommenteista....aika AatuMaisia mielipiteitä paukkuu ja muutakin omasta mielestä outoa....itse on luultavasti toiminut jollain tapaa ja siksi tuollaista puhetta... ;P
Tuollaista sontaa puhuu vain tiettyjen asioiden harrastajat ja/tai niiden puolustajat, joilla on omat indressinsä toimiensa takana.......ei haluta, että tietyistä asioista puhutaan ja asioita nostetaan pöydälle......yritetään vaimentaa puhe, että huono/paha käytös saisi jatkua rauhassa...jne...jne.. ;P
07.05.2016 12:44
JäKäti JäKäti.....en lähde sinun kanssa järmäämään...puhut ihan PuutaHeinää ja teet jälleen sitä mitä yleensäkin teet....ihan sun BraVuurisi....häpäiseminen&toisen tekojen ja sanojen muuksi muuttaminen..... ;P
"Paha saa vallan, koska hyvät ihmiset eivät tee mitään"...."Pahuuden voittoon tarvitaan vain se, etteivät hyvät (ihmiset) tee mitään"....jne....
Kyllä se nyt vain näin on.....
VoiVeljet...oot kyllä tapaus...
07.05.2016 12:38
SinäpäSenSanoit..... ;P
07.05.2016 12:31
Jeps, en tiennyt tuollaisista....noh, jokaisella omat juttunsa, kunhan ketään ei satuteta ja loukata, niin mun puolesta ihan sama.... ;P
07.05.2016 12:00
Ai se luuli minua sinuksi.... ;P
VoiVeljet.... ;D
07.05.2016 11:54
"mutta jos joidenkin baarissa olleiden "markkina-arvonsa tuntevien naisten" takia kokee vaikeaksi ystävystyä keidenkään naisten kanssa, niin eikö sekin ole aika erikoista?"
En saanut sellaista käsitystä, että tuo olisi se syy....tai se johtuisi pelkästään jostain tuollaisesta...tarina oli aika suppea, eikä syitä oikeastaan edes käsitelty, joten paha mennä sanomaan mitkä seikat on ystävättömyyden todellisia syitä...
Joillakin syy voi olla ihan sekin, ettei löydy sopivia ystäviä....eli sellaisia, joiden kanssa olo ei tuntuisi usein vielä yksinäisemmältä kuin yksin ollessa...parempi yksin, kuin vääränlaisessa seurassa tai tuttavuus-, kaveruus- ystävyyssuhteessa........joillakin ihan näinkin, jos tuntuu ettei tajuudet oikein kohtaa tjms.... ;P
Hän tosin mainitsi, että ihmettelee, kun ei ole oikein ystävyyssuhteita naisten kanssa syntynyt, eli luultavasti haluaisi olla monenlaisten/erillaisten naisten kanssa ystävä, kunhan saa olla mitä on ja nämä eivät näykkisi häntä......eli silloin yhtenä syynä voi olla tietenkin sekin, ettei löydy sieluntovereita, mutta se ei ole tällöin ainoa syy....
Toi sinun jakosi on aika kuvaava ja noinhan tämäkin asia oikeastaan on....paitsi, että sinne väliin sitten mahtuu taas vaikka kuinka paljon ihmisiä, niin kuin aina, kun puhutaan ääripäistä... ;P
07.05.2016 11:53
Nyt meni multa ohi, eli mitä ajat tuolla kommentilla takaa?... ;P
07.05.2016 01:17
...jooh se oli läppä osittain ja osittain ei....sama juttu hieman, jos puhuu ns. miesten jutuista ja jonkin sortin salaisuuksista, niin joillakin äijillä nousee NiskaKarvat pystyyn... ;P
Luulen, että toi nainen on aika erillainen, kuin sinä ja/tai kokenut erillaisen elämän....
Niin miehillä, kuin naisillakin on paha tapa näykkiä massasta tai heistä poikkeavia yksilöitä.....välillä jopa todella raadollisesti... :(.....eläimet tekevät samaa, mutta ihminen voi olla vielä raadollisempi ja ilkeämpi, koska eläimet eivät tee sitä ainakaan pääsääntöisesti ilkeyttään ja pahuuttaan....
Mitä ihminen on tällöin, jos ihminen toimii samoin kuin eläin tai jopa julmemmin?.. :`(
07.05.2016 01:07
No sun täytyy yrittää kaivaa tiedot ulos siltä.....ja ottaa sitten JäsenKirja pois, jos löytyy RY:n sääntöjen vastaista toimintaa.... ;P
Vai onko BEM edes tuon yhdistyksen jäsen...epäilen hieman... ;D
07.05.2016 00:57
Ei BEM ole tainnut vahvistaa sitä, että olisi ollut täysin "kiltti ja kunnollinen" tai antanut edes sellaista ymmärtää......ja on itsekin sanonut, että on ainakin jonkun verran playerin vikaa... ;P
Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi....mutta tuollaisen käsityksen olen itse saanut...
07.05.2016 00:32
Ei kai Joku astunut PyhänSisarKunnan Varpaille tai rikkonut PyhänSisarKunnan OmertanLakia.... ;P
Ihan kuin olisi Tuomari saapunut paikalle lukemaan tuomiota ja palauttamaan MustaLammas takaisin ruotuun.....kunhan sanoin....tuli vaan mieleen... ;D
07.05.2016 00:20
Minäkin olin vahvasti tätä mieltä pitkään ja periaatteessa olen edelleen, mutta ristiriita syntyy siinä, että jos olen vahvasti tätä mieltä, niin hyvin moni ihminen ei olisi enää ihminen tämän määrityksen mukaan, jos oikein tarkkaan määritystä seurataan ja tutkitaan.....pitää katsoa ihmisten oikeita tekoja ja käytöstä......moni puhuu ja sanoo yhtä, mutta tekee ja käyttäytyy eri tavalla oikeasti.... ;P
07.05.2016 00:01
634 / 651