Miksi naiset eivät usko markkina-arvoteoriaan?

12121212

Mietin juuri että miten on mahdollista olla uskomatta markkina-arvoteoriaan? Minä näen sekunnissa kasvoista ja vartalosta onko nainen suurin piirtein omaa tasoani vai 99,9999% todennäköisyydellä saavuttamattomissa.

Mieleeni tulee seuraavat selitykset:
- miehen tasoon vaikuttaa niin moni asia. Nainen saattaa kuvitella taviksen olevan KTM unohtaen hyvän ammatin, sosiaalisen statuksen tai vahvat pelimiestaidot. Saisiko mies helposti naisen, ja miten suositun? Tämä kysymys riittää
- nainen kuvittelee ytmin olevan bodattu kiiltokuvamies, vaikka todellisuudessa erityisesti 30 naisten suosikki on karheampi ja maskuliininen mutta ei bodattu nallekarhumainen mies
- MAT:n kiistäminen sillä perusteella kuka EI pidä tietystä miehestä. Mutta ei MAT väitäkään sellaista. Taso on kuin kerros, et pidä kaikista samassa kerroksessa, mutta et pidä kenestäkään alemmassa kerroksessa etkä saa ketään ylemmästä kerroksesta = tasot kohtaavat

Muita selityksiä?

156

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karjamarkkinat

Elämä ei ole tasoja, eikä kaupankäyntiä. Paitsi tunteettomille ihmisille.

• 12121212

Myös tunteelliset pariutuvat oman tasoistensa kanssa. Ero on lähinnä siinä että tunteellinen kuvittelee kaiken olleen sattumaa.

• Näin minäkin haluan uskoa ja etsin todisteita vaikka joka kiven kolosta elämäni loppuun asti, että näin on....... ;P

Jotain tässä maailmassa on kyllä pahasti vialla....täytyy toivoa jotain suurta mullistusta ja käännettä kohti parempia arvoja....

• trtertregsd

Väität että elämä ei ole tasoja mutta kuitenkin jos mietitään kriteerejä sille miehelle kenen kanssa suostuisit seurustelemaan niin varmasti listalla on pituus, ulkonäkö, koulutus/ammatti, luonne. Noista asioista koostuu se miehen taso ja niillä käydään kauppaa.

• karjamarkkinat
        trtertregsd kirjoitti:

Väität että elämä ei ole tasoja mutta kuitenkin jos mietitään kriteerejä sille miehelle kenen kanssa suostuisit seurustelemaan niin varmasti listalla on pituus, ulkonäkö, koulutus/ammatti, luonne. Noista asioista koostuu se miehen taso ja niillä käydään kauppaa.

Minun on vaikeaa uskoa tasoteorioihin, koska omassa elämässäni olen kaksi kertaa "hävinnyt" "alempitasoiselle" naiselle. Eli siis mies jonka kanssa olen halunnut seurustella, on valinnut naisen joka on mielestäni yksinkertainen pyylevä emäntä. Myöhemmin molemmat miehet tulivat purkamaan tuntojaan minulle, miten tylsää ja seksitöntä heidän elämänsä on. Kun kysyin syytä, miksi eivät valinneet minua, niin vastaus oli että he olivat mielestään tehneet järkevämmän valinnan. Ja halusivat jatkaa salaista hauskanpitoa minun kanssani, mihin en tietenkään suostunut.

• karjamarkkinat kirjoitti:

Minun on vaikeaa uskoa tasoteorioihin, koska omassa elämässäni olen kaksi kertaa "hävinnyt" "alempitasoiselle" naiselle. Eli siis mies jonka kanssa olen halunnut seurustella, on valinnut naisen joka on mielestäni yksinkertainen pyylevä emäntä. Myöhemmin molemmat miehet tulivat purkamaan tuntojaan minulle, miten tylsää ja seksitöntä heidän elämänsä on. Kun kysyin syytä, miksi eivät valinneet minua, niin vastaus oli että he olivat mielestään tehneet järkevämmän valinnan. Ja halusivat jatkaa salaista hauskanpitoa minun kanssani, mihin en tietenkään suostunut.

Väärin! Et hävinnyt "alemmallesi" vaan nimenoman tämä "tasoteoria" osui ja upposi kohdallasi. Olit/olet kakkosvaihtoehto. Miehet valitsivat turvallisen/äiti ainesta olevan naisen. Sinua pidetään nimenomaan sinä naisena jota ei saavuteta, siis loppuelämäksi vaan etsit koko ajan sitä "kuumeempaa" miestä. Miehet pelaavat myös "varman päälle" suhde/perhe asioissa.

• karjamarkkinat
        neitokainen.1983 kirjoitti:

Väärin! Et hävinnyt "alemmallesi" vaan nimenoman tämä "tasoteoria" osui ja upposi kohdallasi. Olit/olet kakkosvaihtoehto. Miehet valitsivat turvallisen/äiti ainesta olevan naisen. Sinua pidetään nimenomaan sinä naisena jota ei saavuteta, siis loppuelämäksi vaan etsit koko ajan sitä "kuumeempaa" miestä. Miehet pelaavat myös "varman päälle" suhde/perhe asioissa.

Totta varmaan, mutta miten voin korjata tämän "väärinkäsityksen"?! En todellakaan etsi kuumempia miehiä, yksi hyvä riittää loppuelämäksi.

• 12121212
        karjamarkkinat kirjoitti:

"Yksinkertainen pyylevä emäntä".

Yksinkertainen. Ettet vain olisi "koulutettu/akateeminen" nainen joka unohtaa ettei koulutus tai ammatti vaikuta naisen tasoon?
        Ja etteivät pyylevät emännät vain olleet muodoiltaan sinua naisellisempia?

Oletko ihan varma että olit heitä tasokkaampi?

• karjamarkkinat
        12121212 kirjoitti:

"Yksinkertainen pyylevä emäntä".

Yksinkertainen. Ettet vain olisi "koulutettu/akateeminen" nainen joka unohtaa ettei koulutus tai ammatti vaikuta naisen tasoon?
        Ja etteivät pyylevät emännät vain olleet muodoiltaan sinua naisellisempia?

Oletko ihan varma että olit heitä tasokkaampi?

No selitetään sitten. Omasta mielestäni olin tasokkaampi. Paremman näköinen, seksikkäämpi ja seksistä pitävä, keskustelutaitoinen, hauska. Mutta näiden miesten mielestä tasokkaampi oli sohvalla pullaa mussuttava, hiljainen, yksinkertainen maalaisnainen. Mikäs siinä jos tykkää. Ei tarvitse uskoa minua jos et halua.

• 12121212

No selitetään sitten. Omasta mielestäni olin tasokkaampi. Paremman näköinen, seksikkäämpi ja seksistä pitävä, keskustelutaitoinen, hauska. Mutta näiden miesten mielestä tasokkaampi oli sohvalla pullaa mussuttava, hiljainen, yksinkertainen maalaisnainen. Mikäs siinä jos tykkää. Ei tarvitse uskoa minua jos et halua.

Jotenkin kirjoitustapasi ei viittaa hauskaan naiseen vaan enemmänkin ylimieliseen "koulutettuun naiseen" joka katsoo nenän vartta pitkin mukavia ja kilttejä maalaisnaisia? ;)

• karjamarkkinat
        12121212 kirjoitti:

Jotenkin kirjoitustapasi ei viittaa hauskaan naiseen vaan enemmänkin ylimieliseen "koulutettuun naiseen" joka katsoo nenän vartta pitkin mukavia ja kilttejä maalaisnaisia? ;)

Tietysti olen katkera, kun en ole saanut miehiä joita olen halunnut. Varsinkin toista jota joudun yhä usein katselemaan, aina tuska riipaisee sydämessäni. Mutta en omasta mielestäni ole ylimielinen. Enkä ole korkeasti koulutettu. Sama kuitenkin mitä ajattelet. Ei se tätä tilannetta muuta.

• karjamarkkinat kirjoitti:

Totta varmaan, mutta miten voin korjata tämän "väärinkäsityksen"?! En todellakaan etsi kuumempia miehiä, yksi hyvä riittää loppuelämäksi.

Hankala tilanne..En osaa sanoa miten korjaisit tilanteen..

• 12121212

Tietysti olen katkera, kun en ole saanut miehiä joita olen halunnut. Varsinkin toista jota joudun yhä usein katselemaan, aina tuska riipaisee sydämessäni. Mutta en omasta mielestäni ole ylimielinen. Enkä ole korkeasti koulutettu. Sama kuitenkin mitä ajattelet. Ei se tätä tilannetta muuta.

Jos kykenet ihastumaan vain miehiin joihin tasosi ei riitä, niin ratkaisua tuskin löytyy.

Ja hetkinen. Viestissäsi mainitset kaksi tärkeää asiaa:
        - olisit halunnut seurustella
        - miehet olisivat halunneet _jatkaa_ salaista yhteydenpitoa

Ettet vain ollut panokamu eli fuckbuddy? Jos näin oli, en ihmettele sekuntiakaan miksi kumpikaan mies ei halunnut sinua perheenäidiksi.

• karjamarkkinat
        12121212 kirjoitti:

Jos kykenet ihastumaan vain miehiin joihin tasosi ei riitä, niin ratkaisua tuskin löytyy.

Ja hetkinen. Viestissäsi mainitset kaksi tärkeää asiaa:
        - olisit halunnut seurustella
        - miehet olisivat halunneet _jatkaa_ salaista yhteydenpitoa

Ettet vain ollut panokamu eli fuckbuddy? Jos näin oli, en ihmettele sekuntiakaan miksi kumpikaan mies ei halunnut sinua perheenäidiksi.

Omasta mielestäni nämä miehet olivat omaa tasoani, jos nyt edelleen jaksetaan höpistä tasohömpötyksistä. Ja totta että annoin seksiä ennen kuin mies olisi sanonut haluavansa seurustella (en ensitapaamisella), mutta kiihkeä nainen kun olen niin... ja korjaus tekstiini, "miehet olisivat halunneet jatkaa yhteydenpitoa _salaisesti_". Eli siis kakkosnaisena olisin kelvannut. Eipä niillä ykkösnaisilla ole sitten kovin ylevää, parempi etten päässytkään siihen pestiin. Kiitos keskustelusta, minulla on nyt kiire illanviettoon (miehettömään sellaiseen).

• get.rich.or.die.trying

Naisten ei tarvitse uskoa, koska heille miesten saaminen on naurettavan helppoa ja vieläpä itseään parempitasoisemman miehen..

• Rose_91

Minä uskon MA-teoriaan jossain määrin. Eli isossa mittakaavassa voi olla perää, mutta yksilötasolla sitten en tiedä kuinka toimiva on.

Mutta mitä hyötyä MA-teoriasta on? Minä en ainakaan osaa sanoa suurimmasta osasta ihmisiä mitä mahdollista tasoa he olisivat. Ja toisaalta vaikka osaisi arvata muiden tason niin siitä ei ole mitään hyötyä, jos ei tiedä omaa tasoaan.

• 12121212

"Mutta mitä hyötyä MA-teoriasta on?"

Voit verrata sitä luottokorttiin. Jos luottokortilla "vain on" rahaa (nuoruutta ja kauneutta) ja saat ostettua halumiasi tuotteita (tasokkaita miehiä), tuskinpa sitä kannattaa liiaksi miettiä.

Mutta jos rahaa ei ole, sitten onkin mietittävä miksei ole rahaa, mitä tuotteet maksavat ja millä rahaa saisi hankittua.

MAT auttaa myös ymmärtämään erilaisia sivuilmiöitä. Esim. palstalta löytyy lukemattomia viestejä naisilta jotka saavat miehiä Tinderistä, mutta miehet häippäsevät kun tulee puhe suhteesta. Ei olisi pahitteeksi näille perhettä toivoville naisille ymmärtää mistä on kyse.

• Rose_91
        12121212 kirjoitti:

"Mutta mitä hyötyä MA-teoriasta on?"

Voit verrata sitä luottokorttiin. Jos luottokortilla "vain on" rahaa (nuoruutta ja kauneutta) ja saat ostettua halumiasi tuotteita (tasokkaita miehiä), tuskinpa sitä kannattaa liiaksi miettiä.

Mutta jos rahaa ei ole, sitten onkin mietittävä miksei ole rahaa, mitä tuotteet maksavat ja millä rahaa saisi hankittua.

MAT auttaa myös ymmärtämään erilaisia sivuilmiöitä. Esim. palstalta löytyy lukemattomia viestejä naisilta jotka saavat miehiä Tinderistä, mutta miehet häippäsevät kun tulee puhe suhteesta. Ei olisi pahitteeksi näille perhettä toivoville naisille ymmärtää mistä on kyse.

Tuossa mielessä ehkä joo. Mutta niin kuin jo sanoin... ongelma tulee tason määrittämisessä. Muiden ja oman tason määritteleminen voi olla melko hankalaa. Tietysti jos joku deittailee erittäin aktiivisesti niin kai siinä sitten jotain oppii.

• MitäSittenSiis

Ja taas tätä samaa. Edelleen yhtä epäselvästi muotoiltuna. Puhutko panemisesta vai parisuhteesta? Koskeeko sun käsite "naiset" vain parikymppiset teiniprinsessat vai koko naispopulaatiota? Täällä kun on eri standardit vaikkapa oikeille naisille, siis niille joita kaikki miehet haluaa, ja sitten läskikurpille, joita taitaa olla huomattavasti enemmän kuin prinsessoja. Kunnon mummoja ei edes mainita. Kannattaa myös huomioida, että sellaiset 20-30 vuotta ikäeroa vaikuttaa huikeasti myös naisten maailmankuvaan, ei vain ulkonäköön. Lisäksi vaatimukset poikkeaa toisistaan sen mukaan, onko kyseessä pano vai parisuhde. Parisuhteeseen vaaditaan yleensä enemmän tasoa kuin panemiseen. Ja niin edelleen.
      Voihan tuollainen tasoteoria olla olemassa. Mutta ensinnäkin tuo on todella rankasti yksinkertaistettu versio ja toiseksi, ei sillä ole mitään vaikutusta parittelupreferensseihin. Vaikka nainen tasoteoria mukaan pitäisikin vain miehekkäistä nallekarhuista, niin ei se muuksi muutu, vaikka joku kukkakeppi kimittäisi korvan juuressa jostain tasoteoriasta. Kukkakeppi jää silti ilman ja nallukka pääsee panemaan.

• tasonmittaaja

"Parisuhteeseen vaaditaan yleensä enemmän tasoa kuin panemiseen."

Tämä menee eri päin miehillä ja naisilla. Naisen markkina-arvo seksiin on tunnetusti korkeampi kuin markkina-arvo suhteeseen.

• Naisasialooseri1

"Vaikka nainen tasoteoria mukaan pitäisikin vain miehekkäistä nallekarhuista, niin ei se muuksi muutu, vaikka joku kukkakeppi kimittäisi korvan juuressa jostain tasoteoriasta. Kukkakeppi jää silti ilman ja nallukka pääsee panemaan."

Anteeksi mutta oletko idiootti? Ei tasoteorian tarkoitus ole muuttaa mitään, vaan näyttää miten asiat ovat ja esittää miten naiset käyttäytyvät P/S markkinoilla ja se tuntuu naisia häiritsevän kovasti

Ja jos se nainen kerran pitää miehekkäistä nallekarhuista niin se tarkoittaa, että MAT on totta ja näyttää että naiset käyttäytyvät juuri sen mukaisesti kuin elukat luontodokkarissa. Eli se kukkakeppi saa ainakin syyn vihata naisia ja lisää puhtia vihalleen, koska nämä käyttäytyvät teorian mukaisesti.

Naiset siinä itsestään todella nolon tekevät kun käyttäytyvät sen teorian mukaisesti.

• AnteeksiKuinka
        tasonmittaaja kirjoitti:

"Parisuhteeseen vaaditaan yleensä enemmän tasoa kuin panemiseen."

Tämä menee eri päin miehillä ja naisilla. Naisen markkina-arvo seksiin on tunnetusti korkeampi kuin markkina-arvo suhteeseen.

"Parisuhteeseen vaaditaan yleensä enemmän tasoa kuin panemiseen." Ainahan te täällä höpötätte sen menevän juuri noin; ytmille kelpaa sänkyyn kuka tahansa, parisuhteeseen laatuyksilö.

Jokaisella ihmisellä on niin erilaiset preferenssit sille, mitä toisissa ihmisissä arvostaa, tämä on ihan pienessäkin tyttöporukassa huomattu monesti. Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa.

Ymmärrän sen, että on mukavaa koittaa luokitella maailmaa, ja ymmärtää sitä niin... mutta se ei vaan toimi niin.

Tällä palstalla tuntuu olevan suurin ongelma se, että naiskontaktit ovat puuttuneet kokonaan, nainen nähdään jonain mystisenä epärelistisena epäinhimillisenä hahmona, jolle kaikki onnistuu sormia napsauttamalla. Jokainen, jolla on ollut todellisia suhteita naisiin, ymmärtää, kuinka pieleen se menee.

• AnteeksiKuinka kirjoitti:

"Parisuhteeseen vaaditaan yleensä enemmän tasoa kuin panemiseen." Ainahan te täällä höpötätte sen menevän juuri noin; ytmille kelpaa sänkyyn kuka tahansa, parisuhteeseen laatuyksilö.

Jokaisella ihmisellä on niin erilaiset preferenssit sille, mitä toisissa ihmisissä arvostaa, tämä on ihan pienessäkin tyttöporukassa huomattu monesti. Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa.

Ymmärrän sen, että on mukavaa koittaa luokitella maailmaa, ja ymmärtää sitä niin... mutta se ei vaan toimi niin.

Tällä palstalla tuntuu olevan suurin ongelma se, että naiskontaktit ovat puuttuneet kokonaan, nainen nähdään jonain mystisenä epärelistisena epäinhimillisenä hahmona, jolle kaikki onnistuu sormia napsauttamalla. Jokainen, jolla on ollut todellisia suhteita naisiin, ymmärtää, kuinka pieleen se menee.

"Tällä palstalla tuntuu olevan suurin ongelma se, että naiskontaktit ovat puuttuneet kokonaan, nainen nähdään jonain mystisenä epärelistisena epäinhimillisenä hahmona, jolle kaikki onnistuu sormia napsauttamalla. Jokainen, jolla on ollut todellisia suhteita naisiin, ymmärtää, kuinka pieleen se menee."

Surkea häpäisy yritys.....jolla yritetään saada kaikki epämiellyttävät asiat ja kommentit kumottua ja ilmoitetaan samalla, että oma tulkinta ja näkemys on totuus...

Täällä on varmaan kommentoinut laidasta laitaan miehiä....mutta älä nyt alennu tuolle tasolle, että väität ettei naiskontakteja olisi, jos et tykkää kaikista kommenteista tai mielipiteistä... ;P

Voi olla, että yleistit liikaa, minkä takia kommenttisi näytti naurettavalta....mutta koska et sitä tuonut julki, niin eipä voi muulla tavoilla kommentoida takaisin...

• 12121212
        AnteeksiKuinka kirjoitti:

Tämäkin on asia jota naiset eivät ymmärrä.
        Preferenssit ovat: komeus, raha, status (sis. ammatti, koulutus, kaveripiiri, jne), viettelytaidot.

On totta että yksi nainen voi laittaa enemmän painoarvoa ulkonäölle ja toinen puolestaan statukselle, mutta molemmat silti valitsevat oman tasoisensa miehen tai korkeampitasoisen jos saavat.

Ja taas kerran, tasoteoriaa ei voi kumota _negatiivisilla_ esimerkeillä. Jos,
        - nainen X valitsee ytmin A mutta inhoaa ytmiä B
        - nainen Y valitsee ytmin B mutta inhoaa ytmiä A
        ...molemmat ytmit saavat naisen ja molemmat naiset saavat ytmin. Ketmi C ja ätmi D jäävät ilman.

"Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa."

Tiedostamatta sovellat itse tasoteoriaa yhdistämällä kimeän äänen ja negatiivisen luonteen. tätä kutsutaan halo-efektiksi, joka onkin yksi tasoteorian kulmakivistä.

• AnteeksiKuinka
        12121212 kirjoitti:

Tämäkin on asia jota naiset eivät ymmärrä.
        Preferenssit ovat: komeus, raha, status (sis. ammatti, koulutus, kaveripiiri, jne), viettelytaidot.

On totta että yksi nainen voi laittaa enemmän painoarvoa ulkonäölle ja toinen puolestaan statukselle, mutta molemmat silti valitsevat oman tasoisensa miehen tai korkeampitasoisen jos saavat.

Ja taas kerran, tasoteoriaa ei voi kumota _negatiivisilla_ esimerkeillä. Jos,
        - nainen X valitsee ytmin A mutta inhoaa ytmiä B
        - nainen Y valitsee ytmin B mutta inhoaa ytmiä A
        ...molemmat ytmit saavat naisen ja molemmat naiset saavat ytmin. Ketmi C ja ätmi D jäävät ilman.

"Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa."

Tiedostamatta sovellat itse tasoteoriaa yhdistämällä kimeän äänen ja negatiivisen luonteen. tätä kutsutaan halo-efektiksi, joka onkin yksi tasoteorian kulmakivistä.

Kaikki naiset eivät halua itselleen "liian hyvää" miestä, koska eivät usko sellaisen pysyvän vieressään. Ja tuntevat itsensä muutenkin kotoisammaksi tavallisen ihmisen seurassa, koska nainen kuitenkin näkee aina myös omat vikansa. Vaikka täällä kuinka muuta väitettäisiin. Koulutus, ulkonäkö jne. jne. eri naiset arvostavat eri asioita. Siinä mielessä naiset ovat paljon joustavampia, miehillehän on olemassa vain se yksi pienen pieni muotti, millainen nainen saa olla, ja millainen naisen pitää olla. Naista on siis helpompi miellyttää, jos ei yhtä, niin toista. Ja turha koittaa kertoa, että iltalehtien naiset ovat kaikki naiset, se on aivan liian simppeliä -jopa tökeröä- yksinkertaistamista. Typeränä en sinua missään tapauksessa pidä 12121212, mutta älä lankea liiallisiin, yksinkertaisiin, yleistyksiin.

• 12121212

Kaikki naiset eivät halua itselleen "liian hyvää" miestä, koska eivät usko sellaisen pysyvän vieressään. Ja tuntevat itsensä muutenkin kotoisammaksi tavallisen ihmisen seurassa, koska nainen kuitenkin näkee aina myös omat vikansa. Vaikka täällä kuinka muuta väitettäisiin. Koulutus, ulkonäkö jne. jne. eri naiset arvostavat eri asioita. Siinä mielessä naiset ovat paljon joustavampia, miehillehän on olemassa vain se yksi pienen pieni muotti, millainen nainen saa olla, ja millainen naisen pitää olla. Naista on siis helpompi miellyttää, jos ei yhtä, niin toista. Ja turha koittaa kertoa, että iltalehtien naiset ovat kaikki naiset, se on aivan liian simppeliä -jopa tökeröä- yksinkertaistamista. Typeränä en sinua missään tapauksessa pidä 12121212, mutta älä lankea liiallisiin, yksinkertaisiin, yleistyksiin.

"Kaikki naiset eivät halua itselleen "liian hyvää" miestä, koska eivät usko sellaisen pysyvän vieressään."

Eli itseään tasokkaampaa. Mutta eivät varmasti halua myöskään vähemmän tasokasta? Mikä tarkoittaa sitä etteivät he yritä korkeampitasoista, vaan tasot kohtaavat.

Nämä naiset siis tunnistavat markkina-arvoteorian ja seuraavat sitä. Eiväthän he muuten voisi tunnistaa miestä "liian hyväksi".

"Typeränä en sinua missään tapauksessa pidä 12121212, mutta älä lankea liiallisiin, yksinkertaisiin, yleistyksiin."

Jos nainen on kaunis, hänen miehensä on a) komea b) menestynyt c) molempia. Eli YTM. En tunne yhtään poikkeusta.

• adhdcp

Sen on pakko, koska se on yksinkertainen.

• MitäSittenSiis
        12121212 kirjoitti:

"Kaikki naiset eivät halua itselleen "liian hyvää" miestä, koska eivät usko sellaisen pysyvän vieressään."

Eli itseään tasokkaampaa. Mutta eivät varmasti halua myöskään vähemmän tasokasta? Mikä tarkoittaa sitä etteivät he yritä korkeampitasoista, vaan tasot kohtaavat.

Nämä naiset siis tunnistavat markkina-arvoteorian ja seuraavat sitä. Eiväthän he muuten voisi tunnistaa miestä "liian hyväksi".

"Typeränä en sinua missään tapauksessa pidä 12121212, mutta älä lankea liiallisiin, yksinkertaisiin, yleistyksiin."

Jos nainen on kaunis, hänen miehensä on a) komea b) menestynyt c) molempia. Eli YTM. En tunne yhtään poikkeusta.

Edelleen, mitä sitten? Mihin pyrit tällä itsestäänselvyyksien jankkaamisella? Ei, nainen EI HALUA itseään huonompaa miestä. Mitä sitten? Mitä sitten? Mitä sitten?
        Se on pelkästään hyvä asia, että pyrkii suhteeseen ja seksiin parhaan mahdollisen kumppanin kanssa. Eikä yksikään nainen tunne mitään yleistä myötätuntoa kasvotonta ja ilman pillua jäävää pseudomiesryhmää kohtaan. EI KIINNOSTA mitä joku tuntematon mitättömyys jäkittää vaikkapa mun miesmausta ja siitä, kenelle EN anna pillua. Pääsetkö koskaan mihinkään lopputulokseen tämän ajatuksen kanssa? Naiset noudattavat omia mieltymyksiään parittelussa ja jos siitä joku tuhkamuna haluaa oikein teorian tehdä, niin ei sillä ole mitään vaikutusta naisiin. Ymmärrätkö?

• atännä

"Jokaisella ihmisellä on niin erilaiset preferenssit sille, mitä toisissa ihmisissä arvostaa, tämä on ihan pienessäkin tyttöporukassa huomattu monesti. Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa.

Ymmärrän sen, että on mukavaa koittaa luokitella maailmaa, ja ymmärtää sitä niin... mutta se ei vaan toimi niin."

Juuripa näin, olen samaa mieltä.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

"Jokaisella ihmisellä on niin erilaiset preferenssit sille, mitä toisissa ihmisissä arvostaa, tämä on ihan pienessäkin tyttöporukassa huomattu monesti. Tosin se nillittävä kimittäjä jää ehkä edelleen ilman, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa.

Ymmärrän sen, että on mukavaa koittaa luokitella maailmaa, ja ymmärtää sitä niin... mutta se ei vaan toimi niin."

Juuripa näin, olen samaa mieltä.

Outoa sitten että juuri ne miehet joita haluaisit ovat varattuja, ja sinkkuina ovat juuri ne miehet joita et halua.

Klooniarmeijan prefereinsseissä ei taida sittenkään olla suuria eroja.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Outoa sitten että juuri ne miehet joita haluaisit ovat varattuja, ja sinkkuina ovat juuri ne miehet joita et halua.

Klooniarmeijan prefereinsseissä ei taida sittenkään olla suuria eroja.

Voiskohan olla niin päin, ettei sun MA teoriasi toimikaan noilla sun säännöilläsi? Noita kylmiä ja pinnallisia statuspellejä kun on vapaana ihan liian kanssa ja helmoissa roikkumassa. Ei niillä näytä kovin paljon menekkiä olevan muidenkaan naisten parissa. Aika monelle näyttäisi olevan korvien väli ja arvot tärkeämpiä parinvalinnassa, kuin se mitä ulospäin näkyy.
        Ettei unohdeta, niin en ole etsimässä enkä haluamassa kumppania. Jos joku oikein kolahtaa kohdalle tullessa, planeetat ovat oikeissa kulmissa toisiinsa nähden ja jalkaterän asento oikea, niin vois käydä ehkä mielessä, ei muuten.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Voiskohan olla niin päin, ettei sun MA teoriasi toimikaan noilla sun säännöilläsi? Noita kylmiä ja pinnallisia statuspellejä kun on vapaana ihan liian kanssa ja helmoissa roikkumassa. Ei niillä näytä kovin paljon menekkiä olevan muidenkaan naisten parissa. Aika monelle näyttäisi olevan korvien väli ja arvot tärkeämpiä parinvalinnassa, kuin se mitä ulospäin näkyy.
        Ettei unohdeta, niin en ole etsimässä enkä haluamassa kumppania. Jos joku oikein kolahtaa kohdalle tullessa, planeetat ovat oikeissa kulmissa toisiinsa nähden ja jalkaterän asento oikea, niin vois käydä ehkä mielessä, ei muuten.

Millaisesta statuksesta on puhe? Suurimmalla osalla ei luultavasti ole kovinkaan paljoa statusta...ja kun päälle lisätään epämaskuliininen ulkonäkö ja luokattomat naisteniskentätaidot, niin eipä tuosta mitään ytmiä saada.

Ollaan nyt rehellisiä, ellet nyt sitten ole aivan spesiaalitason hottispuuma, ei todellinen YTM roikkuisi epätoivoisesti 40 naisen helmoissa.

Voisi myös kysyä että missä bisnespiireissä liikut? Tilastollisesti jo top 20% tuloluokan miehet ovat lähes kaikki varattuja, kun taas bottom 20% tuloluokasta lähes puolet on ilman naista.

• crux

Naisilla on uskomattoman tuntuinen taito selittää asiat parhain päin. Hyvänä apuna ovat tietysti ystävät jotka komppaavat älyttömintäkin ajatusrakennelmaa. Ehkä se on osa tätä tasa-arvon ylilyöntiä jossa mennään aina vaan kohti parempia etuja, eikä siihen maailmaan kuulu ikävä realismi.

• Luolamadonna

Tunnetko yhtään naista, joka olisi teoriavetoinen?

(Hihitystä)

• Pyhjapah

"-nainen kuvittelee ytmin olevan bodattu kiiltokuvamies, vaikka todellisuudessa erityisesti 30 naisten suosikki on karheampi ja maskuliininen mutta ei bodattu nallekarhumainen mies

- MAT:n kiistäminen sillä perusteella kuka EI pidä tietystä miehestä. Mutta ei MAT väitäkään sellaista. Taso on kuin kerros, et pidä kaikista samassa kerroksessa, mutta et pidä kenestäkään alemmassa kerroksessa etkä saa ketään ylemmästä kerroksesta = tasot kohtaavat"

Siis erityisesti 30 ikäiset kurpat pitävät lössähtäneistä miehistä. Tällä palstalla väitetään jatkuvasti nuorten tyttöjen olevan sitä innostuneempia, mitä vanhempi ja rupsahtaneempi mies. Tätähän sitä ollaan kielletty ja miehet väittää vastaan, vaikka kyllä kai naiset nyt paremmin tietää minkä kaltaiset miehet minkäkin ikäisten tyttöjen ja naisten keskuudessa on suosittuja, onhan meillä pilluotuksina omakohtaista kokemusta siitä mikä kiinnostaa missäkin iässä sekä itseä, että muita saman ja myös eri ikäisiä naisia - kyllä naisetkin puhuu keskenään ihailemistaan miehistä. Toinen mitä on kielletty on, että naisella olisi kaikki valta, tai ainakin nuorella naisella. Kaikki meistä ei ole olleet nuorina yhtään "suosittuja" miesten keskuudessa, osa on saanut jonkinlaista suosion tapaista vasta iäkkäämpinä ja jopa ns. tasokkailta miehiltä. Ja kolmas mitä ollaan kielletty on se ah - niin paljon paasattu hypergamia, kuinka KAIKKI naiset ne vaan rahan ja statuksen perässä juoksee... Ei pidä paikkaansa.

• AnteeksiKuinka

Nämä tasoteoriat yms hypergamiat ovat vain järjettömän lapsellista vastuun siirtämistä toiselle sukupuolelle.

• "Tällä palstalla väitetään jatkuvasti nuorten tyttöjen olevan sitä innostuneempia, mitä vanhempi ja rupsahtaneempi mies. Tätähän sitä ollaan kielletty ja miehet väittää vastaan"

Tuskimpa sentään kaikki miehet.....jotkut tietyt ja heidän tai joidenkin muiden TrolliPataljoonat kyllä.... ;P

• mieäsh
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Tällä palstalla väitetään jatkuvasti nuorten tyttöjen olevan sitä innostuneempia, mitä vanhempi ja rupsahtaneempi mies. Tätähän sitä ollaan kielletty ja miehet väittää vastaan"

Tuskimpa sentään kaikki miehet.....jotkut tietyt ja heidän tai joidenkin muiden TrolliPataljoonat kyllä.... ;P

Poika, missään ei lukenut kaikki miehet. :P

• mieäsh kirjoitti:

Poika, missään ei lukenut kaikki miehet. :P

"miehet väittää"

Äläs Veli Pojuttele... ;P

Kyllä tuo oli sen verran yleistävää, kuin vain voi olla.....ja kuten sanoin kyse on ennemminkin pienestä osasta palstankin miehistä kuka tuollaista oikeasti väittää....ja niistäkin osa varmasti enemmän tai vähemmän läpällä... ;D

Se taas ei poista sitä tosiasiaa, että jotkut nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä jne, mutta eivät tietenkään kaikki.... ;P

• mieäsh

"miehet väittää"

Äläs Veli Pojuttele... ;P

Kyllä tuo oli sen verran yleistävää, kuin vain voi olla.....ja kuten sanoin kyse on ennemminkin pienestä osasta palstankin miehistä kuka tuollaista oikeasti väittää....ja niistäkin osa varmasti enemmän tai vähemmän läpällä... ;D

Se taas ei poista sitä tosiasiaa, että jotkut nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä jne, mutta eivät tietenkään kaikki.... ;P

Maksan viikkorahaa... :P

Ei ollut yhtään yleistävää, koska naiset eivät tuota väitä. :P
        Se on vain sukupuolisidonnainen, miehen vastakohta on nainen. Miehet väittää ei ole yleistys, se on erotus jossa naiset jätetään pois laskuista. Toki onhan niitä naisia moneen junaan.

Mitä tuohon pienin osa ja läpällä tulee, saattaa olla suurin osa ja tosissaan. Tietty voi olla, että jollakin on se tuhat ja yksi nimimerkkiä. Joka päivä samat nimet, samat mantrat, uudelleen ja uudelleen. Läpyskä siitä on ollut kaukana ja kauan.

Tykkääkö ne nuoret naiset niistä vanhemmista miehistä, vai niiden rahoista ja statuksesta? :P Vanhassa vara parempi, omaisuutta on ja toinen jalka haudassa. :D

• Osallistun sen verran keskusteluun, että nuorena ei ainakaan itseäni kiinnostaneet vanhemmat miehet. Päinvastoin oman ikäiset tai muutaman vuoden vanhemmat kiinnosti. Minä taas en ollut ikäisteni poikien ja nuorten miesten suosiossa. Jos ylipäänsä kenenkään suosiossa joinakin vuosina.

Johtuen ehkä asuinkunnan nuorten menoista ja meiningeistä, joihin en aktiivisesti osallistunut ja outolinnut ei yleensä kauheasti herätä mielenkiintoa siinä mielessä, että omaksi tahtois. Pitäis mennä muiden mukana, ollakseen esillä.

Ihan kokeilumielessä aikoinaan sitten päätin tutustua itseäni 8-vuotta vanhempaan mieheen ja juuri sillä ajatuksella, että sillä olisi jo järkeä päässä mitä oman ikäisillä ei tahtonut olla. Ainakaan oman asuinseudun tarjonnassa.

No eipä ollut yhtään järkevä. Ei se ikä mitään takaa, tuli opittua. Ikä on ikä, persoona on persoona. Tuijota persoonaa, eikä pelkkää ikää. :)

Mun viesti ihmisille, jotka iästä aina meuhkaa ja niputtaa tietyt ominaisuudet tiettyihin ikäryhmiin.

Mutta ei papparaiset tosiaan kiinnostanut, eikä kiinnostaisi vieläkään, vaikka sinkku olisin.

• sataseitsemän
        sönkkö kirjoitti:

Osallistun sen verran keskusteluun, että nuorena ei ainakaan itseäni kiinnostaneet vanhemmat miehet. Päinvastoin oman ikäiset tai muutaman vuoden vanhemmat kiinnosti. Minä taas en ollut ikäisteni poikien ja nuorten miesten suosiossa. Jos ylipäänsä kenenkään suosiossa joinakin vuosina.

Johtuen ehkä asuinkunnan nuorten menoista ja meiningeistä, joihin en aktiivisesti osallistunut ja outolinnut ei yleensä kauheasti herätä mielenkiintoa siinä mielessä, että omaksi tahtois. Pitäis mennä muiden mukana, ollakseen esillä.

Ihan kokeilumielessä aikoinaan sitten päätin tutustua itseäni 8-vuotta vanhempaan mieheen ja juuri sillä ajatuksella, että sillä olisi jo järkeä päässä mitä oman ikäisillä ei tahtonut olla. Ainakaan oman asuinseudun tarjonnassa.

No eipä ollut yhtään järkevä. Ei se ikä mitään takaa, tuli opittua. Ikä on ikä, persoona on persoona. Tuijota persoonaa, eikä pelkkää ikää. :)

Mun viesti ihmisille, jotka iästä aina meuhkaa ja niputtaa tietyt ominaisuudet tiettyihin ikäryhmiin.

Mutta ei papparaiset tosiaan kiinnostanut, eikä kiinnostaisi vieläkään, vaikka sinkku olisin.

sönkkö on kaikesta päätellen ATN joten hänen valinnoillaan ja painotuksillaan on myös sen mukainen painoarvo.

• 14ja1
        sataseitsemän kirjoitti:

sönkkö on kaikesta päätellen ATN joten hänen valinnoillaan ja painotuksillaan on myös sen mukainen painoarvo.

Sönköllä on lapsia, omakotitalo omalla pihalla ja mies. Ilmeisen hypergaminen atn, kun on tehnyt lapset miehensä kanssa, ilmeisesti käy myös töissä tienaamassa rahaa, koska lapset ovat hoidossa. Miten tuo sinun työllisyystilanne? Oletko ilmeisesti katkera hc-atm kurppa?

• mieäsh kirjoitti:

Maksan viikkorahaa... :P

Ei ollut yhtään yleistävää, koska naiset eivät tuota väitä. :P
        Se on vain sukupuolisidonnainen, miehen vastakohta on nainen. Miehet väittää ei ole yleistys, se on erotus jossa naiset jätetään pois laskuista. Toki onhan niitä naisia moneen junaan.

Mitä tuohon pienin osa ja läpällä tulee, saattaa olla suurin osa ja tosissaan. Tietty voi olla, että jollakin on se tuhat ja yksi nimimerkkiä. Joka päivä samat nimet, samat mantrat, uudelleen ja uudelleen. Läpyskä siitä on ollut kaukana ja kauan.

Tykkääkö ne nuoret naiset niistä vanhemmista miehistä, vai niiden rahoista ja statuksesta? :P Vanhassa vara parempi, omaisuutta on ja toinen jalka haudassa. :D

No empä edelleenkää usko, että suuri osa tai tosissaan.... ;P

"Tykkääkö ne nuoret naiset niistä vanhemmista miehistä, vai niiden rahoista ja statuksesta?"

NiimPä....paha mennä sanomaan mikä kullakin naisella on aina se todellinen tykkäämisen kohde iästä riippumatta........ei se läheskään aina ole mies itsessään, olkoot naisen ikä suhteessa mieheen mikä tahansa.......todella moni nainen tarvitsee tiettyjä elementtejä mieheltä (mitä enemmän sen parempi useasti), että kiinnostus syntyy ja/tai suhde syntyisi....joten tuo sinun kysymys on aika hassu itsessään... ;P

• sönkkö kirjoitti:

Osallistun sen verran keskusteluun, että nuorena ei ainakaan itseäni kiinnostaneet vanhemmat miehet. Päinvastoin oman ikäiset tai muutaman vuoden vanhemmat kiinnosti. Minä taas en ollut ikäisteni poikien ja nuorten miesten suosiossa. Jos ylipäänsä kenenkään suosiossa joinakin vuosina.

"No eipä ollut yhtään järkevä. Ei se ikä mitään takaa, tuli opittua. Ikä on ikä, persoona on persoona. Tuijota persoonaa, eikä pelkkää ikää."

No näin koen suurinpiirtein tämän asian itsekin.....nuorempi voi olla ihan hyvin järkevämpi ja paremmalla persoonalla varustettu, kuin vanhempi......ja sama toisinpäin.....riippuu ihan yksilöstä ja persoonasta/luonteesta.......kyllä se yksilön perus persoona/luonne säilyy nuoruudesta vanhuuteen.....tietyin varauksin.... ;P

• sataseitsemän
        14ja1 kirjoitti:

Sönköllä on lapsia, omakotitalo omalla pihalla ja mies. Ilmeisen hypergaminen atn, kun on tehnyt lapset miehensä kanssa, ilmeisesti käy myös töissä tienaamassa rahaa, koska lapset ovat hoidossa. Miten tuo sinun työllisyystilanne? Oletko ilmeisesti katkera hc-atm kurppa?

YTM :D :D ja sellaisena tunnistan epäkiinnostavat kohteet hyvin. sönnkkö voi tietysti olla ktn muttajokatapauksessa ei ole kohderyhmää.

• sataseitsemän kirjoitti:

YTM :D :D ja sellaisena tunnistan epäkiinnostavat kohteet hyvin. sönnkkö voi tietysti olla ktn muttajokatapauksessa ei ole kohderyhmää.

Joo, en ole täällä ollakseni kohderyhmää eknellekkään. Käyn vaan juttelemassa ja sölkkäämässä omia ajatuksiani muiden joukon jatkoksi. :)

Nämä mun jutut on sellaisia, että niihin saa suhtautua kuinka parhaaksi kokee. En loukkaannu, vaikka jättäis lukematta. Ei mitään kiveen hakattuja totuuksia siis, vain omia näkemyksiä jotka voivat muuttua sen mukaan jos tai kun ymmärrän ja oivallan jotain uutta mikä syrjäyttää vanhat käsitykseni. :)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"No eipä ollut yhtään järkevä. Ei se ikä mitään takaa, tuli opittua. Ikä on ikä, persoona on persoona. Tuijota persoonaa, eikä pelkkää ikää."

No näin koen suurinpiirtein tämän asian itsekin.....nuorempi voi olla ihan hyvin järkevämpi ja paremmalla persoonalla varustettu, kuin vanhempi......ja sama toisinpäin.....riippuu ihan yksilöstä ja persoonasta/luonteesta.......kyllä se yksilön perus persoona/luonne säilyy nuoruudesta vanhuuteen.....tietyin varauksin.... ;P

Jep, ikä ei tosiaan kerro kaikkea ihmisestä. Suurinpiirtein vain sen mitä aikakautta ihminen on läpi elänyt ja sen mukana voinut kokea ja nähdä (aikakausillaan), mutta persoonasta ei mitään.

• 9753

Miksi sinä et kehity ja kasva?

• Pituus ja ulkonäkö sekä raha näyttää miehen tason. Luoteella ei ole merkitystä.

• Uskon joiltain osin, en kyllä pure ja niele ihan kaikkea. Koska ihmiset ovat edelleenkin yksilöitä ja moni valinta tehdään monen asian summasta. Myös onnekkuudella on asiassa osansa, vaikka moni ei sitä taas halua uskoa. Pakko kuitenkin sanoa, että koskaan kumppania katsellessa, en ole miestä katsoessa ajatellut mitähän tuo tienaa, onkohan se rikas tai mikähän sen status on. Miten voin hyötyä miehestä. Olen miettinyt, että kuinkahan lupsakka ja maanläheinen tuo mahtaa olla. En muista edes kysyneeni miehen varallisuudesta, statuksesta tms. Miehet ovat itse kertoneet aikanaan nuo jutut.

Sitten vain ajatellut, että näyttää lähestyttävältä, ilmeilee, elehtii ja käyttäytyy niin että saatan jopa uskaltautua tutustumaan. Eli ensivaikutelmassa isossa osassa on käytös, olemus ja tunne lähestyttävyydestä. Itsensä kaltaisuudesta. Toki sekin, että ulkoisesti ei tule, ei yhtään kiinnostava tunnetta. Mutta kyllä sitä luonnetta ihan ekana koittaa hahmottaa ja miettiä.

Jostain syystä kuitenkin olen suhtautunut varauksellisesti kaikkiin, jotka käyttäytyvät tai näyttäytyvät snobin tai itse ylhäisyyden tavoin. Arvovaltaisen, ylevän, rehvakkaan, ylimielisen ja olen parempi kuin muut tyyppiset ihmiset olen jättänyt väliin. Se asenne kun näkyy kauas katseleeko nenänvarsia pitkin ja onko olevinaan parempi. Olipa sitä sitten kalliissa puvussa tai jengivetimissä.

Ts. tavallisen, arkisen oloinen kaikessa rauhassa liikkuva, toimiva, puhuva mies on se jonka olen helpoiten joukosta bongannut. Jotenkin rauhallinen olemus luo mielikuvan ihmisestä johon uskaltaa tutustua. Vaikka olisi eloisakin, mutta ei riehuvan räiskyvä ja vallaton ensikohtaaminen kauhean vakuuttavaa ole.

• 12121212

Tuohon voisi lisätä että samankaltaisuus on ainakin osittain itsepetosta; sytyttää vain jos naisessa on itsessään maskuliinisia ominaisuuksia.

Esim. haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä (samankaltaisuus vetoaa) vs haluan pitkän miehen koska olen itse lyhyt (vastakohdat vetoavat).

Samoin rento ja itsevarma olemus vetoaa kaikkiin klooniarmeijan jäseniin, niin rentoihin ja itsevarmoihin (koska he ovat itsekin rentoja ja itsevarmoja) kuin hermostuneisiin ja epävarmoihin (koska he kaipaavat miestä turvaksi).

Eli kaikki klooniarmeijan jäsenet haluavat pitkälti samaa, vain eri syistä.

"Jostain syystä kuitenkin olen suhtautunut varauksellisesti kaikkiin, jotka käyttäytyvät tai näyttäytyvät snobin tai itse ylhäisyyden tavoin."

Ei naiseen vetoa mies joka käyttäytyy kuin kuningas, olematta kuningas. Status toimi parhaiten halo-efektinä; mies oli tavallinen vs mies oli ihan tavallinen, vaikka oli maailmankuulu formulakuljettaja.

• 12121212 kirjoitti:

Tuohon voisi lisätä että samankaltaisuus on ainakin osittain itsepetosta; sytyttää vain jos naisessa on itsessään maskuliinisia ominaisuuksia.

Esim. haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä (samankaltaisuus vetoaa) vs haluan pitkän miehen koska olen itse lyhyt (vastakohdat vetoavat).

Samoin rento ja itsevarma olemus vetoaa kaikkiin klooniarmeijan jäseniin, niin rentoihin ja itsevarmoihin (koska he ovat itsekin rentoja ja itsevarmoja) kuin hermostuneisiin ja epävarmoihin (koska he kaipaavat miestä turvaksi).

"Jostain syystä kuitenkin olen suhtautunut varauksellisesti kaikkiin, jotka käyttäytyvät tai näyttäytyvät snobin tai itse ylhäisyyden tavoin."

Ei naiseen vetoa mies joka käyttäytyy kuin kuningas, olematta kuningas. Status toimi parhaiten halo-efektinä; mies oli tavallinen vs mies oli ihan tavallinen, vaikka oli maailmankuulu formulakuljettaja.

Itsensä kaltaisella tarkoitan ominaisuuksia kuten pukeutumistyyli, käytös, ehkäpä samanlaiset harrastuspiirit, piirit ylipäänsä missä liikuskelee, käyttääkö alkoholia, polttaako tupakkaa jne. Näitä puntaroi mielessään, kun näkee jonkun nk. mielenkiintoisen ihmisen.

Koska kaikki perustuu irl näköhavaintoon ja sitä kautta päättelyyn, virhearvioimisia pakosti tulee. Onneksi kuitenkaan mitään ei ole pakko jatkaa tai viedä eteenpäin, jos näyttää sille ettei ole arvioinut oikein. Itsensä kaltaisuus on toki ulkonäköön perustuvia seikkoja muutakin kuin pukeutuminen.

Kun näen miehen työhaalareissa, vedän johtopäätöksen okei tuo ainakin tekee jotain sellaista joko työkseen tai huvikseen, jonka minäkin voin kelpuuttaa. Ei siis pelkää sotkea itseään ja käsiään. Kuten en minäkään.

Kun näen miehen puku päällä tai koristeltuna ja tällättynä, en taas koe sitä samalla tavalla omakseni, koska itse en viihdy ko. vermeissä. Toki tilannetta pitää seurata onko kyseessä jokin juhla jonka vuoksi on laittauduttu vimpan päälle vaiko miehen normi tyyli. Eli tämänlaista itsensä kaltaisuudella haen. :)

Jos ei tule tunnetta kaltaisuudesta, voi jäädä kokonaan tuttavuus tekemättä.

Rento ja itsevarma taas edustaa mulle varmaan muuta, kuin se tässä asiayhteydessä yleisesti ymmärretään. Oletan ainakin niin. Rentous on jotain ei itsensä liian vakavasti ottamista, muttei sellaista mitä pelimies piireissä tarkoitetaan rennolla. Mä koen sellaisen rentouden hölöpölö häläpälä tyyppiseksi hei me lennetään ja ollaan "fly guy" rentoudeksi, mikä taas ei tee vaikutusta.

Jalat maassa rentous taas iskee. Voi hymyillä ja suhtautua olematta tiukkis asioihin olematta kuitenkaan hälläväliä. Ja vaikka jännittäisikin, niin ihmisestä kyllä näkee onko siellä kuinka jäykkis tyyppi takin sisällä. :)

Itsevarmuus tulee ajan kanssa. Minusta se on jo itsevarmaa, että edes uskaltaa yrittää. Jos kohdalle osuu kiva nainen tai mies, niin se itseavrmuus varmasti kasvaa tutustumisen myötä, kun saa positiivista vastakaikua. Olen minä umpi ujojen kanssakin ollut, naimisissakin. Olen itsekin ollut älyttömän ujo suurimman osan elömästäni, enkä vieläkään voi sanoa olevani super itsevarma ja relax vieraiden kanssa.

• 12121212 kirjoitti:

Ja mun tavallinen tosiaan tarkoittaa tavallista. Ei formulakuskia tms. julkkista. Julkisuus ei ole koskaan kiinnostanut, siksi en ryhtynyt laulajaksikaan vaikka tilaisuutta tarjottiin. :)

En siedä valokeiloja ja rakastan yksityisyyttäni niin paljon, että kuolisin stressiin julkikksena.

• Fewklwefklwfkelwefkl

Tikasteoria. Nainen suhtautuu "muihin miehiin" kuin kavereihin, nainen toivoo heille hyvää ja arvioi noita miehiä kaveriperspektiivistä. Tämä perspektiivi antaa miehelle paljon korkeamman kaveri-arvon vaikka kumppani-arvo puuttuisi täysin.

Tällöin naisen on äärimmäisen helppo uskoa että "Joku jossain kyllä kelpuuttaa tämän minun hyvän kaveri-mieheni".

Koska kuitenkin seksin ja parisuhteen saaminen tarvii sijoitusta suhde-perspektiivissä jossa nainen ei näe tätä kyseistä miestä lainkaan. Tällöin nainen ei käytä omaa romanttista tai seksuaalista kiinnostumattomuuttaan mittatikkuna sille mikä mies on myös muille naisille.

Naiset kertovat miehen arvon kaveri-mittapuussa ja uskovat että tuo kaveri-mitta on se mitä vasten toiset naiset miestä arvioivat suhteissa ja seksuaalisesti.

• OletOikeassa

Tuo voi muuten pitää hyvin paikkansa! Jos mietin mun miespuoleisia kavereita tai ylipäätään tuttuja, niin en tosiaan osaa arvioida heidän seksuaalista vetovoimaansa toisten naisten kannalta. Se aivan liian vaikeaa, varsinkin kun naisilla on kaikesta jankkauksesta huolimatta myös yksilöllisiä mieltymyksiä miesten suhteen. Pystyn siis arvioimaan jonkun miehen seksuaalisen vetovoiman vain omalta kannaltani. Taidankin pitää tämän visusti mielessä siltä varalta, että joku mies kysyy multa tulevaisuudessa, että miksi en saa naista. Vastaus tulee olemaan, että ei harmainta aavistustakaan kun en osaa puhua toisten naisten puolesta.

• Ulpukka999

Ihmettelen tätä loputonta kohkausta markkina-arvoista enkä ole myöskään tuohon teoriaan sen kummemmin perehtynyt. Mutta onhan se nyt päivänselvää, että jonkinlainen ”tasoteoria” pätee ihmissuhteisiin. Ehkä se on niin luonnollista ja tavallista, että sitä ei tule edes ajatelleeksi.

Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön, mutta yleensä ihmiset pariutuvat suurin piirtein itsensä kaltaisten eli ”saman tasoisten” kanssa. Ei taida olla paljon pariskuntia, joissa toinen on vaikka yritysjohtaja ja toinen siivooja? Entä miten todennäköistä on, että intohimoinen golfaaja ja purjehtija alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on hädin tuskin varaa kuntosaliin?

Fitness-tyypit usein viihtyvät keskenään, luovat ja taiteelliset ihmiset samoin. Jos kuulut valtavirtaan, kumppani ei yleensä löydy marginaalista. Paljon ulkonäköönsä satsaava harvemmin viehättyy sellaisesta, joka selkeästi laiminlyö ulkoisen habituksensa. Jne...jne... Niin, ja miten moni mallina työskentelevä seurustelee lyhyen ja pyylevän kanssa?

Kun puhutaan markkina-arvosta tai kaupankäynnistä, niin se kuulostaa siltä kuin pariutuminen olisi tunteetonta ja laskelmoitua puuhaa, mitä se ei kuitenkaan useimmiten ole. Siksi varmaankin moni vastustaa teoriaa – vaikka ihan automaattisesti ja luonnostaan toteuttaa sitä omassa elämässään ainakin jossain määrin.

• vainelämää--

"Niin, ja miten moni mallina työskentelevä seurustelee lyhyen ja pyylevän kanssa?"

todella moni kunhan miehellä on statusta tai resursseja sama pätee kaikkiin muihinkin kategorioihin.

"Kun puhutaan markkina-arvosta tai kaupankäynnistä, niin se kuulostaa siltä kuin pariutuminen olisi tunteetonta ja laskelmoitua puuhaa,"

niin se monesti onkin vaikka muuta väitettäisikin.

• Minä luulen, että asiaan vaikuttaa oman henkilökohtaisen mieltymyksen sekoittaminen yleiseen mielipiteeseen. Siksi toisekseen tasoteoria jotenkin vissiin rajoittaa vapauden tunnetta valita mieltymyksensä.

• Näinpäjuuri

Tai pikemminkin yrittää rajoittaa vapautta valita. Monella palstalaisella on isoja vaikeuksia myöntää, että heillä olisi itsellään jotain tekemistä oman surkeutensa kanssa ja ehkä kuvittelevat, että jos naiset vaan ymmärtäisivät naida tasoisisaan tai mielummin sen alle, niin hekin saisivat vihdoin. Never gonna happen. Sitäkään ei ikinä myönnetä, että miehet olisivat itse jotenkin valikoivia, vaikka toisaalla annetaan tiukasti ymmärtää, että vain tietynlaiset, harvat naaraat täyttävät haluttavan ja oikean naisen kriteerit. Kaikki muut ovat jätettä. "Mutta ei, enhän minä valitse, vaan olen uhri!"

• atännä

Minua ei kiinnosta kumppaniehdokkaana himpunkaan vertaa mies, joka kerää rahaa, luo kyynärpäätekniikalla uraa tai pullistelee snobina merkkivaatteet päällä pintaliitopaikoissa ja pumppaa rautaa vain näyttääkseen paremmalta. Tuota "statusta" ja muuta sontaa tungetaan aina MA-teorian kärkeen, ja minulle tuollaiset arvot ovat ehdoton EI. Ehkäpä siksi.

• sataseitsemän

Tuskinpa montaa muutakaan, he ovat kiinnostuneita varakkaasta, hyväkroppaisesta miehestä.

Se että esität negatiivisen tavan miten noita voi olla saavutettu, ei asiaa muuta.

Ymmärrän defenssisi, rumana naisena et kuitenkaan heitä saisi edes yhdenyön panoksi, joten reagoit kieltämällä.

• EnOleTörmännyt

Moni kakku päältä kaunis, silkkaa paskaa sisältä. Sitten on vielä ne kakut, jotka sekä näyttävät että maistuvat paskalta. Paras olisi sellainen äidin reseptillä leivottu, säilytystä kestävä ja aidoista raaka-aineista tehty, joka sulaa suussa. Ei niitä vaan montaakaan ole.

• Hienoa, että pystyt näkemään kumppaniehdokkaana juuri sellaiset miehet, joista kukaan muu nainen ei ole kiinnostunut. Vähentää kovasti kilpailua.

• Väität ettei sinua kiinnosta mainitsemasi miehet, koska tasosi ei riitä sellaisiin.

"pumppaa rautaa vain näyttääkseen paremmalta"

Itse pumppaat rautaa näyttääksesi paremmalta kun iän myötä ulkonäkö rapistuu. Lisäksi toivot lihaksikkaan vartalon turvin pääseväsi vielä toteuttamaan hypergamiaa ja saamaan tasoasi paremman miehen. Suurin osa naisista käy salilla ja lenkillä vain näyttääkseen paremmilta ja kohottaakseen markkina-arvoaan. Harva nainen urheilee liikunnan ilosta.

• atännä
        scrg kirjoitti:

Hienoa, että pystyt näkemään kumppaniehdokkaana juuri sellaiset miehet, joista kukaan muu nainen ei ole kiinnostunut. Vähentää kovasti kilpailua.

Ei pidä paikkaansa, valitettavasti :( Kyllä ne kaikki terve- ja maalaisjärkiset mukavat miehet näyttäisi olevan parisuhteessa. Tällä palstalla on todella pinnallinen käsitys ihmissuhteista, eipä ihme että moni on sinkkuna. Nopeat vastaukset kirjoitukseeni tukevat edellistä...

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, valitettavasti :( Kyllä ne kaikki terve- ja maalaisjärkiset mukavat miehet näyttäisi olevan parisuhteessa. Tällä palstalla on todella pinnallinen käsitys ihmissuhteista, eipä ihme että moni on sinkkuna. Nopeat vastaukset kirjoitukseeni tukevat edellistä...

No sinkut ovat sinun iässäsi eronneita tai neitsytsetiä.

Koska et tajua miehiä, et ymmärrä että naisen on helpompaa päästä erosta yli. Naisen on ohjelmoitu pitämään huolta lapsista ja itsestään, mies taas pitää huolta naisista ja lapsista. Eronnut nainen on YH, suuri sankari. Eronnut mies on mies vailla käyttöä, kone vailla käyttötarkoitusta.

En tosin usko hetkeäkään että sinun miesmakusi poikkeaisi klooniarmeijasta. Haluat yhtä lailla vahvan, rennon, itsevarman, kokeneen, kyvykkään, jne miehen kuin kaikki muutkin. Ja tietysti, koska olet itse vahva, miehen pitää olla vielä vahvempi tai ainakin isompi.

Kyllähän sellaiset unelmien kotimiehet viedään käsistä, se on selvää.

• vainelämää--
        sataseitsemän kirjoitti:

Tuskinpa montaa muutakaan, he ovat kiinnostuneita varakkaasta, hyväkroppaisesta miehestä.

Se että esität negatiivisen tavan miten noita voi olla saavutettu, ei asiaa muuta.

Ymmärrän defenssisi, rumana naisena et kuitenkaan heitä saisi edes yhdenyön panoksi, joten reagoit kieltämällä.

"Tuskinpa montaa muutakaan, he ovat kiinnostuneita varakkaasta, hyväkroppaisesta miehestä.

Se että esität negatiivisen tavan miten noita voi olla saavutettu, ei asiaa muuta."

totta puhut ja tämä on totuus jota ei haluta monesti myöntää.

• vainelämää--
        super-atm kirjoitti:

Väität ettei sinua kiinnosta mainitsemasi miehet, koska tasosi ei riitä sellaisiin.

"pumppaa rautaa vain näyttääkseen paremmalta"

Itse pumppaat rautaa näyttääksesi paremmalta kun iän myötä ulkonäkö rapistuu. Lisäksi toivot lihaksikkaan vartalon turvin pääseväsi vielä toteuttamaan hypergamiaa ja saamaan tasoasi paremman miehen. Suurin osa naisista käy salilla ja lenkillä vain näyttääkseen paremmilta ja kohottaakseen markkina-arvoaan. Harva nainen urheilee liikunnan ilosta.

"Suurin osa naisista käy salilla ja lenkillä vain näyttääkseen paremmilta ja kohottaakseen markkina-arvoaan. Harva nainen urheilee liikunnan ilosta."

tämäkin on totuus josta ei useasti puhuta oikeilla nimillä.

• vainelämää--
        12121212 kirjoitti:

No sinkut ovat sinun iässäsi eronneita tai neitsytsetiä.

Koska et tajua miehiä, et ymmärrä että naisen on helpompaa päästä erosta yli. Naisen on ohjelmoitu pitämään huolta lapsista ja itsestään, mies taas pitää huolta naisista ja lapsista. Eronnut nainen on YH, suuri sankari. Eronnut mies on mies vailla käyttöä, kone vailla käyttötarkoitusta.

En tosin usko hetkeäkään että sinun miesmakusi poikkeaisi klooniarmeijasta. Haluat yhtä lailla vahvan, rennon, itsevarman, kokeneen, kyvykkään, jne miehen kuin kaikki muutkin. Ja tietysti, koska olet itse vahva, miehen pitää olla vielä vahvempi tai ainakin isompi.

Kyllähän sellaiset unelmien kotimiehet viedään käsistä, se on selvää.

"Koska et tajua miehiä, et ymmärrä että naisen on helpompaa päästä erosta yli. Naisen on ohjelmoitu pitämään huolta lapsista ja itsestään, mies taas pitää huolta naisista ja lapsista. Eronnut nainen on YH, suuri sankari. Eronnut mies on mies vailla käyttöä, kone vailla käyttötarkoitusta."

viisautta paljon tässäkin näin nämä useimmiten on.

• atännä kirjoitti:

"Kyllä ne kaikki terve- ja maalaisjärkiset mukavat miehet näyttäisi olevan parisuhteessa."

En usko ollenkaan että nuo ovat ainoat kriteerisi miehelle. Lisäksi sinulla on ne muutama kymmentä muuta kriteeriä (myös pinnallista), joita et julkisesti mainitse ettet vaikuttaisi pinnalliselta ja hypergamiselta.

"Tällä palstalla on todella pinnallinen käsitys ihmissuhteista, eipä ihme että moni on sinkkuna. Nopeat vastaukset kirjoitukseeni tukevat edellistä..."

Eivät tue, vaan kumoavat väitteesi täysin.

• atännä kirjoitti:

No mutta ajattelepa miten vaikeaa miehen löytäminen olisi, jos ihmiset IRLissäkin olisi pinnallisia tai MAT olisi siinä oikeassa, että kaikki muutkin naiset etsisi niitä samoja miehiä, olkoon yhdistävä tekijä sitten puvun kankaan laatu tai maalaisjärki.

• Sama homma. Semmoisilla miehillä ei olis mun mielestä myöskään mulle mitään tarjottavaa. Peili sellaisen miehen kaverina lienee parhain. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Sama homma. Semmoisilla miehillä ei olis mun mielestä myöskään mulle mitään tarjottavaa. Peili sellaisen miehen kaverina lienee parhain. :)

sönkkö unohtaa sellaisen pienen yksityiskohdan että miehillä on erilaiset geenit.

Geneettisesti iso ja harteikas mies "vain on" ulkonäöltään naisia miellyttävä.
        Vaan millähän geneettisesti lyhyt ja hintelä mies olisi ulkonäöltään naisia miellyttävä, nyt kun ollaan todistettu että naiset ovat pitkälti toistensa klooneja mitä tulee hartioiden leveyteen jne?

Niin, sen miehenhän tarvitsee käydä salilla. Ja sehän onkin turn-off kun mies tekee jotain itsensä kehittämiseksi, sen sijaan että "vain olisi" roteva ja sytyttävä.

Sama pätee vaatteisiin. Olen huomannut että kaikkein tärkeintä pukeutumisessa on kaksi asiaa:
        - takki joka korostaa hartioita
        - vaatetus joka luo illuusion pituudesta

...niin, mutta taas kerran iso ja roteva mies voi pukeutua miten haluaa ja "vain näyttää" hyvältä. Pienen ja hintelän onkin mietittävä tarkemmin mitä laittaa päälle. Ja sekin on turn-off.

Olen alkanut ymmärtämään naisia entistäkin paremmin. Nainen haluaa geneettisesti rotevan miehen joka on luontainen alfa. Itsensä kehittäminen on nou nou, koska kivikaudella elävä nainen tietää etteivät hankitut ominaisuudet periydy.

• 12121212 kirjoitti:

sönkkö unohtaa sellaisen pienen yksityiskohdan että miehillä on erilaiset geenit.

Geneettisesti iso ja harteikas mies "vain on" ulkonäöltään naisia miellyttävä.
        Vaan millähän geneettisesti lyhyt ja hintelä mies olisi ulkonäöltään naisia miellyttävä, nyt kun ollaan todistettu että naiset ovat pitkälti toistensa klooneja mitä tulee hartioiden leveyteen jne?

Niin, sen miehenhän tarvitsee käydä salilla. Ja sehän onkin turn-off kun mies tekee jotain itsensä kehittämiseksi, sen sijaan että "vain olisi" roteva ja sytyttävä.

Sama pätee vaatteisiin. Olen huomannut että kaikkein tärkeintä pukeutumisessa on kaksi asiaa:
        - takki joka korostaa hartioita
        - vaatetus joka luo illuusion pituudesta

...niin, mutta taas kerran iso ja roteva mies voi pukeutua miten haluaa ja "vain näyttää" hyvältä. Pienen ja hintelän onkin mietittävä tarkemmin mitä laittaa päälle. Ja sekin on turn-off.

Olen alkanut ymmärtämään naisia entistäkin paremmin. Nainen haluaa geneettisesti rotevan miehen joka on luontainen alfa. Itsensä kehittäminen on nou nou, koska kivikaudella elävä nainen tietää etteivät hankitut ominaisuudet periydy.

En unohda. Tietysti on, niinhän naisillakin on erilasiia vartalonmalleja. Joku on pieni ja siro (miehet usein tykkää) ja toisella iso kuin hevosella, paljon raamia ja ihan isompien miehien kokoluokkaa (vähemmän ihastelijoita). Tokihan itseään saa kehittää ja kunnostaa huolta potää, mutta oletan atannän tarkoittavan niitä joille tuolla punttisalilla ei ole muuta annettavaa, kuin oman egon pönkitys.

Eli ulkonäkö jota sitten voidaan valokuvailla ja postailla instaan tms. :)

Mies joka tosissaan käy salilla, se on sen elämäntapa ja hakee sillä paljon muutakin kuin komeaa kroppaa. On niitä wannabe jotakin hifistelijä salilaisia ja niitä jotka tekee hommaa ihan tosissaan, koska nauttii kuntoilusta, tuloksista ja saa terveen hyvän olon. Ei vain jotain pullisteltavaa. :)

Salilla voi kädyä monesta syystä.

Mutta joo, en kiellä etteikö naiset enimmäkseen pidä maskuliinisista ominaisuuksista. Kuten hartiat. Olis kiva tietää miksi media vielä ruokkii ihailemaan näitä eikä Danny De Vitoja. :)

• sönkkö kirjoitti:

En unohda. Tietysti on, niinhän naisillakin on erilasiia vartalonmalleja. Joku on pieni ja siro (miehet usein tykkää) ja toisella iso kuin hevosella, paljon raamia ja ihan isompien miehien kokoluokkaa (vähemmän ihastelijoita). Tokihan itseään saa kehittää ja kunnostaa huolta potää, mutta oletan atannän tarkoittavan niitä joille tuolla punttisalilla ei ole muuta annettavaa, kuin oman egon pönkitys.

Eli ulkonäkö jota sitten voidaan valokuvailla ja postailla instaan tms. :)

Mies joka tosissaan käy salilla, se on sen elämäntapa ja hakee sillä paljon muutakin kuin komeaa kroppaa. On niitä wannabe jotakin hifistelijä salilaisia ja niitä jotka tekee hommaa ihan tosissaan, koska nauttii kuntoilusta, tuloksista ja saa terveen hyvän olon. Ei vain jotain pullisteltavaa. :)

Salilla voi kädyä monesta syystä.

Mutta joo, en kiellä etteikö naiset enimmäkseen pidä maskuliinisista ominaisuuksista. Kuten hartiat. Olis kiva tietää miksi media vielä ruokkii ihailemaan näitä eikä Danny De Vitoja. :)

Ja nyt pillit pussiin, kirjoittelen taas kaikki kirjaimet ihan vituralleen. Ei pidä kiireessä kirjoitella. :D

Mutta eiköhän pointti ole selkeä sullekin , jos salilla käyt. On niitä ja on näitä. Mehupillin paksuisilla jaloillakin voi juosta, jos ei muuta tekemistä niille keksi....sanoi mummo vainaa aikoinaan.

• Ex----------PUA

Naiset kyllä uskovat siihen.

Sehän on ihan puhtaasti tutkimus naisista ja heidän pariutumiskäytöksestään - primäärinä.

Naiset haluavat ylläpitää sinistä pilleriä ja kiistää tämän itsestään, sillä ihan yhtälailla feministit eivät saisi apua miehiltä jos myöntäisivät yrittävänsä tuhota miehet, niin naiset eivät saisi miehiä asettamaan heitä jalustalle, jos miehet tietäisi että 90-99% miesten kohdalla peli on sovittu/heillä on hyvin pienet todennäköisyydet voittaa.

Toiseksi MAT paljastaa naisille saman minkä peili: hypergamiasta on turha haaveilla, kun oma MA sulaa kuin lumiukko saharassa 25 ikävuoden jälkeen; totuus sattuu. :)

• "jos miehet tietäisi että 90-99% miesten kohdalla peli on sovittu/heillä on hyvin pienet todennäköisyydet voittaa."

Tuossa on yksi suurimmista syistä kurpparaivoon tällä palstalla. Näistä asioista ei puhuta feministisessä valtamediassa yhtään. Kun asiasta keskustellaan täällä, niin alkaa armoton kurpparaivo, hiljentämis- ja häpäisy-yrityks. Hyvinä adjutantteina ja räksyttävinä pikkukoirina muutama aisuri ja "sankarillinen" valkoritari.

MAT pitäisi selventää miehille ajoissa, kun he ovat nuoria.

• Enhaluajalustaa

Tarkoitatko siis, 90-99 % miehistä ei tajua, etteivät he saa 20-vuotiasta teinineitsytmalliprinsessaa ja siten peli on heidän kohdallaan sovittu? No mä voin olla ensimmäisenä myöntämässä tuon faktan, mutta ihmettelen kyllä miesten tyhmyyttä. Tästä hirvittävästä kilpailutilanteesta on täällä ennenkin keskusteltu, ettei noita unelmia vaan riitä kaikille miehille, ei vaikka kuinka itkisi. Luulisi, että edes joku tajuaisi tämän jo riittävän aikaisin, ettei tarvitse sitten vanhana kärsiä pettymyksestä. Meitä rumempia ja kaikin puolin muutenkin heikompia naisia on kyllä olemassa pilvin pimein, mutta jos tällaisen ottaminen on sitä klassista tyytymistä ö-luokan vaihtoehtoon, niin eikö miehillä ollut sitten MGTOW-tie, jota voi ylväästi noudattaa? Miten läskikurppien haukkuminen edesauttaa yhtäkään miestä saamaan haluamansa naisen tinsaa? Kurpat tietää kyllä paikkansa ja siksihän ne elelee markkinoiden ulkopuolella kaikessa rauhassa kissojen kanssa. Ei pitäisi olla mikään ongelma miehille.
        Yhteenvetona, kun sä puhut naisista, niin tarkoitat hyvin pientä osuutta koko sukupuolesta. Pidetään se mielessä.

• Ex----------PUA
        Enhaluajalustaa kirjoitti:

Tarkoitatko siis, 90-99 % miehistä ei tajua, etteivät he saa 20-vuotiasta teinineitsytmalliprinsessaa ja siten peli on heidän kohdallaan sovittu? No mä voin olla ensimmäisenä myöntämässä tuon faktan, mutta ihmettelen kyllä miesten tyhmyyttä. Tästä hirvittävästä kilpailutilanteesta on täällä ennenkin keskusteltu, ettei noita unelmia vaan riitä kaikille miehille, ei vaikka kuinka itkisi. Luulisi, että edes joku tajuaisi tämän jo riittävän aikaisin, ettei tarvitse sitten vanhana kärsiä pettymyksestä. Meitä rumempia ja kaikin puolin muutenkin heikompia naisia on kyllä olemassa pilvin pimein, mutta jos tällaisen ottaminen on sitä klassista tyytymistä ö-luokan vaihtoehtoon, niin eikö miehillä ollut sitten MGTOW-tie, jota voi ylväästi noudattaa? Miten läskikurppien haukkuminen edesauttaa yhtäkään miestä saamaan haluamansa naisen tinsaa? Kurpat tietää kyllä paikkansa ja siksihän ne elelee markkinoiden ulkopuolella kaikessa rauhassa kissojen kanssa. Ei pitäisi olla mikään ongelma miehille.
        Yhteenvetona, kun sä puhut naisista, niin tarkoitat hyvin pientä osuutta koko sukupuolesta. Pidetään se mielessä.

En tarkoita sitä.

Olkiukkosi on nyt loppuun retuutettu.

"Meitä rumempia ja kaikin puolin muutenkin heikompia naisia on kyllä olemassa pilvin pimein, mutta jos tällaisen ottaminen on sitä klassista tyytymistä ö-luokan "

Jos "tyytyisitte" tasoiseenne rumaan ja kaikin puolin heikompaan mieheen, jolla ei ole rahaa eikä statusta, olisi kohdaltanne kaikki ok, mutta nyt sitten ulistaan "kun ei löydetä sopivaa miestä" eli hypergamista täyspottia.

Tuo on täysin vapaaehtoista naisille, eikä saa minulta mitään sympatiaa tai sääliä.

• 12121212

Ei, vaan yhä suurempi osa nuorista miehistä ei saa oman ikäistään naista _ollenkaan_ kunnes ikää on 27-28 ja naisilla alkaa pyörimään perhepaketti mielessä.

Korjaan kirjoitustasi:

"Tarkoitatko siis, merkittävä osa miehistä ei tajua, etteivät he saa 20-vuotiasta naista ja siten peli on heidän kohdallaan sovittu? No mä voin olla ensimmäisenä myöntämässä tuon faktan, mutta ihmettelen kyllä miesten tyhmyyttä. Tästä hirvittävästä kilpailutilanteesta on täällä ennenkin keskusteltu, ettei nuoria naisia vaan riitä kaikille miehille, ei vaikka kuinka itkisi. Luulisi, että edes joku tajuaisi tämän jo riittävän aikaisin, ettei tarvitse sitten vanhana kärsiä pettymyksestä."

Eli pitää vain odotella vuoroaan 10-15 vuotta ja kun naiset ovat juoksunsa juosseet niiden top 20% miesten kanssa, kyllä sitten kelpaa remppaamaan keittiötä ja kuskaamaan mööpeleitä Ikeasta.

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

"jos miehet tietäisi että 90-99% miesten kohdalla peli on sovittu/heillä on hyvin pienet todennäköisyydet voittaa."

Tuossa on yksi suurimmista syistä kurpparaivoon tällä palstalla. Näistä asioista ei puhuta feministisessä valtamediassa yhtään. Kun asiasta keskustellaan täällä, niin alkaa armoton kurpparaivo, hiljentämis- ja häpäisy-yrityks. Hyvinä adjutantteina ja räksyttävinä pikkukoirina muutama aisuri ja "sankarillinen" valkoritari.

MAT pitäisi selventää miehille ajoissa, kun he ovat nuoria.

Jep, ja juuri sanottuasi älähdys seurasikin. :D

Jos tuo punainen pilleri, eli MAT, tulisi ilmi ajoissa miehet säästyisivät paljolta, ja pariutuminen varmasti tasoittuisi kun miehet tietäisivät naisten blufffin.

Naisten olisi pakkokin alkaa vaihtamaan puheet sanoiksi.

Esim. mieti kun nainen menettää kaikki ne betakiertolaiset kaverialueeltaan?

Ei ilmaista tietokone- ja autohuoltoa. Ei terapeuttia. Ei ilmaisia kyytejä. Ei miestenhaukkusmiseuraa jne.

Samoin, laskuvarjojääkäri ei olisi odottamassa häntä, kun karuselliajelu loppuu.

Helkarit se olisi kaunista!

• Pilleritposkeen
        Ex----------PUA kirjoitti:

En tarkoita sitä.

Olkiukkosi on nyt loppuun retuutettu.

"Meitä rumempia ja kaikin puolin muutenkin heikompia naisia on kyllä olemassa pilvin pimein, mutta jos tällaisen ottaminen on sitä klassista tyytymistä ö-luokan "

Jos "tyytyisitte" tasoiseenne rumaan ja kaikin puolin heikompaan mieheen, jolla ei ole rahaa eikä statusta, olisi kohdaltanne kaikki ok, mutta nyt sitten ulistaan "kun ei löydetä sopivaa miestä" eli hypergamista täyspottia.

Tuo on täysin vapaaehtoista naisille, eikä saa minulta mitään sympatiaa tai sääliä.

Höpsis. Eihän kyse ole naisten tyytymisestä, vaan miesten. Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua? Miehethän nimenomaan joutuvat tyytymään ja se herättää heissä suurta katkeruutta. Eipä sille ruma nainen mitään voi, jos toinen kokee jäävänsä paitsi jostain hyvin ansaitusta nuoresta kaunottaresta. Siksi me rumat ja vanhat olemme yksin, ettei tarvisisi olla kenenkään viimeinen vaihtoehto. Ja siksi mäkin kannatan sun pilleröintiä, koska olisihan se meille naisillekin helpompaa, kun ei tarvitsisi miettiä miesten motiiveja. Kaikki rohkeasti vain teinikaunotarten perään, niin ei tarvitse katua ja jos ei onnistu, kuten useimmilla ei, niin sitten jatkatte kunnioituksenne säilyttäen miehen omaa polkua. Jättäkää rumat naiset pois laskuista kokonaan, he pärjäävät kyllä kissojensa kanssa.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Jep, ja juuri sanottuasi älähdys seurasikin. :D

Jos tuo punainen pilleri, eli MAT, tulisi ilmi ajoissa miehet säästyisivät paljolta, ja pariutuminen varmasti tasoittuisi kun miehet tietäisivät naisten blufffin.

Naisten olisi pakkokin alkaa vaihtamaan puheet sanoiksi.

Esim. mieti kun nainen menettää kaikki ne betakiertolaiset kaverialueeltaan?

Ei ilmaista tietokone- ja autohuoltoa. Ei terapeuttia. Ei ilmaisia kyytejä. Ei miestenhaukkusmiseuraa jne.

Samoin, laskuvarjojääkäri ei olisi odottamassa häntä, kun karuselliajelu loppuu.

Helkarit se olisi kaunista!

"Esim. mieti kun nainen menettää kaikki ne betakiertolaiset kaverialueeltaan? Ei ilmaista tietokone- ja autohuoltoa. Ei terapeuttia. Ei ilmaisia kyytejä. Ei miestenhaukkusmiseuraa jne."

Itse olen joillekin tehnyt selväksi ettei palveluita ilman palkkiota. Kaveri voi toki olla naisille, mutta se ei tarkoita sitä että olisi ilmainen palveluautomaatti joka saa osakseen nätin hymyn ja yhteydenoton sitten seuraavan kerran kun on tarve johonkin palvelukseen.

Suurimman palkkion ovat saaneet ne miehet joille naiset enimmäkseen antoivat nuorina pillua ja seurustelivat ilman lapsia. Sen takia beta-aisurin hommat kilttinä perheen isänä ei erityisemmin kiinnosta.

• Pilleritposkeen kirjoitti:

Höpsis. Eihän kyse ole naisten tyytymisestä, vaan miesten. Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua? Miehethän nimenomaan joutuvat tyytymään ja se herättää heissä suurta katkeruutta. Eipä sille ruma nainen mitään voi, jos toinen kokee jäävänsä paitsi jostain hyvin ansaitusta nuoresta kaunottaresta. Siksi me rumat ja vanhat olemme yksin, ettei tarvisisi olla kenenkään viimeinen vaihtoehto. Ja siksi mäkin kannatan sun pilleröintiä, koska olisihan se meille naisillekin helpompaa, kun ei tarvitsisi miettiä miesten motiiveja. Kaikki rohkeasti vain teinikaunotarten perään, niin ei tarvitse katua ja jos ei onnistu, kuten useimmilla ei, niin sitten jatkatte kunnioituksenne säilyttäen miehen omaa polkua. Jättäkää rumat naiset pois laskuista kokonaan, he pärjäävät kyllä kissojensa kanssa.

"Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua?"

Riippuu minkä ikäinen se ruma nainen on. Jos ruma nainen on nuoruusvuotensa jakanut pillua jännämiehille jättäen tasoisensa miehet ilman, niin ei kiinnosta alkaa aisuriksi kun nainen on kolmekymppinen tai vanhempi. Läskejä en ole ikinä tahtonut, eikä ole velvollisuuttakaan edistää naisten hypergamiaa, koska vartaloni on kunnossa.

• KaikkiNaiset
        12121212 kirjoitti:

Ei, vaan yhä suurempi osa nuorista miehistä ei saa oman ikäistään naista _ollenkaan_ kunnes ikää on 27-28 ja naisilla alkaa pyörimään perhepaketti mielessä.

Korjaan kirjoitustasi:

"Tarkoitatko siis, merkittävä osa miehistä ei tajua, etteivät he saa 20-vuotiasta naista ja siten peli on heidän kohdallaan sovittu? No mä voin olla ensimmäisenä myöntämässä tuon faktan, mutta ihmettelen kyllä miesten tyhmyyttä. Tästä hirvittävästä kilpailutilanteesta on täällä ennenkin keskusteltu, ettei nuoria naisia vaan riitä kaikille miehille, ei vaikka kuinka itkisi. Luulisi, että edes joku tajuaisi tämän jo riittävän aikaisin, ettei tarvitse sitten vanhana kärsiä pettymyksestä."

Eli pitää vain odotella vuoroaan 10-15 vuotta ja kun naiset ovat juoksunsa juosseet niiden top 20% miesten kanssa, kyllä sitten kelpaa remppaamaan keittiötä ja kuskaamaan mööpeleitä Ikeasta.

Unohdit näppärästi tuon teinineitsytmalliprinsessan pois. Entäs ne parikymmpiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät. Niitä on aika paljon tuossa sun lakipisteikähaarukassa, mutta kuinka ollakaan, ei näytä kelpaavan ikäisilleen pojille. Ehei, pojat itkevät sen ikäluokan meikkimisujen perään ja jäävät sitten odottamaan vuoroaan, että josko se misu mut vihdoin huomaa, kun hankin vähän statusta. Edelleen, te puhutte todella pienestä määrästä naisia, kun näitä katkeruuksianne viljelette. Voisin vuorostani kysyä, että mikä tuossa on niin vaikeata myöntää?

• Tasottoimii
        super-atm kirjoitti:

"Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua?"

Riippuu minkä ikäinen se ruma nainen on. Jos ruma nainen on nuoruusvuotensa jakanut pillua jännämiehille jättäen tasoisensa miehet ilman, niin ei kiinnosta alkaa aisuriksi kun nainen on kolmekymppinen tai vanhempi. Läskejä en ole ikinä tahtonut, eikä ole velvollisuuttakaan edistää naisten hypergamiaa, koska vartaloni on kunnossa.

Näinpä. Eli siis kyse on vain yhdestä osasta naisia, niistä kauniista ja nuorista. Läskit ja rumat on heti pois laskuista. Naiset toimii samalla tavalla, joten mikä tässä on vääryys? Enemminkin reilu peli.
        Ja tuskinpa läskit nuoret naiset jakavat ytmeille, ytmit kun saa riittävästi sitä kaunista nuorta naista. Ei niiden tarvitse läskiä ja rumaa panna.

• vainelämää--

"Kurpat tietää kyllä paikkansa ja siksihän ne elelee markkinoiden ulkopuolella kaikessa rauhassa kissojen kanssa."

koska eivät pidä miehinä itse kuin tietyn varallisuus tai komeus tason ylittäviä miehiä.

• Tasottoimii kirjoitti:

Näinpä. Eli siis kyse on vain yhdestä osasta naisia, niistä kauniista ja nuorista. Läskit ja rumat on heti pois laskuista. Naiset toimii samalla tavalla, joten mikä tässä on vääryys? Enemminkin reilu peli.
        Ja tuskinpa läskit nuoret naiset jakavat ytmeille, ytmit kun saa riittävästi sitä kaunista nuorta naista. Ei niiden tarvitse läskiä ja rumaa panna.

"Eli siis kyse on vain yhdestä osasta naisia, niistä kauniista ja nuorista. Läskit ja rumat on heti pois laskuista."

Kenen mielestä? Et kai vaan yritä laittaa sanoja toisten suuhun ja määritellä mielipiteitä joita heillä ei ole? Itselleni olisi hyvin kelvannut nuorena nainen joka ei ole kaunis. Nyt puhut vain ääripäistä ja kärjistät.

"Naiset toimii samalla tavalla, joten mikä tässä on vääryys? Enemminkin reilu peli."

Naiset eivät toimi samalla tavalla kuin miehet, joten peli ei ole reilu.

"Ja tuskinpa läskit nuoret naiset jakavat ytmeille, ytmit kun saa riittävästi sitä kaunista nuorta naista. Ei niiden tarvitse läskiä ja rumaa panna."

Älä saivartele. Jos eivät ytmiä, niin tasoaan parempaa miestä joka tapaksessa saavat seksiin. Seksin saaminen helposti itseään tasokkaammilta miehiltä, mutta kelpaamattomuus parisuhteeseen hämärtää naisten käsityksen omasta tasostaan.

• vainelämää--
        Pilleritposkeen kirjoitti:

jos on juostu karusellissä enemmänkin niin on turha itkeä jos ei kelpaa. kannattaa katsoa peiliin ja tunnustaa tämä tosiasia jos näin on päässyt käymään.

• Ex----------PUA
        Pilleritposkeen kirjoitti:

Oletko ruman lisäksi vielä tyhmäkin?

Kyse on naisen tyytymisestä sillä nainen valitsee.

Se, että mies tulee alitasoisen kurpan vvalitsemisemaksi, on se mikä on tyytymistä koska mies ei saa tasoistaan, eikä nainen - toisaalla osoitettiiin että naiset eivät edes tajua olevansa hhypergameja vaan heillä ei ole mitäänn itsekritiikkiä ja oikeasti uskovat ansaitsevansa YTM:in.

"Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua? "

Miksi täällä ylipäänsä on naisia, jos kyseessä ei ole kurppaantunut hypergami joka raivoaa kun totuus tulee ilmi?

"ipä sille ruma nainen mitään voi, jos toinen kokee jäävänsä paitsi jostain hyvin ansaitusta nuoresta kaunottaresta"

Eipä mies voi sille mitään, että ruma nainen on ennemmin yksin kuin tasoisessaan suhteessa.

Muuten hypergamian todistaa tuo, että yrität evätä miehen oikeuden pitää standardeja, mutta et sano mitään siitä että sinä rumana naisena kelpuutat miehen jolla on korkeamman tason ulkonäkö, raha ja statustilanne kuin sinulla.

" Ja siksi mäkin kannatan sun pilleröintiä, koska olisihan se meille naisillekin helpompaa, kun ei tarvitsisi miettiä miesten motiiveja. Kaikki rohkeasti vain teinikaunotarten perään, niin ei tarvitse katua ja jos ei onnistu, kuten useimmilla ei, niin sitten jatkatte kunnioituksenne säilyttäen miehen omaa polkua. Jättäkää rumat naiset pois laskuista kokonaan, he pärjäävät kyllä kissojensa kanssa."

Voi voi pientä uhriutunutta kurppaaaa, kun maailma on niin kamala paikka kun se miesmalli antoikin pakit. Naisellistu ja ota itseäsi niskasta kiinni, äläkä ole tuollainen femakkoluuseri.

Kannatan sitä myös, että miesten tulisi alkaa toimimaan olkiukkosi mukaan, eli sihnähän nyt tyrkytät tuota argumentointivirhettä, jossa vain käännät miehen ja anaisen roolit päälaelleeen tässä asiassa.

Miksi kannatan sitä, on siinä että tasa-arvo totetuu tällöin.

Ollaan sitten molemmat samalla tavalla.

Miehellä ei ole siinä mitään hävittävää, sillä kuten sanottua 90-99% kohdallla peli on sovittu muutenkin.

Naiset sensijaan häviävät siinä. Koska he epäonnistuvat täydellisesti silloin hypergamiassaan. :)

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

"Esim. mieti kun nainen menettää kaikki ne betakiertolaiset kaverialueeltaan? Ei ilmaista tietokone- ja autohuoltoa. Ei terapeuttia. Ei ilmaisia kyytejä. Ei miestenhaukkusmiseuraa jne."

Itse olen joillekin tehnyt selväksi ettei palveluita ilman palkkiota. Kaveri voi toki olla naisille, mutta se ei tarkoita sitä että olisi ilmainen palveluautomaatti joka saa osakseen nätin hymyn ja yhteydenoton sitten seuraavan kerran kun on tarve johonkin palvelukseen.

Suurimman palkkion ovat saaneet ne miehet joille naiset enimmäkseen antoivat nuorina pillua ja seurustelivat ilman lapsia. Sen takia beta-aisurin hommat kilttinä perheen isänä ei erityisemmin kiinnosta.

Ihan oikein tehty.

Naiskamuni tajuavatkin tämän, ja parhaimmillaan minulle on jopa tarjottu illallinen ravintolassa. :D

Tietysti on myös niitä, joilta ei ole tullut uutta pyyntiä, ja se on hyvä se.

Juuri tuolla tavalla kun miehet pitää rajansa, he pelastavat itsensä, vaikka muutoksen pitäisi olla paljon suurempi.

• Ex----------PUA

Oletko ruman lisäksi vielä tyhmäkin?

Kyse on naisen tyytymisestä sillä nainen valitsee.

Se, että mies tulee alitasoisen kurpan vvalitsemisemaksi, on se mikä on tyytymistä koska mies ei saa tasoistaan, eikä nainen - toisaalla osoitettiiin että naiset eivät edes tajua olevansa hhypergameja vaan heillä ei ole mitäänn itsekritiikkiä ja oikeasti uskovat ansaitsevansa YTM:in.

"Montako kertaa täällä on valiteltu, että pitää tyytyä rumaan ja läskiin naiseen, kun ei saa teinipillua? "

Miksi täällä ylipäänsä on naisia, jos kyseessä ei ole kurppaantunut hypergami joka raivoaa kun totuus tulee ilmi?

"ipä sille ruma nainen mitään voi, jos toinen kokee jäävänsä paitsi jostain hyvin ansaitusta nuoresta kaunottaresta"

Eipä mies voi sille mitään, että ruma nainen on ennemmin yksin kuin tasoisessaan suhteessa.

Muuten hypergamian todistaa tuo, että yrität evätä miehen oikeuden pitää standardeja, mutta et sano mitään siitä että sinä rumana naisena kelpuutat miehen jolla on korkeamman tason ulkonäkö, raha ja statustilanne kuin sinulla.

" Ja siksi mäkin kannatan sun pilleröintiä, koska olisihan se meille naisillekin helpompaa, kun ei tarvitsisi miettiä miesten motiiveja. Kaikki rohkeasti vain teinikaunotarten perään, niin ei tarvitse katua ja jos ei onnistu, kuten useimmilla ei, niin sitten jatkatte kunnioituksenne säilyttäen miehen omaa polkua. Jättäkää rumat naiset pois laskuista kokonaan, he pärjäävät kyllä kissojensa kanssa."

Voi voi pientä uhriutunutta kurppaaaa, kun maailma on niin kamala paikka kun se miesmalli antoikin pakit. Naisellistu ja ota itseäsi niskasta kiinni, äläkä ole tuollainen femakkoluuseri.

Kannatan sitä myös, että miesten tulisi alkaa toimimaan olkiukkosi mukaan, eli sihnähän nyt tyrkytät tuota argumentointivirhettä, jossa vain käännät miehen ja anaisen roolit päälaelleeen tässä asiassa.

Miksi kannatan sitä, on siinä että tasa-arvo totetuu tällöin.

Ollaan sitten molemmat samalla tavalla.

Miehellä ei ole siinä mitään hävittävää, sillä kuten sanottua 90-99% kohdallla peli on sovittu muutenkin.

Naiset sensijaan häviävät siinä. Koska he epäonnistuvat täydellisesti silloin hypergamiassaan. :)

Korjaus:"eikä nainen sitä minkä halusi alunperin, eli YTMin - toisaalla osoitettiiin että naiset eivät edes tajua olevansa hhypergameja vaan heillä ei ole mitäänn itsekritiikkiä ja oikeasti uskovat ansaitsevansa YTM:in."

• Ex----------PUA
        KaikkiNaiset kirjoitti:

Unohdit näppärästi tuon teinineitsytmalliprinsessan pois. Entäs ne parikymmpiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät. Niitä on aika paljon tuossa sun lakipisteikähaarukassa, mutta kuinka ollakaan, ei näytä kelpaavan ikäisilleen pojille. Ehei, pojat itkevät sen ikäluokan meikkimisujen perään ja jäävät sitten odottamaan vuoroaan, että josko se misu mut vihdoin huomaa, kun hankin vähän statusta. Edelleen, te puhutte todella pienestä määrästä naisia, kun näitä katkeruuksianne viljelette. Voisin vuorostani kysyä, että mikä tuossa on niin vaikeata myöntää?

Sinä näppärästi vetoat samaan olkiukkoon yhä edelleeen, ja kuten kurppa yleensä, kun et keksi vastausta argumentointivirheesi kumoamiseen, alat jankuttamaan.

Hävisit.

• Rose_91

Ihan oikein tehty.

Naiskamuni tajuavatkin tämän, ja parhaimmillaan minulle on jopa tarjottu illallinen ravintolassa. :D

Tietysti on myös niitä, joilta ei ole tullut uutta pyyntiä, ja se on hyvä se.

Juuri tuolla tavalla kun miehet pitää rajansa, he pelastavat itsensä, vaikka muutoksen pitäisi olla paljon suurempi.

Mistä ihmeen ilmaisista tietokonehuolloista ym. te oikein puhutte? Olen nainen, mutta enpä ole moisista kuullut :D

• Ex----------PUA
        Tasottoimii kirjoitti:

Tarkoituksenasi oli siis oikeuttaa naisten hypergamia, ja turvautua naisille ominaiseen argumeentointvirheeseen, jankkaamiseen ja tietysti "kyllähän miehetkin"-defenssiin.

Joten, alkuperäinen pointtini piti siis paikkansa, ja sinä älähdit.

• Ex----------PUA
        Rose_91 kirjoitti:

Mistä ihmeen ilmaisista tietokonehuolloista ym. te oikein puhutte? Olen nainen, mutta enpä ole moisista kuullut :D

Naiset laittaa kaverialuemiehet, kamumiehet ja myöhemmin myös betaelättäjän hyväksikäyttönsä ikeeseen,ja teettää tällä ilmaiseksi mainitsemiani kotitöitä esim.

Sinä et voi tietää sillä olet nainen, mutta minä ja Super-ATM olemme kokemusasiantuntijoita, joten naiset eivät voi sanoa meille vastaan, vaan ottaa opikseen.

• Rose_91

Naiset laittaa kaverialuemiehet, kamumiehet ja myöhemmin myös betaelättäjän hyväksikäyttönsä ikeeseen,ja teettää tällä ilmaiseksi mainitsemiani kotitöitä esim.

Sinä et voi tietää sillä olet nainen, mutta minä ja Super-ATM olemme kokemusasiantuntijoita, joten naiset eivät voi sanoa meille vastaan, vaan ottaa opikseen.

Vaikea ottaa opikseen kun ei ole koskaan odottanut keneltäkään mitään ylimääräisiä palveluksia. Jos joku käyttää vain palveluautomaattina niin sellaisen henkilön kanssa ei kannata olla tekemisissä. Koskee miehiä ja naisia.

• EnYmmärräTätä

Kyllä, olen ruma ja tyhmä.
        En vain tajua tätä teidän logiikkaa. Miten se olisi parempi miehelle tai naiselle, että ruma, vanha, läski ja muutenkin vastenmielinen nainen "valitsisi" miehen, jolle hän on se viimeinen vaihtoehto? Eli siis mies joutuisi tyytymään tuohon naiseen, koska ei muutakaan saa? Onhan tuollaisessa tilanteessa mieskin onneton. Kai täälläkin moni saisi itselleen naisen, mutta ei huoli, koska se nainen ei kelpaa. Miten tuo on naisen vika? Ihan yhtä hyvin miehet voivat valita olevansa ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa, tai vetävänsä käteen kuin panevansa rumaa naista. Selittäkää tämä, kiitos.

• Ex----------PUA
        EnYmmärräTätä kirjoitti:

Kyllä, olen ruma ja tyhmä.
        En vain tajua tätä teidän logiikkaa. Miten se olisi parempi miehelle tai naiselle, että ruma, vanha, läski ja muutenkin vastenmielinen nainen "valitsisi" miehen, jolle hän on se viimeinen vaihtoehto? Eli siis mies joutuisi tyytymään tuohon naiseen, koska ei muutakaan saa? Onhan tuollaisessa tilanteessa mieskin onneton. Kai täälläkin moni saisi itselleen naisen, mutta ei huoli, koska se nainen ei kelpaa. Miten tuo on naisen vika? Ihan yhtä hyvin miehet voivat valita olevansa ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa, tai vetävänsä käteen kuin panevansa rumaa naista. Selittäkää tämä, kiitos.

"Kyllä, olen ruma ja tyhmä."

Tämä selittää kaiken.

Ja nyt jälleenjatkuu tuo autisnen "en pysty kumoamaan vasta-argumenttia, niin jankkaan samoja argumentteja jotka on jo kumottu"-kurpparaivo.

Sinulle on jo selitetty asia.

• Ex----------PUA
        Rose_91 kirjoitti:

Vaikea ottaa opikseen kun ei ole koskaan odottanut keneltäkään mitään ylimääräisiä palveluksia. Jos joku käyttää vain palveluautomaattina niin sellaisen henkilön kanssa ei kannata olla tekemisissä. Koskee miehiä ja naisia.

Kuten sanottua, on NAWALT:teja, mutta perusdynamiikkahan on se, että naiset vain käyttävät hyväkseen miehiä.

• 12121212
        KaikkiNaiset kirjoitti:

Jätin sen pois koska ne parikymppiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät löytäisivät kyllä ottajansa.

Vähän tuollaisesta minäkin haaveilin parikymppisenä. Samoin kun kaverini.

...ai niin, mutta yksikään meistä ei ollut rento, itsevarma, kokenut, sosiaalisesti sulava poika "joka vain sytyttää". Me olimme niitä varmasti jollekin naiselle hyviä nörttipoikia.

Katsos kun baari-iässä ne parikymppiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät nyt vain sattuivat ihastumaan niihin samoihin rentoihin, itsevarmoihin, kokeneisiin ja sosiaalisesti sulaviin poikiin joita muutkin tytöt halusivat.

Ja niinpä me jäimme ilman, kun taas nörttitytöt saivat muutaman panon kukkulan kuninkailta joista sitten jäätiin haaveilemaan, kunnes alkoi tulle kiire hankkia lapsia.

• Osaatkokertoa

"Kyllä, olen ruma ja tyhmä."

Tämä selittää kaiken.

Ja nyt jälleenjatkuu tuo autisnen "en pysty kumoamaan vasta-argumenttia, niin jankkaan samoja argumentteja jotka on jo kumottu"-kurpparaivo.

Sinulle on jo selitetty asia.

Ei ole selitetty. En ole saanut yhtäkään kunnon vastausta tuohon. Voisitko siis selittää, miten se on parempi, että nainen valitsee miehen, joka ei oikeasti häntä halua vaan vain tyytyy paremman puutteessa?

• Ex----------PUA
        12121212 kirjoitti:

Jätin sen pois koska ne parikymppiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät löytäisivät kyllä ottajansa.

Vähän tuollaisesta minäkin haaveilin parikymppisenä. Samoin kun kaverini.

...ai niin, mutta yksikään meistä ei ollut rento, itsevarma, kokenut, sosiaalisesti sulava poika "joka vain sytyttää". Me olimme niitä varmasti jollekin naiselle hyviä nörttipoikia.

Katsos kun baari-iässä ne parikymppiset finninaamaiset, lihavat, lättänätukkaiset, ujot, hiljaiset, rillipäiset, tissittömät, meikittömät ja tyylittömät typykät nyt vain sattuivat ihastumaan niihin samoihin rentoihin, itsevarmoihin, kokeneisiin ja sosiaalisesti sulaviin poikiin joita muutkin tytöt halusivat.

Ja niinpä me jäimme ilman, kun taas nörttitytöt saivat muutaman panon kukkulan kuninkailta joista sitten jäätiin haaveilemaan, kunnes alkoi tulle kiire hankkia lapsia.

Nyt odotellaan että passiivis-aggressiinen luupääkurppa tulee kysymään että miksi halusitte niitä parikymppisiä malleja, ettekä niitä rumiluksia :D

• Ex----------PUA
        Osaatkokertoa kirjoitti:

Ei ole selitetty. En ole saanut yhtäkään kunnon vastausta tuohon. Voisitko siis selittää, miten se on parempi, että nainen valitsee miehen, joka ei oikeasti häntä halua vaan vain tyytyy paremman puutteessa?

vrt.

"Nyt odotellaan että passiivis-aggressiinen luupääkurppa tulee kysymään että miksi halusitte niitä parikymppisiä malleja, ettekä niitä rumiluksia :D"

"Ja nyt jälleenjatkuu tuo autisnen "en pysty kumoamaan vasta-argumenttia, niin jankkaan samoja argumentteja jotka on jo kumottu"-kurpparaivo."

"Kyllä, olen ruma ja tyhmä." - lausuntosi on jo todistettu, ja jokainen näkee että asia on selitetty sinulle jo ylempänä, etkä pysytnyt vastaamaan siihen mitään joten aloitit jankuttamisen.

• 12121212
        Tasottoimii kirjoitti:

Ei ne saa. Tunnen kaksi pelimiestä jotka kyllä saavat välillä nuorta ja kaunista. Mutta homman juju on siinä että useimmilla pelimiehillä on pakkomielle saada nainen joka ilta, ja toisinaan käy niin että kaunotar antaakin viime hetkessä pakit - ainakin seksin osalta.

Kun aikaa on muutama minuutti napata joku mukaan tyydyttämään seksinhimo, silloin on otettava nainen joka lähtee helposti mukaan koska tasoero on niin suuri.

Sitten on sekin juttu että pelimiehet haluavat kokeilla kaikkea. Kaverinikin on kokeillut tyttöystävänsä pikkusiskoa (mies 30 , nainen 16v), puumaa, uskonnollista neitsyttä, jne.

Ei seinäruusun tarvitse saada tasokasta ja taitavaa rakastajaa kuin kerran. Sen miehen FB:tä jäädään sitten stalkkaamaan, kun kukaan muu ei tunnu enää miltään.

• Summataan

No jaa, mä nyt vaan yritin saada jonkun tolkullisen selityksen teidän juttuihinne, kun niistä saa sen kuvan, ettei nainen voi tehdä mitään oikein. Jopa siveellisesti elänyt rumilus on tehnyt jotenkin valtavan synnin miessukukuntaa kohtaan, kun ei kuitenkaan ole antanut ensimmäiselle, joka on käynyt pyytämässä.
        Johtopäätökset: jos nainen on yksin, hän on hypergaminen huora jolle ei kelpaa tasoisensa mies; jos naisella on mies on hän parisuhdehuora; jokainen ei-neitsyt nainen on jonkun ytmin panema eikä hänelle enää kelpaa muut; neitsyet ovat hypergamisia huoria koska haluat tasoansa parempaa miestä; ruman läskin pitää ottaa mies vaikka mies ei häntä haluakaan; naisen pitää antaa jokaiselle halukkaalle miehelle aina pillua tai hän on hypergaminen pihtarihuora; naisen ei pidä antaa miehelle pillua koska silloin hän on huora ja lutka; yli 22-vuotiaat naiset ovat biojätettä ja heidät pitäisi tappaa.
        Jäikö jotain pois?

• Summataan kirjoitti:

No jaa, mä nyt vaan yritin saada jonkun tolkullisen selityksen teidän juttuihinne, kun niistä saa sen kuvan, ettei nainen voi tehdä mitään oikein. Jopa siveellisesti elänyt rumilus on tehnyt jotenkin valtavan synnin miessukukuntaa kohtaan, kun ei kuitenkaan ole antanut ensimmäiselle, joka on käynyt pyytämässä.
        Johtopäätökset: jos nainen on yksin, hän on hypergaminen huora jolle ei kelpaa tasoisensa mies; jos naisella on mies on hän parisuhdehuora; jokainen ei-neitsyt nainen on jonkun ytmin panema eikä hänelle enää kelpaa muut; neitsyet ovat hypergamisia huoria koska haluat tasoansa parempaa miestä; ruman läskin pitää ottaa mies vaikka mies ei häntä haluakaan; naisen pitää antaa jokaiselle halukkaalle miehelle aina pillua tai hän on hypergaminen pihtarihuora; naisen ei pidä antaa miehelle pillua koska silloin hän on huora ja lutka; yli 22-vuotiaat naiset ovat biojätettä ja heidät pitäisi tappaa.
        Jäikö jotain pois?

Kaikkia ei voi miellyttää ja on aika turhaa itsensä kiusaamista koota eri suunnista joukko vaatimuksia, joita ei voi täyttää samaan aikaan. Aika pitkälle varmaan riittää se, että mitä on tapahtunut menneisyydessä ei ole pahassa ristiriidassa sen kanssa mitä odottaa tapahtuvan tulevaisuudessa.

• vainelämää--
        Summataan kirjoitti:

Jäikö jotain pois?

oli siinä uhriutumista ja väärin ymmärrystä kerrassaan. luultavasti ihan tahallista tyhmäksi tekeytymistä tai sitten olet vain hyvin yksinkertainen tapaus. mutta noin suurin osa naisista yleensä toimiikin eli normaalia naisen käytöstä.

• EtSaa
        vainelämää-- kirjoitti:

oli siinä uhriutumista ja väärin ymmärrystä kerrassaan. luultavasti ihan tahallista tyhmäksi tekeytymistä tai sitten olet vain hyvin yksinkertainen tapaus. mutta noin suurin osa naisista yleensä toimiikin eli normaalia naisen käytöstä.

Tai sinä ja muut palstamöröt ette pysty myöntämään itse itsellenne kaivamaa hautaa. Kun tarpeeksi vihaatte milloin mitäkin naisten tekemistä, niin lopulta teidän on pakko myöntää se, mikä kaiken tämän palstajargonin ja sunkin vikinän taustalla on: vihaat ja pelkäät naisia, mutta pillua olis kiva saada.

• Ex----------PUA
        vainelämää-- kirjoitti:

Niinpä. Kun hypergaminen kurppa ei ole saanut sitä miesmallina toimivaa bodarijuristia, on hän kokenut suuren vääryyden, jolloin ätmien syrjäytyminen ja naisettomuus on vielä pientä sen rinnalla. :(

Nainen on aina uhri!

• 12121212
        scrg kirjoitti:

Kaikkia ei voi miellyttää ja on aika turhaa itsensä kiusaamista koota eri suunnista joukko vaatimuksia, joita ei voi täyttää samaan aikaan. Aika pitkälle varmaan riittää se, että mitä on tapahtunut menneisyydessä ei ole pahassa ristiriidassa sen kanssa mitä odottaa tapahtuvan tulevaisuudessa.

Juuri näin.

Nainen on seurustellut kiltin miehen kanssa mutta eronnut = hyvä kumppaniehdokas kiltille miehelle jatkossakin
        Nainen on juossut juoksuja pelimiesten kanssa mutta nyt haluaisi perheen kiltin miehen kanssa = täysin kelvotonta materiaalia parisuhteeseen, kiltti mies halutaan vain koska se on paras tie perheunelmaan. Kuin allekirjoittaisi eropaperit valmiiksi, jättäen päivämäärän avoimeksi

• Ex----------PUA
        EtSaa kirjoitti:

Tai sinä ja muut palstamöröt ette pysty myöntämään itse itsellenne kaivamaa hautaa. Kun tarpeeksi vihaatte milloin mitäkin naisten tekemistä, niin lopulta teidän on pakko myöntää se, mikä kaiken tämän palstajargonin ja sunkin vikinän taustalla on: vihaat ja pelkäät naisia, mutta pillua olis kiva saada.

Menipä kauan että pääsit shaming languageen.

Sen ja hypergamian lopettaminen on naisille kyllä jokin heroiiniriippuvuuden veroinen ylitsepääsemätön vaikeus. :D

(Tässä olivat siis ne klassiset: "Keltainen koodi", "pelkäät naisia" eli pelkuruus-syytös, ja tietysti nais-viha kortti, joka tunnetaan myös nimityksellä "Musta koodi". Feministii yritti siis tunnettua "kyllähän miehetkin"-manipulaatiota, jotta oma hypergamia ei näyttäisi niin pahalta "koska miehetkin").

• vainelämää--
        EtSaa kirjoitti:

"vihaat ja pelkäät naisia, mutta pillua olis kiva saada."

käänsit asian ihan ylösalaisin. en vihaa enkä pelkää naisia vaan naisten tiettyjä käyttäytymismalleja. en halua pelkkää pillua ja olen mieluummin ilman kuin harrastaisin seksiä vääränlaisen naisen kanssa.

en tunne jääväni mistään paitsi koska se pelkkä pillu ja seksi ei anna minulle yhtään mitään.

valitettavaa on ehkä sinun kannaltasi että seksiä ja pelkkää pillua saisin jos vain haluaisin mutta se ei ole minun juttuni.

en ole ikinä tarkoituksella yrittänyt saada vain pillua ja seksiä mutta oppirahat olen tästäkin maksanut ja joutunut kokeilemaan myös tätä.

mutta siitä voi syyttää vain naisia koska naiset ovat olleet niitä jotka ovat hakeneet loppujen lopuksi vain seksiä tai ovat itse siihen tilanteeseen sen mahdollisimman nopeasti ajaneet.

opin kyllä aika nopeasti muutaman kerran jälkeen mikä on homman nimi eli en ole keräännyt juoksuja kauheasti koska se ei ole minun juttuni ja nyt pyrin estämään noiden tilanteiden syntymisen ja yritän pitää sellaisen toimintamallin ettei vääränlaisten naisten kanssa syntyisi yhtään mitään.

harmi vain että heitä tuntuu olevan suurin osa jotka ovat minulle vääränlaisia.

• vainelämää--
        12121212 kirjoitti:

Juuri näin.

Nainen on seurustellut kiltin miehen kanssa mutta eronnut = hyvä kumppaniehdokas kiltille miehelle jatkossakin
        Nainen on juossut juoksuja pelimiesten kanssa mutta nyt haluaisi perheen kiltin miehen kanssa = täysin kelvotonta materiaalia parisuhteeseen, kiltti mies halutaan vain koska se on paras tie perheunelmaan. Kuin allekirjoittaisi eropaperit valmiiksi, jättäen päivämäärän avoimeksi

hyvin kirjoitettu ja olen samaa mieltä. kummastuttaa vain joidenkin naisten raivoaminen ja tyhmäksi tekeytyminen kun tämänkin asian luulisi olevan päivänselvää ja täysin loogista.

• Näinpä.juuri
        Rose_91 kirjoitti:

Samoin... Ihan nevahööd mullekin. Toisinaan kun tämän palstan miesten juttuja lukee, tulee mieleen että missä vinksahtaneessa ja kummallisessa rinnakkaistodellisuudessa ne elää. En ole ikinä irl törmännyt tuon kaltaisiin juttuihin, mistä nämä täällä kirjoittelee. Sen sijaan joku vuosi sitten eräästä lehdestä luin artikkelin yksineläjistä. Siinä kerrottiin, että sinkkunaisia pidetään helposti miehekkäinä ja täten epäviehättävinä, koska sinkkunaiset tekee niin paljon asioita, jotka on mielletty "miesten töiksi" - eli eipä sitä muutkaan apua pyytele tuntemiltaan miehiltä.

• taidatkuuluaniihin
        Näinpä.juuri kirjoitti:

Samoin... Ihan nevahööd mullekin. Toisinaan kun tämän palstan miesten juttuja lukee, tulee mieleen että missä vinksahtaneessa ja kummallisessa rinnakkaistodellisuudessa ne elää. En ole ikinä irl törmännyt tuon kaltaisiin juttuihin, mistä nämä täällä kirjoittelee. Sen sijaan joku vuosi sitten eräästä lehdestä luin artikkelin yksineläjistä. Siinä kerrottiin, että sinkkunaisia pidetään helposti miehekkäinä ja täten epäviehättävinä, koska sinkkunaiset tekee niin paljon asioita, jotka on mielletty "miesten töiksi" - eli eipä sitä muutkaan apua pyytele tuntemiltaan miehiltä.

Naisten kusetuksia ja puhtaita valheita kun kuuntelee ja lukee niin menee kyllä viimeisetkin kunnioituksen rippeet. Sinun kommenttisi kuuluu samaan sarjaan. Pelkästään naiset eivät tuohon syyllisty vaan sitä tekee molemmat sukupuolet eli kertoo tiettyjä asioita luonteesta. Jos tuollaista hyväksikäyttö toimintaa itse harrastaa niin harva sitä tunnustaa. Moni harrastaa lähipiirissäänkin puhdasta hyväksikäyttöä vaikka uskottelisivat itselleen ihan jotain muuta ja harva sitä myöntää tai pystyy myöntämään kenellekään.

• Näinpä.juuri
        taidatkuuluaniihin kirjoitti:

Naisten kusetuksia ja puhtaita valheita kun kuuntelee ja lukee niin menee kyllä viimeisetkin kunnioituksen rippeet. Sinun kommenttisi kuuluu samaan sarjaan. Pelkästään naiset eivät tuohon syyllisty vaan sitä tekee molemmat sukupuolet eli kertoo tiettyjä asioita luonteesta. Jos tuollaista hyväksikäyttö toimintaa itse harrastaa niin harva sitä tunnustaa. Moni harrastaa lähipiirissäänkin puhdasta hyväksikäyttöä vaikka uskottelisivat itselleen ihan jotain muuta ja harva sitä myöntää tai pystyy myöntämään kenellekään.

Ja sieltähän tuli tekstiä ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Koita kuitenkin ymmärtää, että jos sinä käytät hyväksi kaikkia läheisiäsi, niin ei se tarkoita sitä että muutkin käyttää. Minä en pyydä ilmais -apua yhtään keneltäkään. Maksan jopa vanhemmilleni, jos jotain apua tarvin. Jos tiedän että joku on sellainen ettei suostu ottamaan maksua vastaan, en pyydä häneltä apua. Minä joko tilaan jonkun ammattilaisen hoitamaan asian maksua vastaan, tai pyydän apua sellaiselta tutulta jolle ei tuota vaikeuksia ottaa rahallista korvausta antamastaan avusta. Yleensä teen kaikki asiat itse yksin, jos ne vain sellaisia ovat, että kykyni niihin riittävät - esim. elektroniikkaa en osa korjata, mutta kaikki pieni nikkarointi yms. kyllä onnistuu ja riskinä ihmisenä jaksan kantaa ja roudata painavammatkin lastit ihan itse.

• miksivalehtelitaluksi
        Näinpä.juuri kirjoitti:

Ja sieltähän tuli tekstiä ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Koita kuitenkin ymmärtää, että jos sinä käytät hyväksi kaikkia läheisiäsi, niin ei se tarkoita sitä että muutkin käyttää. Minä en pyydä ilmais -apua yhtään keneltäkään. Maksan jopa vanhemmilleni, jos jotain apua tarvin. Jos tiedän että joku on sellainen ettei suostu ottamaan maksua vastaan, en pyydä häneltä apua. Minä joko tilaan jonkun ammattilaisen hoitamaan asian maksua vastaan, tai pyydän apua sellaiselta tutulta jolle ei tuota vaikeuksia ottaa rahallista korvausta antamastaan avusta. Yleensä teen kaikki asiat itse yksin, jos ne vain sellaisia ovat, että kykyni niihin riittävät - esim. elektroniikkaa en osa korjata, mutta kaikki pieni nikkarointi yms. kyllä onnistuu ja riskinä ihmisenä jaksan kantaa ja roudata painavammatkin lastit ihan itse.

Sinä itse annoit ymmärtää ettei sellaista tapahdu etkä ole ikinä kuullutkaan kyseisestä käytöksestä joten miksi valehtelit? Tiedät tasan tarkaan että tuollaisia ihmisä on vaikka kuinka paljon ja varmasti myös sinä tiedät heitä ja jos muuta väität niin 100% varmasti puhut paskaa. En ole itse sellainen enkä ole ikinä ollut, mutta tiedän sellaisia ihan liikaa ja todella moni sellainen on, että aina laskevat sen varaan että hyötyvät paljon enemmän kuin ovat valmiita itse antamaan takaisin. Olkoot se alitajuntaista tai tarkoituksella tehtyä, niin yhtä huonoa käytöstä se aina on.

• Näinpä.juuri
        miksivalehtelitaluksi kirjoitti:

Sinä itse annoit ymmärtää ettei sellaista tapahdu etkä ole ikinä kuullutkaan kyseisestä käytöksestä joten miksi valehtelit? Tiedät tasan tarkaan että tuollaisia ihmisä on vaikka kuinka paljon ja varmasti myös sinä tiedät heitä ja jos muuta väität niin 100% varmasti puhut paskaa. En ole itse sellainen enkä ole ikinä ollut, mutta tiedän sellaisia ihan liikaa ja todella moni sellainen on, että aina laskevat sen varaan että hyötyvät paljon enemmän kuin ovat valmiita itse antamaan takaisin. Olkoot se alitajuntaista tai tarkoituksella tehtyä, niin yhtä huonoa käytöstä se aina on.

No jos en tuon kaltaisiin hyväksikäyttäjä -naikkosiin tai miehiinkään sen kummemmin ole törmännyt ja sellaisia en tunne, niin miten sinä väännät sen valehteluksi, kun sanon että ihan nevahööd mulle? Tosin piirini on pienet, enkä "keräile" ystäviä, joten ihan kuka tahansa ei suoraan sanottuna kelpaa minulle. Minulle kelpaa vain hyvät ja reilut tyypit, joille pyrin myös itse olemaan hyvä ja reilu. Sulle antaisin neuvon, että valitse seurasi tarkemmin, jos kaikki ympärilläsi vain haluavat hyötyä sinusta tavalla tai toisella.

• Sanonta kyllä vakka kantensa valitsee vaan nyt sattuu olemaan totta!

• Ensin tulee ulkonäkö. Pituutta pitää olla ja pitää olla komea. Jos nainen on siihen tyytyväinen niin sitten alkaa katsomaan miten paljon rahaa miehellä on. Jos ne asiat natsaa niin sitten nainen haluaa tutustua.

• vainelämää--

totta puhut paitsi jos resurssit ovat jo valmiiksi tiedossa tai ne näkyvät selvästi heti ulospäin niin silloin se komistuttaa kummasti miestä ja saa rumankin miehen näyttämään kiinnostavalta.

• tarralenkkari666

Porvareilla on outoja deittailuongelmia...

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Porvareilla on outoja deittailuongelmia...

Siihen riittää yleensä se, että on aivan tavallinen ja normaali nainen......turha siihen Porvaria on sotkea....jos ei sitten todella moni nainen ole Porvari sisältään... edusti hän sitten mitän vain poliittista suuntausta tai yhteiskuntaluokkaa.... ;P

• tarralenkkari666

En tunne ainuttakaan naista, jolle varallisuus olisi millään tapaa merkityksellinen parinvalinnassa...ja tunnen aika helvetin monta naista.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

En tunne ainuttakaan naista, jolle varallisuus olisi millään tapaa merkityksellinen parinvalinnassa...ja tunnen aika helvetin monta naista.

Asummekohan eri planeetalla tai jopa linnunradalla?... ;P

Vai tarkoitatko, että et tiedä yhtään naista, jolle keskiluokkaisuuden yli menevällä varallisuudella olisi merkitystä parinvalinnassa?.....josta ei kyllä varmaan yksikään (todella harva, ehkä?) nainen ajattelisi mitään negatiivistä vaan ennemminkin päinvastoin... ;P

• atännä
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Mutku ne joilla on jokin vika päässä eivät suostu näkemään sitä syynä sinkkuuteensa. Siispä vika on ulkoistettava.
        En tunne minäkään tuollaisia naisia. Pari vähän ahneempaa varakasta sinkkumiestä tunnen, joilla on arvona myös naisen varallisuus.

• atännä kirjoitti:

Mutku ne joilla on jokin vika päässä eivät suostu näkemään sitä syynä sinkkuuteensa. Siispä vika on ulkoistettava.
        En tunne minäkään tuollaisia naisia. Pari vähän ahneempaa varakasta sinkkumiestä tunnen, joilla on arvona myös naisen varallisuus.

Voi teitä....en minä ketään tai mitään sinkkuudestani syytä, miksi syyttäisin?... ;P

Parempi yksin, kuin huonossa tai väärässä suhteessa.... ;D

Perus häpäisy taas sulta hieman "ovelasti" sivusta.... ;P

Puhukaa mitä puhutte ja sanokaa mitä sanotte, mutta ainoa mikä merkitsee on teot ja oikea käyttäytyminen.... ;P

Taidetaan asua sitten eri universumissa......tai sitten syyllistytte taas sumuttamiseen ja valheisiin......alitajuntaisesti tai ihan tiedostaen.... ;P

Ai nii.....mitäs ne luuseriksi, köyhiksi, työttömiksi jne..jne... haukkumiset oikein ovat?....ihan vaan läpällä ja hJuumorillako naiset niitä heittelee?... ;D

Eikä kyse ole vain palstasta......jos taas joku päättää aloittaa tyhmäksi ja yksinkertaiseksi esiintymisen.... ;P

• atännä

Voi teitä....en minä ketään tai mitään sinkkuudestani syytä, miksi syyttäisin?... ;P

Parempi yksin, kuin huonossa tai väärässä suhteessa.... ;D

Perus häpäisy taas sulta hieman "ovelasti" sivusta.... ;P

Puhukaa mitä puhutte ja sanokaa mitä sanotte, mutta ainoa mikä merkitsee on teot ja oikea käyttäytyminen.... ;P

Taidetaan asua sitten eri universumissa......tai sitten syyllistytte taas sumuttamiseen ja valheisiin......alitajuntaisesti tai ihan tiedostaen.... ;P

Ai nii.....mitäs ne luuseriksi, köyhiksi, työttömiksi jne..jne... haukkumiset oikein ovat?....ihan vaan läpällä ja hJuumorillako naiset niitä heittelee?... ;D

Eikä kyse ole vain palstasta......jos taas joku päättää aloittaa tyhmäksi ja yksinkertaiseksi esiintymisen.... ;P

Aika monessa viestissäsi syytät naisia jostain, mutta et taida itse nähdä sitä? "tai sitten syyllistytte taas sumuttamiseen ja valheisiin....." No koitahan taas kestää :)

• atännä kirjoitti:

Aika monessa viestissäsi syytät naisia jostain, mutta et taida itse nähdä sitä? "tai sitten syyllistytte taas sumuttamiseen ja valheisiin....." No koitahan taas kestää :)

En minä yleensä ketään tai mitään syytä ainakaan tarpeettomasti tai syyttä suotta... vaan kerron mielipiteeni asioista tai kerron kokemuksistani, näkemyksistäni ja havainnoistani, sekä vuodatan aivolimaa pohdinnoista ja mietiskelyistä...... ;P

Sinulla itselläsi on vaan se asenne, ettet halua asioista puhuttavan niin kuin minä haluan.....etkä halua, että tiettyihin asioihin pureudutaan juurta jaksaen.....jopa brutaalisen rehellisesti ja totuudenmukaisesti...... ;P

Sellainen käytös on arveluttavaa ja herättää kysymyksiä, miksi niin toimit ja miksi niihin ei saisi pureutua?... ;P

Jaksamisia myös sulle ÄtSky-TätSky... =)

• atännä

En minä yleensä ketään tai mitään syytä ainakaan tarpeettomasti tai syyttä suotta... vaan kerron mielipiteeni asioista tai kerron kokemuksistani, näkemyksistäni ja havainnoistani, sekä vuodatan aivolimaa pohdinnoista ja mietiskelyistä...... ;P

Sinulla itselläsi on vaan se asenne, ettet halua asioista puhuttavan niin kuin minä haluan.....etkä halua, että tiettyihin asioihin pureudutaan juurta jaksaen.....jopa brutaalisen rehellisesti ja totuudenmukaisesti...... ;P

Sellainen käytös on arveluttavaa ja herättää kysymyksiä, miksi niin toimit ja miksi niihin ei saisi pureutua?... ;P

Jaksamisia myös sulle ÄtSky-TätSky... =)

Jos minä en halua keskustella jostain asiasta, en keskustele. Mutta jos osallistun siihen keskusteluun, eihän se silloin osoita sitä, ettei minun mielestäni jostain saisi keskustella? Sinun mielipiteistäsi eroavat näkemykset eivät tarkoita sitä, ettei joku haluaisi keskustella asiasta, omasta näkökulmastaan.

• atännä kirjoitti:

Jos minä en halua keskustella jostain asiasta, en keskustele. Mutta jos osallistun siihen keskusteluun, eihän se silloin osoita sitä, ettei minun mielestäni jostain saisi keskustella? Sinun mielipiteistäsi eroavat näkemykset eivät tarkoita sitä, ettei joku haluaisi keskustella asiasta, omasta näkökulmastaan.

Nyt täällä onkin aika paljon erillainen keskustelukulttuuri vrt. siihen mitä se oli ja mistä asioista "olevinaan" sai tai ei saanut puhua........sinä olit yksi, joka tuli ketjuun häpäisemään minua tai ketjun aihetta ja yritit pilata tai vaimentaa avoimen, rehellisen ja totuudenmukaisen keskustelun......jopa Helka osallistui monesti keskusteluun ihan avoimesti, mutta sinun panos keskusteluun oli jotain ihan muuta.... ;P

Esimerkkinä muistuu ainakin mieleen suhteiden harrastamistapa, eli millaisia suhteita on harrastanut/harrastaa ja kuinka paljon jne....joku ketju taisi käsitellä sitä kuinka monen kanssa on harrastanut suunnilleen seksiä....voi olla, että oli samassa ketjussa...

Sitten taisi olla ketju, jossa käsiteltiin oman persoonan/luonteen vaikutusta suhteiluun ja miten se vaikuttaa itse kullekin näihin asioihin...ja jotain muutakin taidettiin käsitellä siinä ketjussa....

Sinun antisi keskusteluun oli syöksyä häpäisemään minut, ketju ja aihe.....kyllä sinulla on omat syysi tai tarpeesi toimia niin kuin toimit....hmmmmm?...;P

Häpäisy linja on jatkunut ja luultavasti tulee jatkumaan......

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Minäkään en tunne. Mutta silti top 6 kauneinta ex-luokkakaveriani eri kouluasteilta seurustelee miehen kanssa jonka vuositulot ovat 100 000 EUR . Yksikään ei tunnusta olevansa rahan perään.

• tarralenkkari666

Asummekohan eri planeetalla tai jopa linnunradalla?... ;P

Vai tarkoitatko, että et tiedä yhtään naista, jolle keskiluokkaisuuden yli menevällä varallisuudella olisi merkitystä parinvalinnassa?.....josta ei kyllä varmaan yksikään (todella harva, ehkä?) nainen ajattelisi mitään negatiivistä vaan ennemminkin päinvastoin... ;P

Varmasti on naisia, joita ei haittaisi varallisuus. Se voi olla positiivinen ominaisuuskin mutta se ei ole mikään vaade.

Yksikään tuntemani nainen ei ole valikoinut kumppaneitaan varallisuuden perusteella. Lähes kaikki ovat seurustelleet/seurustelevat työttömien ja duunareiden kanssa. Minä mukaan lukien. Itse en voisi kuvitellakaan suhdetta jonkun varakkaan ihmisen kanssa.

• tarralenkkari666

Tai toki esim. keski-luokkaiset naiset voivat tälläisiä vaatia.

• suurinosanaisistahaluaa
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Tai toki esim. keski-luokkaiset naiset voivat tälläisiä vaatia.

ei tarvitse olla keskiluokkainen nainen että vaatii tälläisiä. siihen riittää ihan se että nainen haluaa ja himoitsee resursseja mahdollisimman paljon ja monelle tuo keskiluokkaisuus on minimi vaatimus mihin pitää tähdätä ja se pitää saavuttaa tai sitten suhdetta ei synny tai se kaatuu ja kuolee ennemmin tai myöhemmin.

• atännä

Nyt täällä onkin aika paljon erillainen keskustelukulttuuri vrt. siihen mitä se oli ja mistä asioista "olevinaan" sai tai ei saanut puhua........sinä olit yksi, joka tuli ketjuun häpäisemään minua tai ketjun aihetta ja yritit pilata tai vaimentaa avoimen, rehellisen ja totuudenmukaisen keskustelun......jopa Helka osallistui monesti keskusteluun ihan avoimesti, mutta sinun panos keskusteluun oli jotain ihan muuta.... ;P

Esimerkkinä muistuu ainakin mieleen suhteiden harrastamistapa, eli millaisia suhteita on harrastanut/harrastaa ja kuinka paljon jne....joku ketju taisi käsitellä sitä kuinka monen kanssa on harrastanut suunnilleen seksiä....voi olla, että oli samassa ketjussa...

Sitten taisi olla ketju, jossa käsiteltiin oman persoonan/luonteen vaikutusta suhteiluun ja miten se vaikuttaa itse kullekin näihin asioihin...ja jotain muutakin taidettiin käsitellä siinä ketjussa....

Sinun antisi keskusteluun oli syöksyä häpäisemään minut, ketju ja aihe.....kyllä sinulla on omat syysi tai tarpeesi toimia niin kuin toimit....hmmmmm?...;P

Häpäisy linja on jatkunut ja luultavasti tulee jatkumaan......

Mikä sinua hävettää? Kun en voi ymmärtää. Seksuaalisuus? Erilaiset näkökulmat asioihin? Erilaiset mielipiteet?
        Minusta seksi on hyvin luonnollinen toiminta ihmisten kesken, ei siinä ole mitään hävettävää. Jos se on ristiriidassa sinun näkemyksesi kanssa ja koet minun suhteeni seksiin ja seksuaalisuuteen itseäsi häpäisevänä, niin en oikeastaan voi sille mitään. Sinä saat olla vaikka kuinka ahdistunut seksuaalisesti itseksesi, muttei ehkä ole kovin hyvä itsellekään tuomita toisten seksielämää, avoimuutta, himoja ja haluja, vaikkei niitä itsellä olisikaan samoilla mitoilla. Me ollaan kaikki erilaisia ja hyvä niin.

• Bed_economy

Käytäntö on osoittanut, että markkinarako määrää anto-lainauksen ja panojen eroavaisuuden suhteellisen pienen differenssin.

• eimullamuuta

Tunnen yhden täysin puliukkomiehen jolla on helvetisti rahaa. Sillä on vaimo ainoastaan sen takia koska sillä on rahaa.

• niinminäkintiedän

Minä tiedän useita miehiä jolla ei olisi sitä naista joka sillä on jos ei olisi paljon rahaa.

Nämä naiset ovat luonteeltaan laidasta laitaan eli ei ole siitä kiinni että olisivat vain juuri tietynlaisia.

• tarralenkkari666

Kai se nyt on itsestäänselvää, että on olemassa ihmisiä, joilla on useita yleisesti haluttuja ominaisuuksia ja, että on ihmisiä joilla ei ole. Että toisilla käy parempi flaksi, kuin toisilla. Jne.

Itse en osaisi arvioida omaa tasoani. Iljettävä mies saattaa pitää minuakin iljettävänä ja kympin mies saattaa ihastua minuun, vaikken usko mahdollisuuksiini.

Oikeassa elämässä ihmisten väliset asiat eivät suju kaavamaisesti, vaikka säännönmukaisuuksia löytyisikin.

• crux

Eikö ole mitään ylärajaa mikä on sinulle mahdollista? Kuka tahansa mies voi ihastua sinuun? Jos itse lähestyisit miestä, niin ottaisitko tämän kympin miehen kohteeksesi vai olisiko myös oma toimintasi yhtä sattumanvaraista kuin annat ymmärtää?

• tarralenkkari666

En kai lähesty omasta mielestäni liian hyviä miehiä. Lähestyn toki itseäni kiinnostavia ihmisiä. Ne kympin miehet lähestyvät minua aina (en puhu nyt seksiseura mielessä).

Hassua sinänsä, että minusta ällöttävät miehet eivät useinkaan pidä minuakaan viehättävänä.

Ihmiset eivät pidä samanlaisia ihmisiä viehättävinä ja epäviehättävinä, vaan viehättävyys määräytyy useiden eri tekijöiden kautta. Tämä pätee, vaikka olisikin yleisiä trendejä pariutumisessa positiivisista ominaisuuksista.

• YksiKaksinKolmin

Käytetyin paradoksi sinkuilla lienee se etten hae seuraa eli yritä aloittaa parisuhdetta, koska en ole niin epätoivoinen.... joten tästä voit vetää sen johto päätöksen , että onko epätoivoinen tilanne olla ja elää ja pärjäillä yksin? Kyllä se on mahdollista, uskokaa pois....

• tiedänmuutaman

Minullakaan ei ole pakkoa saada ketään. Mutta ymmärrän, että on paljon ihmisiä joille yksinoleminen on helvettiä.

• 6575678

Ehkä siksi en usko, että kun kerran sinulla on noin äärimmäisen tarkka tutka tuota markkina-arvoa selvitelläksesi niin omat aivot jää kuitenkin uupumaan jonnekin taka-alalle.
      Miten jos joku ihminen klikkaakin sun kohdalla, mutta häntä ei vois vähempää kiinnostaa? Sun markkina-arvosi on silloin vähän matalampi.

• kyllä.se.vaan.kiinnostaa

Yleensä nainen pakittaa vaikka klikkaisikin jos miehen status tai resurssit eivät ole kyseiselle naiselle sitä tasoa mitä hän tarvitsee.

• 54667547
        kyllä.se.vaan.kiinnostaa kirjoitti:

Yleensä nainen pakittaa vaikka klikkaisikin jos miehen status tai resurssit eivät ole kyseiselle naiselle sitä tasoa mitä hän tarvitsee.

Missä sulla on antaa mulle todiste?
        Olisko STORYTIME :) I love stories, hihi :)

• oletusarvoisestityhmaa

Taloustieteen tarkoitus ei ole tutkia parisuhteen muodostusta. Muut tieteen alat tutkivat sosiaalisia ilmiöitä. Taloustiede vain taloutta.

• Revisiitä-jososaat

Inhimillisillä ihmisillä ei ole markkina-arvoa. Ihmisarvot ovat erilaiset kuin markkinoiden. Ihminen ei ole tavara eikä arvosteltavissa tavaran lailla. Jos joku niin tekee, hän on epäinhillinen tavara, joku otus, ei siis ihmiseksi määriteltävä, sielun ja hengen omaava, humaani ja ajatteleva yksilö.

• Minäkin olin vahvasti tätä mieltä pitkään ja periaatteessa olen edelleen, mutta ristiriita syntyy siinä, että jos olen vahvasti tätä mieltä, niin hyvin moni ihminen ei olisi enää ihminen tämän määrityksen mukaan, jos oikein tarkkaan määritystä seurataan ja tutkitaan.....pitää katsoa ihmisten oikeita tekoja ja käytöstä......moni puhuu ja sanoo yhtä, mutta tekee ja käyttäytyy eri tavalla oikeasti.... ;P

• PikkuMyy-kin

Voisitko vääntää rautalangasta. Kommenttisi oli yksinkertaiselle liian vaikea hahmottaa.

• Revisiitä

Höpsis. Ihmisten 'oikeat' teot / puheet ja käytös ovat useinkin ristiriidassa. Aika inhimillistä tässä ristiriitaisessa, monipiippuisessa, -mielisessä ja -puolisessa, monia mahdollisuuksia täynnä olevassa maailmassa, jossa mikään asia ei ole niin kovin yksinkertainen.

Erehtyminen on inhimillistä. Markkina-arvo sen sijaan ei ole eikä siksi kuulu ihmisyyteen. Ihmisellä ei ole hintalappua takalistossa.

• kiittinauruista

Ei voi muuta kuin NAURAA näille idiootti-jutuille!

• kummastelijatar

Jännää tässä tasojutussa on se, että koskaan en tapaa sellaista miestä, joka tuntuisi olevan samaa tasoa kuin minä itse. Kaikki ovat joko itseäni tasokkaampia tai sitten vähemmän tasokkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      60
      6788
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      132
      4798
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      22
      3239
    4. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      45
      2826
    5. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      2491
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      154
      2127
    7. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1995
    8. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      108
      1986
    9. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1659
    10. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      117